۲۷۲۲۰۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

نخستین آزمایش داروی ضد پیری در دنیا

سال ۲۰۱۶ نخستین داروی ضد پیری دنیا روی انسان آزمایش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سال ۲۰۱۶ نخستین داروی ضد پیری دنیا روی انسان آزمایش خواهد شد. اکنون دانشمندان باور دارند که می‌توان روند پیری انسان را متوقف کرد به‌گونه‌ای که افراد تا سن ۱۱۰ و ۱۲۰ سالگی در شرایط جسمی مناسبی به زندگی خود ادامه دهند.

هرچند ممکن است ظاهر امر مانند داستان‌های علمی تخیلی به نظر برسد اما پیش‌ازاین نیز دانشمندان کشف کردند که یکی از داروهای دیابت به نام متفورمین باعث افزایش طول عمر حیوانات می‌شود. در حال حاضر نیز سازمان غذا و داروی آمریکا درصدد است در طی یک آزمایش روی اثرات احتمالی یکسان بر روی انسان بررسی‌هایی را انجام دهد.

در صورت موفقیت این آزمایش‌ها، افراد ۷۰ ساله مانند افراد ۵۰ ساله به نظر خواهند رسید. در این میان دانشمندان تصور می‌کنند که بهترین کاندیدا به‌عنوان یک داروی ضد پیری، داروی متفورمین است. این دارو باعث می‌شود تعداد سلول‌های اکسیژن بیشتری در هر سلول آزاد گردد و این امر ظاهراً طول عمر و استحکام بدنی را بالا خواهد برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غـــــــــــــــز ل

      از فردا نروید این دارو رو سر خود بخورین ها!!!!دانشمندان این دارو رو دگرگون می کنند و پایه های این دارو را در داروی خود بکار می برند نرید واسه خودتون دارودرمانی کنید ... فردا بیمارهای رنگارنگ بگیرید پیرتر هم بشید :|

    • محمدی

      متفورمین داروی دیابت نیست بلکه باعث کاهش حساسیت سلولها به انسولین میشه و هیچ نقشی در کاهش قند خون نداره و کمک میکند که سلولها قند خون را بخوبی جذب کنند ولی یکی عجایب ساخت دست بشر است که چندین کار مفید در بدن انجام و کمترین عوارض را دارد.

    • بدون نام

      چه خوب میشدمن هم برگردم به دوران نوجوانی ام . راستی آدمهای قدرت طلب وجنایت کارهم اگه ازاین دارواستفاده بکنن چه میشه مثل آقای پوتین ودوستانش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج