۲۸۴۷۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نگرانی برزیلی‌ ها از تهدید داعش

مقامات برگزارکننده بازی‌های المپیک ریو اعلام کردند خبرنگاران نباید سوالات هدف‌دار از مردم و گردشگران در حاشیه بازی‌های ۲۰۱۶ بپرسند.

خبرگزاری فارس: کمپانی پاناسونیک برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های المپیک و پاارلمپیک ریو با برزیل تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

پاناسونیک برنامه‌های خاصی از جمله پروژه‌های سیستم‌های طراحی، مشورت تکنیکالی، سیستم‌های تاسیساتی و نگهداری سیستم‌های بصری را در دستور کار دارد.

پاناسونیک برای نخستین بار است که در جشن‌های المپیک به عنوان یک همکار حضور دارد و مسئولان این کمپانی از این جهت ابراز خوشحالی کردند. آنها در تلاش هستند تا با بهترین طراحی‌ها فرهنگ برزیل را به مردم دنیا نشان دهند.

* تهدید داعش باعث نگرانی نیروهای امنیتی برزیل شد

تهدید داعش در دو روز گذشته به مقامات امنیتی برزیل هم رسیده اگرچه این صحبت‌ها رسمی نیست و می‌تواند شیطنت‌های فضای مجازی باشد، اما نیروهای امنیتی برزیل گفته‌اند نمی‌توانند این موضوع را نادیده بگیرند. رئیس پلیس ریو اعلام کرده لازمه حل این مشکل همکاری‌ بین‌المللی است و برزیل به تنهایی قادر نخواهد بود این تهدید‌ها را کنترل کند. از طرفی نیروهای امنیتی برزیل اعلام کرده‌اند اجازه ورود نیروهای امنیتی خارجی را به داخل این کشور نخواهند داد.

ترس نیروهای امنیتی برزیل به این دلیل است که بنگاه‌های مافیایی خرید و فروش اسلحه در آمریکای جنوبی با داعش وارد مذاکره شده‌اند.

* نگرانی سازمان‌های فرهنگی برزیل از بی‌توجهی به زبان این کشور

سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی برزیل از بی‌توجهی به زبان این کشور ابراز نگرانی کرده‌اند. البته زبان این کشور پرتغالی است، اما مردم این کشور اصرار دارند آن را برزیلی توصیف کنند. زبان این کشور تفاوت‌های زیادی با زبان اسپانیایی دارد. اسپانیا از زمانی که قرار شد برزیل میزبانی جام جهانی ۲۰۱۴ را برعهده داشته باشد فعالیت‌های زیادی در این کشور داشته است.

سازمان‌های فرهنگی برزیل به شدت مخالف این موضوع هستند و با طومار اعتراض‌آمیز به وزارت فرهنگ این کشور خواستار مقابله با این موضوع شدند و اعتقاد دارند نباید به به اسپانیا فرصت اجازه این کار را داد.

* مصاحبه مستقیم با مردم نیازمند هماهنگی

مقامات برگزاری بازی‌های المپیک ریو اعلام کرده‌اند خبرنگاران برای مصاحبه با مردم باید هماهنگی‌های لازم را داشته باشند، اگرچه این حرف‌ها به تصویب کمیته بین‌المللی المپیک نرسیده است.

طبق این ادعا خبرنگاران حق مزاحمت برای گردشگران را ندارند، چرا که این مصاحبه‌ها باعث تجمع مقابل دوربین‌ها می‌شود و این مصاحبه‌ها باید در جایگاه‌های خاص باشد و خبرنگاران اجازه ندارند سوالات هدف‌دار درباره فرق مردم برزیل بپرسند. این موضوع به خاطر این است که برزیلی‌ها نگران هستند حقیقت فقر این کشور منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج