۲۸۳۱۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پرسپولیس را چه کسی بست؟

این مدیر برنامه پس از آوردن دنیزلی، توانست اعتماد رویانیان را تا حد زیادی به خودش جلب کند تا حدی که شنیده می شود بسیاری از بازیکنانی که امسال پرسپولیسی شده اند، بازیکنانی هستند که با او قرارداد دارند.

پرسپولیس را چه کسی بست؟

تماشا: فصل گذشته در اوج ناکامی ها و شکست های دنباله دار پرسپولیس در لیگ برتر، تنها یک چیز بود که هواداران پرسپولیس را به آینده امیدوار می کرد؛ «پرسپولیس کهکشانی» همان چیزی بود که محمد رویانیان در آن روزهای سخت برای آرام کردن هواداران ناامید پرسپولیس درباره اش حرف می زد و وعده اش را می داد.

رویانیان به عنوان یک مدیر غیرورزشی به پرسپولیس آمده بود و همین باعث می شد که خیلی ها به وعده بزرگ او امیدوار نباشند اما او با آوردن مصطفی دنیزلی نشان داد که می تواند وعده هایش را به عمل نزدیک کند. او این وعده بزرگ را با کمک یک مدیر برنامه و ایجنت رسمی باسابقه در فوتبال ایران انجام داد.

این مدیر برنامه پس از آوردن دنیزلی، توانست اعتماد رویانیان را تا حد زیادی به خودش جلب کند تا حدی که شنیده می شود بسیاری از بازیکنانی که امسال پرسپولیسی شده اند، بازیکنانی هستند که با او قرارداد دارند. خیلی از آنها چند سالی بود که زمزمه های حضورشان در پرسپولیس شنیده می شد اما سرخپوش نمی شدند.

این اتفاق اما امسال به شکل عجیب و غریب رخ داد تا رویانیان به قول خودش به 70 درصد خواسته هایش در فصل نقل و انتقالات برسد. نکته جالب اینکه برونو متسو، مربی مشهور فرانسوی که قبل از آمدن مانوئل گزینه اصلی هدایت پرسپولیس بود، توسط همین مدیر برنامه به رویانیان معرفی شده بود.

مدیر برنامه های روبرتو سوسا و نیلسون، دروازه بان برزیلی که قرار است به پرسپولیس بیاید هم ظاهرا خود اوست. مانوئل ژوزه البته توسط یک ایجنت دیگر به پرسپولیس آمد که گفته می شود او هم از دوستان نزدیک همین مدیر برنامه است. آخرین بازیکنی که به پرسپولیس پیوست یعنی مهرزاد معدنچی هم تحت قرارداد اوست و این انتقال از نظر خیلی ها سوال برانگیز است.

معدنچی حدود یک سال از فوتبال دور بوده و اگرچه گفته می شود مانوئل هم او را تایید کرده اما به هر حال امضای قرارداد سه ساله با او عجیب و باورنکردنی به نظر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این پرسپولیس لیست علی دایی بود که عملی نشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج