۲۷۱۹۷۴
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

رفیق تتلو «بابک زنجانی» را فیلم می کند

اشتباس نام فیلمی است که این روزها با انتشار عکس های آن در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است. شباهت گریم و لباس های شخصیت اصلی فیلم با یکی متهمان مشهور این روزها که در رسانه ها به نام «ب.ز» شناخته می شود با واکنش های مختلفی روبرو شده.



رفیق تتلو «بابک زنجانی» را فیلم می کند

کافه سینما: اشتباس نام فیلمی است که این روزها با انتشار عکس های آن در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است. شباهت گریم و لباس های شخصیت اصلی فیلم با یکی متهمان مشهور این روزها که در رسانه ها به نام «ب.ز» شناخته می شود با واکنش های مختلفی روبرو شده.

اردشیر احمدی که سابقه ساخت چندین برنامه تلویزیونی و اینترنتی و ساخت موزیک ویدیو برای خوانندگانی از جمله امیر تتلو دارد چند ماه قبل با ساخت یک موزیک ویدیو با این خواننده روی ناو جماران ارتش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و ظاهرا قصد دارد این فضای رسانه ایی را با فیلم تازه اش هم ایجاد کند. احمدی در گفتگو با «سینما» می گوید: « نام کارکتر اصلی فیلم ب.ز نیست و هر کسی هر برداشتی دوست دارد می تواند از فیلم بکند.»

اردشیر احمدی در ادامه گفتگو با «سینما» درباره داستان فیلم «اشتباس» گفت: این فیلم داستان فرد بسیار باهوشی است که از شرایط استفاده می کند از هیچ به همه چیز می رسد. دوست ندارم فیلمم درباره یک آدم به خصوص باشد و بیشتر روی موضوع و سوژهای که مدنظر دارم تمرکز کرده ام . برای نوشتن فیلمنامه از داستان ها و ماجراهای مختلفی استفاده کرده ایم بخشی از فیلم را به عنوان نمونه ساخته و برای دریافت پروانه ساخت و مجوز فیلمسازی ارائه می دهیم. اگر پروانه ساخت دادند که این پروژه به طور رسمی کلید می خورد و اگر ندادند ساخت آن منتفی می شود.احمدی در ادامه درباره رقم عجیب پیش بینی شده برای ساخت فیلمش گفت: تا کنون ۳ میلیارد تومان برای این فیلم جذب سرمایه کرده ایم و در تلاشیم با شروع فاز جدیدی فیلمبرداری تا ۱۵ میلیارد تومان برای این فیلم سرمایه جذب کنیم.

شباهت گریم بازیگر نقش اصلی این فیلم با رامین ناصر نصیر طی روزهای گذشته با واکنش این بازیگر مواجه شد و او بازی در این فیلم را تکذیب کرد. اردشیر احمدی درباره بازیگران فیلم «اشتباس» گفت: با یک سوپراستار سرشناس ایرانی برای بازی در اين فیلم به توافق رسیده ایم. اما نقش اصلی را به چهره ناشناسی به نام حجت خودسیانی سپرده ایم و قصد داریم عمده بودجه را در بخش فنی و تولید هزینه کنیم. نام این فیلم "اختلاس" بود كه لحظاتى پس از اعلام پروژه به "اشتباس" تغيير نام يافت. با دریافت پروانه ساخت رسما تولید این فیلم را آغاز می کنیم.

او که رابطه نزدیکی با امیر تتلو دارد در خصوص حضور این خواننده در فیلمش گفت: اگر قرار باشد امیر در فیلمی بازی کند باید اساسا نقشی برایش نوشته شود. در «اختلاس» نقشی برای تتلو وجود ندارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اردشیر کارگردان خوبیه امیدوارم موفق باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج