۲۷۸۲۶۹
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

صادرات کنسروِ هوا به چین! +عکس

شاید عنوان این خبر شما را یاد فیلم‌های علمی تخیلی که در آن آینده‌ای بدون هوای پاک را به تصویر کشیده است بیاندازد؛ اما این خبر مربوط به آینده نیست و در حال حاضر شرکتی کانادایی قوطی‌هایی پر از هوای خالص و پاک را به چین صادر می‌کند.

وبسایت فارنت - محمد کاملان: شاید عنوان این خبر شما را یاد فیلم‌های علمی تخیلی که در آن آینده‌ای بدون هوای پاک را به تصویر کشیده است بیاندازد؛ اما این خبر مربوط به آینده نیست و در حال حاضر شرکتی کانادایی قوطی‌هایی پر از هوای خالص و پاک را به چین صادر می‌کند.

صادرات کنسروِ هوا به چین! +عکس

اگر اهل سینما هستید بدون شک تاکنون فیلم‌های زیادی در خصوص آینده کره زمین دیده‌اید، در بیشتر این فیلم‌ها آینده روشنی انتظار این کره خاکی را نمی‌کشد و کمبود منابع اساسی نظیر آب، هوا و حتی خاک در این فیلم‌ها به تصویر کشیده می‌شوند، از قرار معلوم این پیش‌بینی‌ها چندان هم بی‌ربط نیست و همان‌گونه که اشاره شد در حال حاضر چینی‌ها حاضر هستند برای تنفس هوای پاک از آنطرف دنیا قوطی پر از هوای خالص خریداری کنند.

میزان آلودگی هوا در چین روزبه‌روز در حال افزایش است و شهروندان چینی چندین دهه است که از آلودگی هوا رنج می‌برند. به همین منظور یک شرکت کانادایی سعی دارد از این آب گل‌آلود به نفع خود ماهی بگیرد و سفارش تعداد زیادی قوطی‌ هوای پاک را از چین دریافت کرده است. گفته می‌شود محموله بعدی این قوطی‌های هوای پاک که Vitality Air نامیده می‌شوند حدود ۴ هزار قوطی است. جالب اینجاست که هوای فشرده موجود در این قوطی‌ها مبلغ ۱۴ دلار برای چینی‌ها آب می‌خورد.

صادرات کنسروِ هوا به چین! +عکس

به این ترتیب خریداران این قوطی‌ها قادر هستند ۳ لیتر هوای فشرده را استفاده کنند، این میزان برای حدود ۸۰ بار تنفس کفایت می‌کند. بد نیست بدانید هر انسان بالغی بسته به میزان سلامت جسمی خود به طور میانگین در هر دقیقه بین ۱۲ تا ۲۰ مرتبه دم و بازدم دارد.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت که این قوطی‌ هوای فشرده ۱۴ دلاری برای حدود ۴ دقیقه می‌تواند هوای پاک را به ریه چینی‌ها منتقل کنند. البته حجم بیشتر این قوطی‌ها شامل تخفیف می‌شود و قیمت کمتری دارد، هر قوطی ۷.۷ لیتری هوای پاک قیمتی معادل با ۲۳ دلار دارد.

لازم به ذکر است که این قیمت برای هوای معمولی نیست و شرکت کانادایی مدعی است هوای فشرده موجود در این قوطی‌ها در دو نوع متخلف جمع آوری شده است بعضی از این قوطی‌ها هوای کوه‌های راکی را به صورت فشرده در خود دارند و مدل دیگری هم هوای پاک دریاچه لویز در آلربرتا را به صورت فشرده نگه می‌دارد، با این حساب خریدار قادر است با توجه به وضعیت ریوی خود هوای مناسب را انتخاب کند.

به این ترتیب لحظه‌ای که استفاده کننده این قوطی از هوای آن استنشاق می‌کند همان هوایی را تنفس خواهد کرد که توریست‌ها در حین گشت و گذار در این مناطق خوش آب و هوا تنفس می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادین

      دیوانه ها
      به جای این مسخره بازیا فکری به حال محیط زیست و هوای کره زمین بکنید

    • بدون نام

      برا تهرانم باید بفرستن ، چون مسئولین به فکر جیبشونن تا جون مردم . البته برای واردات هم مسئولین باید یه پولی به جیب بزنن تا بشه هوا تو قوطی بفرستن اینجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج