جاباما
۲۷۸۱۱۴
۷۳ نظر
۶۰۰۵
۷۳ نظر
۶۰۰۵
پ

۲۰ دقیقه جان دادن دختر جوان در ۲۰ قدمی بیمارستان! +عکس (۱۸+)

تصادفی در میدان فاطمی و در مجاورت بیمارستانی رخ داد که شاهدان عینی از اقدام دیرهنگام مسئولان آن بیمارستان که بر سر بالین مصدوم نیز حاضر بودند گلایه داشتند و مدعی بودند با وجود فاصله چند متری مصدوم با بیمارستان؛ در انتقال سریعش اهمال‌کاری شده است.

خبرگزاری تسنیم: طی تصادفی که در نزدیکی میدان جهاد (فاطمی) تهران رخ داد، برخی شاهدان مدعی بودند که در رسیدگی به این مصدوم که دختری بوده که در نزدیکی یک بیمارستان خصوصی دچار حادثه شده بود، تأخیر صورت پذیرفته است.

در این راستا یکی از شاهدان این تصادف به تسنیم عنوان می‌کند: «دختر جوانی در اثر تصادف در مقابل بیمارستان (س) دچار ضربه مغزی و خونریزی شدید شده بود و یکی از مسئولان بیمارستان انتقال مصدوم را وظیفه آمبولانس می‌دانست و از انتقالش امتناع می‌کرد. در نهایت انتقال مصدوم پس از ۲۰ دقیقه توسط همان پرسنل بیمارستان انجام شد».

در این رابطه امین صابری‌نیا رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس کشور) در پاسخ به این پرسش که اگر فردی در مقابل بیمارستان دولتی و یا خصوصی دچار حادثه شود آیا باید صبر کرد تا پلیس و یا اورژانس برای انتقال مصدوم بیایند؟ می‌گوید: خیر، بلکه همه بیمارستانها و اورژانس‌ها و حتی مراکز درمانی دولتی و یا خصوصی در شرایطی که وضعیت فرد مصدوم و یا بیمار تهدید آمیز و خطرمرگ وجود داشته باشد باید برای انتقال چنین موردهای سریع اقدام کنند تا کار احیاء و نجات فرد صورت پذیرد.

صابری‌نیا با اشاره به قوانین مربوطه در این زمینه توضیح می‌دهد: در قانون مجازات؛ خودداری از کمک به مصدومین و رفع مخاطرات جانی (مصوب ۵/۳/۵۴) ماده ۱ عنوان شده است هر کس شخص یا اشخاصی را در معرض خطر جانی مشاهده کند و بتواند با اقدام خود یا کمک طلبیدن از دیگران یا اعلام فوری به مراجع یا مقامات صلاحیت‌دار از وقوع خطر یا تشدید نتیجه آن جلوگیری کند بدون اینکه با این اقدام خطری متوجه خود او یا دیگران شود و با وجود استعداد یا دلالت اوضاع و احوال بر ضرورت کمک از اقدام به این امر خودداری کند به حبس تا یکسال و یا جزای نقدی محکوم خواهد شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور ادامه می‌دهد: همچنین در قانون آمده است که در چنین مواردی اگر مرتکب از کسانی باشد که به اقتضاء حرفه خود میتوانسته کمک موثری کند ولی از کمک کردن خودداری کرده باشد به حبس از ۳ ماه تا دو سال یا جزای نقدی محکوم خواهد شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در نهایت خاطرنشان می‌کند: بنابراین بنده دقیقاً نص صریح قانون را عنوان کردم ولی چون از نزدیک این حادثه را مشاهده نکردم براین‌اساس جزئیات چگونگی رسیدگی به این مصدوم و مباحث دیگر آن باید توسط کارشناسان امر پیگیری شود.

فرق اخلاق و وظیفه انسانی با قانون در کمک به مصدومان

در این راستا رضا لاری پور مشاور رئیس کل و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی نیز در رابطه با این حادثه به تسنیم عنوان می‌کند: قاعدتاً هر تصادف و یا مجروحیتی این چنینی باید با حضور پلیس و اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی صورت پذیرد، بنابراین اگر چنین حادثه‌ای در نزدیکی بیمارستانی رخ دهد از نظر قانونی مسئولان آن بیمارستان وظیفه‌ای ندارند البته این جدا از وظیفه انسانی است. همانطور که مسئولان قوه قضائیه اگر یک حادثه‌ ای مانند چاقوکشی را ببینند تا زمانی که پرونده تشکیل نشود نمی‌توانند به آن رسیدگی کنند بنابراین حضور پلیس و اورژانس برای انتقال چنین مصدومان تصادفی طبق قانون الزامی اشت.

وی ادامه می‌دهد: البته یک مواقعی نیز وجود دارد که افراد نمی‌توانند به فرد مصدوم کمک کنند بنابراین بهتر است از کمک کردن خودداری کنند زیرا جان خودشان به خطر می‌افتد. مثلاً یک فردی در دریا در حال غرق شدن است و کسی که شنا نمی‌داند مسلماً نباید خود را به آب بزند چون جان خود به خطر می‌افتد. ولی تمام این موضوعات جدا از مباحث اخلاقی و انسانی است که افراد باید به همدیگر کمک کنند.

یک دقیقه‌های که ۱۰ دقیقه تداعی می‌شود

همچنین در این رابطه حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز درباره تصادف میدان جهاد (فاطمی) به تسنیم عنوان می‌کند: بر اساس استعلامی که از همکاران اورژانسمان دریافت کردیم این حادثه در حدود ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۸ آذر در حوالی میدان فاطمی رخ داد که ترافیک سنگینی نیز وجود داشت و وقتی هم نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند مجبور شدند برای رسیدن به نقطه حادثه؛ خیابان فاطمی را یکطرفه طی کنند. ولی در نهایت وقتی بر سر صحنه حادثه رسیدند فرد مصدوم به بیمارستان (س) منتقل شده بود.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در تشریح بیشتر این حادثه عنوان می‌کند: براساس گفته همکارانمان حتی پلیس به آنها گفته بود که در مقابل بیمارستان مستقر شوند تا اگر بیمارستان در نهایت از پذیرش و ارائه خدمات به هر دلیل خودداری کرد بتوانند سریعاً مصدوم را به بیمارستان دیگر منتقل کنند ولی یکی از پرسنل بیمارستان عنوان کرده بود که کارهای پذیرش و درمان مصدوم در حال انجام است و احتیاج به انتقال به بیمارستان دیگری نیست.

عباسی درباره اینکه مردم و شاهدان عینی از اقدام دیر هنگام مسئولان این بیمارستان گلایه داشته‌اند, توضیح می‌دهد: البته این مسئله را دقت داشته باشیم که مصدوم خونریزی شدیدی داشته, از طرفی هم در چنین زمان‌هایی هر یک دقیقه برای شاهدان عینی به مثابهه ۱۰ دقیقه می‌گذرد و معمولاً این زمان‌ها برای کسانی که از نزدیک حادثه را رویت می‌کنند طولانی است و این در شرایطی است که حتی شاهدان عینی به دلیل شرایط جوی حادثه نمی‌توانند به خوبی خونسردی خود را حفظ کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

عباسی عنوان می‌کند: همچنین تا به مسئولان بیمارستان درباره این حادثه اطلاع داده شود که فردی در مجاورت بیمارستانشان به کمک نیاز دارد و تا آوردن برانکارد و کارهای دیگر؛ یک زمان مختصری می‌گذرد, بنابراین همیشه این زمان‌ها برای مردم بسیار طولانی جلوه می‌کند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران درباره زنده بودن یا فوت این مصدوم نیز به دلیل خصوصی بودن بیمارستان اظهار بی‌اطلاعی کرد.

20 دقیقه جان دادن دختر جوان در 20 قدمی بیمارستان! +عکس (18+)

20 دقیقه جان دادن دختر جوان در 20 قدمی بیمارستان! +عکس (18+)

20 دقیقه جان دادن دختر جوان در 20 قدمی بیمارستان! +عکس (18+)

20 دقیقه جان دادن دختر جوان در 20 قدمی بیمارستان! +عکس (18+)

20 دقیقه جان دادن دختر جوان در 20 قدمی بیمارستان! +عکس (18+)

20 دقیقه جان دادن دختر جوان در 20 قدمی بیمارستان! +عکس (18+)

20 دقیقه جان دادن دختر جوان در 20 قدمی بیمارستان! +عکس (18+)

20 دقیقه جان دادن دختر جوان در 20 قدمی بیمارستان! +عکس (18+)

20 دقیقه جان دادن دختر جوان در 20 قدمی بیمارستان! +عکس (18+)

20 دقیقه جان دادن دختر جوان در 20 قدمی بیمارستان! +عکس (18+)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم

      واقعا اگر خدایی نکرده این خانوم جونشو از دست بده پرسنل و رئیس اون بیمارستان عذاب وجدان نمیگیرن؟ البته شک دارم وجدانی وجود داشته باشه که بخواد دچار عذاب بشه

      پاسخ ها

      • سالار

        فوت کرد بنده خدا...

      • بدون نام

        لطفا برای شادی روحش صلوات و فاتحه نثار کنین

      • غــــــــــــز ل

        در سزمینی که ندای درونی بمیر جون آدمها از هیچ هم کمتر و بی بهاتر میشه .... باز هم مهتران پزشکان و بیمارستانها بیان روپوشونی کنند و بفرمایند جو سازی مدم و بهونه گیری بای پزشکان است نه جانم ندای درونی آدمها مرده مرده می فهمید ؟؟آیا آدمها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید؟؟؟؟

    • babak

      حالا این مردان غریبه و نامحرم در اون وسط چی رو تماشا میکنن؟ همه کارشناس میشن و بالای سرمصدوم مشغول عکس انداختن و نگاه کردن میشن ، بخدا این عادت بدیه که بعضی ها دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت تا حالا نرفتی یعنی ؟ هر کس برای 100 دلیل میره اونجا نه فقط برا تماشا

      • babak

        مهم نیست که من اون وسط رفتم تماشا کردم یا نکردم مهم اینه که این کار اشتباهیه، چه فرقی میکنه من یا شما، مهم من یا گوینده این انتقاد نیست مهم خود متن انتقاده، که باید گفته بشه، حالا شما محکوم کن که من اون شما چی کارکردیم یا نکردیم، اونم بدون شناخت قبلی ، لطفا قضاوت عادلانه کنید

      • یسنا

        طرف داره جون میده الان مشکل تو حضور مردان نامحرمه؟!! اینه اسلام تو؟!!! جدا اول سوال واست پیش نیومد توی جامعه اسلامی چرا یه "فرد" جلوی بیمارستان باید 20 دقیقه معطل بشه؟!! قد مورچه از تحجر مخت کم کن بشین مطالعه کن ببین 20 دقیقه برای فرد مصدوم چه لحظات ارزشمندیه!!!! محض رضای خدا !!! داعش از امثال تو بوجود میاد!

      • بدون نام

        حالا نا محرم چیه چپوندی توی قضیه دوباره.

    • حمید

      انشالله زنده بمونه...

    • حسین

      آدم نمیدونه چی بگه ما ایرانها چمون شده واقعا ادم از انسان بودش با خودن این خبر خجالت میکشه

    • بدون نام

      فقط انسان باشید

    • ابتین

      دلخوش به این مقدار نباشید من نتنها این دنیا بلکه اخرت شما را هم میسازیم .خدایا کمک

    • بدون نام

      به نظر بعید میرسه ولی شایدم بد نباشه یه فکرای اساسی برای وضعیت بهداشت و درمان و آموزش و پرورشمون کنیم، شایدها خیلی مطمئن نیستم

    • بدون نام

      اون مسئول بی وجدان بیمارستان بجای پول خون سرسفره میبره. مقصره وباید مورد پیگرد قراربگیره.

    • امید

      به نظر من هرکسی در کنار اینچنین صحنه ای بی تفاوت بگذرد ، در مورد انسانیت او قطعا باید شک کرد.! واقعا دلخراش است !. انسانیت روز به روز رو بسوی زوال میرود! هیچ فکر کرده ایم خدای ناکرده این بلا سر خودمان بیاید وآیا دوست نداریم سریعتر به بیمارستان ما رو انتقال دهند؟!!!

    • بدون نام

      در كويري سوت و كور

      در ميان مردمي با اين مصيبتها صبور

      صحبت از مرگ محبت مرگ عشق

      گفتگو از مرگ انسانيت است.
      فریدون مشیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول .

    • sinasina

      دیگه انسانیت نیست.

      سعدی کجایی که گفتی بنی آدم اعضای یکدیگرن

      الان کسی اعضای یکدیگر نیست. اگر فردی بیافتد همه میخندند.

    • بدون نام

      حیف از اسم انسان که روی بعضی ها بذاریم . آی آدما شما ها چتون شده ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با کی هستی !!!!! با من بودی ؟؟؟ از همان روزی که دست هابیل آغشته گشت به خون قابیل .... آدمیت مرده بود گرچه آدم زنده بود

      • بدون نام

        برعکس گفتی. دست قابیل گشت به خون هابیل ....

    • بدون نام

      خواهشا بعدا حال ایشون رو اطلاع رسانی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این خونریزی شدید اونهم از سر ادم بعیده نفسی باقی بمونه .

    • سعید

      کاش یه فکری برای این مردم دروبین به دست بشه داره از ناموس مردم که جون میده عکس میگیره ول کنین بابا توروخدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته پخش شدن اين عكس ها شايد خيلي خالي از لطف نباشه. شايد باعث بشه كه دفعه بعد اين اتفاق تكرار نشه. شايد باعث بشه مردم از از اتفاقات گذشته درس بگيرن.

    • بدون نام

      دیگه ما ایرانیا اون ایرانیای قدیم نیستیم
      اون انسانیت و انسان دوستی از بین رفته !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا از بین رفته؟!!!

    • 123

      واقعا ننگ بر آنهایی که سوگند میخورند ناجی جان مردم باشند ولی در عمل ناجی جیب خودشان هستند
      ننگ بر شما بخدا شما شایسته جز ننگ نیستید

      پاسخ ها

      • جمشید

        واقعا ننگ بر دکترهایی که فقط به فکر پر شدن جیبشونن

    • بدون نام

      يك جرعه انسانيت لطفا

    • کاربر

      بیایم اگه هیچ کاری نمیتونیم انجام بدیم لابد دور این افراد جمع نشیم .بخدا فقط دردسر ساز میشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه مردم دور اين فرد جمع نميشدن اون زودتر به بيمارستان منتقل ميشد؟!
        من كه فكر ميكنم بجاي 20 دقيقه 40 دقيقه طول ميكشيد.

    • بدون نام

      دکترهای این.مملکت. به چه درجه از بی وجدانی رسیدن!؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخش اعظمشون متاسفانه فقط پول رو ميشناسن

      • سارا

        خواهش میکنم اینقدر به دکتر و پرستار و کادر درمانی ناسزا نگین با این حرفها باعث کینه و بی تفاوتی آنها نسبت به مریضها میشین که ممکنه خودمون یکی از آنها باشیم. هزاران نفر روزانه با خدمت و کمک همین پزشکان زنده میمونن و سالم میشن اگر قرار بود هرکسی میره بیمارستان بمیره که الان روبروی هر بیمارستانی یک قبرستون هم میساختند .

    • امید

      متاسفم برای سیستم درمانی و پزشکی کشور ...که فقط پول را میشناسند و بس ...........

    • بدون نام

      میگفتن بنی ادم اعضای یکدیگرن / اعضای یکدیگر فعلا اعضای یک میدرن !!

    • بدون نام

      چی شد که تصادف کرده؟ ماشین زده بهش؟ موتور زده؟ مسئولیت تصادف باهاش کی بوده؟

    • حمید ازسراب

      توکشورهای اروپایی وغیر مسلمان که از نظر ایرانیها کافر هستند وقتی یک گربه یاسگی دچار سانحه ای میشوند. کادر پزشکی. باامکانات مثل هیلی کوپتر و،،،جانش را نجات میدهند توکشور عزیزمون متاسفانه مثل همین اتفاق وبخیه کشی بچه 4ساله،...اسممون هم گذاشتیم مسلمان

    • بدون نام

      به نظر من يه دليلش براي دير رسوندن اينكه مردم ميترسند اين فرد رو به بيماستان برسونند. چون نگران اين هستند كه يه موقع بخاطر اينكار دچار مشكل نشوند
      بايد يه فكري هم براي اصلاح قواننين بشه

    • كامبيز

      تو اين مملكت خدايه نكرده مشكل جدي سلامتي پيدا كني همون بميري خيلي سنگين تري..... اينقدر كه هزينه ميشه براي يا مثلا تبليغات فلان خمير دندون يا زدن بنر هاي به اصطلاح فرهنگي تو اتوبان و كوچه و بازار و..... يك صدمش صرف حمايت و حفاظت از جان مردم بشه اينجوري نميشه.... ولي خب افسوس كه تو ايران جان انسان از هرچيزي كه شما فكرشو بكنيد كم ارزش تره.... و اين قضيه دولت و ملت نداره ها..... خود ما مردم بيش از هر مسئولي , نسبت به جان هم بي تفاوتيم....وقتي تصادف ميشه ببينيد نسبت ادمايي كه دارن فيلم ميگيرن از جون دادن اون بدبخت, به تعداد آدمايي كه دارن كمك ميكنن طرف زنده بمونه چقدره....

    • بدون نام

      چرا متاسف باشیم برای مسئولین بیمارستان!باید تاسف خورد به حال اون آدمایی که موبایل به دست ایستادن تماشا و به جای کمک از جون دادن یه انسان فیلم و عکس میگیرن!!!خود مردم به شکل خودجوش میتونستن اون خانومو به بیمارستان منتقل کنن...

    • بدون نام

      بنی ادم رو‌اعصاب یکدیگرند....مرگ انسانیت ...خدایا به چه سمت و سویی داریم میریم ؟؟

    • بدون نام

      کلا این بیمارستان عاشق پول..

    • بدون نام

      متاسفانه ایشون همون دیروز فوت کردن

    • zzzzzzzzzz

      والانزدیک بیمارستان مایه تصادف میشه دقیقادوقدمی هرچه همراه بیماره میره میگه این بنده خداراببرید داخل بیمارستان میگن نه باید زنگ بزنید اورژانس115
      این اورژانسم توخودبیمارستان بودرفته بهش گفته آقابیاید دربیمارستان مصدوما بیاریدگفته بود نه باید زنگ بزنید تاثبت بشه به همین مسخرگی
      ازیی طرفم حق دارن چون تاچیزی ثبت نشه دست مریض وهمراه مریض به جایی بند نیس

    • مهرسا

      فوت كرد چي ميگيد
      مغزش از سرش بيرون زده بود

    • بدون نام

      اینها از آثار طرح تحول سلامت هست که بجز پر کردن جیب دکترها وپرسنل فائیده دیگه ای ندارد

    • ساره

      فوت شد. تمام.به همین راحتی!

    • مخاطب

      واقعاچرا اسم و جاهای متخلف رو کامل نمینویسین که آدم بدونه؟
      آبروی خلاف کارا مهمتر از جون مردمه؟
      تنها بیمارستان توی میدون فاطمی بیمارستان سجاد (ع) است که امیدوارم امام سجاد بزنه توی کمرشون که جون یه دختر بیست ساله رو گرفتن
      حیف اسم های مقدس که روی همچین قتلگاه هایی میزارن

    • بدون نام

      خدا نکرده اگر این دختر بمیره یا آسب مغزی ببینه و یا یک از اعضای بدنش از کار بیفته ، مسئولین خونخوار اون بیمارستان باید جوابگو باشند.

    • بدون نام

      انشاالله همه ی پزشکای جلاد پرستار هاوکادر درمانی بی مسولیت بیکار بشن صلوات

    • بدون نام

      متاسفانه ایشون همون دیروز فوت کردن

    • بدون نام

      بخاطر همين سهل انگارى آقايون ، بنده بهترين دوستمو از دست دادم
      هنوز چهل امش تموم نشده
      واقعا ديگه شور همه در مياد ديگه

    • رسول

      من که اگه دکتر تو خیابون ببینم با ماشین شاسی بلند زیرش میکنم!!
      ولی حیف ماشین شاسی بلند ندارم واسه همین فقط فحششون میدم.

    • بدون نام

      خجالت نمی کشین شب یلدای مردم رو با این اخبار خراب میکنین اونایی که باید رسیدگی کنن اهمیت نمیدن این کادر پزشکی اگه بتونن به قر فر ناخوناشونو رنگ مو میزانپلیشون برسن!

    • بدون نام

      اولا کسایی که میگن چرا مردم عادی خانومو به بیمارستان منتقل نکردن باید گفت چجوری با سر متلاشی این خانومو بلند میکردن؟ در ثانی خوب کردن عکس و فیلم گرفتن واگرنه رسانه ای نمیشد و عمق فاجعه پنهان میشد و شاید تکرار و تکرار و تکرار

    • حسین

      با تشکر از فردی که تصاویر رو گذاشت.مسمولان باید به این مسائل رسیدگی کنن.

    • امیرحسین

      من اون لحظه اونجا بودم بخدا قلبم به درد اومد وقتی دیدم تو ۲۰ قدمی بیمارستان یه دختر جوون اینجوری داشت جون میداد

    • آرش

      جدا فکر میکنم مرگ این خانم جوان تنها مرگ ایشان نبود، مرگ جامعه رو به افول ماست، نسانیت، همنوع دوستی و .... که از شاخصهای ایران و ایرانی بود مرده، همه شدیم فیلمبردار، همه شدیم برده پول، سوال اساسی اینجاست چطور به اینجا رسیدیم ؟!

    • فریماه

      الکی جو سازی نکنین. پرسنا بیمارستان سجاد خیلی هم خوبن. من پارسال اونجا جراحی ایمپلنت لگن داشتم که فوق العاده حساسه. همه عالی بودن. مگه نمیبینین سر بندهٔ خدا باز شده کلن، ملومه نجات دادنش خیلی سخته. چرا دنبال یه مقصر میگردین همش؟

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه. ولی کلا بخاطر رفتارهای مدیریتی جامعه مخصوصا در حیطه کسب و کار و استخدام و ارتقا در ادارات و شرکتهای دولتی که فقط و فقط براساس تبعیض و فامیل گزینی انجام میشود دل همه گرفتار درد خودشه و انسانیت از دل میاد نه عقل.

      پاسخ ها

      • mary

        من دوبار نظرت رو خوندم ولی نفهمیدم چی گفتی! چه ربطی به جون دادن این دختر جوون داشت خب!!!

    • بدون نام

      به کجا می رویم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • user

        پله پله رو بخدا میرویم

    • بدون نام

      خاک برسراون راننده آشغالی که زده و فرارکرده لعنت بهش بااون وجدان کثیفش

    • محسن

      متاسفانه در هر کشوری جهان اول این اتفاق میفتاد این دختر الان در کنار خانواده شب یلدا سپری میکرد

    • بدون نام

      وقتی قانون و بروکراسی اداری جای انسانیت رو می گیره. وقتی همه چی فقط با علامت دلار در چشمها ارزش گذاری می شود باید هم شاهد این قبیل حوادث شرم اور باشیم.

    • عدالت

      اولا اسلام تنها در زمانیکه جان انسان در خطر است محرم و نامحرم را حرام نکرده.
      ثانیا چرا تصویر خانمی که با علاقه تمام کمک می کند شطرنجی کردید و خانم پرستار را که با خونسردی تمام نگاه می کند نه
      ثالثا برای کار کردن در اینگونه مکان ها روحیه بالا و علاقه وافر می خواهد نه......

    • سعید

      اون که بالا سرشه مترون همون بیمارستانه

    • شایان

      سلام

      همه این نظرات به کنار.قانون مملکت ما بیخودیه.الان اگر کسی بخواد تو ابتدای صحنه تصادف ،شخص مجروح رو به بیمارستان برسونه خدایی اگر بلایی سرش بیاد که هیچ .بازداشتگاه و...
      اگر هم بلایی سرش نیاد تا به هوش اومدن مجروح باید چند هزاردلیل بیاره که مقصر حادثه نبوده و فقط قصد کمک داشته.

    • لیدا

      واقعا ما ادم ها هم بعضی موقعه ها انقدر بد و کثیف میشیم که حتی خدارو هم فراموش میکنیم وقتی یه نفر یه اشتباه بزرگی میکنه باید تا اخرش وایسه که ببینه چی میشه نسفه ولش نکنه بره واقعا که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج