۲۷۴۸۲۳
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش پرویز پرستویی به حادثه تلخ اصفهان

بازیگر معروف کشورمان به حادثه‌ای که برای یکی از کودکان کشورمان اتفاق افتاد، واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: پرویز پرستویی بازیگر نام آشنای کشورمان نیز به واقعه ای که برای کودک ۴ ساله کشورمان در اصفهان رخ داد واکنش نشان داد.

پرستویی در این باره نوشت: حتما خبر برخورد غیر انسانی پزشک و پرستار بیمارستان اشرفی خمینی شهر با کودک ۵ ساله رو شنیدید. این خبر واقعا تکان دهنده و متاثر کننده است.

داستان کوتاه و واقعی زیر رو بخونید: "دکتر مرتضی شیخ" پولی به عنوان حق ویزیت از مردم نمی گرفت و هرکس هر چه می خواست، در صندوقی که کنار میزش بود می انداخت و چون حق ویزیت دکتر پنج ریال تعیین شده بود (خیلی کمتر از حق ویزیت سایر پزشکان آن زمان) اکثر مواقع بسیاری از بیمارانی که به مطب او مراجعه می کردند، به جای پنج ریالی، سرِ فلزی نوشابه داخل صندوق می انداختند تا صدایی شبیه به انداختن سکه شنیده شود…! دختر دکتر نقل می کند :

"روزی متوجه شدم پدرم مشغول شستن و ضدعفونی کردن انبوه سرنوشابه های فلزی است! با تعجب گفتم: پدر! بازی تان گرفته است؟ چرا سرنوشابه ها را می شویید؟! پدر جوابی داد که اشکم را درآورد…ایشان گفت: دخترم، مردمی که مراجعه می کنند باید از سرنوشابه های تمیز استفاده کنند تا آلودگی را از جاهای دیگر به مطب نیاورند. این سرنوشابه های تمیز را آخر شب در اطراف مطبم می ریزم تا مردمی که مراجعه می کنند از این ها که تمیز است استفاده کنند. آخر بعضی ها خجالت می کشند که چیزی داخل صندوق مطب نیاندازند." اومدم بنویسم روحش شاد! یک لحظه فکر کردم اگه روح آدمی با قلبی به این بزرگی شاد نباشه، روح کی میخواد شاد باشه؟! بهتر دونستم بنویسم راهش، اندیشه اش و کردارش پر رهرو.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين

      دم شماگرم به جان ادميت نه همين لباس زيبانشان ادميت.

    • بدون نام

      آقای پرستویی اشکم را درآوردی یاد آن قدیمها بخیر صفایی بود

    • حسین

      خحالت بر ما

    • user

      ای کاش پزشکان امروز ما هم گوشه ای از مرام دکتر شیخ را داشتند و به جای چشم دوختن به جیب مردم یک مقداری هم به انسانیت فکر می کردند

    • shahram

      باسلام خدمت استاد پرستويى عزيز
      فهم ودرك وانصاف حضرتعالى قطعا الگو امثال بنده بوده وخواهدبود.در زمانه اى كه متاسفانه درجامعه ما مسائل اخلاقى درتمامى اقوام ،شهرها وافراد با مذاهب متفاوت ومشاغل متفاوت رو به زوال است نيز عده اى نان به نرخ روز خور به دنبال گل آلود كردن آب درجهت منافع خود هستند به ايجاد اختلافهاى قومى ومذهبى وطبقاتى و...دامن ميزننداكنون به تقابل شغلى روى آورده اند ودر نظر دارند حس اعتماد بين اقشار مختلف جامعه را از بين برده واساس آن را بيش ازپيش نابود كنند.اگرهنرمندى مشكل داشت در بوق وكرنا كنند كه هنرمندان همه فاسدند اگر ورزشكارى خطايى كردافكار مردم را به سمت خطاكار بودن جامعه ورزشى (پهلوانان وجوانمردان سابق)سوق مى دهند اگر كسبه بازار(انين وشركاى مال مردم سابق)وكمااينكه بالاترين مقامهاى اين جامعه بعد از اتمام دوره خدمتشان به بدترين شكلها دچار تخريب وتهمت ميشوند وهمانهايى كه به استقبالشان ميرفتند وچنان سنگشان را به سينه ميزدند كه ...اكنون آنها را به گونه اى خطاب ميكنند گويى درخطايشان با انتخاب خود وخودكامه شدنشان باتعصبشان نقشى نداشته اند چند صباح نيز نوبت جامعه پزشكى (حكيان سابق)است وبعد خدا داند .حال چه عاملى باعث ايجاد چنين تفرقه اى است جاى انديشيدن است ،آيا اين پزشكان وپرستاران دست پرورده همين جامعه نيستند آيا عكس العملهاى موجود، قضاوتهاى عجولانه وبدون تحقيق وانديشه نيست؟آيا پزشكان وپرستاران و...جداى از جامعه هستند وجامعه نقشى در پرورش آنها نداشته است؟تا كى اخبارى كه توسط عده اى خاص منتشر ميشود بايد به افكار جامعه ما تسلط يابد وعقل وتدبيرمان را دستاويز خود كند؟در اينكه جامعه پزشكى نيز همانند تمامى اقشار جامعه از نظر اخلاقى رو به زوال است شكى نيست ليكن با جبهه گرفتن وموضعگيرى هدايت شده افكارهمگى متضرر ميشوند اين كشتى متعلق به همه است با آسيب رساندن به آن همه آسيب ميبينيم بهتر است قبل از قضاوت ومحكوم كردن يكديگر خوب بيانديشيم وتحقيق كنيم وراه انتقاد از يكديگر را ازاستاد بزرگوار بياموزيم .جامعه ما پرشده از حس بدبينى ورخوت وتنفر وحسادت و...،باشد كه با مهربانى وعشق وهمدلى وانديشه لبا لب شود.

    • امید

      افرین اقای پرستویی .بهترین چواب ممکن به دکترنماها.

    • زهرا

      آقای پرستویی این ماجرایی را که عنوان فرمودید ماجرای یک پزشک است توی مطب خودش وهر دست ودل بازی که بخواهد میتواند انجام دهد ولی پزشک وپرستار توی بیمارستان دولتی نوکر آقای وزیر بهداشت هستن واز کیسه خلیفه نمیتونن ببخشن وهیچیش هم تو جیب خودشون نمیره واین نتیجه سیاستهایی است که خود وزارت محترم بهداشت به نیروهاش دیکته کرده
      وکسی هم نمیتواند از آن سرپیچی کند وگرنه کلی سین جیم میشودشاید شما هم بودید همین کار را میکردید

    • حبیب

      سلام چرا همش دکتر رامحکوم میکنیم چراکسی نمیگوید چقدر بابای بچه چقدر بدبخت بوده که حتی صدهزارتومان نداشته که پول بیمارستان رابدهد درحالی که افرادی میلیاردی میخورند وبعضی اشخاص چندین کارخانه دارند کسی نیست بپرسد اینها کجا ونداشتن صدتومان کجا چنان بزرگش کردن که نگو چرا کسی این اقایون رانمیگیره که بخیه دل مردم را باز کردن وچنان زخمش عمیق است که نگو .هرچند کاراین پزشک هم درست نبوده توراخدا یکی هم سراغ پدر طفل معصوم رابگیره وزخم دلش رابخیه کنید اصل مطلب رارها کردیم دنبال حاشیه هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج