۲۷۱۹۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هشت نکته از هفته سیزدهم لیگ برتر

هفته سیزدهم لیگ برتر پر از اتفاقات تلخ و شیرین بود، از فوت یکی از هواداران پرسپولیس به خاطر تساوی این تیم برابر نفت تهران گرفته تا چسبیدن استقلال خوزستان به استقلال در صدر جدول

نسیم: هفته سیزدهم لیگ برتر پر از اتفاقات تلخ و شیرین بود. از فوت یکی از هواداران پرسپولیس به خاطر تساوی این تیم برابر نفت تهران گرفته تا چسبیدن استقلال خوزستان به استقلال در صدر جدول. البته هنوز هم لیگ برتر ایران یک نقطه تاریک دارد و آن هم گل‌های کمی است که رد و بدل می‌شود. در هفته سیزدهم لیگ برتر تنها ۱۷ گل از خط دروازه‌ها گذشت که کمی بیشتر از آمار دو گل در هر بازی است، این آمار نشان می‌دهد که هرتیمی به طور میانگین در هر بازی حدود یک گل در هر بازی زده است که این آمار بسیار پایین‌تر از استاندارد جهانی است.

تیم ویسی به صدر جدول چسبید

تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه روند حیرت‌انگیز خود در این هفته موفق شد راه آهن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا این تیم با توجه به تساوی استقلال هم امتیاز با شاگردان مظلومی در صدر جدول شود. نکته استقلال خوزستان این است که این تیم همچنان گل نمی‌خورد و با حداقل گل بازی‌هایش را می‌برد. جالب است که استقلال خوزستان در این فصل در ۴ بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است که این تقریبا یک سوم بازی‌های این تیم می‌شود. هرچه که هست ویسی بعد از ۲ سال کار روی این تیم حالا نتایج خوبی با استقلال خوزستان می‌گیرد و این می‌تواند الگوی سایر باشگاه‌های لیگ برتری باشد.

سپاهان با استیماچ هم نمی‌برد

سپاهان در اولین بازی که استیماچ را در لیگ برتر روی نیمکت خود می‌دید باز هم شکست خورد تا مشخص شود کار این تیم با تعویض مربی درست نخواهد شد. سپاهان با نتیجه یک بر صفر از گسترش فولاد شکست خورد تا به رتبه هفتم جدول رده بندی سقوط کند. شاگردان فراز کمالوند هم در ادامه روند روبه رشد خود موفق شدند به رتبه ششم جدول رده‌بندی صعود کنند. در روزهایی که تراکتورسازی خوب نتیجه نمی‌گیرد گسترش فولاد به خوبی جور همشهری خود را می‌کشد.

نتایج شگفت‌انگیز علی دایی

صبا در ادامه روند روبه رشد خود موفق شد سیاه جامگان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. در این بازی فرید کریمی که با اتمام سربازی‌اش به صبا برگشته بود، ۹۰ دقیقه بازی کرد و ۲ پاس گل داد. البته باشگاه سیاه‌جامگان نسبت به بازی کردن او اعتراض دارد و معلوم نیست کمیته انضباطی چه رایی را در مورد بازی کردن این بازیکن اعلام می کند. علی دایی که تنها یک هفته پیش از شروع لیگ پانزدهم صبا را تحویل گرفت، نتایج بسیار خوبی در این تیم کسب کرده است و تیمش در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است.

پرسپولیس گل نزد و سکته داد

پرسپولیس در بازی با نفت هم مثل هفته گذشته برابر استقلال اهواز موقعیت‌های بسیار زیاد گلزنی را از دست داد. همین موضوع باعث شد نفت تهران در دقایق پایانی گل تساوی را بزند تا یکی از تماشاگران پرسپولیس به دلیل ایست قلبی جانش را از دست بدهد. پرسپولیس می‌توانست با پیروزی در این بازی خود را به فاصله ۵ امتیازی صدرجدول برساند ولی ظاهرا شاگردان برانکو برنامه‌ای برای قهرمان شدن در این فصل ندارند.

تراکتور برد و تونی استعفا کرد

تراکتورسازی در بازی که به طور کامل تحت تاثیر حملات ملوان بود حریفش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کرد. با این حال تونی اولیویرا به دلیل آنچه دخالت در کارش خواند ترجیح داد از سمت خود استعفا کند. البته اولیویرا بعدا در مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد اما هرچه که هست تیم تراکتورسازی در این روزها هرگز شرایط آرمانی ندارد و این موضوع می‌تواند تبعات سنگینی برای تیم اول شهر تبریز داشته باشد.

یحیی تهاجمی بازی می‌کند و می‌برد

در پرگل ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر ذوب آهن موفق شد پدیده را با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهد و در فاصله ۳ امتیازی نسبت به صدرجدول در رده سوم قرار بگیرد. شاگردان یحیی گل محمدی در این هفته از تساوی استقلال نهایت استفاده را کردند و اختلاف خود را با صدرجدول رده بندی کم کردند. ذوب آهن با ۳ گلی که در این بازی زد با ۱۹ گل زده بعد از استقلال صاحب بهترین خط حمله لیگ شد.

خروج موقتی فولاد از بحران

فولاد با پیروزی برابر استقلال اهواز در دربی استان خوزستان موفق شد شرایط خود را کمی بهتر کند. این تیم با این نتیجه به رده چهاردهم جدول رده بندی صعود کرد هرچند که همچنان انتظارها از فولاد بسیار بالاتر از این است. جالب است که این بازی جدال بدترین خط دفاع‌های لیگ بود که استقلال خوزستان موفق شد با ۲۲ گل خورده این عنوان را به خود اختصاص بدهد. فولاد هم تا بدین جای فصل ۲۰ گل دریافت کرده است.

بازهم تساوی یک شکل استقلال

تیم فوتبال استقلال روز گذشته دربازی برابر سایپا در دقایق پایانی نتیجه پیروزی را با تساوی یک-یک عوض کرد تا حالا سایه استقلال خوزستان را پشت سر خود احساس کند. عجیب این است که استقلال در بازی با پرسپولیس و نفت تهران هم در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرده بود تا مظلومی در تعطیلات لیگ مجبور باشد فکری به حال تیمش بکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج