۲۷۴۹۸۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ترس اسرائیل از عروسک های چفیه پوش

رژیم غاصب اسرائیل از بیم انجام حملات انتقام جویانه مبارزان فلسطینی، محموله‌ای از عروسک هایی با نمادی از انتفاضه را توقیف کرد.

خبرگزاری فارس: رژیم غاصب اسرائیل از بیم انجام حملات انتقام جویانه مبارزان فلسطینی، محموله‌ای از عروسک هایی با نمادی از انتفاضه را توقیف کرد.

گمرک رژیم صهیونیستی در شهر بندری حیفا هزاران عروسک چفیه پوش سنگ به دست به سبک مبارزان فلسطینی را که عازم کرانه باختری بود، توقیف کرد.

ترس اسرائیل از عروسک های چفیه پوش

به نوشته روزنامه انگلیسی «دیلی میل» عروسک‌های چفیه پوش که در بسته‌های حاوی علامت «لباس و قالیچه » به بندر حیفا در شمال اسرائیل قاچاق شده بودند، از سوی گمرک مصادره شدند.

بر اساس این گزارش، این ۴ هزار عروسک لباس‌هایی شبیه مبارزان فلسطینی را بر تن داشتند که صورتشان با چفیه پوشانده شده و تنها چشمهایشان معلوم بود و در دست راست سنگی به دست داشتند.

«شلی الکایام» از اعضای کمیته آموزشی کنیست رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «اگر اسباب بازی پرتاب سنگ را به سوی مردم دیگر نشان دهد، باعث عادی شدن این کار خواهد شد. این عروسک‌ها رفتارهای خشونت آمیز را عادی می‌کنند.»

وی بابیان تاثیر پذیری کودکان سه تا ۸ ساله از این عروسک‌ها افزود، باید نسبت به ارسال این عروسک‌ها به کرانه باختری نگران باشیم.

شایان ذکر است، انتفاضه شکلی از اعتراض مردم فلسطین علیه اوضاع نابسامان در اردوگاه‌ها، افزایش بیکاری، تبعیض نژادی و سرکوب روزانه مردم فلسطین به دست رژیم اسرائیل است.

انتفاضه اول فلسطین یا «انقلاب سنگی»، به این دلیل نام گذاری شد چون که سنگ ابزار اصلی در آن بود. برحسب آمارها، حدود ۳۰۰۰ فلسطینی در حین حوادث انتفاضه به دست ارتش غاصب اسرائیل شهید شدند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج