جاباما
۲۸۱۲۱۳
۱۹ نظر
۵۷۷۱
۱۹ نظر
۵۷۷۱
پ

دستگاه لیزر خانگی رفع دائمی موهای زائد

لیزر از بین برنده موی تریا ۴x، اولین دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موهای زاید با تکنولوژی لیزر و تاییدیه FDA، به شما نتایج دائمی را در منزل ارائه خواهد داد.

برترین ها: امروزه مسئله حذف موهای زائد یکی از پر رنگ ترین دغدغه ها در بین بانوان و آقایان می باشد. راه های از بین بردن موهای زائد بسیار متنوع است. روش خانگی حذف مو های زائد با دستگاه تریا یکی از این روش هاست. قیمت این دستگاه نسبت به لیزر در کلینیک ها بسیار مناسب تر بوده و بدون نیاز به نظارت پزشک قابل انجام است.

دستگاه تریا با توجه به استفاده از تکنیک لیزر دایود نتیجه دائمی دارد.

تریایبوتی، در سال ۲۰۰۳ توسط مخترعان لیزر لایت شیر در کالیفرنیای امریکا، با هدف ساخت لیزرهای خانگی کاملا مشابه دستگاه های کلینیکی جهت استفاده شخصی بدون نیاز به پزشک یا نیروی متخصص، بنا نهاده شده و انقلاب بزرگی را در صنعت دستگاه های خانگی پدید آورد، و از ابتدای فعالیت خود تا کنون در صنعت زیبایی و مراقبت های پوستی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

این شرکت ابتدا با اختراع اولین دستگاه خانگی ازبین برنده موهای زائد با تکنولوژی لیزر دایود در بازار فعالیت خود را شروع نموده، سپس در سال ۲۰۱۰ دستگاه بلولایت رفع جوش و از بین برنده لک پوستی و پس از آن در سال ۲۰۱۲، لیزر خانگی فرکشنال جهت جوانسازی و از بین بردن چروک پوستی را وارد بازار نمود.

تمام دستگاه های این شرکت دارای تاییدیه FDA بوده و از آغاز تا کنون جوایز بسیاری را در امریکا، اروپا، و کانادا از آن خود نموده اند.

دستگاه لیزر خانگی رفع دائمی موهای زائد

لیزر موهای زائد تریا ۴X

لیزر از بین برنده موی تریا ۴x، اولین دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موهای زاید با تکنولوژی لیزر و تاییدیه FDA، به شما نتایج دائمی را در منزل ارائه خواهد داد.

برخلاف تراشیدن مو یا استفاده از موم یا دستگاههای IPL که نتایج موقتی میدهند، لیزر تریا ۴x با عملکردی کاملا مشابه با دستگاه های لیزر مورد استفاده در کلینیک ها، با همان طول موج لیزرهای کلینیکی عمل کرده، کل فولیکولهای ریشه مو را از بین می برد و پس از یک دوره استفاده از این دستگاه از بین رفتن دائمی موهای زائد را را تجربه خواهید کرد.

تکنولوژی لیزر دایود:

تکنولوژی لیزر دایود از کارآمد ترین منابع نوری در بین لیزرهای حذف موهای زائد، با طول موج ۸۱۰ نانومتر، طول موج بلندتری نسبت به لیزر روبی با طول موج ۶۹۴ نانومتر و لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر تحویل می دهد.

این طول موج بلندتر لیزر دایود این قابلیت را ایجاد می کند تا نور بصورت عمیق تری نفوذ کرده و بدون ایجاد آسیب های اپیدرمی، به فولیکول مو نفوذ می کند.

این قابلیت به لیزر دایود این توانایی را می دهد که با ریسک پس از درمان کمتری نسبت به لیزرهای روبی و الکساندرایت، برای پوست های تیره تر مورد استفاده قرار گیرد.

تکنولوژی دایود به علت سرعت شات بالا برای استفاده در مساحت های بزرگ بسیار مناسب بوده و بر خلاف آی.پی.ال نیاز به تعویض قطعه دستگاه وجود ندارد. همچنین برای تیپ های مختلف پوستی بوده و کلیه موهای زائد صرف نظر از اینکه نازک یا ضخیم باشند موثر است.

از طرفی آی.پی.ال که از زیرمجموعه لیزرها نمی باشد، نور متمرکز شده است که به جای تخریب انحصاری فولیکول مو، بافت های اطراف آن را نیز تحت تاثیر قرار میدهد وپوست نواحی اطراف را دچار آسیب میکند. آی پی ال با انرژی حداکثر ۷ ژول بر سانتی متر مربع قدرت نفوذ به فولیکول مو را نداشته و به همین علت نتایج موقتی را در پی دارد.

دستگاه لیزر خانگی رفع دائمی موهای زائد

نظر متخصصان امریکایی درباره تریا 4x:

۹ نفر از هر ۱۰ پزشک، تکنولوژی استفاده شده در لیزر خانگی تریا 4X را برای از بین بردن موهای زائد به سایر روش ها ترجیح می دهند.

دستگاه لیزر خانگی رفع دائمی موهای زائد

"دکتر اریک برنشتاین"

درماتولوژیست، دارای بورد تخصصی پوست و جراحی با لیزر

تریا لیزر مورد تایید سازمان FDA برای مصرف خانگی است. اولین لیزر حرفه‌ای که من تا بحال خریداری کرده‌ام از همان تکنولوژی بهره گرفته که در لیزر موهای زائد تریا به کار رفته است و توسط همان دانشمندانی طراحی شده که تریا را طراحی نموده‌اند. من به شخصه، از چیزی استفاده می‌کنم که به آن اطمینان داشته باشم و بدانم که واقعا کار می‌کند؛ به همین دلیل است که لیزر خانگی از بین برنده موهای زائد تریا را به شما توصیه می‌کنم. هیچ دوره‌ای از تاریخ نمی تواند بدیل این دوره، که عصر علم، کیفیت و تاثیرگذاری است، قرار گیرد.

دستگاه لیزر خانگی رفع دائمی موهای زائد

"دکتر رونالد ویلند"

درماتولوژیست، دارای بورد تخصصی پوست و مو، بورد تخصصی امراض پوستی، سرپرست اسبق آکادمی پوست شناسی امریکا و ASLMS، عضو انجمن پوست شناسی پسیفیک و ASDS

با توجه به این که خود من شخصا بزرگترین مطالعه تحقیقی بیمار-محور روی دستگاه های خانگی از بین برنده موهای زائد را انجام و منتشر نمودم، می‌توانم صادقانه بگویم که لیزر تریا نماینده بهترین، امن ترین، آسان ترین و موثرترین تکنولوژی موجود برای حذف همیشگی موهای زائد بدن می باشد. پشتوانه‌ی علمی این وسیله و شکل راحت و ارگونومیک آن، باعث شده تا بتوان از این دستگاه براحتی استفاده نمود و از آن نتایج دائمی گرفت. تریا دستگاه لیزر از بین برنده موهای زائد برای مصرف خانگی است که مورد تایید FDA قرار گرفته است و واقعا ثمربخش است.

دستگاه لیزر خانگی رفع دائمی موهای زائد

"دکتر برایان زلیکسون"

درماتولوژیست، دارای بورد تخصصی پوست و مو، سرپرست آینده متخصصین پوست، دانشیار انجمن لیزر در پزشکی و جامعه امریکا، دانشگاه مینزوتا، دانشکده پوست شناسی

تریا اولین دستگاه لیزر خانگی از بین برنده موهای زائد است. ما این فرصت را داشته‌ایم که در طول سال‌های گذشته در کلینیک خود با این لیزر خانگی کار کنیم و به فروش بگذاریم. با اینکه مطالعات منتشر شده ما روی سایر دستگاه‌های خانگی از بین برنده موهای زائد نشان داده که همگی آن ابزارها تنها نتایج بلندمدت کمی بدست می‌دهند، لیزر تریا نتایجی مداوم و دائمی به دست می‌دهد. ما همگی بسیار خوشنودیم که چنین دستگاه از بین برنده موهای زائد بی‌نظیری چنین نتایجی از خود به جای می گذارد. همچنین معتقدیم این دستگاه می‌تواند مکمل خیلی خوبی برای دستگاه‌های لیزر حرفه‌ای ما باشد.

دستگاه لیزر خانگی رفع دائمی موهای زائد

"دکتر زاکیا راهمن"

درماتولوژیست، دارای بورد تخصصی پوست، استادیار امراض پوستی در دانشگاه استنفورد

از بین بردن موهای زائد توسط لیزر، روشی موثر برای درمان موهای ناخواسته است که سابق بر این تنها در مطب پزشکان متخصص امکان‌پذیر بود. لیزر تریا لیزر خانگی از بین برنده دائمی موهای زائد است که مورد تایید سازمان FDA قرار گرفته است. این دستگاه مکمل و یا جایگزین فوق العاده ای برای درمان موهای زائد با لیزرهای کلینیکی است. دوست داشتنی ترین نکته این دستگاه، به نظر من سنسور پوست آن است که با بررسی رنگ پوست کاربر، مقدمات استفاده امن این دستگاه را فراهم می‌کند.

اطلاعات مفید

- با توجه به هزینه های گزاف درمان موهای زاید صورت و بدن توسط لیزرهای کلینیکی، و همینطور هزینه و درد سرهای اپیلاسیون و بند انداختن موها، و تراشیدن مادام العمر، استفاده از لیزر تریا کاملا مقرون به صرفه می باشد.

- فولیکول هایی که توسط لیزر تریا 4X غیرفعال می شوند هرگز رشد نخواهند کرد.

- بر خلاف لیزرهای کلینیکی، برای استفاده از این دستگاه هیچ نیازی به استفاده از عینک مخصوص نیست. زیرا تنها در صورتی که سر لیزر کاملا به درستی روی پوست قرار گیرد اشعه لیزر ساطع می شود، و در غیر این صورت صدای بوق "خطا" را خواهید شنید.

- مزیت دیگر این دستگاه سبک بودن و قابل شارژ بودن آن است. قبل از شروع به استفاده دستگاه را شارژ کنید. سپس از شارژر جدا کرده و به راحتی از آن استفاده نمایید.

- تریا که اولین دستگاه خانگی حذف موهای زائد با تکنولوزی لیزر می باشد، دارای قطعه مصرفی نبوده و برخلاف دستگاه های آی پی ال خانگی، نیازی به تعویض و جایگزینی قطعه یا کارتریج در تریا وجود ندارد.

- تریا 4X قابلیت ساطع کردن شات نامحدود برای مصرف شخصی را دارا می باشد.

- سرعت استفاده از تریا 4X بالا بوده و این دستگاه نسبت به نسخه قبلی لیزر موهای زائد تریا، 4 برابر سرعت بیشتری دارد.

- لیزر مو باعث ریزش موی شما به صورت ناگهانی نمی شود. بعد از اولین جلسه درمان هیچ تغییر قابل رویتی روی مو مشاهده نخواهید کرد.

- برخی کاربران ممکن است هنگام استفاده از دستگاه احساس ناراحتی، گرما، یا حس سوزن سوزن شدن داشته باشند. زمانی که مقدار موها کاهش یابد، حساسیت نیز کاهش خواهد یافت.

- برای کسب بهترین نتیجه، به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قدرت تحمل داشته باشید بالاترین سطح درمان را به کار برید.

- نتایج استفاده از تریا 4X به صورت ذیل خواهد بود:

1. بعد از اولین استفاده از لیزر: در برخی موارد، برخی کاربران قرمزی ملایمی تجربه می‌کنند که به سرعت در عرض ۲۴ ساعت از بین می‌روند.

2. بعد از ماه اول: تحقیقات کلینیکی تا ۷۰% کاهش رویش مو را تنها پس از دوبار استفاده از لیزر نشان داده‌اند.

3. بعد از دو الی سه ماه: رویش مجدد موها به تدریج کمرنگ تر و کندتر می‌شود. شما کاهش محسوسی در مقدار رشد مجدد موهای زائد بدن خود به ویژه در قسمت‌هایی که رشد موها زیاد است مشاهده خواهید کرد.

4. بعد از سه ماه: دیگر از فولیکول هایی که توسط لیزر از بین برنده موهای زائد 4X تریا غیرفعال شده بودند مو رشد نمی‌کند. کار با لیزر تریا 4X را برای قسمت‌هایی که نیاز به درمان بیشتر دارند ادامه دهید تا زمانی که پوستتان نرم و لطیف شود و برای همیشه از عذاب اصلاح با تیغ و موم و … رهایی یابید.

رنگ های مناسب:

  • قهوه ای روشن
  • قهوه ای مایل به زرد و خاکستری
  • عاجی
  • سفید

رنگ های نامناسب:

  • قهوه ای تیره یا مشکی
  • قهوه ای متوسط

رنگ پوستتان را بررسی کنید

لیزر تریا 4x تنها برای پوستهای با رنگ روشن تا متوسط و موهای با رنگ متوسط تا سیاه در نظر گرفته شده است.

این دستگاه لیزر خانگی بر روی موهای سفید، خاکستری و بلوند روشن تاثیر ندارد. اگر رنگ پوست شما در دسته رنگهای نامناسب که در جدول بالا مشاهده می شود قرار دارد، در اینصورت از دستگاه لیزر خانگی تریا 4x استفاده نکنید. (قفل دستگاه در این شرایط باز نخواهد شد.)

مناطق قابل استفاده:

تمام اعضای صورت و بدن

دستگاه لیزر خانگی رفع دائمی موهای زائد

دستگاه لیزر خانگی رفع دائمی موهای زائد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      خیلی گرونه

    • بدون نام

      چند قيمته؟

      پاسخ ها

      • خانم اطهری

        چه قیمته

    • بدون نام

      قیمت این دستگاه چنده؟

      پاسخ ها

      • لژیا

        دومیلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان

    • زهره

      قیمتش چنده

      پاسخ ها

      • لژیا

        دومیلیون و نهصد و پنجاه هزار تومن

    • نرگس

      سلام قیمت این دستگاه چنده و چطور میتونم تهیه کنم

      پاسخ ها

      • رضا

        ؟؟؟قیمت چنده؟وازکجامیتونم تهیه کنم

    • سولماز

      سلام قیمت دستگاه چنده و چگونه میتوان ان را تهیه کرد.

      پاسخ ها

      • سمیه باصری

        جواب دهی ش چگونه هست

    • Nastaran

      قیمت چنده چطور میشه تهیه کرد

    • حامد

      سلام موهای بدن من بسیار زخیم و رنگ سیاه هستش سوالم اینه ایندستگاه موهای بدن منو از بین میبره؟و اینکه چطور تهیه کنم

    • بدون نام

      سلام ببخشید از چه سنی میشه از لیزر استفاده کرد

    • مهلا

      سلام ببخشین این دستگاه برای پوست بدن تنها یک نفر استفاده میشه یا میتونیم برای چتدنفر ک رنگ پوست متفاوتی دارن استفاده کنیم؟مثلن منکه پوستم گندمی باکسی ک پوستش برنزس میتونیم از یک دستگاه استفاده کنیم؟؟

    • مراد

      یکی رو میتوانید سفارش کنید؟

    • محمد

      قیمت دستگاه چنده و چطور میشه تهیش کرد

    • مریم

      سلام من از دوستان شیندم که این دستگاه لیزر موبر

    • بدون نام

      سلام وقتتون بخیر
      چطور میشه این دستگاه رو تهیه کرد و هزینه اش چقدره ؟ارسال به مشهد هم دارید؟برای ۲ یا ۳ نفر هم میشه ازش استفاده کرد؟محدودیت سنی نداره؟فروش این دستگاه فقط نقدی هستش یا قسطی هم به فروش میرسه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج