۲۷۴۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معجون مبارزه با چاقی!

همه سوالات شما درباره لیپولیز

اگر چاقی شما مدل گلابی است، پزشکان متخصص کلینیک به سئوالات شما درباره روش‌های غیررژیمی درمان چاقی پاسخ می‌دهند.

همه سوالات شما درباره لیپولیز

دوباره چاق نمی‌شوید

آیا نتایج رفع چربی بعد از لیپولیز برگشت‌پذیر است؟

چنانچه لیزر لیپولیز به صورت کامل انجام شود و چربی زیر‌جلدی (زیر پوستی) باقی نمانده باشد، معمولا هیچ‌وقت برگشت ندارد؛ حتی اگر فرد بعد از لیزر لیپولیز پرخوری کند، منطقه لیزر شده برگشت پیدا نخواهد کرد. البته سایر مناطق بدن که لیزر نشده باشند، ممکن است بر اثر پرخوری چاق شوند، پس رعایت نکردن موارد مربوط به سلامت و پرخوری اشتباه است.


لیپولیز چه می‌کند!

آیا می‌توان در مواقعی که بزرگی شکم و شلی پوست، هر دو وجود دارد، ابتدا یک مرحله لیزر لیپولیز انجام شود و پس از مدتی پوست شل برداشته شود؟

این کار امکان‌پذیر است، ولی اساسا درست نیست. اگر در معاینه مشخص شود پوست شل، آویزان و ترک‌خورده است، بهتر است در همان مرحله، لیپولیزر و برداشتن پوست همزمان در یک عمل انجام شود؛ زیرا چنانچه زیرپوست شکم توسط لیپولیز یا لیپوساکشن قبلا دست‌کاری شده باشند، این پوست به رغم ظاهر شلش تا مدت‌های طولانی (یا به طور دائم) خاصیت کشیده شدن نخواهد داشت، به همین دلیل نمی‌توان این عمل را انجام داد.


مدل گلابی یعنی چی؟ ؟؟

برای از بین بردن چاقی‌های موضعی، چه روشی را توصیه می‌کنید؟

کسانی که چاقی موضعی در نواحی خاصی از بدن دارند، به آنها مدل گلابی گفته می‌شود، این افراد نیاز به از بین بردن چاقی در آن نواحی دارند. معمولا این افراد چاق نیستند و نیازی به کاهش کلی وزن در تمامی نواحی بدن ندارند. برای از بین بردن چاقی موضعی از روش‌هایی استفاده می‌شود که فقط مخصوص رفع این حالت‌هاست و منجر به کاهش عمومی وزن نمی‌شود. در ابتدا برای این نوع بیماران لیپوساکشن انجام می‌شود که لیپوساکشن مکانیکال نام دارد.

در این روش با یک میله تو خالی متصل به ساکشن چربی‌های این ناحیه، خرد شده و ساکشن می‌شود. کبودی و درد چند هفته‌ای با ناهمواری محل ساکشن همراه بوده که از عوارض معمولی این روش است. اما در این روش ممکن است عارضه‌ای به نام آمبولی چربی ایجاد شود که می‌تواند یکی از دلایل اصلی مرگ‌و‌میر باشد، بنابراین این روش رد شده است. روشی که جایگزین این روش شده، لیپولیز نام دارد که پس از استفاده ابتدایی از لیزر از اولتراسوند و ارتعاشات ناشی از صوت برای خرد کردن چربی‌های موضعی استفاده می‌شود.


درمان چاقی باید کم هزینه باشد

یک روش درمانی مناسب برای مبارزه با چاقی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

روش درمانی موثر است که بتواند چاقی فرد را به طور موثر کاهش دهد و اثر آن پایدار باشد. در عین حال اثرات مخربی روی سایر بافت‌ها نداشته باشد و در کوتاه مدت یا بلندمدت، عارضه خاصی برای بیمار ایجاد نکند.

علاوه بر این با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و اپیدمی شدن چاقی در جامعه، روش درمانی باید هزینه مناسبی داشته باشد تا افراد هر قشری از جامعه بتوانند از آن استفاده کنند. در ضمن مهمترین نکته این است که روش درمانی باید در کوتاه‌مدت اثرگذار باشد، زیرا اگر زمان طولانی برای درمان لازم باشد، اغلب افراد خسته شده و درمان را متوقف می‌کنند. امروزه روش‌های جدیدی برای درمان چاقی در دسترس است اما باید زیرنظر پزشکان مجرب انجام پذیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج