۲۸۳۹۷۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

روکش فرمان هوشمند برای رانندگان!

روکش فرمان هوشمند قرار است همواره مراقب باشد دو دست راننده در حین رانندگی روی فرمان باقی می ماند.

وب‌سایت دیجیاتو - محمد مافی‌ها: همه ساله در نمایشگاه CES شاهد معرفی محصولاتی خلاقانه و نو هستیم که قصد دارند بخشی از مشکلات روزمره ما را مرتفع سازند. یکی از ایده های جالب ارائه شده در نمایشگاه امسال یک روکش فرمان هوشمند است که تلاش دارد مانع پرت شدن حواس رانندگان به تلفن همراهشان در حین رانندگی شود.

روکش فرمان هوشمند برای رانندگان!

بی توجهی رانندگان به جلو همه ساله باعث وقوع تصادفات فراوانی در سرتاسر دنیا می شود. بر طبق آمار در سال ۲۰۱۳ حدود ۳۱۵۴ نفر در کشور آمریکا به علت "حواس پرتی راننده" جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده اند. طی سالیان اخیر مشغول بودن با تلفن همراه یکی از مهمترین عوامل چنین حواس پرتی هایی بوده است. بنابراین هر تکنولوژی و ابداعی که بتواند به رفع این معضل کمک کند، می تواند جان انسان های بسیاری را نجات دهد.

روکش فرمان هوشمند دقیقاً با این هدف طراحی شده و قرار است همواره مراقب باشد دو دست راننده در حین رانندگی روی فرمان باقی می ماند. این بزار در سه حالت به کاربر خود به کمک نور و صدا هشدار خواهد داد. اول این که یکی از دستان به مدت طولانی از روی فرمان برداشته شود. این که هر دو دست هرچند برای چند لحظه روی فرمان نباشند، یا این که دستان راننده برای مدتی طولانی در کنار هم قرار بگیرند (که این یعنی احتمالاً راننده می خواهد هم با تلفن همراه کار کند و هم هدایت خودرو را در اختیار داشته باشد.)

علاوه بر این ها این روکش فرمان به بلوتوث مجهز شده تا بتواند اخطارهای لازم را از طریق تلفن همراه کاربر به والدین یا مدیر یا هر فرد دیگری ارسال نماید. به علاوه این که قرار است در آینده از موادی در ساخت این روکش استفاده شود که بتواند از ژست های حرکتی نیز پشتیبانی کند. در آن صورت راننده می تواند بدون برداشتن دست از روی فرمان به کنترل موبایل خود بپردازد.

این روکش هوشمند که از جنس چرم باکیفیت ساخته شده قرار است تا نیمه های سال ۲۰۱۶ و با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار عرضه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج