کد خبر: ۲۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۸۳۹۰
راهنمای تصویری خرید خودروی هاچ بک


 برترین ها:

در یاریس باید به چند مسئله عادت کنید:نخست محل قرار گیری نشان دهنده ها (بخش وسط کنسول)که کاملا دور از انتظار است. نکته بعدی کیفیت قطعات کابین بوده که علیرغم ظاهر قابل قبول، پس از لمس نمودن نشان کیفیت حداقلی برای یک تویوتا را در آن خواهید یافت.
یاریس با رانندگی روان , نرمی خیلی خوب , کابینی ارام و بی صدا , مصرف سوخت بسیار پایین , کیفیت و مونتاژ نسبتا خوب , می تواند خودرویی ایده آل برای افرادی باشد که معمولا شرایط پرداخت , افت قیمت , بازار فروش و مسائل مشابه برایشان اهمیت چندانی نداشته باشد.از یاریس شتاب و هندلینگ فوق العاده بر نمی آید ، به دیده یک خودروی اقتصادی که دوست جیب شماست و خرج برایتان نمی تراشد به آن بنگرید.










  در نگاه اول مشخص است که عمدا در بعضی قسمتها کاستی هایی از آپشن گذارده شده تا به فروش مزدا3 جدید لطمه ای نزند، این در واقع سیاست نماینده داخلی است. امکاناتی در حد 206 تیپ6 ، با نگاه منطقی ارزش پرداختی آن را کمتر از رقم حدود 37 میلیون تومان می کند. به هر حال بازار پراکنده است دیگر ، عده ای تا یک محصول جدید وارد می شود هرطور شده خود را مجبور به خرید آن می کنند!












هیوندای i20 جایگزین مدل موفق Getz است که با تولید در کشورهای ترکیه و هند تنها در بازارهای خارجی هیوندای عرضه میشود.اما با این قیمت جایگزینهای بهتری دارد. خصوصا اینکه فضای داخلی آن به مراتب از i30 کمتر است.












فضای داخلش جادار و با امکانات است. موتور 2 لیتری برای این اتاق کوچک شتابی مطلوب به ارمغان می آورد. فروش خوبی داشته و نیاز بازار را به درستی تامین کرده ، اما قیمت آن واقعا برای یک هاچ بک شهری بالاست.












چرخ های محرک عقب، این خودرو را به یکی از راضی کننده ترین خودرو های هاچ بک که می توانید برای خرید به آن فکر کنید تبدیل کرده است. ولی عدم وجود دیفرانسیل با لغزش محدود در قدرت های بالاتر کمی ناراحت کننده است. فرمان پذیری بسیار عالی و بدنه ی تحت کنترل و پایداری خوب این خودرو را به یک انتخاب خوب تبدیل می کند.

مدل های کانورتیبل آن بسیار مستحکم و با هوش به نظر می رسند ولی سری یک هاچبک اینطور به نظر می رسد که شما توانایی مالی  خرید یک سری سه را نداشتید بنابراین خیلی جذاب نیست.راستی، لوازم آن کمیاب تر از سری های دیگر ب ام و است.










طراحی بدنه جولیتا کاملا با سایر هاچ بک های بازار متفاوت است.در نمای جانبی و پشت میتوانید رگه هایی از طراحی اصیل ایتالیایی را با خطوطی اسپورت مشاهده کنید که برای اکثر افراد جذاب و قابل قبول است، اما در در نمای جلو با طراحی کاملا عجیب و متفاوتی روبرو خواهید بود که شاید اکثر افراد نتوانند با آن کنار بیایند.یکی از جذاب ترین نکات جولیتا ، طراحی مخفی دستگیره درب های عقب است که نمادی از طراحی خاص و نامتقارن ایتالیایی به حساب می آید.

 فضای داخلی جولیتا از آنچه که از بیرون به نظر میرسد بزرگتر و جادار تر است و به همین دلیل سرنشینان از محیط نسبتا مناسبی برخوردارند.فضای پای سرنشینان عقب که معمولا یکی از آزار دهنده ترین نکات هاچ بک های اروپایی به شمار می آید در این آلفا ، مناسب و قابل قبول است.







بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
  • لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  • لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
  • در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: