کد خبر: ۲۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۷۹۳۷
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تعدادی از اراذل و اوباش و مجرمان سابقه دار صبح امروز پس از دستگیری در عملیات ضربتی پلیس تهران، در چهار راه نظام آباد به نمایش مردم در آمدند.













































بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
5
9
گوجه کیلو چند!!!
آزاد شدن آنچنان تلافی بکنن که ...!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
1
12
این کار درست اما باید یه درس حسابی بهشون بدن تا درست شن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
3
6
ممنوم
واقعا دم همه بچه های نیروی انتظامی "پاد وحشت" گرممم..

برترین ها امیدوارم هر روز ازین عکس ها بزاری

کرمان شهر بعدییی...
ارازل منتظر باشیددد
شاید وقتی که فقط پهنای شونه هات و التماس های کسی که داری دار و ندارش رو به زور قمه میگیری میبینی حواست نباشه یکی داره آمارتو میده به بر و بچه های زحمت کش پاد وحشت...
دمشون گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
21
18
کار خوبی می کنن ولی چرا نمایش می دن دیگه؟ کار تحقیر آمیزیه.
پاسخ ها
نظر حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
تحقیر ؟؟
تحقیر یعنی این که این ارازل امنیت رو از خانواده ها بگیرن
درود بر نیروی انتظامی فقط دادگاه باید قاطعانه عمل کنه که انشالله این ارازل ریشه کن بشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
2
9
سلام آفرین میگم به نیروی انتظامی واقعا ممنونم از شما و امیدوارم درسی باشه برای جوان های آینده نظام آباد من بچه نظام آبادم و خواهشم اینه که باز هم اینکار ادامه داشته باشد ممنونم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
0
2
سلام من خودم بچه نظام آبادم
کار خوبی کردن دم بچه های نوپو گرم...
ولی خداکنه فردا پس فردا که برگشتن باز دردسر نسازن
نیروی انتظامی...تشکر...تشکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
0
2
این ها معلول است
به دنبال علت بگردید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
پاسخ
0
1
تا حمایت مالی و اجتماعی نباشه درست نمی شن. اگه مشکل نداشتن اوباش نمی شدن .
SWITZERLAND
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
پاسخ
0
2
اینا بیان بیرون بدتر میکنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
پاسخ
0
0
خسته نباشید به تمام بچه های زحمت کش نوپو و نیروی انتظامی.خدا قوت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
پاسخ
0
0
شما ها که دارین نخ میدین اگه بچه های نظام اباد بشنون میکشنتون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
پاسخ
4
50
همگی نیرو های نوپو و غیره دمشون گرم سلامت باشید کوری چشم دشمن
UNITED STATES
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
پاسخ
0
0
دمشون گرم ولي هركاري ميكنن راهو نبندن امروز 1 ساعت تو ترافيك نظام آباد گير كردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
پاسخ
0
0
بعضی کارها رو فقط خدا میتونه پاداش بده
FRANCE
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
پاسخ
0
0
واقعا دستتون درد نكنه
خدا حافظ و نگهدارتون باشه حافظان نظم و امنيت جامعه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
پاسخ