۲۷۲۲۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پسر زیدان هم مثل پدرش اخراج شد!

پسر فوتبالیست سابق تیم ملی فرانسه به دلیل ضربه زدن با سر به بازیکن حریف از زمین مسابقه اخراج شد تا خاطره پدرش را زنده کند.

خبرگزاری ایسنا: پسر فوتبالیست سابق تیم ملی فرانسه به دلیل ضربه زدن با سر به بازیکن حریف از زمین مسابقه اخراج شد تا خاطره پدرش را زنده کند.


بلیچر، تیم جوانان رئال‌مادرید در دیدار برابر تیم جوانان آتلتیکومادرید به میدان رفت که در این دیدار لوکا پسر زیدان نیز در این دیدار حضور داشت و با نشان دادن عصبانیت خود در این دیدار و تکرار حرکت غیرورزشی پدر از زمین مسابقه اخراج شد. در این دیدار لوکا بازیکن جوانان رئال‌مادرید با بازیکن حریف درگیر شد و البته خشونت کافی در حرکت او نبود ولی استفاده از سر برای ضربه زدن به داور مسابقه کافی بود تا داور مسابقه او را از زمین مسابقه اخراج کند.

زین الدین زیدان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال فرانسه در دیدار برابر ایتالیا در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ با مارکو ماتراتزی درگیر شد و با زدن ضربه سر به سینه این بازیکن و اخراج از زمین مسابقه ضمن ثبت یکی از تاریخی ترین لحظات جام جهانی باعث شد تا از زمین مسابقه اخراج شود ودر ادامه نیز تیم ملی فرانسه برابر ایتالیا شکست بخورد تا ایتالیا به عنوان قهرمانی جهان دست یابد.

در این دیدار تیم جوانان رئال مادرید با نتیجه ۴ بر ۲ برابر تیم جوانان آتلتیکومادرید شکست خورد تا نتایج بد تیم رئال از تیم اصلی به تیم جوانان این تیم هم سرایت کند.

این اولین باری نبود که لوکا حرکت پدر خود را در زمین مسابقه تکرار کرد تا یاد بهترین بازیکن رئال و تیم ملی فرانسه را تکرار کند. زین الدین زیدان همراه تیم ملی فرانسه به عنوان قهرمان جام جهانی ۹۸ و قهرمان یورو ۲۰۰۰ دست یافت. یکبار نیز لوکا پسر زین الدین زیدان حرکت پنالتی چیپ پدرش را در دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ تکرار کرده بود.

زین الدین زیدان در حال حاضر هدایت تیم رئال مادرید کاستیا را بر عهده دارد و پسر بزرگ او لوکا کاپیتان این تیم است و به نظر می‌رسد باید کم کم منتظر حضور لوکا زیدان در تیم اصلی رئال مادرید باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج