۲۸۰۵۰
۲۵ نظر
۵۰۰۷
۲۵ نظر
۵۰۰۷
پ

تعرض دو كارمند سازمان امدادی به دختر جوان

دو مرد جوان كه متهم هستند دختري را ربوده و مورد آزار قرار داده‌‌اند به دنبال نقض حكم اعدام توسط ديوان‌عالي كشور در دادگاه كيفري استان تهران پاي ميز محاكمه مي‌روند.

شرق: دو مرد جوان كه متهم هستند دختري را ربوده و مورد آزار قرار داده‌‌اند به دنبال نقض حكم اعدام توسط ديوان‌عالي كشور در دادگاه كيفري استان تهران پاي ميز محاكمه مي‌روند.

دختر جواني دو سال قبل به ماموران خبر داد مورد آزار جنسي قرار گرفته ‌است. او به پليس گفت: دو مرد من را به عنوان مسافر سوار ماشين كردند و بعد به بياباني خلوت كشاندند.

آنها به زور مرا مورد آزار قرار دادند و هرچه التماس كردم رهايم كنند توجهي نكردند.

ماموران در جريان تحقيقات متوجه شدند دو متهم از كاركنان سازماني امدادي هستند كه بعد از كار براي تفريح با خودرو يكي از دوستان‌شان بيرون رفتند و شاكي را سوار و به او تعرض كردند.

ماموران بعد از چند روز پيگيري و به دست آوردن آدرس متهمان موفق شدند اين دو را بازداشت كنند. آنها در ابتدا مدعي شدند ادعاي تجاوز تهمت است اما زماني كه با شاكي مواجه شدند لب به اعتراف گشودند و جزييات را توضيح دادند. آنها گفتند وقتي ماشين را برداشتيم و بيرون رفتيم اصلا قصد تجاوز به كسي را نداشتيم اما بعد از اينكه دختر جوان را سوار كرديم وسوسه شديم و ديگر نتوانستيم خودمان را كنترل كنيم و او را مورد آزار قرار داديم.

بعد از تكميل تحقيقات اوليه پرونده براي رسيدگي به شعبه ۷۶ دادگاه كيفري‌استان تهران فرستاده شد و دو متهم در اين شعبه مورد بازجويي و محاكمه قرار گرفتند. آنها كه در بازجويي‌ها به تجاوز به زن جوان اعتراف كرده ‌بودند در جلسه دادگاه اين اتهام را انكار كردند. شاكي در جلسه رسيدگي به اين پرونده گفت: «متهمان من را به عنوان مسافر سوار ماشين كردند. در راه وقتي متوجه شدم خيال شومي دارند سعي كردم خودم را بيرون بيندازم اما درها قفل بود.

آنها من را به بياباني در اطراف تهران كشاندند و مورد آزار جنسي قرار دادند. هر دو اين كار را انجام دادند و بعد هم تهديدم كردند كه نبايد به پليس گزارش بدهم يا شكايتي مطرح كنم اما من بعد از اينكه توانستم خودم را به ماموران برسانم موضوع را گفتم و بعد هم به پزشكي قانوني مراجعه كردم و نامه متخصصان در مورد اينكه مورد آزار قرار گرفتم در پرونده موجود است.»

وقتي نوبت به دو متهم رسيد آنها تجاوز به عنف را انكار كردند و مدعي شدند زن جوان دروغ مي‌گويد و خودش به داشتن رابطه راضي بود. دو متهم گفتند: ما در سازماني امدادي كار مي‌كنيم و براي نجات جان مردم فداكاري‌هاي زيادي كرده‌ايم بنابراين امكان ندارد بي‌دليل بخواهيم به كسي آسيب برسانيم.

اين زن دروغ مي‌گويد و مي‌خواهد كارهاي خودش را توجيه كند. متهمان در مورد اينكه چرا در جلسات متعدد بازجويي به تجاوز به عنف اعتراف كردند، گفتند: در آن زمان نمي‌دانستيم معناي دقيق تجاوز به عنف چيست. متهمان همچنين در مورد اينكه چرا دختر جوان را به بيابان كشاندند سكوت كردند.

بعد از پايان جلسه محاكمه هيات قضات شعبه ۷۶ راي بر اعدام هر دو متهم را صادر كردند و آنها را در تجاوز به عنف گناهكار دانستند. متهمان به اين راي اعتراض كردند و پرونده به ديوان‌عالي كشور فرستاده شد.

هيات قضات بعد از بررسي پرونده راي صادره را نقض كرد و خواستار بررسي بيشتر پرونده در شعبه هم‌عرض شد. با توجه به اين درخواست پرونده ديروز به شعبه ۷۷ فرستاده شد و متهمان بار ديگر پاي ميز محاكمه مي‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      اعدامشون کنید حیوان صفتهارو

    • یه دختر تنها

      پس به کی میشه اعتماد کرد من دیگه میترسم تنهایی برم بیرون خدا خودت کمک کن

    • نجات

      چرا همه پسرا رو مقصر مي دونن؟ اگه دخترا مرض نداشته باشن معمولاً مشكلي پيش نمي ياد.

      پاسخ ها

      • نگار

        حرف دهنتو بفهم

      • aisan

        یعنی واقعا فکر می کنی دخترا مرض میریزن برات متاسفم

      • سالار

        آفرین کاملآباهات موافقم+++++

      • سحر 1

        لطفا حرف دهنتو مزه مزه کن بعد بده بیرون ، دختر هر چقدر هم مرض داشته باشه با یکی مثل خودش می پلکه ، حقش این نیست که بهش تجاوز کنن ، شاید تو هم معنی تجاوز به عنف رو نمی دونی !!!

      • نجات

        منفي
        نجاااات.. شر بپا كردي ها!
        با خط اول نظر سحر1 موافقم

      • امير

        منفي
        نجاااات....شر بپا كردي ها!
        با خط اول نظر سحر1 موافقم

    • محمود

      بايد پدرشونو درآورد

    • طلا

      هر چه بگندد نمکش می زنند... وای به روزی که بگندد نمک

    • بدون نام

      تا وقتی با موضوع حجاب و عفاف و با بی اهمیتی و سهل انگاری برخورد میشه چنین مشکلاتی تمومی نداره

      پاسخ ها

      • رویا

        از نظره مسخره ای که دادی ملوم شد که یه مرده کوته فکری..... میشه به من بگی جنس مونث دیگه باید چی کار کنه که شما مردا دست به چنین کارای نزنین؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!؟؟؟ اقای نسبتا محترم مشکل زیادی تجاوز تو مملکت ما از بد حجابی خانوما نیست بلکه از عدم کنترل هوس در اقایونه......

      • امير

        منفي به ناشناس
        رويا خانم كامنتت؛داشتي خوب ميرفتي خرابش كردي هااا.
        آخرشو ديگه توهين كردي ها.شماهم مثل آبجي ما .اما خيلي كار زشتي كردي جمع بستي. توجه كن تو اين جمعي كه بستي، پدر و برادر شما و پسرهاي خوب و نيك رو هم شامل دونستي.

      • رویا

        اقا امیر شما باید خودتون متوجه میشدین ,منظور من از اقایون, اون دسته از مردای بودن که هر روز تو روزنامه و اخبار شاهد تکرر تجاوزشون به عنف هستیم.... شما یا امثال شما خودتون باید میفهمیدین که شامل این دسته از ادما نیستید. ضمنا شما خودتون جای خانومایی بزارید که هم بهشون تجاوز شده هم از نظر اقایونی امثال اقای ناشناس مقصر شناخته میشن به نظر شما این منصفانه است؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    • reyrey

      وای دیگه ادم به هیچی نمیتونه اعتماد کنه.... البته فقظ دخترای بدبخت همیشه باید بترسن........

    • بدون نام

      منم قبول دارم گاهی اوقات دختر خودش زمینه مزاحمت رو ایجاد میکنه ولی چرا باید چشممون رو روی واقعیت ببندیم الان خیلی از مردا از همین تفکر غلط سوءاستفاده میکنن .اینقدم پررو شدن که هر دختری رو اذیت میکنن در صورتی ک دخترایی ک خودشون بخوان تو جامعه هستن خب برن سراغ اونا چرا اونی ک نمیخواد رو اذیت میکنن

    • pari

      حجاب زنان ما پلک مردان ماست. مورد توجه اون اقایی که میگن دخترا کرم میریزن

    • یکی مثل همه

      از حیوون هم پست ترن حیوون بخودش اجازه نمی ده به یک حیوون دیگه تجاوز کنه اونوقت اسم خودشون می ذارن انسان در حالیکه بویی از انسانیت نبردن

    • حمید

      تقصیرو نمیشه انداخت گردن ی طرف.هم زنای هرزه مقصرن و هم مردای هرزه.زن اگه ب مرد رو نده مرد جرات نمیکنه بره جلو و مرد هم یکم غیرت داشته باشه اجازه همچین کاری ب خودش نمیده(البته منظورم ب خود خبر نیست کلی گفتم)

    • ابراهیم

      اگه خانم ها با حجاب خوب و بدون آرایش زیاد به بیرون از خانه برند مطمئنن هیچ مردی جلوی راهشون رو نمیگیرن... هیچ فقط به مرد زیاد رو ندن چون غریزه مرد ظرفیت نداره

    • hiva

      آقا ابراهيم شمام يه چيزي ميگي ها !!!!!! يني اين خانومه بد حجاب بوده ؟؟؟!!! چيزي راجب بد حجابيش خوندي ؟شما علم غيب داري ؟!!
      غريزه مرد ظرفيت نداره اونوقت هميشه بايد رو حجاب خانوما كار بشه و از خانوما ايراد گرفته شه؟؟؟؟؟
      اينجاست كه ميگم اعدام هيچ فايده اي نداره چون از ريشه مشكل حل نميشه اونقدر اين جور خبرا زياد شده كه ديگه از شنيدنشون چندشم ميشه

    • غریبه

      آقا نجات دخترا مرض ندارن بر عکس بعضی آقایون مرض دارن. والا ما آرایشم نمیکنیم تیپم نمیزنیم بازم یه عده مریض پیدا میشن اذیتمون کنن.اصلا از دست این مریضا نمیتونیم عین آدم تر و تمیز شیک بپوشیم بریم بیرون.

      پاسخ ها

      • رویا

        خدا وکیلی خوب گفتی اگه میتونستم بیشتر از یدونه بهت + بدم کل کامنتتو + بارون می کردم...

      • بشکه منطق

        بعضی از اقایون واقعا کم جنبه اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج