۲۸۴۵۱۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به ثابت

سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت (virtual Account) در منطقه ۵ مخابرات استان تهران به صورت پایلوت راه اندازی شد.

خبرگزاری ایسنا: سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت (virtual Account) در منطقه ۵ مخابرات استان تهران به صورت پایلوت راه اندازی شد.

خلیلی - معاون شبکه مخابرات استان تهران - با اعلام این مطلب افزود: در سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت یا VA می توان از تمام تلفن های همگانی بدون نیاز به کارت تلفن همگانی استفاده کرد. در این سرویس هزینه مکالمات انجام شده از طریق دستگاه‌های تلفن همگانی به حساب تلفن ثابت کاربر منتقل و در قبض تلفن وی درج می شود.

وی خاطر نشان کرد: مشترکین این سرویس دارای ۲۰۰ هزار ریال شارژ اعتباری اولیه می باشند که به کمک آن مکالمات خود را انجام داده و در پایان هر دوره آن را تسویه میکنند و مجدداً شرکت مخابرات ۲۰۰ هزار ریال اعتبار به حساب آنان منظور میکند.

خلیلی گفت: این سرویس برای کنترل هزینه های ارتباطی اعضای خانواده خصوصاً دانش آموزان، دانشجویان، کارگران محیط های مختلف، خانواده های ندامت جویان، شرکت های بازاریابی تلفنی، مدارس و... راه اندازی شده است.

معاون شبکه مخابرات استان تهران در خصوص نحوه دریافت این سرویس افزود: مالکین تلفن ثابت (ساکنین منطقه ۵ مخابراتی و یا مشترکینی که پیش شماره آنها با عدد ۵ شروع می شود) می توانند با مراجعه به امور مشترکین مرکز مخابراتی محل خود و تکمیل فرمهای مربوطه این سرویس را دریافت کنند.

وی در پاسخ به چگونگی استفاده از سرویس VA گفت: مشترکین می توانند پس از شماره گیری عدد ۹۰۰۲۱۱ شماره کارت سرویس خود را وارد کرده و علامت # را فشار داده سپس رمز عبور خود را وارد کرده و علامت # را فشار دهند پس از آن شماره مورد نظر خود را گرفته و با زدن علامت # مکالمه خود را انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسد

      چرا از کارت های شبکه ی شتاب استفاده نمی شود که همه باکارت بانکی خود باهمون رمزی که پول می کیره بتونه صحبت کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج