جاباما
۲۷۵۷۵۲
۱۱۵ نظر
۱۰۵۳۰
۱۱۵ نظر
۱۰۵۳۰
پ

راز ۴۰ کیلوگرم کاهش وزن شهره لرستانی چیست؟

با شهره لرستانی خوش‌قلب و دوست‌داشتنی در رابطه با روند کاهش وزن و رژیم‌های متفاوتی که در این سال‌ها امتحان کرده، گپ زدیم. او در این روزها اصل حالش خیلی خوب است و دوباره بعد از ۲۰ سال عاشق شده!

مجله زندگی ایده آل: «بعد از کاهش وزنم خیلی‌ها در خیابان من را نمی‌شناسند و می‌پرسند، چقدر شباهت! شما با شهره لرستانی نسبتی دارید؟!»این جمله را شهره لرستانی می‌گوید و خاطراتی از ۲۰ سال افزایش وزنش تعریف می‌کند. او که سال‌ها حضوری کمرنگ در عرصه سینما و تلویزیون داشته، می‌خواهد با اتمام این راه، اراده خودش را محک بزند و دوباره با نقش‌هایی که دوست دارد،به عرصه بازیگری بازگردد.

شهره لرستانی، کاهش وزن را پلی می‌داند برای رسیدن به اهداف نیمه تمام زندگی‌اش. مدت زمان پنج ماه رژیم درمانی به قدری برای او شیرین بوده که فیلمنامه‌ای با همین مضمون نوشته و قصد دارد در آینده آن را کارگردانی کند. با شهره لرستانی خوش‌قلب و دوست‌داشتنی در رابطه با روند کاهش وزن و رژیم‌های متفاوتی که در این سال‌ها امتحان کرده، گپ زدیم. او در این روزها اصل حالش خیلی خوب است و دوباره بعد از ۲۰ سال عاشق شده!
 
راز 40 کیلوگرم کاهش وزن شهره لرستانی چیست؟

ترک مواد غذایی سخت است!

اعتقاد دارم لاغر شدن یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست و با ترک اعتیاد برابری می‌کند چون همان قدر که ترک مواد برای معتاد سخت است، به همان میزان هم کاهش وزن از سخت‌ترین کارهایی است که یک انسان می‌تواند انجام دهد. مبارزه با نفس و نخوردن غذا برای خیلی‌ها مشکل است چون غذا خوردن کار مجازی است و می‌توانید بارها و بارها و به هر میزانی که دل‌تان می‌خواهد، غذاهای مختلف میل کنید؛ مشکل اخلاقی و اجتماعی هم ندارد.

بنابراین آدم‌ها گاهی به دلیل مشکلات روزمره به سمت افزایش مصرف مواد غذایی تمایل پیدا می‌کنند و همین موضوع به ظاهر ساده رفته رفته و بسیار نامحسوس روح انسان را درگیر می‌کند. فکر می‌کنم بخشی از کاری که هر فردی باید انجام دهد، تکنیک‌های روانشناختی است تا خودش را از وابستگی عمیقی که به مواد غذایی دارد، جدا کند. برای من هم آسان نبود. بالاخره 20 سال با این شرایط زندگی کرده‌ام.

شما با شهره لرستانی نسبتی دارید؟!

20سال، یعنی از 28 تا 48 سالگی اسیر اضافه وزن بودم. تا قبل از آن هیچ وقت آدم چاقی نبودم و در تمام دوران کودکی‌ام جزو بچه‌های لاغر محسوب می‌شدم. علت چاقی من به دلیل جابه‌جایی هورمون و عمل جراحی‌ام در سنین جوانی بود. بعد هم دچار کم کاری تیروئید شدم. به همین خاطرهشت سال بازیگری را کنار گذاشتم. همه مسائل زندگی‌ام دستخوش این چاقی شد و بعد از اینکه به دنیای بازیگری برگشتم، کلا فضای بازی‌ام عوض شد و حتی نقش‌هایی که بازی می‌کردم هم تغییر کرد.

نقش‌هایم کمرنگ و بی‌هویت می‌شد و از حالت کاراکتر درمی‌آمد. اصلا این شرایط را دوست نداشتم. مردم در خیابان می‌پرسیدند که چرا چاق شده‌ای یا چه شد که حضورت کمرنگ شده و روزی نبود که باچنین واکنش‌هایی از مردم روبه رو نشوم اما این روزها بعد از کاهش وزن خیلی‌ها من را نمی‌شناسند و می‌پرسند، چقدر شباهت! شما با شهره لرستانی نسبتی دارید؟! الان اصل حالم خیلی خوب است... .

با این رژیم حسرت خوردن چیزی بر دلم نمی‌ماند

امیدی نداشتم و فکر نمی‌کردم این بار هم بتوانم در کاهش وزن موفق شوم. خصوصا اولین بار که به مطب دکترم رفتم،هفت صبح بود! خوابم می‌آمد و بداخلاق بودم. با کمال ناامیدی سراغ دکتر رفتم. وقتی او را دیدم بسیار تعجب کردم که چقدر کم سن و سال است. تصمیم گرفتم این راه را هم امتحان کنم. هر هفته برنامه غذایی متفاوتی داشتم. مثلا اگر یک هفته هوس ‌آش رشته می‌کردم، با پزشکم درمیان می‌گذاشتم و او هم در برنامه غذایی‌ام قرار می‌داد.

مهم‌ترین تفاوت این رژیم با رژیم‌های قبلی‌ام این است که حسرت خوردن چیزی بر دلم نمی‌ماند. هر چیزی را که هوس می‌کردم می‌توانستم بخورم البته به میزانی کم و اندازه‌ای که پزشکم می‌گفت. خوردن تمام مواد غذایی با کالری مشخص در رژیم من آزاد است. این رژیم با توجه به سن، جنسیت، موقعیت شغلی، قد، اضافه وزن و. . . تعیین شد و بر اساس برنامه غذایی‌ام، مثلا برای صبحانه بعضی روزها شیر و بیشتر روزها چای تلخ و بیسکویت دیجستیو می‌خوردم.
 
راز 40 کیلوگرم کاهش وزن شهره لرستانی چیست؟

فیلم ماجرای لاغر شدنم را می‌سازم!

از نکات مهم در رابطه با کاهش وزنم این بود که نه تنها به پوستم آسیبی نرسید بلکه این رژیم پوستم را شاداب‌تر هم کرد. به همین خاطر برای اولین بار یک رژیم را مسوولانه دنبال کردم و به نتیجه هم رسیدم. جالب است بدانید پروسه پنج ماه رژیم برای من به قدری ارزشمند بود که فیلمنامه‌ای با عنوان دکتر پرنیان نوشته‌ام که شرح ماجرای لاغر شدنم است. به امید خدا این فیلمنامه را در آینده به عنوان یک فیلم بلند سینمایی خواهم ساخت. تنظیم رژیم براساس عادات غذایی، روش کار دکتر قربان‌پور است.

با وزن ایده‌آلم فاصله دارم

زیر نظر دکتر پرنیان قربان‌پور به مدت پنج ماه، 40 کیلوگرم وزن کم کردم چون با این روش کاهش وزن و رژیم درمانی، هفته به هفته وضعیتم بررسی و برنامه غذایی‌ام تغییر می‌کرد. خودم هم به نتیجه‌بخش بودن رژیم‌ام ایمان داشتم و تلاش می‌کردم.

در حال حاضر هم در نیمه راه سلامتی و کاهش وزن هستم و هنوز هم 20 کیلوگرم با وزن ایده‌آلم فاصله دارم. بعد از این میزان کاهش وزنی که برای خودم هم بی‌نظیر بود، در حال حاضر مدت کوتاهی را به عنوان استراحت با برنامه غذایی خودم پیش می‌روم تا در مرحله بعد به هدف بعدی 20 کیلوگرم کاهش وزن برسم.

قلبت نمی‌تواند با این وزن خون را پمپاژ کند

گاهی اوقات دلم می‌خواست مقدار بیشتری غذا بخورم اما زمانی که به یاد می‌آوردم چه دوران سختی را پشت سر گذاشته‌ام، تمام تلاشم را می‌کردم که طبق رژیم پیش بروم. حتی در برهه‌ای ، به دلیل افزایش وزن نمی‌توانستم بند کفشم را ببندم یا جوراب به پا کنم. شب‌ها به سختی می‌خوابیدم و بالا رفتن از پله برایم مشکل بود. دچار بیماری‌های متعددی مثل پا درد شده بودم که آزارم می‌داد. مهم‌تر از همه بیماری قلبی‌ام بود.

دکترم گفت قلبت نمی‌تواند با این وزن خون را پمپاژ کند. وقتی به این مسائل فکر می‌کردم و البته به نگاه مهربان پزشکم که انسان بسیار متفاوتی بود، با انرژی بیشتری این راه را ادامه می‌دادم. در این دوران به دکترهای مختلفی مراجعه کرده و رژیم‌های زیادی را امتحان کرده بودم. از رژیم «اتکینز» گرفته تا رژیم‌های مختلف دیگر را که دکترهای تغذیه به من معرفی می‌کردند، انجام داده بودم اما هیچ کدام برای من اثربخش نبود.

برنج بهترین ماده غذایی است

هیچ روشی برای من تاثیر گذار نبود. یک دوره سه روزه خام گیاهخواری را هم امتحان کردم که نتوانستم این روش را ادامه دهم. از قرص‌های چربی‌سوز و... هم در رژیم‌های قبلی‌ام استفاده کرده‌ام. این رژیم‌ها برای من هیچ تاثیری نداشت و اغلب هم پر از عوارض هستند.

روش‌های سنتی را امتحان کرده و سراغ پزشک‌های طب سنتی هم رفته بودم. یکسری دمنوش‌های گیاهی مختلف و جوشانده تجویز می‌کردند که به خاطر طعم بد، دوست نداشتم آنها را امتحان کنم. یک پزشک می‌گفت فقط میوه بخور. پزشک دیگری می‌گفت غذا نخور. فرد دیگری می‌گفت گوشت بخور.

حذف بخش زیادی از مواد غذایی برای من قابل تحمل نبود و آزارم می‌داد چون علاقه قلبی من به برنج است. البته در رژیم دکتر قربان‌پور هم میزان این برنج بسیار کم بود. او عادت دارد به مراجعانش جایزه بدهد و من از او می‌خواستم بعد از هر چند کیلوگرم کاهش وزن، اجازه بدهد به عنوان جایزه برنج بخورم.

به برنج خیلی علاقه دارم و فکر می‌کنم مهم‌ترین غذای آدمیزاد است! از نظر من برنج یک ماده نرم، سفید و گرم است و این نرمی، گرمی و سفیدی، پاکی را تداعی می‌کند و احساس می‌کنم جزء ماده‌های غذایی مهم برای حیات انسان است.
 
راز 40 کیلوگرم کاهش وزن شهره لرستانی چیست؟

به اهداف ناتمام زندگی‌ام رسیدگی می‌کنم

فکر می‌کنم با اتمام این راه، قدرت اراده خودم را محک خواهم زد و می‌توانم مسائل دیگری را که در زندگی می‌خواهم پیگیرتر و با اراده‌ای راسخ به سرانجام برسانم. مثلا سال‌ها بود که تصمیم داشتم فیلم‌های بلند بسازم اما به دلایل مختلفی عقب می‌افتاد ولی این روزها دلم می‌خواهد این کارهای عقب افتاده را به ثمر برسانم. مهم‌ترین هدفم ساخت فیلم‌های بلند سینمایی است.

ایستادن پشت یک پروژه به صورت تمام قد برایم بسیار مهم است. دلم می‌خواهد در این راه قدم بردارم و اگر قرار است بازیگری را ادامه دهم، ترجیح می‌دهم نقش خوبی را با یک کارگردان و سناریو خوب بازی کنم. دیگر دلم نمی‌خواهد هر نقشی را بازی کنم و به آن سال‌ها بازگردم.

دوباره عاشق شدم!

کلی جوان شده‌ام و مهم‌تر از همه اینکه بعد از حدود 20 سال دوباره عاشق شده‌ام. همین دوباره عاشق شدن حس‌های بسیار زیبایی را در من بیدار کرده است. اضافه وزنم که از بین رفت، به لحاظ روحی هم بیدار شدم. بخشی از وجود من پاک شد و حالا می‌توانم با بخش دیگری زندگی کنم. وقتی دغدغه‌های ذهنی کم می‌شود، با انرژی بیشتری می‌توان به باقی مسائل زندگی رسیدگی کرد.

آخرین راه را هم امتحان کردم

همیشه و در تمام مراحل زندگی پرتحرک بوده‌ام اما شرایط به شکلی شد که حتی با آب خوردن هم اضافه وزن پیدا می‌کردم. البته دوره‌ای هم به دلیل حال بد و غمگین بودنم، زیاد غذا می‌خوردم. بعضی افراد زمانی که عصبی می‌شوند، افزایش وزن پیدا می‌کنند ولی من هر وقت از درون احساس تنهایی می‌کنم، شروع به غذا خوردن می‌کنم. راه‌های بسیاری را امتحان کرده بودم.

چند نفر به من گفتند که این پزشک آخرین فردی است که می‌تواند مسیر درستی را برای کاهش وزن معرفی کند و اگر قرار است لاغر شوی باید با متد او پیش بروی. بالاخره آخرین راه را هم امتحان کردم.

ارتباط صمیمی با پزشکم

به یاد دارم روزهای اول رژیم لحظات بسیار سختی را گذراندم. در جایی خواندم کسانی که در حوزه عرفان سابقه دارند، برای اینکه به غذا پناه نبرند، به شکم‌شان سنگ می‌بندند. من هم شب‌ها یک سنگ به شکمم می‌بستم و می‌خوابیدم. موقع خواب خیلی اذیت می شدم و دعا می‌کردم که خدا کمک کند تا از این مرحله عبور کنم. احساس می‌کردم این راهکار بار مثبتی را برای من به دنبال دارد.

بیشترین عامل کاهش وزن من نگاه مهربان پزشکم بود چون بسیار مهم است که دکتر، مراجعه‌کننده را درک کرده‌ و با بیمارش ارتباط روحی عمیقی برقرار کند. همین ارتباط دوستانه بسیار به من کمک کرد و توانستم راحت‌تر با رژیم‌ام ارتباط برقرار کنم.
 
راز 40 کیلوگرم کاهش وزن شهره لرستانی چیست؟

زانوهایم دیگر نیازی به عمل جراحی ندارند

بدون ورزش توانستم این میزان وزن را کم کنم. در این مدت پنج ماه به سلامت خودم رسیدگی کردم و عمده زمانم را برای نوشتن فیلمنامه گذاشتم. 20 کیلوگرم اول را که کم کردم، دیگر مشکلی با عنوان پا درد نداشتم و تمام قرص‌هایم را کنار گذاشتم. قبل از این قضیه دکتر به من گفته بود زانوهایت را باید عمل جراحی کنی اما خدا را شکر با همین رژیم و کاهش وزن حل شد. مشکلاتم یکی یکی خداحافظی می‌کنند و می‌روند. انگار با حل شدن هر مشکلی چشم آدم بازتر می‌شود و می‌تواند زیبایی‌های اطرافش و قدرت خدا را بهتر ببیند.

مراقب باشید به مواد غذایی معتاد نشوید!

جامعه‌ای سالم است که مراقب سبک تغذیه خودش باشد. همان طور که هر فرد باید مراقب باشد تا به سمت مواد مخدر کشیده نشود، همان قدر هم باید مراقب باشد به مواد غذایی معتاد نشود. این روزها مردم و به ویژه جوان‌ترها با دیدن سریال‌های مختلف خارجی تصمیم می‌گیرند تغییر کنند و همین است که تب رژیم گرفتن باب می‌شود. اگر این رژیم به سلامت آنها لطمه‌ای نزند، خیلی هم خوب است و چه بهتر که از یک متخصص هم مشاوره بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر عوض شده

    • بدون نام

      شهره خانم نازنین خدا قوت با این توضیحات صمیمانه و دقیق مرا با انگیزه کردی . موفق و مؤید باشی .

    • جمشید

      حالا موقع یک ازدواج خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ
        وقت شناسی ها

      • یویو

        به ما چه ربطی داره؟:|

    • بدون نام

      چقد عوض شدند

    • بدون نام

      نون دکترش رفت توی روغن -از فردا مطبش جا واسه سوزن انداختن نداره! البته نوش جونش - معلومه کارشو بلده و با سواده.

      پاسخ ها

      • آذر حسینی

        من تحت نظر این دکتر گل بودم کارش حرف نداره و الان هم مطبش جای سوزن انداختن نذاره

    • بدون نام

      آفرین کاری خوبی کردی واقعا نمی تونست بازی کنه و به زور حرکت میکرد. مثل بهاره رهنما امیدوارم ایشون هم لاغر کنه واقعا بده جلوی دوربین همه کادر را میگیره

    • حانیه

      خیلی عالی است ادم با انگیزه شدم عالی عالی عالی

    • دخترخوب

      خوشتیپ ترهم مطمئنم که میتونه بشه.

    • بدون نام

      خوشکلتر شدی وچشماتون بزرگتر شده

    • بدون نام

      چقدر لاغری بهش میاد

    • بدون نام

      دمش گرم.منم میخوام 3-4 کیلو کم کنم نمیتونیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه میکنه عشق . ینی لاغری اعتماد به نفسشو برد بالا تا به ازدواجم فک کنه در غیر این صورت همیشه تنها می موند .همین الانش چاقا رو فروشنده با کم ترین حقوقم نمی خوان چه برسه به ازدواج

      • بدون نام

        شما چای سبز بخور

    • هاشم

      سلام
      یکی ازنزدیکانم درهمین مدت حدود25کیلوگرم وزن کم کردولی الان دیابت دارد.
      مواظب باش .

    • ناشناس

      عروسی کن دیگه .. شنیدم عاشق بوده ایی.. بعد شکست عشقی شروع کردی به خوردن ..

    • دریا

      من آدمای چاقو بیشتر دوست دارم به نظرم ایشون چاق بودن شیرینتر بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چاقی عامل تشدید کننده خیلی بیماری ها از جمله سکته قلبی - قند - دیسک کمر و ... هست.
        از دنیای فانتزی بیا بیرون ابجی !

    • بدون نام

      ای خدا به حرمت همین شب عزیز قسمت میدم عاشقای دلشکسته رو به عشقون برسون ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشقون کلمه ای برره ایه؟؟؟!!!

    • کامبیز

      ایشون تعریف نکردن که این کارشون چه عوارض دیگه ای روی سلامتیشون داشته...... کاهش وزن با این سرعت و در این حد بعیده بدون عوارض باشه

      پاسخ ها

      • نسرین

        دوست عزیز، ایشون هفته ای دو کیلوگرم کاهش وزن داشتند که استانداردترین روش میزان کاهش وزنه. شما خودشو ناراحت نکن.... :) .

    • reza

      60 کیلو اضافه وزن؟!!!

    • بدون نام

      تمنا می کنم تبلیغ چای سبز را برای لاغری کسی نداشته باشه که اصلاً برای این مفید نیست خانم لرستانی هم به این موضوع که دمنوشها دلپذیر نبودند و نچسب اشاره کرده . برای لاغر شدن بازهم همینطوری که اشاره شده کم کردن مواد نشاسته ای خیلی مهم هست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چایی سبز تاثیر دارد ولی در حد 5 الی 6 کیلو آ«هم بهد از 6 ماه مصرف مداوم
        مثلا یک منبع: http://sjh.umsha.ac.ir/files/site1/user_files_f466af/godadmin-A-10-2-27-65a0fbd.pdf

    • بدون نام

      فقط تو تیتر زدین عاشق شده مطلبی چیزی هم ازش میذاشتین خب

    • بدون نام

      ایول

    • بدون نام

      عاشق منش و خونگرميشم

    • بدون نام

      کل پوست بدنش از چاقی ترکیده حالام لاغر کرده ینی ی پوست شل و ول و اویزون و ترک .وای به حال اون بیچاره.حال ببین اون چه داغونیه

      پاسخ ها

      • سحر

        به جای افرین گفتن به همت بلند ایشون این حرف زشت رو میزنی؟

    • مهشید

      خیلی دوست دارم خانم لرستانی عاشق منش و رفتارتون هستم خیلی خوشحالم تونستین این همه سختی رو پشت سر بذارین این همه وزن کم کنین معلومه اراده ی محکمی دارین

    • بدون نام

      باریکلا به ارادش.

    • فرزانه علی اکبری

      باسلام
      خانم لرستانی عزیز به ارادتون تبریک میگم انشالله به تمام اهدافتون جامه عمل بپو شانید آرزوی موفقیت برای شما بازیگر عزیز رو دارم

    • نیلوفر

      سلام منم امروز دارم میرم دکتر ایشاله منم جواب بگیرم فقط یک چاق میتونه چاقی و مشکلاتش رو درک کنه

    • الهه حاجتی

      سلام خانم لرستانی زیبا آفرین به ارادتون شما با این کار به یاد دادید خواستن توانستن است

    • فاطمه

      ماشاالله چه اراده ای...
      منم چاقم و دارم میرم پیش دکتر...امادکتری که من میرم به زور و اجبار میگه باید این کار رو بکنی باید این رو بخوری...
      اصلا اینجوری که خانم لرستاتی میگن دکترشون بوده دکتر من نبوده ونیست..به نظرم دکتری که من میرم درک نداره...
      دعا کنید برام

    • ترنم

      عزیزم واقعا واست خوشحالم.زیبا بودی زیباتر شدی.افرین به این اراده و عزم.شما واسه خیلیا الگویی.سلامتی دوبارتو تبریک میگم.

    • بدون نام

      البته دکترشون دکتر نیست وکارشناس ارشد تغذیه است

    • بدون نام

      کاش آدرس دکترشون رو داده بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا منم رفتم پیش پرنیان قربان پور بسیار بد اخلاق هم خودش هم کارکنانش اگر وزنت هم استپ کنه از نطب بیرونت میکنه پیش همه

    • نسرین

      سلام خدمت همه دوستان
      اول از همه باید بگم که پوستشون اصلا شل و آویزون و خراب نشده چون تو برنامه دکتر پرنیان هرروز زیتون و روغن زیتون هست که باعث میشه پوست خیلی خوب بمونه
      بعدش هم از قبل اینکه خانم لرستانی و نیوشا ضیغمی و نرگس محمدی و ... برن پیش دکتر پرنیان هیچوقت مطبش جا واسه سوزن انداختن نداشته الان زنگ بزنید واسه چند ماه دیگه وقت میده
      از شهرستانها هم خیلیا میان پیشش از شیراز و زنجان هم دیدم اومدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی تند نرید علم تغذیه راهی واسه آسیب زدن به سلامت مردم و پول دار کردن افراد سود جو نمی باشد

    • بدون نام

      چاق بود خیلی شیرین بود الان یه کم یه ج ریه

    • ندا

      خانم لرستانی عزیز همیشه عاشق بازی و صداقت شما بودمو هستم خوشحالم که بعد یه دوره شکست تونستید اون جور که دلتون می خواد باشید ...زیبا بودین و زیباتر شدید....از خدا می خوام خوشحال و خوشبخت و سر زنده باشید... چقدر سعادتمنده شخصی که شما عاشقش شدید...بووووووووس

    • فرزانه

      خانم لرستاني عزيز زيباييتون صدچندان شده . خوش به حال كسي كه شما عاشقش شدين .خانمي به اين زيبايي و سادگي اونم هنرپيشه كم پيدا ميشه

    • جواد

      به نظرم زن تپل مپل بانمک تره

    • شبنم

      آفرين دمتون گرم انشاالله به عشقتون هم ميرسين.

    • الهام

      سلام خانم شهره من دوست دارم درفیلم تون بازی کنم من کرد هستم چطور میتونم بیام پیش شما وباهاتون صحبت کنم چون ازتون خیلی دور هستم

    • چاق قديمي

      سلام
      يعني ميخاي بگيد جراحي باي پس معده نكرديد؟!

    • ندااحمدی

      احسنت به شما خانم دکتر پرنیان قربان پور به داشتن پزشکان حاذقی چون شما باید افتخار کرد چون تمام بیماریها سر منشعشان از چاقیه .من پیش متخصص تغذیه رفتم تو رشت یه غالب به انداره دوتومنی سابق بهم نشون داده بود که کوکو یا کتلتت باید این اندازه باشه وغیره که بیاو ببین.اونوقت من تو یه دوره یکماه داروی گیاهی بیست کیلو بهمین راحتی کم کردم . تازه فهمیدم که به غیراز این خانوم همه دکان بارار راه انداختن. وهنه پزشکان قلب . استخوان ومفاصل .کبد کلیه .از چاقیه .چرا اطلاع رسانی نمیکنن تا مردم از این وضعییت خلاص شن ؟واسه اینکه نونشون اجر میشه مطباشون خالی میشه اونوقت ویلاو ماشینای انچنانیو مسافرت خارجی شون چی میشه پوزو ادفارشو چرا نمیگی .خلاصه خیلی خانومید به امید ایرانی سالم وبا انگیزه ونشاط.با دخترا وخانومایی ایرانی خوشگل که هستن وخوش اندامو با جذبه هم شوند

    • بدون نام

      خانم شهره من به شماتبریک ميگم وآفرین به این اراده

    • امیرسخی

      خیلی خوشحال شدم که این کار رو انجام دادین

    • آمین

      خوب شما که انقد بلدی اسم دارو گیاهی رو هم میگفتی در دکان همه رو تخته میکردی
      واقعا از شما با این همه اطلاعات و معلومات بعید بود نگی اسم دارو گیاهی رو

    • حديث

      منم پيش دكتر قربانپور ميرم و واقعا راضي ام در يك ماه ١١ كيلو كم كردم

      پاسخ ها

      • مينو

        سلام دوستان . شما كه رژيم دكتر قربانپور رو تجربه كرديد ميشه خواهش كنم نشاني مطب ايشون رو هم انتشار بديد؟

      • بدون نام

        در هیچ کتاب و جایی از علم تغذیه کم کردن 2 کیلو در هفته توصیه نمی شود مواظب این تبلیغات سوء باشید

      • صدف

        خوش بحالتون میشه رژیمتون رو.بفرستید ببینیم چجوریه

    • بدون نام

      میشه بگن چه رژیمی بوده تا ما هم استفاده کنیم

    • معصومه حاجی ازاهواز

      سلام خانم لرستانی عزیزواقعاآفرین به اراده ی شمامنم اضافه وزن دارم شروع به ورزش کردم کاش لاغرکنم خیلی دوستتون دارم هرروز اروبیک کارمیکنم برام دعاکنیدممنون واقعا خوش صحبت وخوش قلب هستی عزیزم به امید موفقیت درکار هاتون انشاالله

    • بدون نام

      ادرسه این خانم دکتر عزیز رو بدین لطفا

    • بدون نام

      ادرسه این خانم دکتر عزیز رو بدین لطفا

    • محمد نقی ئی

      خانم سلام به عنوان یک متخصص توصیه میکنم این روش را متوقف کنید وگرنه مثل داوود نژاد کاندید پیوند کبد خواهید شد.

    • بدون نام

      با سلام
      من تحت نظر هستم ، وزن زیادی کم کردم و چون میخوام کاهش وزن بیشتری داشته باشم به رژیم ادامه میدم اما به نظرم رژیمش سرده و هیچ توجهی به مزاج و طبع بدن نمیشه ،برای همه تقریبا رژیم یکسانه و هیچ توجهی به سن و شرایط جسمی بدن نمیشه مثلا اگر کسی زخم معده داشته باشه این رژیم براش زهره،ضمنا یک مساله که ربطی به رزیم نداره و به نظرم خانم باید به اون توجه کنه تعداد بالای مراجعین و کوچکی مطب... ،وقتها با فاصله خوبی داده نمیشود مثلا گروهایی با 10 نفر مراجع و با فاصله 30 دقیقه،بعضی وقتها فکر میکنی اکسیژن نیست و حالت خفگی به شخص دست میده ،این تعداد بالا باعٍث شلوغی و به تبع سر و صدا میشه که متاسفانه خانمو منشی های مطب طاقت اینو ندارن و با مراجعان برخورد بدی میکنند، در ضمن گاهی وقتها مدت انتظار 3 ساعته که تمام مدت مراجع سرپاست و از پا و کمر ساقط میشود.به نظرم خانم باید به کیفیت اهمیت دهند نه کمیت.

      پاسخ ها

      • معصوم

        واقعا درسته هیمه این ا رو منم تجربه کروم با این دکتر و فوق العاده بد اخلاق

    • مهتا

      اي كاش به جاي اين تبليغات يك متخصص را به اونجا ميفرستاديد تا قضيه رو از نزديك بررسي كنه.قرص لاغري با اون رژيم سخت كه به من گفته شد بايد هفته اول ٥ كيلو كم كني فكر ميكنين عوارضي نداشته؟من عصبي شدم،معده درد گرفتم و در يك ماه ١٢ كيلو كم كردم. بعد كه اعتراض كردم حرفهاي بدون منطقي شنيدم از ايشون.قرص عيدشون رو يادم رفت بگم كه وقتي دومين قرص رو خوردم رفتم زير سرم.بعد كه گفتم پول قرص هارو پس دادند.به سرعت باد هم آن ١٢ كيلو برگشت و حالا بدنم طوري مقاوم شده به رژيم كه براي هر نيم كيلو يك هفته بايد زحمت بكشم.اميدوارم براي شما درس عبرتي باشد.

      پاسخ ها

      • بهاره

        وقتی گرفتنش چقدر زمان میخواد یعنی تو چه تایمی وقت میدن بعدش مگه میشهدوازده کیلو در ماه کم کرد

      • بدون نام

        با شما موافقم متاسفانه مردم تنه ظاهر قضیه را می بینن و از عوارض جبران ناپذیر آن غافلن همانطور که نمی توان یک کویر را بااین سرعت به جنگل و یک جنگل را به کویر تبدیل بدن انسان نیز نمی تواند این چنین لاغر شود عوارض آن جبران ناپذیر خواهد بود

    • پریسا

      سلام سال پیش من تحت نظر خانم دکتر 22کیلو وزن کم کردم ولی در عرض شش ماه دوباره وزنم به حالت اول برگشت به اضافه اینکه دچار ریزش شدید مو شدم وکاملا حجم مو هایم کم شد وزن اولیه ام 78 کیلو بود وبه وزن 56کیلو رسیدم از رزیم تثبیت هم استفاده کردم ولی دوباره وزنم برگشت

    • شبنم

      سلام دوستان من واسه فردا وقت دارم برام دعا کنید بتونم کاهش وزن خوبی داشته باشم

    • سعیده

      بالاخره ماچیکارکنیم بریم پیش دکترقربانپور یا ن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا دکتر خوبی نیست میخواهید برید مطب تا متوجه بسید

    • بدون نام

      ایول ب این همت منم مبرم بدنسازی امیدوارم لاغرشم

    • بدون نام

      سلام واقعاعلی منتها با ورزش چربیهای اضافی بهتر وبیشتر میسوزند

    • مروارید

      اوه 40 کیلو خیلی زیاده. درسته که واقعاً لاغر شده ولی نه 40 کیلو. انگار فقط 20 کیلو کم کرده.

    • م ترکاشوند

      سلام خانم لرستانی عزیز ،، همشهری جان تبریک میگم بابت خوشتیپ شدنت،منم اضافه وزن دارم ولی هی امروز و فردا میکنم ،امیدوارم منم به زودی بتونم مثل شما به وزن ایده آل برسم

    • بدون نام

      سلام خانم لرستانی .شما به فرمایش پیامبر خانم در مبارزه بانفس که جهاد اکبر است پیروز شدید .بنده هم مثل شما اضافه وزن دارم .و یک ماه شروع به لاغری کردم .میشه آدرس پزشکتون رو بدید

    • بدون نام

      سلام هم رگ با قیرتم خیلی ناراحتم و قصه میخورم
      تازه فهمیدم شما لاغر شدید قسم خوردم ی روز به وزن اید ال م
      برسم قسمتون میدم به اون اراده خوبتون شماره و ادرس دکترتون
      بگید بنازم به خوس گلی وخوش تیپی تون واقعا خوشحال شدم

    • بدون نام

      سلام بی زحمت شماره خانم دکتر رابدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون لیسانس دارن دکتر شدن اونم دکتری تغذیه به این راحتی ها نیست عزیزم

    • بدون نام

      سلام از ارادی بالای شما خاهر عزیزم خوشحالم من هم چند روزه فکر کاهش وزن توی سرم جدی شده اما نمی تونم پیش پزشک یا مشاور تغذیه برم

    • بدون نام

      ایشون نه دکترن نه کارشناس ارشد بلکه کارشناس هستن

    • بدون نام

      اینها تبلیغاتی بیش نیست برای ترغیب مردم به گرفتن رژیمهای غیر اصولی مطمئن باشید وزن خانم لرستانی هم بیشتر از قبل برمی گردد با عوارض غیر قابل جبران بدن انسان خیلی هوشمند است و بازیچه دست کسی نیست که بتوان در عرض 5 ماه 40 کیلو از آن کم کرد کاهش وزن باید تدریجی بدون مصرف دارو باشد این تنها راهی برای یک شبه پولدار شدن خانم لیسانس تغذیه و داغون شدن بدن افراد مانند ارگانهایی مثل کبد کلیه و هورمونهای مانند تیروئید و اختلالات دیگر هورمونی و دستگاه گوارش و....می باشد گول این تبلیغات سوء را نخورید

    • بدون نام

      چقدر چرت میگید کدوم قرص اصلا قرص نمیده وااااای اخه چقدر حسودید .

    • صالحه

      سلاااااااااااام خانم لرستانی ناز..منم خیلی دوستتون دارم.چقد جوان وخوبتر شدند

    • مهدیه

      من هم پیش این دکتر رفتم البته دکترنیست ایشون. یک جلسه هم خانم .... رو دیدم چهرهشون خیلی پیر وداغون شده بود پوستشون از نزدیک افتضاح بود البته خودمم بعد از چهار ماه هم ریزش مو گرفتم هم ضعف اعصا ب فقط پیاده روی چارشه عالیییه بدون عوارض حتی جوونترهم میشین

    • نرگس

      من اصلا اعتقادی به رژیم گرفتن ندارم
      یک کتابی روانشناسی هست به نام پل مکنا که من میتوانم شما رو لاغر کنموکتابی سی دی داره میشه تا آخر عمر به عنوان درست خوردن مثل شخص لاغر استفاده کرد بدون منع غذایی
      حتی با وزنهای بالا هم میشه وزن کم کرد
      چهارتا قانون داره کتابش که باید رعایت کنید بدون هیچ سختی
      4 قانون پل مکنا برای کاهش وزن
      زمانی که گرسنه هستید غذا بخورید"
      غذاهایی بخورید که دوست دارید نه غذاهایی که فکر می کنید باید بخورید
      هشیارانه غذا بخورید و از جویدن هر لقمه لذت ببرید
      زمانی که احساس می کنید سیر شده اید از غذا خوردت دست بکشید

    • بدون نام

      آفرین به این اراده.بسیار زیبا وجذاب شدین.خواهش میکنم آدرس دکتر تون بدین .لطفا.من خیلی شما رو دعا میکنم
      .

    • شهلا

      سلام خانم لرستانی عزیز ،لطفا در ساخت فیلمتان از خاطرات همه چاق ها که رژیم گرفتن استفاده کنید حتمآ چیزها سوژه های قشنگی برای فیلم تان بدست خواهید و یک سایتی کانالی چیزی را اعلام کنید تا عزیزان بتوانند خاطرات خاص خود را بگذااوردیک فیلم بسیار خاص و به یاد مادنی ای داشته باشید ،از اراده بالایتان جای تبریک دارد ،از ادم های حسود و بی اراده جای بسیا ر تآسف دارد که پیام های دلسر کننده گذاشتن تا اراده شما و اراده خانم دکتر عزیز را تحت فشار قرار بدهند ،من تبریک میگم به هردوی شما عزیزان دلم که هردو اراده کردید ،یکی اراده کرد کاری کند و دیگری کمک کرد این کار بشه ، من چند تن از دوستانم کم کردن ولی تا الان که حدود پانزده سال گذشته ماشاالله توی وزن ایدال خودشان مانده اند و دیگر به چاقی برنگشتن ،حتما هم برای شما امکان پذیر است عزیزم،منم دوست دارم که شروع کنم انشاالله فردا صبح زنگ میزنم و مثال شما عزیز دلم شروع خواهم کرد ،پسر بیست سه ساله من انچنان هیجان زده شده بود که مرا از خواب بیدار کرد و گفت مامان خانم شهره لرستانی عزیز وزن کم کرده خیلی خوشگل شده ،ابوالفضل پسرم انقدر خوشحال شده بود که انگار عزیز دلش لاغر کرده و از خطر دور شده ،البته عاشق فیلم های خانم لرستانی است و همیشه ارشیوی از فیلم هایش نگهداشته ،،،امیدوارم شما موفق باشید عزیزم و منم بتوانم سیکیلو اضافه ام را کم کنم عزیزم

    • الا

      وای کاش منم عاشق می شدم

    • بدون نام

      اصلا قرصی نداره

    • عارف

      بادرود به همه ...عالی بود خانوم لرستانی درست میگه خیییییلی سخته...40 کیلو اضافه وزن دارم به مشکل بر خوردم ادم از مردی میوفته از بس که به ادم تیکه میندازن ...برام دعا کنید میخوام رژیمو شروع کنم ....فقط و فقط خدا میتونه کمک کنه ...ممنون

    • الهام

      واقعا کارشون حرف نداره خانوم قربانپور واقعا دکتر خوبیه من الان یک هفته است دارم میرم پیششون و 8کیلو کم کردم واقعا خوشحالم و دعا گوی دکتر نازنینم

    • کوثر

      لطفا آدرس و شماره تلفن دکتر قربانی

    • پریسا

      لاغر شدن چند تا قانون داره
      ۱.ریزه خواری درطول روز ممنوع
      ۲.شناسایی بدن و سوابق گذشته غذایی ویادداشت ریز به ریز مواد خوراکی درطول روز
      ۳.اراده قوی(نداشتن اراده قوی باعث خسته شدن و درنتیجه چاقی بیشترمیشود
      ۴.روزه داری یکماه اول رژیم برای قوی اراده شدن اراده و حذف وابستگیهای غذایی
      ۵.برنامه ریزی برای رژیم غذایی وطبق برنامه عمل کردن

    • مهشید

      من هم همین مرکز رو رفتم 6 ماه 36 کیلو کم کردم ولی متاسفانه دچار التهاب کیسه صفرا و کبد چرب شدم وعمل کیسه ی صفرا انجام دادم و الان بعد از یک سال 46 کیلو وزنم برگشت در رژیمهایی که کاهش وزن سریعه باید حتما حتما اب زیاد خورده بشه که متاسفانه رعایت نمیشه و این مشکلات بوجود میاد

    • سمانه

      به نظرم بدترين دكتر و بدترين رژيم درماني رو خانوم قربان پوردارن و كاملا از موقعيت و تبليغات هنرمندان دارن سوءاستفاده ميكنن. اصلا با توجه به سن و اضافه وزن رژيم نميدن همه ي رژيمهاشون يكسانه و ازمن با ده كيلو اضافه وزن توقع داشتند هفته اي ٤ كيلو كم كنم كه واقعا نشدنيه. و اگر هم از ميزاني كه خودشون ميخوان كمتر وزن كم كنين از دوره اخراجتون ميكنن. و بدترين موردشون ويزيتهاي ده پانزده نفري شون هست كه براي هر شخص حتي سي ثانيه هم وقت نميذارن در حاليكه براي هر دوره ٢١٠ تومان ويزيت ميگيرند بدون احتساب داروها و اگر وزنتون پايين نياد بلافاصله اخراجتون ميكنن و اصلا دنبال علت نميگردند . به نظرم اصلا اينجا رو براي لاغري انتخاب نكنين و اگر تازگيها خود دكتر راهم ديده باشين متوجه ميشين خودشون از نصف مريضهاشون چاق تر هستند و اين تبليغات هيچ كدوم واقعي نيست.

    • اندام ساز دات کام

      با برنامه رژیم غذایی منظم می توان لاغر شد ولی اگر سهل انگاری کنی و کم تحرک بشی مجدد چاقی میشی !
      با کمی تغییر در آداب غذایی و ورزش ساده می توان راحت لاغر شد
      البته اگر آداب غذایی مناسبی داشته باشید می توانید بدون ورزش هم وزن کم کنی

    • زهرا

      خانم لرستانی من دو هفته اس تقریبا رژیم خانم دکترو شروع کردم...و یکماه پیشم از طریق پیج شما با ایشون آشنا شدم و با دیدن نتیجه های فوق العاده شون تصمیم گرفتم شروع کنم با ایشون....تا الان هم ۴.۸۰۰کم کردم باورم نمیشه...امیدوارم بتونم تا آخرش برم

    • اعظم

      بدن فقط مجازه ماهی ۴ تا ۵ کیلو چربی های زاید رو بسوزونه اگه بیشتر از این مقدار وزن کم بشه این یعنی به جای چربی ماهیچه های بدن تحلیل رفته اند واین خیلی خطرناکه
      هدف از لاغری چربی سوزیه نه ماهیچه سوزی
      مواظب باشید زیربار هر رژیمی نروید
      بهترین رژیم اینه که همه چیز بخورید ولی خیلی کم بخورید
      بعلاوه ورزش و دمنوش چایی سبز روزی ۳ لیوان نه بیشتر

    • زهرا

      خیلی خوب لاغرکردین خانم شهره خیلی خوشحالم شماره تماس دکتر و ادرس بزارین

    • پریسا

      من حدودا ۶کیلو کم کردم در طی یکماه با اینکه بچه شیر میدم وراضی هستم قرص هم نمیخورم

    • بدون نام

      فقط وفقط ورزش منظم وکم کردنه یه مقدار از حجم غذا

    • سعیده

      خانم لرستانی عزیز دوست داشتنی بودین و هستین ،افرین.به این اراده خداکنه به هرچی میخواین برسین همیشه سلامت باشین در پناه خدا

    • بدون نام

      منم پیش دکتر قربانپور میرم الان یک ماه هست تو یک ماه 5 کیلو کم کردم تقریبا هفته ای 1.5 کیلو کم کردم رژیماش خیلی سخته البته شدنیه من کلی تقلب کردم بازم وزن کم کردم به نظرم ویتامین و کلسیم که حتما باید خود آدم بخوره خود دکتر برخوردش خوبه ولی یه آقایی هست خیلی بد برخورد می کنه پیش منشی وایمیستته کلا مطبش خیلی شلوغه تعداد بالا میرن پیشش وقت برای هر نفر کم میذاره و رژیماش همه مث همه به نظر من عیب رژیما اینه که صبحونه و شام تکراری میده تنوع نداره آدم خسته میشه زود اونم فک کنم به خاطر شلوغ بودن سرشه ولی در کل اینکه پول رو یه جا مگیره و وزن کشی گروهی داره به نظرم باعث میشه آدم تو معذوریت قرار بگیره وزن کم کنه یعنی دلش واسه پولش بسوزه رژیم فقط و فقط ارده هست دکتر اصلا مهم نیست

    • نسیم ثانی

      دوستان گلم. واسه کسایی که دیگه نا امید شدن عین 6 ماه پیش من میگم حتما با دکتر علیزاده یه مشاوره بگیرین اگه میخواین سریع لاغر کنین. برا شهرستانیا اگه ببینه واقعا تصمیم جدی به کاهش دارین تو فضای مجازی هم جواب میدن ایشون. ضرر نمیکنین. من خوذم 12 کیلو تو یه ماه کم کردم.

    • پریسا

      عزیزم در مورد دکتر علیزاده میشه بیشتر توضیح بدین ??

      لطفا آدرس و اسم کاملشون رو هم بفرمایین .

    • رومينا

      خانوم پرنيان قربانپور ليسانس تعذيه داره و كارشناس تغذيه هست. من تحت نظرش در يكسال حدود بيست و دو كيلو كم كردم، چون شير ميدادم و نميتونستم كاهش وزن زياد داشته باشم. اما بعد از اون كاهش وزن ريزش موي شديد گرفتم و تمام وزنم حتي بيشتر برگشت و الان براي كاهش وزن به شدت مشكل دارم چون رژيم ايشون اصلا اصولي نبوده . لطفا فقط ظاهر قضيه رو نبينيم

    • زهرا

      عزیزانی که مثل من گول تبلیغ خانم لرستانی را خوردن و به واسطه اعتمادی که در جامعه به این گروه هست رفتم پیش این خانم بعداز چهار ماه بیست کیلو کم کردم ولی به شدت ریزش موَ و خالی شدن دندانها پیری و افتادگی پوست پیدا کردم وزنم به سرعت برگشت و حجمم زیاد تر شد و ایشان هیچکاری نتوانستن برای من انجام دهندبله واقعا لاغری ایشان عضله سوزی از سوزی بیشتر است. و نه تنها قرص برای لاغری می دهند بلکه هیچ مکملی در برنامه نویسی برای این عوارض ندادند. مصاحبه خانم لرستانی برای خیلی پیش است اگر راست میگویند حالا مجدد مصاحبه و عکس بگذارند عزیزان اگر بدن خود را دوست دارید این کار را نکنید از ما گفتن امتحانش با پول و سلامتی وقت شماست خود دانید کسی نبود که این مطالب را به من بگوید ولی شما از من جلوتر هستید توصیه من به همه شما که دنبال لاغری با برنامه درست هستید گروه فیتمیس در اینترنت است خودم هم بعد از یک دوره کابوس دوباره شروع کردم برام دعا کنید

      پاسخ ها

      • الهام

        من هم کانال فیتمیس آشنا شدم و با اینکه اصلا به فضای مجازی اعتماد نداشتم ، دلمو به دریا زدم و ازشون رژیم گرفتم. واقعا بی نظیر بود،اینقدر صادقانه و با حوصله مشاورم کردن که از همون لحظه اول باعث شدن نظرم نسبت به همه چیز عوض بشه و همونطور که مربی پریا میگفت لایف استایلم تغییر کرد و به راحتی لاغر شدم و الان یک ساله که اضافه وزنم برنگشته. منم تیم فیتمیس رو پیشنهاد میکنم

    • سپیده

      واقعا عالیه معلومه دکتر خوبیه

    • بدون نام

      دکتر قربان پور یه بی سواد به تمام معنا ،من هفته ای 1 کیلو کم میکردم بنده رو از مطب بیرون کرد و گفت دیگه پیش من نیا فوق العاده بد اخلاق و کارکنان بد اخلاق تر از خود دکتر در ضمن 20 نفر رو تو یه اتاق با هم ویزیت میکنه و وزن،اگر هم سوالی بپرسی با پرخاش جواب میده واقعا مزخرف پول یه ماه رو از قبل میگیره فکر میکنه بانکه برید تا خودتون از نزدیک ببینید تا باور کنید اگر دروغ بود بیایید هرچی دوست داشتید بگید

    • میم

      سلام دوستان. وزن کم کردن با چربی سوزی فرق داره .چربی سوزی مهمتر از وزن کم کردن ولی ایده آل اونیه که هر دو همزمان باشند.به نظر بنده بهترین راه لاغر شدن کم خوری و هست و ورزش

    • محبوب

      ميگم خانم لرستاني
      شما چه سنگي ميبستين شبها به شكمتون شبا
      ميشه توضيح بدين؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج