جاباما
۲۷۹۴۸۰
۱۵ نظر
۵۲۶۲
۱۵ نظر
۵۲۶۲
پ

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

احتمالاً به محض برخورد با عنوانِ این قسمت از شکم گردی مان کمی جا بخورید و شوکه شوید که «رستوران های کثیف» دیگر چه صیغه ایست و چه دلیلی برای معرفی چنین رستوران هایی وجود دارد؟! ولی اگر یک شکم باز حرفه ای باشید، با شنیدن نام «کثیف» کاملاً متوجه خواهید شد که منظور ما کدام رده از رستوران هاست!

برترین ها: احتمالاً به محض برخورد با عنوانِ این قسمت از شکم گردی مان کمی جا بخورید و شوکه شوید که «رستوران های کثیف» دیگر چه صیغه ایست و چه دلیلی برای معرفی چنین رستوران هایی وجود دارد؟! ولی اگر یک شکم باز حرفه ای باشید، با شنیدن نام «کثیف» کاملاً متوجه خواهید شد که منظور ما کدام رده از رستوران هاست! رستوران هایی که سالیان سال با کمترین امکانات و ارزان ترین قیمت ها، خوشمزه ترین ساندویچ های فوری را برای مردم آماده کرده اند، البته تمامی فاکتور های بهداشتی را رعایت نکرده اند ولی به هر حال با محبوبیت و شرایط خاص خود، واژه «کثیف» را وارد فرهنگ غذایی ما کرده اند و این باور را که «هر چه رستوران کثیف تر، غذا خوشمزه تر» به ناخودآگاه همگی عاشقان شکم القا کرده اند!

آن چه که در تهران زیاد است، رستوران کثیف. در هر محله ای حداقل یکی دو مورد از این فست فود ها پیدا میشود، ولی فقط تعدادی انگشت شمار از این رستوران ها توانستند خود را باقی رقبا جدا کرده و فرا محله ای عمل کنند! البته بحث قدمت و خاطره بازی پدران و مادران هم در محبوبیت برخی از این رستوران ها تاثیر داشته و دارد، ولی دلیل اصلی پر مشتری و محبوب بودنشان خوشمزه بودن غذاها در عین سادگی و ارزان بودن قیمتشان است. با ما در این مطلب متفاوت، همرا باشید که کثیف ترین رستوران های تهران را برایتان معرفی کنیم!

اژدر زاپاتا

اژدر زاپاتا یکی از معروف ترین رستوران های کثیف در تهران است، رستورانی که با خلق یک ساندویچ جدید و خوشمزه به نام زاپاتا (ترکیبی از برگر، ژامبون، قارچ و پنیر، فیله مرغ و سایر مخلفات!)، برند زاپاتا را وارد منوی اکثر ساندویچی ها در سرتاسر کشور کرد و سال های متمادی است یکی از خوشمزه ترین ساندویچ های فست فود را در میدان پالیزی تهران برای مشتریانش میپیچد.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

با معروف شدن نام زاپاتا تعداد بسیاری فست فود و ساندویچی جدید با همین نام در جای جای پایتخت بوجود آمده است که اکثراً هم ادعای اصلیت و اورجینال بودن دارند، ولی زاپاتای اصلی، هیچ شعبه ای ندارد و به نام با مسمای "اژدر" مزین شده است!

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

آدرس: خیابان سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!


ساندویچی آقا بهشتی

جزو معدود رستوران های کثیفی که فضایی برای پذیرایی از مشتریانش دارد. فضایی کوچک که در مقابل خیل مشتریانش هیچ است. انواع و اقسام ساندویچ ها و خوراک های لذیذ اعم از بندری، کباب تابه ای، کوفته، مغز و زبان، فیله مرغ، خوراک بادمجان، خوراک جگر و ... در منوی رستوران محبوب آقا بهشتی یافت میشود.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

متاسفانه رستوران آقا بهشتی چند وقتی است برای فروش گذشته شده است و جبر و ناملایمات روزگار اخلاق خوب و مشتری مدارانه آقای بهشتی (مسئول ساندویچی) را به اخلاقی عصبی تبدیل کرده است که شاید برای مشتریانی که بار اول به آنجا میروند زننده باشد، ولی به هر حال یکی از نوستالژیک ترین و بهترین رستوران های رده رستوران های کثیف به شمار میرود که همچنان پر از مشتری است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

آدرس: خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، نرسیده به دانشگاه خوارزمی.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!


ساندویچ فری کثیف!

نام ساندویچ فریدون یا «فری کثیف» برای هر پایتخت نشینی آشناست. محبوب ترین و نام آشنا ترین رستوران کثیف تهران که بالای نیم قرن است با متصدی گری آقای فریدون مهربانی، بدون حتی یک روز تعطیلی، خوشمزه ترین ساندویچ ها را در کنار نوشابه های شیشه ای نوستالژیک برای مشتریانش آمده کرده است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

فری کثیف جایی برای نشستن ندارد لذا باید پس از پیدا کردن جای پارک (احتمالاً به سختی!) و ایستادن در صفِ طولانی، غذای خود را تحویل گرفته و در ماشین یا با جمع دوستان در فضای آزاد غذایتان را نوش جان کنید.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

انواع برگر ها و سوسیس ها، مغز و زبان، سیب زمینی سرخ کرده های منحصر به فرد و هر عذایی که در رستوران های کثیف یافت میشود در ساندویچ فریدون انتظار شما را می کشند. البته برخی اعتقاد دارند در سال های اخیر آقا فری کیفیت را فدای قیمت مناسب ساندویچ هایش کرده است، ولی هر چه که هست هنوز هم با آمدن نام «فری کثیف»، اشتیاق حضور در خیابان نیلوفر برای هر تهرانی ای ایجاد میشود.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

آدرس: خیابان آپادانا (خرمشهر)، خیابان نیلوفر (عشقیار)، مابین کوچه اول و سوم.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!
اغذیه شاپور

یکی از بهترین رستوران های کثیف مرکز شهر که سال های زیادی است در بلوار کشاورز جا خوش کرده است و با همان کیفیت سال های اوجِ برو بیای بلوار، با نام ساندویچ شاپور فعالیت میکند و خوشمزه ترین ساندویچ های کثیف را برای مشتریانش میپیچد. ساندویچ بندری های شاپور شهره کل تهران هستند و بعید است با امتحان کردن آن، بار دومی وجود نداشته باشد! در کنار کامل ترین منوی خوراک ها و ساندویچ های کثیف که با سلیقه خاصی در یخچال قدیمی این رستوران چیده شده اند.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

ساندویچ ها در کنار نوشابه شیشه ای های خاطره انگیز سرو میشود و به مانند ایام قدیم در کاغذ نازک ساندویچ پیچیده میشوند. نكته قابل توجه در شاپور اين است كه مانند كافه هاى استانبول در فضاى پياده رو هم ميز و صندلى گذاشته است! اما چه ميزى؟! چند عدد جعبه نوشابه كه خیلی هنرمندانه رویش تخته گذاشته و کاربری میز به آنها بخشیده است. خلاصه اینکه اگر غذای کثیف و فضای نوستالژیک را به صورت همزمان میخواهید، اغذیه شاپور گزینه خیلی خوبی است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

آدرس: بلوار كشاورز، ضلع جنوب غربى تقاطع خیابان فلسطين

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!


ساندویج کریم (کریم ...پز!)

به شلوغ ترین و محبوب ترین رستوران کثیف غرب تهران خوش آمده اید! آقا کریم آنچنان در طبخ و ارائه غذاهای کثیف و لذیذ خبره است که لقبی خاص به مشابه "سِر" برای شوالیه های بریتانیایی، از جانب مردم تهران، از آن خود کرده است تا شک و خللی بر کثیف بودن ایشان وارد نشود! طبخ سریع و فوری غذا یکی از شگرد های آقا کریم است، یعنی اگر سفارش 20 عدد همبرگر و سوسیس بلغاری هم بدهی، سر 5 دقیقه همش آماده جلو رویتان است!

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

کریم هم قدمت قابل توجهی دارد و سابقه اش از ۴۰ سال گذر کرده و این روزها در دوران اوج خودش است. در اطراف کریم هم مشکل جای پارک وجود دارد که باید خیابان ها و کوچه های اطراف را در نظر بگیرید.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!

آدرس: یزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار ابوذر، رو به روی بیمارستان پیامبران

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های «کثیف» تهران!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر ميخوايد اين اشغال ها رو بخوريد، بشينيد تو خونتون هي پنير بريزيد رو غذاتون، با يه عالمه نمك. مطمئن باشيد مزه اش همين ميشه.
      والا اين فست فود هايي رو كه شما عكسش رو انداختي، اشتها كور كن بود.

      پاسخ ها

      • ابی

        سرما نخوری

    • خوشمزه

      تو قزوینم ما یه سعید ... پز داریم
      خوراک مخصوصش هم سوسیس بندری 2 نونه
      سوسیس هاشم تو یه لگن قرمز میزیه

    • امیر

      کریم عالیه ...
      من نمیدونم چرا از فری کثیف خوشم نمیاد !

    • بدون نام

      فقط فرییییییی ^_^

    • Ali66

      واقا تشکر از برترین های عزیز که یه مدت هستش که تمام رستوران ها و غدا خوریهای تهران و تو زمینه های مختلف مورد بررسی قرار میده
      این سریه کثیفم که دیگه اخرشه

      عااااالی بود مخصوصا که همشون ادرسم داره
      خسته نباشید

      حساابی دلمونو اب انداختید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم خيلي از اين بخش خوشم مياد

    • بدون نام

      به به نوشابه شیشه ای

    • محمدرضا

      اژدر زاپاتا نه تنها در سراسر ایران شعبه داره که تو خود پالیزیهم پنج شیش تا هستن اما کدوم اصل هیچ کس نمیدونه ؟؟؟
      در ضمن اگه از همین سری مطلب درباره فست فود و رستوران های زنجیره ای هم بذارید ممنون میشم

    • مندوزا

      ساندویچ کثیف میدون فردوسی ...

    • انجل

      من ی جا خوندم فریدون ناراحت میشه بگم فری کثیف کلا لقب بد برای مردم خوب نیست نگیم

    • امین

      واقعا این مطلبی که گذاشتین مسخرست! رستوران هایی رو معرفی میکنید که برای سلامتی مردم خوب نیست! همون شاپور رو که معرفی کردین من رو به بیمارستان کشوند

      پاسخ ها

      • امید

        واقعا شاپور افتضاحه . بندری آب پز و بد مزه

      • بدون نام

        از كنار شاپور رد مي شي حالت بد ميشه هم صاحبانش كثيف و معتاد و بداخلاق هستند هم خيلي از مشتريانش!حالا اينم شد نوستالژي؟ گرون فروشي و كثافت كاري. نه احترامي نه نظافتي. واقعا تو اين ساندويچي ها ادم احساس تنهايي و غربت مي كنه حتي جواب سلامت رو هم نمي دن. حيف اين پول كه ميريزيم تو جيب اينا و دست از پا دراز تر با وزن اضافي و حالگيري بر مي گرديم خونه

    • محمد

      آقای بدون نام شما اول باید یاد بگیری الکی موقعیتتون رو داخل آمریکا نزارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج