۲۷۵۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ستاره های آبی به تبریز می روند؟

جباری، مجیدی، جانواریو و حتی تیموریان گزینه هایی هستند که نامشان در اطراف باشگاه تراکتورسازی دیده می شود و جعفری مدیر این باشگاه غیر از مذاکره با تیموریان، هیچ کدام را تکذیب نمی کند.

ستاره های آبی به تبریز می روند؟

تماشا: در روزهایی که استقلال و پرسپولیس خود را سرگرم مهره هایی مثل نکونام و خلعتبری کرده اند، تراکتورسازی با فعالیت خاموش خود ظاهرا قصد دارد برنده روزهای پایانی نقل و انتقالات لقب بگیرد.

جباری، مجیدی، جانواریو و حتی تیموریان گزینه هایی هستند که نامشان در اطراف باشگاه تراکتورسازی دیده می شود و جعفری مدیر این باشگاه غیر از مذاکره با تیموریان، هیچ کدام را تکذیب نمی کند. البته تراکتوری ها برای جذب چنین مهره هایی با یک مسئله مهم به نام سهمیه مواجه هستند که ظاهرا راهکارهای خاص خودشان را برای آن دارند.

ستاره های آبی به تبریز می روند؟

جلسه سه ساعته جعفری با تیموریان

بر اساس شنیده ها آندو تیموریان ظهر روز پنجشنبه در سفری به تبریز، جلسه ای سه ساعته با جعفری داشت که به نوعی تمام شایعات روزهای اخیر در مورد مذاکراتش با تراکتور را تایید کرد. البته در مورد محتوای این جلسه و اظهار نظرهای طرفین اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسد.

در جایی نقل قولی از تیموریان آمده که ادعا کرده با تیم قطری قراردادی نبسته و همین موضوع باعث می شود مذاکرات او با تراکتور توجیه بیشتری داشته باشد و البته در جایی دیگر هم، چنین موضوعی را از بیخ و بن تکذیب کرده است.

تیموریان ادعا کرده که جلسه سه ساعته اش با جعفری مذاکرات فوتبالی نبوده و در مورد مسائل شخصی صحبت کرده اند که طبیعتا باورش کمی مشکل است. جعفری، مدیرعامل تراکتورسازی البته در گفت و گو با ایسنا حتی مذاکره با آندو را هم تکذیب کرده است.


جباری و جانواریو را هم می خواهند

قرار گرفتن جباری و جانواریو در فهرست مازاد استقلال و سپاهان، باعث شد تراکتورسازی که به نوعی سومین ضلع تیم های ایرانی حاضر در آسیا را تشکیل می دهد، از این فرصت استفاده کرده و این دو بازیکن را به تبریز بکشاند.

جعفری در این زمینه گفته است: «برای حضور جباری در تراکتورسازی همه چیز دست این بازیکن است. اگر او یک قدم بردارد در باشگاه تراکتورسازی همه چیز مهیای قرارداد با اوست.»

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد جانواریو هم گفت: «جانواریو بازیکن خوبی است و اگر بتوانیم او را جذب می کنیم.» جعفری در مورد اینکه با وجود پر بودن سهمیه های خارجی تراکتور چطور می خواهد چنین کاری بکند هم جمله بسیار عجیبی را به زبان آورد: «ما راهکارهای خودمان را داریم.» جمله ای که حالا همه نگاه ها را به تحولات باشگاه پرطرفدار ایران خیره کرده است.


پاسخ منفی مجیدی به هدایتی

تراکتوری ها پس از استقلال و مس، سومین تیمی بودند که با مجیدی مذاکره کردند و با وجود مشکلات مالی تراکتورسازی، دلایلی (از قبیل وجود رقیب مشترک) وجود داشت که این همکاری را محتمل می کرد. هر چند که ظاهرا همین مشکلات مالی باعث شد مجیدی از تراکتور دور شود و حتی صحبت هایی در مورد علاقه حسین هدایتی به جذب او و نزدیک شدنش به ملوان شنیده شد.

جعفری در مورد مذاکرات این باشگاه با مجیدی گفته بود: «از خیلی وقت پیش با مدیر برنامه او حرف زده ایم، ولی هنوز هیچ پاسخی به ما داده نشده بنابراین ما کار را تمام شده می دانیم.» اما حالا خبر سایت گل دوباره بحث انتقال فرهاد به تراکتور را روی زبان ها انداخته است: «هدایتی یکی دو روز پیش در تماس تلفنی با مجیدی از او می خواهد که به انزلی بیاید و جالب اینجاست که مالک باشگاه ملوان یک پیشنهاد استثنایی به مجیدی می دهد ولی فرهاد با صراحت جواب رد به هدایتی داده و به او گفته که نمی تواند در انزلی بازی کند.» همزمانی این اتفاق با سفر آندو به تبریز هم از آن تقارن های جالب است.


کدخوانی از جمله جعفری

تراکتورسازی تا به اینجا پنج بازیکن از سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده اند و فقط دو جای خالی در این فهرست برایشان باقی مانده. از طرفی تراکتوری ها علاوه بر فلاویو لوپز که از فصل قبل در ترکیب خود داشته اند، دو بازیکن پرتغالی به نام های آنسلمو گونزالس و ژائوولا خریده اند که با این وجود سهمیه خارجی های غیرآسیایی آنها پر است و تنها یک بازیکن آسیایی می تواند جذب کنند که این سهمیه می تواند خرج بازیکنی مثل مجیدی شود ولی جایی برای جانواریو نمی ماند.

ادعای جعفری در مورد اینکه برای جذب جانواریو راهکار خودمان را داریم عجیب و البته جالب است. از تبریز خبر می رسد ژائوولا در تست پزشکی این باشگاه رد شده است و با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت با این اتفاق قراردادش فسخ می شود.

خبرهایی هم در مورد نارضایتی تونی، سرمربی تراکتور از عملکرد گونزالس شنیده می شود. این موضوع وقتی جالب می شود که عده ای از نزدیکان باشگاه تراکتور در صفحات اجتماعی خود خبر داده اند: «این دو بازیکن در تست دوپینگ باشگاه نتیجه آزمایش شان مثبت اعلام شده و به همین دلیل تراکتور قصد فسخ قرارداد این دو بازیکن را دارد.»

تاکنون سابقه نداشته که یک باشگاه خودش از بازیکنانش تست دوپینگ بگیرد و مطرح شدن این موضوع در کنار اخبار ضد و نقیضی که در مورد رد شدنشان در تست های پزشکی مطرح می شود این شائبه را ایجاد کرده است که تراکتوری ها قصد دارند با فسخ قرارداد این دو بازیکن، جای خالی برای خریدهای جدید خود پیدا کنند و راهکاری که جعفری در مصاحبه خود از آن صحبت می کند را به همین مسئله مرتبط می دانند. آنطور که پیداست بندهایی در قرارداد این دو بازیکن وجود دارد که دست تراکتوری ها را برای فسخ قرارداد با دو بازیکن پرتغالی خود باز گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج