۲۷۶۰۵۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ظروف سنتی را به سفره یلدایی خود بیاورید!

کم کم تب و تکاپوی شب یلدا تند تر می شود و هر کدام از ما برنامه ای را برای این شب اصیل و به یادماندنی در ذهنمان نقش می زنیم، امروز ظروف مناسب برای یک سفره ی یلدایی چشم نواز ایرانی را به شما یادآوری می کنیم.

وب سایت چیدانه:

ظروف سنتی ایرانی را به سفره یلدایی خود بیاورید!

ظروف سنتی را به سفره یلدایی خود بیاورید!

کم کم تب و تکاپوی شب یلدا تند تر می شود و هر کدام از ما برنامه ای را برای این شب اصیل و به یادماندنی در ذهنمان نقش می زنیم. امروز در چیدانه ظروف مناسب برای یک سفره ی یلدایی چشم نواز ایرانی را به شما یادآوری می کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


گنجینه ای از عتیقه ها در دکوراسیون خانه یک مستند ساز!

خانه آبتین فضایلی، مستندساز و عکاس، خانه‌ای دوخوابه کوچک در حوالی خیابان سهروردی است. روبه‌روی در ورودی، دستشویی قرمزرنگی است، پر شده از تابلوهای هنری قدیمی؛ لابد مال هزار سال پیش. جلوتر هم کتابخانه‌ای است که پشتش را به وسایل قدیمی و کهنه‌ای داده که نونوار شده‌اند. وسایل گرد و خاک‌شان گرفته شده و سرپا ایستاده‌اند.

ظروف سنتی را به سفره یلدایی خود بیاورید!

اینجا با آن وسایل قدیمی‌اش، از صندوق مهمات جنگ جهانی دوم گرفته تا پارچه‌های چهل‌تکه‌ای که حالا پرده شده‌اند، لابد عتیقه‌ترین خانه تهران است. صاحبخانه می‌گوید، خانه‌اش با یک جور سبک خاص تزیین شده او یک معتاد عتیقه‌جات است اما به شیوه خریدن این وسایل هم وارد شده و می‌گوید: «هر وسیله‌ای که قدیمی باشد، ارزشمند نیست.

جمع‌آوری عتیقه، مثل هر کار دیگری یک‌سری فوت و فن دارد. همیشه هم پول زیاد لازم ندارد. ممکن است یک چیز قدیمی چشم آدم را بگیرد و سال‌ها برای به دست آوردنش زحمت بکشد. این یک اصل است که دنیای عتیقه‌ها مال شما نیست و برای به دست آوردن‌شان باید زحمت بکشید. اگر دوست دارید از دنیای یک عتیقه‌ شناس سر درآورید و نکاتی هم درباره شیوه دکور کردن یا خریدن وسایل قدیمی دست‌تان بیاید، ‌این گزارش را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


مبلمان کوچک و رنگارنگ برای دکوراسیون خانه های نقلی

شبکه های اجتماعی به واقع یکی از بهترین اختراعات بشر است البته به شرطی که از آن ها درست و به جا استفاده کنیم. این روزها خیلی از کسب و کارها به وسیله همین شبکه های اجتماعی به مردم معرفی می شوند و کار آدم را برای خرید راحت می کنند.

ظروف سنتی را به سفره یلدایی خود بیاورید!

حتی چرخیدن بین صفحات اینستاگرام و پیدا کردن شوروم های مختلف و بررسی کالا ها و لوازم و وسایل آن ها هم تبدیل شده است به یکی از تفریحات جالب و در عین حال کاربردی، بنابر این چیدانه هم تصمیم گرفته است تا این تفریح را با معرفی برخی از این شوروم ها برای شما مفرح تر کند. پس با چیدانه در این مطلب همراه باشید تا سومین شوروم را به شما معرفی کنیم. دو شوروم قبلی را می توانید در مطلب مبلمان مدرن و زیبا برای دکوراسیون خانه های امروزی و خرید لوازم دکوراسیون منزل از یک شوروم متفاوت ببینید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


پل عابر پیاده چرخان در لواسان تهران

تعریف این پروژه برای مدیریت شهری لواسان گام ابتدایی بود . تلاشی که نشان دهنده وظیفه معمار برای کمک به شهر می باشد ؛ شاید ایده آل نه اما یک گام به جلو است سازه هایی که چشمانمان به آنها عادت کرده است؛ جلوی آنرا هم نمی شود گرفت؛ به یک عنصر شهری تبدیل شده اند.

ظروف سنتی را به سفره یلدایی خود بیاورید!

آنها را با بنرهای تبلیغاتی گم و برای مدتی هم کارهای هنری روی آنها نصب می کنیم مانند افزایش و کاهش قیمت گوجه فرنگی.می دانیم که تغییر در اینجا یکدفعه صورت نمی گیرد؛ طرحی همانند پل عابر پیاده لواسان از دفتر معماری باحور به سرپرستی امیر طالشی ، که مقرون به صرفه هم است ، سازه اصلی را تغییر ندهد و قابلیت اجرا در جزئیات را هم به صورت عام داشته و قابل تکثیر باشد. با چیدانه همراه باشد تا به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۸ ترکیب رنگی کلاسیک و ماندگار در دکوراسیون منزل

همه ی ما می دانیم فضای تک رنگ چندان دلچسب نیست و اغلب در خانه هایمان از چندین رنگ استفاده می کنیم. اما این کار نیاز به دقت و فراست دارد تا هماهنگی و زیبایی فضا تأمین شود و ناظر را خسته و دلزده از رنگ های نا متناسب نکند.

ظروف سنتی را به سفره یلدایی خود بیاورید!

برخی از ترکیب های رنگی آنقدر شناخته شده هستند که شاید نیاز به گفتن آن ها نباشد اما با این وجود چیدانه می خواهد چندین ترکیب رنگی بدون نقص را که هرگز از انتخاب آن ها پشیمان نمی شوید، برای دکوراسیون داخلی منزل تان معرفی کند که شاید خودتان نیز با آن ها آشنا باشید. پس با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج