۲۸۴۳۰۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

توضیح درباره عکس سفارت سعودی و سوشا

فرمانده نیروی انتظامی درباره عکس های منتشر شده در فضای مجازی از متعرضین به حریم سفارت عربستان گفت: عکس هایی که در فضای مجازی منتشر شده اند، صحت ندارد. بسیاری از آنها دستکاری شده هستند. وی درباره پرونده فوتبالیست معروف نیز گفت: همه اطلاعاتی که ماموران پلیس های تخصصی درباره این متهم و جرم وی داشته اند برابر با قانون به بازپرس پرونده منتقل شده است.

خبرگزاری مهر: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی اجرای ماده ۴۹ آئین دادرسی کیفری در جمع خبرنگاران با اشاره به وقایعی که بعد از شهادت شیخ نمر در عربستان اتفاق افتاده و همچنین تعرض برخی افراد به سفارت کشور عربستان و قائله ای که در این زمینه رخ داد، افزود: قبول ندارم که نیروی انتظامی در این زمینه وظیفه اش را به درستی انجام نداده است، پلیس در این زمینه کم کاری نداشته اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد، نیروی انتظامی به شدت پیگیر ماجراست و تا انتها هم پیش خواهد رفت. چه در سطح داخلی و چه در سطح خارج از ناجا، پلیس پیگیر این ماجراست.

اشتری با اعلام اینکه در زمینه حوادث سفارت عربستان تاکنون ۵۰ نفر شناسایی و دستگیر شده اند، افزود: دستگیری ها بر اساس هماهنگی های لازم با قوه قضائیه انجام شده است و بازجویی هایی که از متهمان دستگیر شده انجام شده همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از آنجائیکه در آینده ای نزدیک انتخابات مهم و ویژه ای را پیش رو داریم، لذا باید امنیت به صورت کامل و صددرصدی در کشور اجرا شود. امنیت ضامن آرامش و حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای است. اما این بدان معنا نیست که نیروی انتظامی در اصل انجام عمل غیرقانونی عربستان در اعدام و شهادت آیت الله شیخ نمر، چشم پوشی کند. این جنایت صورت گرفته و متاسفانه کشورهای مدافع حقوق بشر در برابر آن سکوت کرده اند.

عکس هایی که در خصوص حوادث سفارت عربستان در فضای مجازی منتشر شده اند، صحت ندارد

اشتری درباره عکس های منتشر شده در فضای مجازی از متعرضین به حریم سفارت عربستان نیز گفت: عکس هایی که در فضای مجازی منتشر شده اند، صحت ندارد. بسیاری از آنها دستکاری شده هستند و باید در مورد اصل بودن آنها با توجه به گستردگی محل حادثه تصمیم گیری شود تا بتوان درباره آن به صورت قطعی نظر داد.

همه اطلاعات ماموران پلیس های تخصصی درباره فوتبالیست معروف به بازپرس پرونده منتقل شده است

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آخرین اطلاعات پرونده فوتبالیست معروف نیز گفت: همه اطلاعاتی که ماموران پلیس های تخصصی درباره این متهم و جرم وی داشته اند برابر با قانون به بازپرس پرونده منتقل شده. در حال حاضر همه اطلاعاتی که بازپرس درخواست کرده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و نظر مرجع قضائی در مورد این متهم اجرا خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با توصیه به خانواده ها گفت: با توجه به اینکه در چند روز اخیر شاهد گسترش عکس ها و فیلم های خصوصی در فضای مجازی هستیم، به خانواده ها توصیه می کنیم به هیچ عنوان عکس و فیلم های خصوصی خود را در گوشی های تلفن همراه نگهداری نکنند و اگر شاهد سوء استفاده افراد سودجو از تصاویر شخصی و خانوادگی بودند مراتب شکایت خود را هرچه سریعتر با سامانه ۱۱۰ پلیس فتا درمیان گذاشته تا نسبت به شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به هتک حیثیت و حرمت خانواده ها می کنند، اقدام شود.

نیروی انتظامی با هتلهایی که خلاف قانون از ماهواره استفاده می کنند، برخورد می کند

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر مصوبه جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره استفاده هتل ها از شبکه های ماهواره ای برای افزایش آمار توریست افزود: نیروی انتظامی در قبال هتل ها و مراکز اقامتی وظایفی دارد که طبق قانون ملزم به رعایت این قوانین است. در صورت مشاهده و بروز تخلف، قطعاً با متخلفان برخورد می شود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با اشاره به جلسه شب گذشته قوه قضائیه، ناجا و سازمان محیط زیست درباره زمین خواری گفت: دیروز در خدمت ریاست قوه قضائیه در بحث زمین خواری تصمیمات خوبی گرفته شد و قول دادیم در این زمینه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت حاضر شده و هرگونه همکاری را در زمینه شناسایی و برخورد با متصرف کنندگان غیرقانونی زمین ها و مراتع ملی اتخاذ کند. امیدوارم با این هماهنگی یک نظمی در حوزه جرایم مشهود بر زمینه زمین خواری انجام شود.

اشتری در پایان با اشاره به افتتاح سامانه ۴۹ ثبت جرایم کیفری گفت: با آغاز به کار این سامانه، کاغذبازی در جریان ثبت یک شکایت از زمان ثبت شکایت در کلانتری تا ارجاع پرونده اولیه به دادسرا کاسته می شود. با راه اندازی این سامانه در صورت ثبت هرگونه شکایت، مشخصات شاکی و متهم در سامانه سه جلی ثبت می شود و به صورت آنلاین در اختیار قاضی پرونده و بازپرس محترم قرار می گیرد. امیدواریم با راه اندازی این سامانه، شاهد تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها و همچنین رضایت مندی بیشتر شهروندان باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خوب است در مصاحبه بعدی کم کاری از نظر ایشان سوال شود ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج