کد خبر: ۲۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۵۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
چنگیز حبیبیان خواننده پاپ در مورد خواندن کارهای مناسبتی ویژه ماه رمضان گفت: «ماه رمضان ماه ویژه ای است که در آن به میزبانی خداوند مهمان هستیم و در این ماه به خدا نزدیکتر می شویم.

مجله اینترنتی برترین ها





تماشا:  چنگیز حبیبیان خواننده پاپ در مورد خواندن کارهای مناسبتی ویژه ماه رمضان گفت: «ماه رمضان ماه ویژه ای است که در آن به میزبانی خداوند مهمان هستیم و در این ماه به خدا نزدیکتر می شویم. پس باید تمام کارهایی که انجام می دهیم خالصانه باشد. در واقع کاری که خوانده می شود برای عشق زمینی نیست و خواننده برای معبود می خواند و باید با تمام وجود به او نزدیک شود و او را حس کند تا کاری درخور این ماه ارائه بدهد.» حبیبیان در مورد آلبوم منتشر شده اش عنوان کرد: «آلبومی به نام نغمه های عاشورایی که آموزش نوحه خوانی به همراه سبک جدید است با حال و هوای معنوی منتشر کرده ام و راز و نیاز و توبه را به صورت تیتراژ اجرا کرده ام.»



این خواننده بیان کرد: «در حال حاضر مشغول کار روی مناجات ربنا هستم و این مناجات را به پدرم که حدود چند ماه است اکه از دنیا رفته تقدیم می کنم. انتظار می رود تیتراژهای مناسبتی ویژه ماه رمضان از نظر مضمون و موسیقی در قالب این ماه مبارک باشد و نه یک ترانه عاشقانه که به کار اختتام یک سریال می آید.»


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
پاسخ
0
9
چه شود !!!
واقعا كه ×(
ربنا فقط ربناي استاد شجريان و بس.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
پاسخ
0
2
برای همه روشنه که حقـــــــــــــــی که آقای محمدرضا شجریان به گردن موسیقی سنتی ایرانی داره خیلی خیلی زیاده درواقع مرجع قدرتمند موسیقی سنتی ایران یعنی محمدرضاشجریان اما برای من دیگه این آقا تعریف نشدست! مررررررررررد!
.
آخه آقای من مسایل سیاسی به مردم روزه دار چه ربطی داشت که این و اون و قاطی کردیش؟ از راهی که رفتی برنگرد که خیلی دیره
.
صدای ربنای شجریان اونم تو ماه رمضون یه چیز دیگه بود حیـــف :((
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
0
2
فقط ربنای استاد
که متاسفانه اونم چند سالیه که پخش نمیشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
0
2
ربنا لا تزع قلوبنا
یا الرحمن الراحمین لذت عبادت تو این ماه پر عظمت رو به همه مسلمونا عطا کن الهی آمین.
ربنا امنا و غفرلنا وارحمنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
0
1
هیچ ربنایی به گرد پای ربنای استادشجریان نمیرسه* به نظر من خیلی از اونایی که اسمشونو گذاشتن خواننده!اگه راست میگن یه ربنا شبیه ربنای استاد بخونن...ای کاش استاد اجازه بدن بازم پخش بشه چندسالیه ماه رمضوناحال و هوای همیشگی رو نداره...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
0
1
من که دو ساله خودم قبل از اذان ربنا ی استاد شجریان رو که دانلود کردم میزارم. واقعا بی این ربنا افطار یه چیزی کم داره
نظر ایییییییییییییییییییرانیییییییییییییییییییییی
| درباره چنگیز حبیبیان «ربنا» را می خواند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
پاسخ