جاباما
۲۷۲۱۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اورژانس: ما را به ورزشگاه راه ندادند

عباسی در پی حادثه روز گذشته ورزشگاه تختی که منجر به فوت یک هوادار شد گفت:اکیپ اعزامی اورژانس تهران را به ورزشگاه تختی راه ندادند.

باشگاه خبرنگاران جوان: عباسی در پی حادثه روز گذشته ورزشگاه تختی که منجر به فوت یک هوادار شد گفت:اکیپ اعزامی اورژانس تهران را به ورزشگاه تختی راه ندادند.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این باره گفت:طبق در خواست قبلی ما دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس به عنوان کلینیک سیار به محل اعزام کرده بودیم و آنها از یک ساعت قبل از بازی تا یک ساعت بعد از بازی در محل حضور داشتند اما مسئولان ورشگاه تختی اجازه ورود به خودرو های اورزانس تهران را به کنار زمین ندادند.

وی ادامه داد:کنار زمین یک دستگاه آمبولانس خصوصی وجود داشت و البته طبق شنیده های ما پس از حمله قلبی هوادار آنها اذعان داشته اند که باید با اورژانس تهران تماس بگیرند و نیرو های ما به دلیل حضور در بیرون از محوطه زمین پس از اطلاع از حادثه کمتر از ۵ دقیقه در محل حضور پیدا کردند و متاسفانه هوادار جان خود را از دست داد و ما هم از این اتفاق بسیار متاثر شدیم .

عباسی ادامه داد: خودرو های اورژانس تلاش زیادی کردند تا داخل مجموعه حضور داشته باشند و متاسفانه نمیدانم به کدام دلیل از حضور آنها جلوگیری شد در صورتیکه برای حضور اورژانس در خواست قبلا ارسال شده بود و تیم مورد نظر هم در محل حاضر بود.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت:در مورد حضور ما در وزشگاه مسئولان برگزاری و مجموعه ورزشی تصمیم می گیرند و در صورتیکه در خواست بدهند ما در محل حاضر می شویم اما لازم به ذکر است طبق ادعای برخی از نزدیکان مرحوم، وی در چند روز گذشته نیز دچار مشکل تنفسی بوده و متاسفانه دیروز در اثر حمله قلبی در استادیوم تختی جان خود را از دست داده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج