۲۷۱۹۵۰
۱ نظر
۵۰۳۰
۱ نظر
۵۰۳۰
پ

ساعتی ۷۵ میلیون تومانی با طرح قارچ‌خور

علیرغم محبوبیت بازی‌های کامپیوتری در کشور ما، هیچ‌گاه هواداری یک بازی برای ایرانی‌ها با خرید محصولات جانبی آن همراه نبوده است و مواردی مانند عروسک‌های مدل که بر اساس شخصیت‌های یک بازی ساخته می‌شوند را در میان محصولات بازار مصرفی خود مشاهده نکرده‌ایم.

آی تی رسان: علیرغم محبوبیت بازی‌های کامپیوتری در کشور ما، هیچ‌گاه هواداری یک بازی برای ایرانی‌ها با خرید محصولات جانبی آن همراه نبوده است و مواردی مانند عروسک‌های مدل که بر اساس شخصیت‌های یک بازی ساخته می‌شوند را در میان محصولات بازار مصرفی خود مشاهده نکرده‌ایم. این امر در بسیاری از نقاط جهان دقیقا با کشور ما به‌صورت ۱۸۰ درجه تفاوت دارد و هواداران حاضرند تا برای محصولات جانبی فرنچایز محبوب خود نیز دست به پرداخت هزینه‌های هنگفت بزنند.

ساعتی 75 میلیون تومانی با طرح قارچ‌خور

شاید بازی‌های سری برادران سوپر ماریو و به‌خصوص نسخه اول آن بر روی کنسول NES که در ایران بانام میکرو شناخته می‌شود را بتوان مشهورترین بازی کامپیوتری در میان ایرانیان دانست. همه ما دورانی را به یاد داریم که حتی افراد بزرگ‌سال نیز جذب این بازی شده و به انجام آن مشغول بودند.

ساعتی 75 میلیون تومانی با طرح قارچ‌خور

اگر شما هم طرفدار بازی قارچ خود هستید، باید بدانید که محصول جانبی ساخته‌شده بر پایه این بازی محبوب، هزینه‌ای برابر با یک خودرو را برای شما در بر خواهد داشت. شرکت ساخت ساعت‌های لوکس رومین جروم (Romain Jerome) به‌تازگی از یک ساعت ویژه با تم بازی سوپر ماریو رونمایی کرده است که به مناسبت سی‌امین سالگرد تولد این لوله‌کش ایتالیایی (ماریو) طراحی‌شده است.

بدنه این ساعت ۴۶ میلی‌متری بوده و از جنس تیتانیوم ساخته‌شده است؛ همچنین ساختار پس‌زمینه جالبی دارد که یادآور نسخه اولیه این بازی با پیکسل‌های بسیار محدود است. البته امکانات خاصی بر روی این ساعت تعبیه نشده ولی قیمت آن به علت قابلیت کلکسیونی‌اش، بسیار بالا خواهد بود.

ساعتی 75 میلیون تومانی با طرح قارچ‌خور

حال اگر دوست دارید به سراغ این ساعت بروید، باید بدانید که برچسب قیمت قرار داده شده بر روی این محصول، رقم شگفت‌انگیز ۱۸ هزار و ۹۵۰ دلار است که با یک حساب سرانگشتی می‌توان آن را نزدیک به ۷۵ میلیون تومان دانست. حال انتخاب با شماست، وفاداری خود به این بازی را به عجیب‌ترین نحو نشان بدهید یا اینکه از این پول در راه دیگر (و به نظر شخصی من عاقلانه‌تر) بهره بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      البته یه مقداری گرون است ولی انشالله بتونم بخرم

      با تشکر فراوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج