۲۷۱۷۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: کاش هوادار قرمزها زنده می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: وقتی شنیدم یک هوادار فوتبال فوت کرده، انگار آب سردی روی من ریختند و ای کاش نتیجه چیز دیگری می‌شد، اما این فرد زنده می‌ماند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: وقتی شنیدم یک هوادار فوتبال فوت کرده، انگار آب سردی روی من ریختند و ای کاش نتیجه چیز دیگری می‌شد، اما این فرد زنده می‌ماند.

علیرضا منصوریان در خصوص درگذشت یک هوادار فوتبال در استادیوم تختی گفت: واقعاً خستگی به تن همه ما باقی ماند وقتی که خبر فوت یکی از عزیزان حاضر در استادیوم تختی را شنیدم. وقتی از سوی مسئولان حراست به من گفته شد که این عزیز فوت شده واقعاً نمی‌دانستم چه باید بگویم یا اینکه چه کاری کنم اما این مسئله تلخ‌ترین اتفاق بازی امروز بود.

وی ادامه داد: سیدنجی‌الله حسینی اصل یک فرد ۶۹ ساله بود که در دقیقه ۱۲ بازی دچار حمله قلبی شد و در دقیقه ۱۸ وقتی مسئولان امداد حاضر در ورزشگاه تختی بر بالای سر او حاضر شدند این فرد فوت شده بود و این مسئله دردناک‌ترین اتفاق بازی امروز بود. من خودم روزگاری هوادار فوتبال بودم و از روی سکوها استقلال را تشویق می‌کردم و نمی‌توانم بگویم که هواداران حرص نخورند اما امیدوارم با آرامش بیشتری فوتبال را ببیند تا از این اتفاقات دیگر رخ ندهد.

سرمربی تیم نفت تصریح کرد: همچنین در دقیقه ۸۵ بازی سیدیاسر حسینی که ۳۵ ساله است روی سکوها دچار حمله قلبی شد اما خوشبختانه امدادگران عملیات احیا را همان جا انجام دادند و این فرد به زندگی برگشت و خوشحالم که این اتفاق تلخ دو بار رخ نداد. وقتی که شنیدم آن مرحوم فوت شده انگار آب سردی روی من ریختند و ای کاش نتیجه هر چه می‌خواست بشود می‌شد اما این عزیز از میان ما نمی‌رفت.

منصوریان در پایان اظهار داشت: از صمیم قلب به مسئولان، مربیان، بازیکنان، هواداران و کلیه ارکان باشگاه پرسپولیس این اتفاق تلخ را تسلیت می‌گویم و واقعاً ناراحت شدم اما خدا را شکر می‌کنم که حداقل سیدیاسر حسینی زنده ماند تا ناراحتی ما دو برابر نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج