۲۷۳۴۵۲
۱ نظر
۵۰۳۲
۱ نظر
۵۰۳۲
پ

خانه مینیمال بهاره افشاری در خیابان ظفر تهران

بهاره افشاری تازه وارد خانه جدیدش شده و به گفته خودش منهای وسایل برقی همه‌چیز آن ساخته شده و ابتکار خودش و برادرش است.

وب سایت چیدانه: حوالی خیابان ظفر در یک کوچه بن‌بست پر از ‌دار و درخت که نزدیکی‌اش یک مسجد است و در یکی از واحدهای آپارتمانی تقریبا قدیمی‌ساخت خانه‌ای است که طراحی داخلی‌اش حتما شگفت‌زده‌تان می‌کند. خودش می‌گوید عاشق فضاهای مینیمال است و این خانه را هم برای همین به سبک مینیمال طراحی کرده‌اند.

خانه مینیمال بهاره افشاری در خیابان ظفر تهران

خانه مینیمال بهاره افشاری در خیابان ظفر تهران

بهاره افشاری تازه وارد خانه جدیدش شده و به گفته خودش منهای وسایل برقی همه‌چیز آن ساخته شده و ابتکار خودش و برادرش است. خانه او سیاه و سفید است اما به خاطر گرمی برخوردش، سردی فضا به چشم نمی‌آید. با چیدانه در این مطلب همراه باشید تا در این گزارش از ایده تا اجرا با بهاره افشاری درباره دکوراسیون داخلی خانه‌اش صحبت کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


تخت های سنتی، مبلمانی متفاوت در دکوراسیون امروزی

درب چوبی کلون دار خانه مادر بزرگ را باز می کنم، هشتی را رد می کنم و به حیاط با صفای خانه مادر بزرگ می رسم که حتی در این روزهای سرد هم گل و گیاهانش طراوت و نشاط خودشان را حفظ کرده اند، سریع خودم را به تخت چوبی کنار حیاط می رسانم، و تمام خستگی تنم را در لا به لای تار و پود قالیچه ای که مادر بزرگ روی آن انداخته است؛ گم می کنم.

خانه مینیمال بهاره افشاری در خیابان ظفر تهران

به پشتی تکیه می دهم، افتاب هنوز در آسمان است، سردی هوا و گرما خورشید تناقض خوشایندی را روی پوستم ایجاد می کنم که وادارم می کند در همین هوا کمی روی این تخت چوبی دراز بکشم و خواب نیم روزی کوتاهی را تجربه کنم، می دانم که عاقلانه نیست اما این را هم می دانم که مادر بزرگ نمی گذارد سردم بشود و آن لحاف کرسی مخمل قرمزش را می آورد و روی من می اندازد، همین که در زیر گرمای ضعیف افتاب به خواب می روم با خودم فکر می کنم که ایده ساختن چنین تخت هایی چقدر خوب بوده است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


آنچه در انتخاب لوسترها باید بدانید!

لوستر ها و چراغ های تزیینی زینت بخش فضای داخلی به خصوص سقف ها می باشند، اما اینکه کدام لوستر برای کدام فضای شما مناسب است بحثی است که عمدتا در آن دچار مشکل می شویم، امروز در چیدانه راه حل هایی برای انتخاب لوستر مناسب در اختیار شما قرار می دهیم با ما همراه باشید.

خانه مینیمال بهاره افشاری در خیابان ظفر تهران

یکی از مواردی که پیش از همه در تهیه لوستر خود باید دقت کنید ارتفاع سقف شماست، اگر خانه ی شما سقف کم ارتفاعی دارد پس انتخاب لوسترهای پر شاخه و به اصطلاح چلچراغی برای فضای شما مناسب نیست این لوسترها مناسب برای سقف های بلند و فضاهای نسبتا فراخ و بزرگ است، در فضاهای کوچک و کم ارتفاع استفاده از لوسترهای سفقی بسیار مناسب است چرا که به دلیل پخش نور در سقف فضا را بزرگتر و باز تر نشان میدهد. بنابراین توجه به ارتفاع سقف در نوع انتخاب ما بسیار مهم است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


رنگ های سال ۲۰۱۶ را به دکوراسیون منزل خود بیاورید!

خانه مینیمال بهاره افشاری در خیابان ظفر تهران

یک سال دیگر و یکی دیگر از انتخاب های بحث برانگیز شرکت رنگ پانتون در مورد رنگ سال ۲۰۱۶! امسال برای اولین بار در تاریخ ۱۶ ساله انتخاب رنگ سال توسط شرکت رنگ پانتون دو رنگ سال خواهیم داشت. هر دو رنگ پاستیلی هستند، اما در نگاه اول یکی صورتی دخترانه و دیگری آبی پسرانه است!

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۸ ایده برای جا دادن سبد لباس چرک در دکوراسیون منزل

خانه مینیمال بهاره افشاری در خیابان ظفر تهران

سبد لباس های چرک و کثیف از آن دسته چیزهایی است که هم باید دم دست باشد، هم نباید جلوی دید باشد. باید جوری آن را مکان نمایی کرد که اگر کسی به صورت سرزده وارد اتاقی شد که این سبد ها آن جا قرار دارد، خیالتان از بابت آن راحت باشد. این مطلب هم دقیقا می خواهد همین را به شما بگوید، این که سبد لباس های کثیف را کجا بگذارید پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طرح دوچرخه رو قبلا جایی دیده بودم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج