۲۷۷۴۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جزییات دور دوم ثبت‌ نام جریمه سربازی

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، از پیش ثبت نام مرحله دوم طرح جریمه مشمولان غایب دارای بیش از ۸ سال غیبت، از ۲۰ آذر ماه تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، از پیش ثبت نام مرحله دوم طرح جریمه مشمولان غایب دارای بیش از ۸ سال غیبت، از ۲۰ آذر ماه تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی در خصوص طرح جریمه مشمولان غایب گفت: بر اساس بند (ط) تبصره ۱۶ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۳ مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۸۸ هزار نفر مشمول غایب دارای بیش از ۸ سال غیبت ، از ۱۵ اسفند ماه ۹۳ در این طرح ثبت نام کردند.

وی افزود: متقاضیان ثبت نام شده در مرحله اول این طرح تا ۲۰ آذر ماه فرصت داشته که مبلغ جریمه در نظر گرفته شده را واریز نمایند و از کارت معافیت بهره مند شوند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: به دلیل استقبال چشمگیر متقاضیان و درخواست های مکرر افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند در این طرح شرکت کنند ، ثبت نام مرحله دوم از تاریخ ۲۰ آذر ماه سال جاری شروع و تا پایان دی ماه ادامه خواهد یافت و این دسته از افراد می بایست درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) به ثبت برسانند.

وی بیان کرد: مشمولان غایبی که در مرحله اول طرح ثبت نام کرده اند و به دلایلی پیگیر درخواست خود نشده اند ، به منزله انصراف از درخواست تلقی می شود و چنانچه مجددا خواستار بهره مندی از این طرح هستند می بایست تا قبل از پایان دی ماه با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) ضمن ارائه درخواست عدم انصراف نسبت به پرداخت مبلغ جریمه مشخص شده اقدام کنند .

سردار کریمی تاکید کرد: این دسته از افراد چنانچه تا پایان دی ماه نسبت به پرداخت مبالغ جریمه خود اقدام نکنند به منزله انصراف قطعی تلقی شده واز سوی سازمان تعیین تکلیف خدمتی می شوند .

وی یاد آور شد: میزان جریمه مشمولان غایب برای معافیت از خدمت وظیفه عمومی، بر اساس مدرک تحصیلی می باشد و افراد دارای مدرک زیر دیپلم ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون تومان ، فوق دیپلم۲۰ میلیون تومان ، لیسانس۲۵ میلیون تومان ، فوق لیسانس ۳۰میلیون تومان ، دکتری غیرپزشکی۳۵ میلیون تومان ،دکتری پزشکی ۴۰میلیون تومان ، پزشکان متخصص و بالاتر۵۰ میلیون تومان می باشد .

این مقام مسئول افزود: به ازای هر سال غیبت مازاد بر ۸ سال ۱۰درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه می گردد .براساس این قانون ، مشمولان غایب متاهل از ۵ درصد و دارای فرزند به ازای هر فرزند از ۵ درصد تخفیف کل مبلغ جریمه برخوردار می شوند.

کریمی یادآور شد: مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست عبارنتد از :اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول ، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزند در صورتی که متاهل بوده و دارای فرزند می باشند می بایست به هنگام مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست این مدارک را به همراه داشته و ارائه نمایند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه و همچنین از طریق تماس با سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ می توانند در جریان اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب قرار گیرند.

براساس گزارش سایت پلیس، کریمی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی لازم به متقاضیان در مدت زمان اقدام از طریق سامانه پیامک صورت می پذیرد و نیازی به مراجعه حضوری به این سازمان نمی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج