جاباما
۲۸۰۳۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تساوی پرسپولیس و پدیده در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: در آغاز هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پدیده و پرسپولیس از ساعت ۱۴:۴۵ در مشهد به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

در این بازی پرسپولیسی‌ها کاملا به بازی مسلط بودند و پدیده تنها یک صحنه و روی ضد حمله صاحب موقعیت روی دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه ۸ داور برای پرسپولیس ضربه ایستگاهی اعلام کرد که محسن مسلمان این ضربه را از فاصله ۳۰ متری به روی دروازه فرستاد اما حاصلی نداشت. ۲ دقیقه بعد مهدی طارمی با پاس عمقی زیبا رامین رضاییان را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم بلافاصله سانتر تند و تیزی به روی دروازه پدیده انجام داد اما پیش از عالیشاه مدافع پدیده توپ را زد.

دقیقه ۱۲ حرکت تیمی زیبای پرسپولیسی‌ها با یک و دوی رامین رضاییان و احمد نوراللهی همراه شد و در ادامه توپ به طارمی رسید که این بازیکن از داخل محوطه جریمه شوت محکمی را به سمت دروازه زد اما مدافع پدیده آن را دور کرد.

دقیقه ۲۱ پس از پاس‌های متعدد و پشت سر هم پرسپولیسی‌ها نوراللهی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و به سمت دروازه شوت کرد اما این شوت هم حاصلی نداشت.

دقیقه ۳۹ مهدی طارمی به زیبایی توپ را داخل محوطه جریمه پیش برد و به سمت دروازه شوت زد اما روشنگر دروازه‌بان پدیده در گوشه دروازه و از روی خط توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۰ میلاد کمندانی هم شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد. این بازیکن با دروازه‌بان پدیده تک به تک شد اما روشنگر زودتر به توپ رسید.

در دقیقه ۴۳ بازیکنان پدیده از یک فرصت ضد حمله به خوبی استفاده کرد و خود را تا آستانه گلزنی پیش بردند اما این فرصت از دست رفت و توپ به کرنر رفت. در ادامه ضربه کرنر به محوطه جریمه ارسال شد تا در یک رفت و برگشت بازیکن پدیده توپ را به سمت دروازه مکانی شوت کند که این توپ با خوش‌شانسی پرسپولیسی با برخورد به دیرک افقی به زمین بازگشت.

در سایر دیدارهای امروز استقلال خوزستان با سپاهان، ذوب آهن با ملوان و راه آهن با فولاد خوزستان دیدار می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج