۲۷۴۶۴۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۸ چیدمان نشیمن برای سلیقه های مختلف

در این مطلب ۸ چیدمان بسیار جذاب نشیمن را برای شما فراهم کرده است که می تواند با هر سلیقه ای جور در بیاید.

وب سایت چیدانه: طراحی داخلی موفق برای نشیمن به دو عامل بستگی دارد: شکل فضا و سبک زندگی کاربر. بعضی افراد ممکن است فضاهای قرینه را بپسندند، در حالی که بعضی دیگر فضاهای پر هرج و مرج با چندین بخش نشیمن را ترجیح می دهند. اما کوچک، طویل، باریک یا بلند بودن نشیمن تان اهمیتی ندارد، شما می توانید از چیدمان مبلمان تان برای نمایش سبک موردعلاقه ی خود استفاده کنید و در عین حال فضایی دعوت کننده و دوست داشتنی برای مهمان هایتان خلق کنید.

۸ چیدمان نشیمن برای سلیقه های مختلف

۸ چیدمان نشیمن برای سلیقه های مختلف

چیدانه امروز ۸ چیدمان بسیار جذاب نشیمن را برای شما فراهم کرده است که می تواند با هر سلیقه ای جور در بیاید. مطلب را دنبال کنید و ببینید شما کدام یک را می پسندید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


مجتمع مسکونی سیپان، تعریف متفاوت بام در نیاوران تهران

۸ چیدمان نشیمن برای سلیقه های مختلف

یکی از مسائل مهم در فرایند طراحی یک ساختمان خلق یک نمای دیدنی و جذاب با حذف عنصرهای نامطلوب بوده است. که این روزها به چالشی برای معماران تبدیل شده است، چالش طراحی نمایی که هر طرف با محاسبه موقعیت زمین بتواند بهترین منظره از سمت شمال و جنوب، شرق یا غرب در اختیار کاربران قرار دهد. ساختمان مسکونی سپیان به معماری عباس ریاحی فرد، فریناز رضوی نیکو از دفتر معماری ری را استدیو یکی از همین ساختمان هایی که با طراحی معماران برجسته است توانسته رﺗﺒﻪ دوم ﮔﺮوه مسکونی آپارتمانی جایزه ﻣﻌﻤﺎر ۱۳۹۳ از آن خود کند با چیدانه همراه باشید تا به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


نیم طبقه در معماری داخلی ساختمان های مسکونی

۸ چیدمان نشیمن برای سلیقه های مختلف

طراحی ساختمان با وجود تنوع فضاهای داخلی و ایجاد جذابیت بصری و کاربردی در آنها، هدفی است که همه معماران آن را دنبال می کنند. در معماری داخلی، تفکیف فضایی در عین حفظ ارتباط بصری، یکی از دغدغه های طراحان است که پیشتر چیدانه در مطلب تقسیم فضایی، روش ها و ابزار آن در معماری داخلی با شما در مورد آن صحبت کرده است. این بار قصد داریم تا با بررسی یکی از این روش ها یعنی طراحی نیم طبقه در معماری داخلی، با مزایا و نمونه های اجرایی آن را در پروژه های برجسته ایرانی بیشتر آشنا شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


تاسیسات: با موتورخانه ها بیشتر آشنا شوید

۸ چیدمان نشیمن برای سلیقه های مختلف

موتورخانه بخشی از ساختمان است که به عنوان قلب سیستم تاسیساتی خانه شناخته می شود. این فضا به عنوان کنترل کننده سیستم ها گرمایشی و سرمایشی و وسایل و تجهیزات الکتریکی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این فضا به علت تجهیزات و وسایلی که در آن قرار می گیرد بسیار مهم است و باید نکاتی را در طراحی آن مورد توجه قرار داد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به معرفی فضای موتورخانه بپردازیم و با آن بیشتر آشنا شویم پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۲ ایده بافتنی برای مبلمان دکوراسیون منزل

۸ چیدمان نشیمن برای سلیقه های مختلف

در این روزهای پایانی پاییز، زمستان پیش از موعد از راه رسید و همه را غافلگیر کرد. در خیابان بخار گرم نفس ها در هوا دیده و لایه های لباس های زمستانی بر تن عابران حس می شود. بانوهای با سلیقه ای که میل و کاموا ها را به دست گرفته و نم نمک می بافتند تا شال و کلاه های گرم و تماشایی برای روزهای سرد آماده کنند، بر جنب و جوش دست های هنرمندشان افزوده اند. شاید هم بخواهند در کنار روپوش هایی برای تن، لباس هایی نیز برای مبلمان خانه شان ببافند و دکوراسیون منزل شان را گرم کنند. مطمئنم شما هم مثل من مشتاق دیدن این کشباف ها و پلیورهای گرم زمستانی برای خانه هستید، پس بیایید با چیدانه همراه باشیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج