۲۸۳۹۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ایده هایی برای دکوراسیون دفتر کار

در این بخش قصد داريم چند ایده برای تزئین دفتر كار خانگي ذكر مي كنيم. شما مي توانيد به آسانی در محیط دفتر کار حرفه اي خود نيز از پيشنهاد هاي ما استفاده كنيد.

ایران دکو:

ایده هایی برای دکوراسیون دفتر کار

تزئينات فضاي كار با رنگ و استايل فردي

در این بخش قصد داريم چند ایده برای تزئین دفتر كار خانگي ذكر مي كنيم. شما مي توانيد به آسانی در محیط دفتر کار حرفه اي خود نيز از پيشنهاد هاي ما استفاده كنيد.

استفاده از خلاقيت فردي

تزئين دفتر كار خانگي تنها براي گرافيست ها و دكوراتورها ضرورت ندارد. بلكه در هر پست و مقامي كه هستيد و شغل شما هر چه كه باشد نياز به دفتر كاري مرتبط و منظم و در عين حال زيبا و جذاب داريد تا به كار كردن در آن تشويق شويد.

رنگ مناسب

براي دفتر كار عموماً استفاده از رنگ هاي روشن و الهام بخش پيشنهاد مي شود. به اين منظور مي توايند از تركيب رنگي خنثي نظير سفيد و كرم با تركيبي از تناليته هاي رنگي مرکبات (پرتقالي و لیمويي) استفاده كنيد. همچنين رنگ هاي مورد علاقه شخصی تان (مانند سرخابی و یا بنفش) را نيز هرگز فراموش نكنيد.

مبلمان ارگونوميك

انتخاب مبلمان مناسب يك ضرورت است. از آنجايي كه بيشتر اوقات كاري پشت ميز مي گذرد بنابراين خريد يك ميز و صندلي ارگونوميك اولين اصل هر اتاق كاري است.

اگر كار شما با كامپيوتر است بنابراين تهيه كيبورد، موس، و مانيتور ارگونوميك نيز از اهميت ويژه اي برخوردار مي شود. اين امر به کاهش تنش عضلانی و ایجاد ايمني براي بافت هاي مختلف بدن كمك مي كند.

قفسه، فايل

وکلا ، پزشکان، دانشجویان، و حتي كارمندان موارد زيادي براي مطالعه و جمع بندي در اختيار دارند. به همين دليل مرتب كردن پرونده هاي مختلف براي آنها مهم است.

اگر در اتاق كار هر چيز جاي مخصوص به خودش را داشته باشد ذهن تمركز بيشتري پيدا مي كند و فرد راحتتر به كارهاي روزانه خود رسيدگي مي كند.

نور كافي

كاركردن همراه با نور مناسب سرعت مطالعه را تسريع مي بخشد. اگر نور به اندازه كافي در فضا وجود داشته باشد مدت زمان بيشتري مي توانيد به مطالعه اختصاص دهيد و احساس خشتگي نكنيد.

تزئينات

گیاهان ، تنگ ماهي ، عکسهای خانوادگی و یا آثار هنری يك فضاي هنري منحصر بفرد را ايجاد نموده و شما را تا حدي از فضاي خشك و جدي موجود جدا مي كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shakila

      khobeh vali aksaye ziyadi dasht behtar bod

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج