۲۷۲۱۱۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

راز اخاذی‌های سیاه مرد بوتیک‌ دار

صاحب یک بوتیک در شمال تهران زمانی که از سارقان خانه‌اش شکایت کرد، تصور نمی‌کرد راز اخاذی‌هایش از دختران جوان با فیلم سیاه فاش شود.

جام جم آنلاین: صاحب یک بوتیک در شمال تهران زمانی که از سارقان خانه‌اش شکایت کرد، تصور نمی‌کرد راز اخاذی‌هایش از دختران جوان با فیلم سیاه فاش شود.

هفته گذشته مردی جوان با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت تهران از دو دختر جوان و دو مرد به اتهام سرقت از خانه‌اش شکایت کرد.

این مرد به بازپرس شعبه هفتم دادسرا گفت: صاحب یک بوتیک در شمال شهر هستم. چندی قبل دو دختر برای کار به مغازه‌ام آمدند اما بعد از مدتی آنها را به‌خاطر بی‌نظمی در کار اخراج کردم. دیروز در حال استراحت در خانه‌ام در محله دزاشیب بودم که دو پسر ناشناس وارد خانه شده و با تهدید چاقو دو گوشی تلفن همراه و رایانه‌ام را سرقت کرده و گریختند.

وی اضافه کرد: بعد از سرقت متوجه شدم نقشه سرقت توسط دو دختر جوان طراحی شده و پسران جوان توسط آنها اجیر شده‌اند. با شکایت پسر ۳۲ ساله تحقیقات برای شناسایی دو دختر فروشنده آغاز و روز یکشنبه آنها شناسایی و دستگیر شدند. روز گذشته با دستگیری دو دختر ۲۰ و ۱۷ ساله آنها به دادسرای ویژه سرقت منتقل شدند.

دختر ۲۰ ساله به نام تینا در بازجویی‌ها با رد اتهام سرقت در دفاع از خود گفت: سه ماه در مغازه مازیار، صاحب بوتیک کار کردم اما او به بهانه‌ای واهی من و دوستم شیما را اخراج کرد و به جای ما دو دختر دیگر را استخدام کرد. وقتی برای دریافت حقوقمان پیش او رفتیم مرد جوان مدعی شد مغازه را به زنی جوان اجاره داده و اگر درخواست حق و حقوق کنیم، فیلم‌های سیاهی را که از ما گرفته است پخش می‌کند.

او مدعی شد در این مدت فیلم و عکس‌های شخصی را مخفیانه از ما گرفته است. وقتی از او خواستیم فیلم‌ها را نشان دهد او چند عکس خصوصی را به من نشان داد و ادعا کرد فیلم‌های سیاه را به دوستانش داده است. در ادامه دختر ۱۷ساله هم با تائید حرف‌های دوستش گفت: مازیار فرد خوشگذرانی است و به بهانه کار، دختران را فریب داده و از آنها فیلم سیاه می‌گیرد و با تهدید، حقوق آنها را نمی‌دهد. پسر جوان یک خودروی قسطی و مغازه اجاره‌ای دارد و به دروغ خود را فردی پولدار معرفی می‌کند. خانه او به بوتیک نزدیک بود و من چند بار برای آوردن لباس به خانه او رفته‌ام.

اظهارات مرد جوان مبنی بر سرقت دروغ است و ما کسی را اجیر نکرده‌ایم. آقای قاضی، دختران زیادی با مرد شیطان صفت در ارتباط هستند و شاید فرد دیگری نقشه سرقت رایانه شاکی را طراحی کرده باشد. چرا که او مدعی بود تعداد زیادی فیلم سیاه از دختران جوان دارد.

با اظهارات دو دختر جوان، آنها با قرار کفالت آزاد شده و تیمی از کارآگاهان پلیس به دستور محمدمهدی مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت تحقیقاتشان را از پسر جوان درخصوص تهیه فیلم سیاه از دختران جوان آغاز کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا همش پیامدهای فقره که باعث میشه پسرا با وعده پول یا با توهم پولدار بودن از دخترها سوئ استفاده کنن. الان همه دخترها فقط به فکر پسر پول دار هستن که تقصیر هم ندارن چون بدون پول تو این زمونه زندگی نمیشه کرد

    • بدون نام

      کاش هرگز دختران و زنان جذب بازار کار نمی شدند حدااقل به صورت فروشنده.

    • بدون نام

      دقت کردید :دعوا بر سر حقوق عقب افتاده! بوده نع چیز دیگه ای؟!!!!!!!

    • کیوان

      خدا از مرد غیرتو نگیره از زن حیاشو ... ب کجا داریم میریم !!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج