۲۸۰۵۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیم‌نگاه مورینیو به جانشینی هاجسون

یکی از نشریات انگلیسی از تیم ملی انگلیس به عنوان مقصد بعدی آقای خاص در پایان رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ یاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از میرر، ژوزه مورینیو می‌خواهد تا بعد از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ فرانسه منتظر بماند تا در صورت استعفای روی هاجسون، جای این مربی انگلیسی را روی نیمکت سه‌شیر بگیرد. از منچستریونایتد و بازگشت به رئال مادرید به عنوان گزینه‌های مورینیو پس از اخراجش از چلسی نام برده می‌شود، اما اکنون نشریه میرر، تیم ملی انگلیس را هم به فهرست گزینه‌های احتمالی آقای خاص اضافه کرده و این در حالی است که او پیش از این اعتراف کرده بود مربیگری و تعامل رومزه با بازیکنانش را به مربیگری در رده ملی ترجیح می‌دهد.

طبق ادعای این نشریه، مورینیو به مدیربرنامه‌اش، ژرژ مندز گفته است که اگر فرصتی برای هدایت تیم ملی انگلیس داشته باشد و او همچنان بیکار باشد، حاضر است مربیگری در رده ملی را هم تجربه کند. با این حال به نظر می‌رسد که شرایط ایده‌آل برای سرمربی پرتغالی پیشین چلسی این باشد که جای لوئیز فن‌خال را در منچستریونایتد بگیرد به خصوص که شیاطین سرخ شب گذشته (شنبه) نیز در خانه استوک‌سیتی با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست دادند و تعداد بازی‌های متوالی بدون بردشان به عدد هفت رسید.

مورینیو پیش از این برنامه‌اش برای ماندن در انگلیس را اعلام کرده است و به این ترتیب ادامه دوران مربیگری او در فوتبال جزیره محتمل به نظر می‌رسد. ضمن اینکه در ماه سپتامبر امسال او ادعا کرد زمانی که چلسی را ترک کند، هدایت تیم ملی انگلیس، جزو اولویت‌های او برای آینده دوران مربیگری‌اش است. البته در حال حاضر اتحادیه فوتبال انگلیس، حامی سرمربی ۶۸ ساله تیم ملی این کشور است و با وجود ناکامی بزرگش در جام جهانی ۲۰۱۴ (حذف از مرحله گروهی) او را گزینه‌ای مناسب برای هدایت سه‌شیر در یورو ۲۰۱۶ می‌داند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج