جاباما
۲۸۲۵۱۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

با ديوارهای خانه آشتی كنيد...

ديوارهاي خانه هم عادت كرده‌اند به حضور قاب‌هاي تكراري و نهايتا آينه‌اي براي نمايش اعضاي خانواده؛ قاب‌هايي كه سال‌هاي سال روي ديوار مي‌مانند و كمتر پيش مي‌آيد به تغييرشان فكر كنيم.

مجله منزل - عالم عباسی: ديوارهاي خانه هم عادت كرده‌اند به حضور قاب‌هاي تكراري و نهايتا آينه‌اي براي نمايش اعضاي خانواده؛ قاب‌هايي كه سال‌هاي سال روي ديوار مي‌مانند و كمتر پيش مي‌آيد به تغييرشان فكر كنيم.

با ديوارهای خانه آشتی كنيد...

يكي از انتخاب‌هايي كه كمك مي‌كند ديوار خانه شما متفاوت به نظر برسد، استفاده از گلدان ديواري است. ديواركوب‌هاي دكوراتيو متنوعي با طرح‌هاي مختلف در بازار موجود است كه مي‌توانند جايگزين مناسبي براي قاب‌هايي باشند كه روي ديوارهاي خانه جاخوش كرده‌اند؛ اين ديواركوب‌هاي جذاب را جدي بگيريد!

۱. براي آموزش اين تكنيك، گلداني ديواري از جنس پلي‌استر انتخاب كرده‌ايم. به ياد داشته باشيد باید قبل از شروع هر كاري، سطح روي مجسمه، ظرف يا. . . را تميز و در صورت نیاز سمباده بکشید. در مرحله اول با كمك رنگ طلايي آنتيك و يك قلم‌مو، سطح روي كار را پوشش دهيد و صبر كنيد تا خشك شود.

با ديوارهای خانه آشتی كنيد...


2. در مرحله بعد، سطح کار را با شاپن پوشش دهید و با استفاده از يك دستمال نرم روي کار را تميز كنيد. شاپن به دليل رنگ تيره‌اي كه دارد، داخل خلل و فرج‌هاي سطح كار مي‌رود و كار را به مراتب زيبا‌تر نشان مي‌دهد. اگر مي‌خواهيد لايه كمتري از شاپن روي سطح كار باقي بماند و تيرگي‌ها كمتر به چشم بيايد، دستمال را به تينر آغشته كنيد. شاپن باعث مي‌شود كار آنتيك‌تر به نظر برسد. در اين مرحله فرورفتگي‌هاي گلدان ديواري شما تيره و بخش‌هاي برجسته آن به همان رنگ طلايي باقي مي‌مانند.

با ديوارهای خانه آشتی كنيد...


3. کمی صبر كنيد تا شاپن روي سطح كار باقي بماند. سپس روی كار را با چسب فوليو پوشش دهيد. به ياد داشته باشيد كه نبايد قسمت گلدان اين ديواركوب را چسب بزنيد. بعد از بی‌رنگ شدن چسب و گذشت حداقل 15 دقیقه، ورق طلایی فولیو را روی سطح کار قرار داده و با کمک مسواک، رنگ طلایی را منتقل کنید.

با ديوارهای خانه آشتی كنيد...


4. براي طرح گلدان ديواركوب از دستمال سفره استفاده كنيد. طرح مورد نظرتان را انتخاب و لايه طرحدار دستمال را جدا کرده ، سپس روي قسمت برجسته گلدان قرار دهيد و با كمك يك قلم‌مو، چسب دستمال کاغذی را از مركز به اطراف طرح بكشيد. در انتها براي اينكه دستمال روي كار فيكس شود،فقط همین قسمت از فيكساتورهاي مختلفي مثل اسپري كيلر (براق، مات يا نيمه‌مات) استفاده كنيد.

با ديوارهای خانه آشتی كنيد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج