۲۷۲۲۳۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

دوستی مرگبار در سایت همسریابی

دختر جوان زمانی که با مرد شیاد در سایت همسریابی آشنا شد، تصور نمی‌کرد سرنوشت شومی در انتظارش باشد.

جام جم آنلاین: دختر جوان زمانی که با مرد شیاد در سایت همسریابی آشنا شد، تصور نمی‌کرد سرنوشت شومی در انتظارش باشد.

روز‌های پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌رضوی برای رازگشایی از مرگ دختر ۲۴ ساله‌شان درخواست کمک کرد.

شاکی در اظهاراتش گفت: دخترم یک سال پیش با مردی نامزد کرد و قرار بود با هم ازدواج کنند اما آنها در پی اختلافاتی از هم جدا شدند. بعد از آن دخترم دچار افسردگی شد و بعد از چند ماه حالش بهتر شد. او بعد از بهبود نسبی دوباره دچار افسردگی شد و این بار با خوردن قرص دست به خودکشی ‌زد.

دخترم در مدت کوتاهی سه بار با خوردن قرص خودکشی کرد که هر بار او را سریع به بیمارستان رسانده و نجات دادیم اما آخرین بار در خانه نبودیم و او به دلیل شدت مسمومیت جان سپرد.

وی اضافه کرد: ابتدا من و همسرم گمان می‌کردیم علت مرگ دخترمان بر اثر افسردگی بوده اما چند روز پیش از طریق دوستان دخترم متوجه شدیم تصاویر خصوصی او در لاین، تلگرام و واتس آپ منتشر شده است .همین موضوع ما را به شک انداخت که مرگ دخترمان بر اثر خودکشی ناشی از افسردگی نبوده، بلکه به دلیل انتشار عکس‌هایش بوده است.

رازگشایی از مرگ مرموز دختر جوان

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای رازگشایی از علت مرگ این دختر آغاز شد تا این‌که ماموران رد مردی را که عکس‌های خصوصی دختر فوت شده را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، به دست آوردند. با شناسایی هویت این مرد که کارمند یک شرکت بود، وی دو روز پیش دستگیر و با انتقال به پلیس فتای استان خراسان‌رضوی، مدعی شد دختر جوان را نمی‌شناسد و نمی‌داند چه کسی عکس‌های او را منتشر کرده است.

اعتراف متهم

تحقیقات از این مرد ۲۲ساله ادامه داشت تا این که وی روز گذشته اعتراف کرد در مرگ دختر جوان نقش داشته است. متهم پرونده در اظهاراتش گفت: من در سن پایین به اجبار خانواده‌ام ازدواج کردم و بعد هم صاحب فرزند شدیم. در این سال‌ها به دلیل مسائل و مشکلات زندگی، هیچ وقت احساس جوانی نکرده بودم بنابراین به دنبال فردی می‌گشتم تا با او دوست شوم و ارتباط احساسی با وی برقرار و مشکلاتم را فراموش کنم.

تصمیم گرفتم در یک سایت همسریابی عضو شوم. پس ازدو ماه در آنجا با دختر جوانی که عضو سایت همسریابی بود، آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. بعد از چند ماه وانمود کردم هزینه‌های ارتباطمان در سایت همسریابی بالا رفته و بهتر است برای کاهش این هزینه‌ها در لاین، واتس آپ و تلگرام ارتباط برقرار کنیم.

وی اضافه کرد: در ادامه اعتماد دختر جوان را جلب کردم. او درباره گذشته و زندگی‌اش با من حرف زد و همان موقع بود که متوجه شوم او از نامزد سابقش جدا شده است.

متهم تصریح کرد: در ادامه ارتباطمان توانستم از دختر جوان عکس‌های خصوصی بگیرم و از او خواستم باید با من ارتباط پنهانی داشته باشد اما خواسته‌ام را نپذیرفت و تهدیدم کرد از من شکایت می‌کند. زمانی که او ارتباطش ر ا با من قطع کرد و به خواسته‌ام توجهی نکرد، تصاویر خصوصی‌اش را در لاین، واتس آپ و تلگرام منتشر کردم. گمان نمی‌کردم با این کار باعث شوم او خودکشی کند و جانش را از دست بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      نفرینت باد ای نامرد صفت

      پاسخ ها

      • پانیسا

        لعنت خدا به تو نامرد بی شرف و امثالت که اسم مرد رو یدک می کشین

    • رادین

      گمان نمیکردی خودکشی کنه کثافت پس فکر کردی چکار میکنه با آبروی دختر بیچاره بازی کردی و فکر کردی گیر نمیوفتی آشغال

    • بدون نام

      لعنت خدا بر تو

    • بدون نام

      اعدامش کمید

    • بدون نام

      اینجاست که ابوبکر بغدادی به درد میخوره

    • رییس

      تکرار نمیکنم راجب من اخبار ننویس

    • نا شناس

      اخه ادم عوضی گفتیکه زود ازدواج کردم واحساس جوانی نکردم میخواستی ینجوری از دوران بیخود جوانیت استفاده کنی دختر مردم گول برنی هرکاری دل کثیفت خواست انجام بدی ای لعنت بر جوانی تو مرد اونکه درجوانی پاک بودن شیوه پیغمریست باید اعدام بشی با اون گناهی که درحق خانواده بیچاره انجام دادی تا بدرک واصل بشی ودر اتش قهر الهی مجازات بشی مثل قدیمی که میگه نزن درجوبی مردم که میزنند در اهنیتو لعنت خدا برتو

    • ترسو

      من كه نمي فهمم عكس خصوصي يعني چي ؟! يعني عكسهايي مثل پورنو و يا عكس بدون حجاب ؟! كه دوميش ، خودكشي نميخواد و اوليشم ، نشان از حماقت و يا بيماري فرد داره كه چنين عكسهائي گرفته و واي به حالش كه اونا رو واس كسي هم بفرسته ، مردم مريضي داريم .........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم نمی دونم عکس خصوصی چیه که آدم خودشو بخاطرش بکشه٬ حتما برهنه بوده دیگه وگرنه بخاطر بی حجابی کسی خودشو نمی کشه

    • بدون نام

      مرتیکه هرزه آشغال تو حتی سن الانتم برای زن گرفتن مناسب نیست بچه خورده بیست و دو ساله خااااااک تو سر خانواده ت که برای توی کم عقل بیشعور بچه خورده زن گرفتن دلم برای زن بدبختت میسوزه لعنت به توی کثافت پست که دختر مردمم به کشتن دادی حرومزاده لجن

    • سارا

      حداقل حبس ابد باید برای این گرگ صفت در نظر گرفته شود. خدا لعنتش کند. اون دختر بیچاره هم با خودکشی وارد یک گناه بزرگ شد و تقصیر این مرد شیطان صفت است

    • MEHDI

      باید عکسش رسانه ای و قصاص بشه تا درسی باشه برای دیگران که اینجوری با احساسات و ناموس دیگران بازی نکن.... ای کاش دخترها اینقدر ساده نبودن...خداوند بهشون رحم کنه...

    • سارا

      روانی خاک بر سرت، تو زن گرفتی توی سن کم همچین کارا عقده بازی در اوردی اگه ازدواج نکرده بودی دیگه حتما هیچکس از دستت اسایش نداشت خونواده ات توی روانی میشناختن که مجبورت کردن زود زن بگیری

    • کیوان

      دختر خانوما تورو خدا چشمو گوشتونو باز کنید . زمونه نامرد شده ب این غریبه ها ک هیچی ب دوستای دخترتون هم اعتماد نکنین ب راحتی

    • امید

      دختری که 21سال سن داشته باشه و عکس خصوصی خودشو برای فردی که اصلا ندیده فرستاده ، در سلامت عقلی اش باید شک کرد. مقصر اصلی خود دختره است. هرچه میکشیم از نبود عقل سالم است. همین بی عقلی او باعث شده گرفتار یک آدم از خدا بیخبر بیفتد!

    • ترمه

      آدم نمیدونه ب همچنین آدمای حیوون صفتی چیی بگه امیدوارم همچین آدمایی نابود شن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج