کد خبر: ۲۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۱۸۷۸۲
تعداد نظرات: ۲۴۸ نظر
ما هر روز تعداد بسیار زیادی تماس تلفنی از مردم داریم که بسیاری از آن‌ها نسبت به گروه «ماه عسل» ابراز لطف و محبت می‌کنند و برخی دیگر البته انتقاداتی دارند. من فقط 15 شب فرصت می‌خواهم که خودم را در اجرای این برنامه ثابت کنم.
خبرآنلاین: سیدعلی ضیا می‌گوید احسان علیخانی برای اثبات برنامه «ماه عسل» زحمت زیادی کشیده است.

این شب‌ها ویژه‌برنامه افطار «ماه عسل» با اجرای سیدعلی ضیا از آنتن شبکه سه پخش می‌شود، برنامه‌ای که تا پیش از این حضور مجریانی چون فرزاد حسنی، احسان علیخانی، حسن جوهرچی و محسن افشانی را تجربه کرده است.

امسال قرعه اجرای این برنامه به نام سیدعلی ضیا افتاد، مجری که اجرای برنامه‌های موفق چون «نیمروز» را در کارنامه دارد حالا سکان اجرای یکی از برنامه‌های محبوب ماه رمضان در چند سال اخیر را به دست گرفته است. در ادامه گفت‌و‌گوی خبرآنلاین با ضیا را می‌خوانید:

تا یک ماه قبل وقتی هنوز زمزمه‌های حضورتان در برنامه «ماه عسل» بود. کمی در پذیرفتن اجرای برنامه تردید داشتید. دلیلش چه بود؟

البته برای من باعث افتخار است که سازمان صدا‌و‌سیما به من اعتماد کرد و اجرای برنامه «ماه عسل» را به من سپرد. به هر حال وقتی اجرای این برنامه به من پیشنهاد شد پذیرفتن آن سختی‌های خاص خود‌ش را داشت، چرا که «ماه عسل» طی سال‌های متوالی از برنامه‌های پرمخاطب شبکه سه بوده و قطعا همین موضوع کمی کار من را سخت‌تر می‌کرد. پیشنهاد اجرای این برنامه از طرف سازمان صدا‌و‌سیما برای من باعث افتخار است. به نظر من «ماه عسل» برنامه‌ای است که سازمان کاملا با هوشیاری برای آن تصمیم می‌گیرد.



نگران این موضوع نبودید که با مجری سابق این برنامه مقاسه شوید؟

ما مجریان فورواردهای سازمان صدا و سیما هستیم. فوروارد‌ها هیچ وقت دغدغه گل زدن ندارند و تنها نگران این هستند که پاس خوب دریافت کنند. دغدغه‌های من برای اجرای این برنامه بیشتر به خاطر تهیه‌کننده برنامه بود تا اجرا که خدا را شکر برطرف شد و در ‌‌نهایت کاری ارائه شد که قابل دفاع است.

آیا از ابتدا به این موضوع هم فکر کردید که این برنامه در طرح مسائل یا محتوا هم باید تفاوت‌هایی با سال‌های قبل داشته باشد؟

«ماه عسل» امسال در طرح مسائل تفاوت‌هایی با سال‌های قبل دارد. البته خیلی هم اصرار نداشتیم که این تفاوت‌ها خیلی زیاد باشد، چرا که مردم شش یا هفت سال به دیدن یک برنامه با یک روند ثابت عادت می‌کنند. شاید تغییرات بسیار زیاد در برنامه نتیجه عکس داشته باشد و آن‌ها را از دیدن برنامه دلزده کند. زیاد خودمان را درگیر این ماجرا‌ها نکردیم که شبیه سری‌های قبل «ماه عسل» باشیم یا خیر و مطمئن بودیم مردم هم مقایسه نمی‌کنند.

همیشه این موضوع را در صحبت‌هایتان لحاظ می‌کنید که نسبت به مجریانی که سابقه حضورشان از شما بیشتر است ادای احترام می‌کنید. تشکر از احسان علیخانی در برنامه اول «ماه عسل» هم به همین خاطر بود؟

به هر حال احسان علیخانی برای اعتبار برنامه «ماه عسل» زحمت زیادی کشید. من در برنامه اول از احسان یاد کردم و از او تشکر کردم و علاقه‌مند بودم بیشتر درباره او حرف بزنم چرا که همیشه اعتقاد دارم کسانی مثل احسان علیخانی و تمام مجریان نسبت به من سمت استادی دارند. تشکر من از احسان بابت این بود که در چند سال زحمت زیادی برای «ماه عسل» کشید. خواستم ادبم را نسبت به زحمت‌های او نشان دهم.

پاسخی هم از سمت احسان علیخانی داشتید؟

خیر، پاسخی نداشنم

محتوای برنامه «ماه عسل» امسال بر چه مبنای پایه‌گذاری شد؟

به شخصه بیشتر به این فکر کردم که حال روحی مردم را نزدیک افطار به یک سرور و حال خوب نزدیک کنیم و کمتر فضای برنامه را یه سمت اشک و آه ببریم و لبخند را به مردم هدیه کنیم، اما همه چیز دست من نیست. قطعا من خیلی نمی‌توانم در نحوه هدایت برنامه تاثیر گذار باشم. من بیشتر به حس صمیمیت میان برنامه با مخاطب فکر می‌کردم و دوست دارم مردم با این برنامه احساس نزدیکی کنند.

تا چه حد در انتخاب مهمانان برنامه دخیل هستید؟

انتخاب مهمان‌های برنامه بیشتر به عهده تهیه‌کننده است. طی این سال‌ها یاد گرفته‌ام اگر مهمان برنامه خیلی اهل گفت‌و‌گو نبود چطور با او رفتار کنم و شان و شعور حضور مهمان را در برنامه رعایت کنم و سطح برنامه را در حدی نگاه دارم که از حد متوسط بالا‌تر باشد.



در ابتدا قرار بود این برنامه با نام «با اجازه خدا» روی آنتن برود و بعد دوباره به «ماه عسل» تغییر نام داد. دلیل این اتفاق چه بود؟

انتخاب نام برنامه در حوزه اختیار من نیست و این کار به عهده مدیران سازمان صدا‌و‌سیما است. به نظر من این تغییر نام تصمیم بسیار خوبی بود، چرا که نام این برنامه «ماه عسل» بوده و هست و قرار نیست اگر مجری عوض شد نام برنامه هم تغییر کند. این نام برای خود سازمان صدا و سیما است.

واقیعت این است که عده‌ای از مردم تا حدی درباره حضور شما در برنامه «ماه عسل» نقد داشتند. فکر می‌کنید تا چه حد می‌توانید ذهنیت این دسته از افراد را برطرف کنید؟

خدا را شکر می‌کنم که از ابتدای شروع برنامه محبت‌ها و لطف مردم شامل حال من و گروه «ماه عسل» شده است. ما هر روز تعداد بسیار زیادی تماس تلفنی از مردم داریم که بسیاری از آن‌ها نسبت به گروه «ماه عسل» ابراز لطف و محبت می‌کنند و برخی دیگر البته انتقاداتی دارند. من فقط 15 شب فرصت می‌خواهم که خودم را در اجرای این برنامه ثابت کنم.

 
شب اول اجرای «ماه عسل» هم نسبت به کسانی که من را دوست دارند و یا دوست ندارند و یا به مرور از من خوششان می‌آید عرض ارادت کردم و فکر می‌کنم اگر مردم به من در این برنامه فرصت دهند، بتوانم تا حدی نظر کسانی که با اجرای من مخالف هستند را هم جلب کنم.

من کارم را با صداقت انجام می‌دهم و این صداقت را در نوع اجرایم هم لحاظ می‌کنم. اگر از امام حسین (ع) حرف می‌زنم‌‌ همان لحظه واقعا حسم را از امام حسین (ع) می‌گیرم. هیچ وقت در اجرایم ریا نکرده‌ام و سعی می‌کنم صداقتم را به مردم نشان دهم. برنامه «ماه عسل» در شب اول پخش 180 هزار تماس تلفنی و پیامک داشت و این نشان می‌دهد در این میان حتی کسانی که با حضور من مخالف بوده‌اند، این برنامه را دیدند و امیدوارم بتوانم خاطره خوبی از این ماه برای مردم به یادگار بگذارم.        
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
ساختمان پزشکان 1
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۴۸
GERMANY
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
6
68
حرفای احسان علیخانی در صفحه اجتماعیش :

خدایا
سلام...
یادم میاد یک سال پیش همین موقع ها
همین ثانیه ها
و همین لحظه ها
یادم می آید به تو گفتم که بد جور دلم برای این حال و هوا تنگ شده بود...
یادم می آید سرسجاده نمازم
هنگامی که دست هایم به سویت دراز شده بود
به تو گفتم
حالم را خوب کن... از همان احسن الحال ها میخواستم و چه قدر زود جواب خواسته ام را دادی
و در شب سیاهم ماهی را قرار دادی که با نورش زندگی ام را عوض کرد
ماهی که شیرینی اش زیاد بود
مثل عسل...
و نمیدانم چه شد که ماهم رفت...میخواست پشت سرش را نگاه کند اما نگذاشتند
ازتو خواستم که به من او را برگردانی و تو گفتی که صلاحت نیست
و من چه میتوانستم بگویم؟؟؟
امسال میخواهم بزرگ شوم... میخواهم قد بکشم... و روزه سکوت در پیش
بگیرم در برابر
تاریکی شب هایم...
محسن چاووشی عزیز راست میگفت
ماهت آنقدر شیرین است که تلخ ترین چیز ها هم در شیرینی اش خللی ایجاد نمیکنند
اما نمیدانم چه کنم با شب هایی که تاریک است...نمیدانم چه بکنم با کله ای که تهی است از هر
چیز...
GERMANY
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
36
86
کی به این گفته مجریه خوبه نمیدونم
اخه در حد ماه عسل نیست
احسان علیخانی فوق العاده بود برنامش
خراب کردی با این اجرات
پاسخ ها
نظر الهام3
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
++++++++++
نظر sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
++++++++++++++++++++++++
نظر نگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
ضیاء یه چیز دیگه س....
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
علی فوووووووق العادست وحرف نداره.
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
+++++++
کاملا موافقم ، اصلا ماه عسل یعنی احسان !
نظر فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
با سلام.خدمت شماعرض كنم كه.هرمجريي ويژگي خاص خودش داره وازنظر من هم آقاي علي خاني وهم آقاي ضيا مجرياني برتر وعالي هستند لطفا بااحترام صحبت كنيد.
باتشكر....
نظر احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
فقط احسان علیخانییییییییییییی+++++++++
نظر mohsen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
بابا به اين بنده خدا بگيد كه حداقل اداي احسان رو در نياره , خودش باشه ,
نظر احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
یا علیخانی را میزارید یا برنامه را نگاه نمیکنیم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
همینی که هست...
نظر م س
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
احسان حرف نداره جاش واقعاخالیه من که یه باراجرای ضیارودیدم دیگه ماه عسل نگاه نکردم احسان حرف نداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
22
73
با عرض سلام
به نظر بنده علی ضیاء مجری خوبی است ولی بدرد برنامه ماه عسل نمیخورد
یه برنامه ماه عسل بود و یه احسان علیخانی با این کارتون کل برنامه را خراب کردید و یکی از کم بیننده ترین برنامه های شبکه 3 در ماه مبارک رمضان است
این کار شما مثل اینه که نزدک میرزایی که یا رضا جاودانی که مجریان خوبی هستند بیایند و به جای عادل فردوسی پور برنامه90 را اجرا کنند اگر این اتفاق می افتاد برنامه 90 دیگه برنامه 45 هم نبود چه برسه 90 .
فقط احسان علیخانی
پاسخ ها
نظر MSM
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
مزدک میرزایی عزیزم
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
مرسی از راهنماییت نمیدونستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
توانایی های علی سر جاش ولی ماه عسل فقط با احسان ماه عسله و بدون احسان ......... (ببخشید ) هم نیست !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
15
61
این آقای ضیاءتوی کارنیمروزش خیلی خوب بود ولی حقش نبودآقای علیخانی روبیرون کنین.اون باشماهیچ کاری نداشت.امیدوارم که دوباره اورودربرنامه ی ماه عسل ببینم.
-
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
23
61
من بازم میگم ما ماه عسل رو با احسان میخوایم نه یکی دیگه
پاسخ ها
نظر احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
ببخشید شما ؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
20
64
واقعا جای خالی احسان حس میشه به شدت
این علی ضیا رو مجری نمیدونم اصلا بدرد مسخره بازی میخوره بیشتر تو نیمروز و اینا
ماه عسل یه برنامه ای بود که کلی ما رو متحول میکرد
اصلا امسال خیلی خیلی خیلی ضعیفه من که دیگه نمیبینم
پاسخ ها
نظر حدیث
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
نه کی گفته کارش مسخره بازی بود؟؟؟ کمی درست قضاوت کن آقا حامد!! ایشون اون حالت تکراری بودن برنامه ها رو از بین بردن ...
نظر نگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
منم با حدیث جون موافقم
احسان دیگه خیلی تکراری شده بود
بعدشم مگه بیرون کردن احسان به ضیاء ربطی داره که بهش توهین میکنین؟
ضیاء واقعا عالیه
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
واقعا واست متاسفم حدیث که فکر میکنی برنامه های احسان تکراری شده بود !ماه عسل با احسان برنامه خاص و جذاب تلویزیون بود و هیچوقتم تکراری نمیشه ! آخه ادا در نمیاره ! واقعا خودشه !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
19
63
اصلاً در حد احسان علیخانی نیست و حتی اداشم نم تونه در بیاره خیلی سوالاش مزخرفه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
سولا مزخرف و خوب اومدی!وقتی عوامل برنامه یه مشت بچه هستن که از قواعد نویسندگی چیزی نمیدونن ؛همین میشه دیگه!
نظر مهرداد
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
19
63
فقط احسان علیخانی رو عشقه

اصلا امسال با برنامه ماه عسل حال نکردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
10
59
راستش منم نظر موافقی با سری جدید این برنامه ندارم. ولی دوستان؛ یه چیزی رو قبول کنید.
مشکل علی ضیا، حسن جوهرچی و یا حتی محسن افشانی نیست. خانه از پای بست ویران است. چه بسا این که این مجریا توانایی شون رو جاهای دیگه نشون دادن، ولی انتخاب اونا واسه این برنامه یه کم جای فکر کردن داشت.
در واقع هر مجری ای که یه جور خاصی کنار گذاشته شه جایگزین پیدا کردن واسش سخته!!!
پاسخ ها
نظر اميرح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
آفرين نسرين. اين شد حرف حساب +
نظر Mami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
حرف شما بسیار متین است،دوست غزیز.+++++
نظر مهرانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
ممنون از حرفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
24
55
من امسال تحریم میکنم برنامه ماه عسل رو. واقعا مسخره هست
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
خییییلی هم عالییییییه.
نظر نگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
همون بهتر که آدمایی مثل تو برنامه رو تحریم کنن
نظر هنگامه
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
21
52
من که حالم به هم خورد.اصلا نگاه نمیکنم.همینه دیگه...امان از حسادت!!!احسان جان.....هنر تو هیچوقت از یادها نمیره...تمام ماه هات به شیرینیه عسل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
56
24
اصلا چرا این جوری میگین همیشه که نمیشه یک نفر باشه؟
پدرمون درمیومد پای سفره افطار
پاسخ ها
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
کسی مجبورتون نکرده بود که برنامه ی احسان و نگاه کنی ! نگاه کردن برنامه ی احسان لیاقت میخواد ! لیاقت شما همون علی ضیاس که هیچی از این برنامه سرش نمیشه و فقط ادا میده !
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
خب کسی شما رو هم مجبور نکرده برنامه علی رو ببیییییینی.ااررره فقط احسان شما خوبه جمش کنین بابا حال ندااارییم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
9
40
واقعا احسان علیخانی مجری قابلی بود واسه ماه عسل حیف که امسال نیست..........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
12
24
درسته هر کس یه نظری داره و باید به نظرش احترام گذاشت.. اما دیگه حداقل توهین نکنید.. خود علی ضیاء که نخواسته بیاد...
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
من با توهین موافق نیستم؛اما ضیا می تونست نیاد!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
خانم یا اقای ناشناس . هم تونسته وهم انتخابش کردن.این کاریه که از دستمون ودستشون بر میاااااد.
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
از دستتون و دستشون ؟! آخه یک نیست به شما بگه شما چیکاره اید ؟!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
همه کاااره چطوووووور مگه کاااری داشتین
نظر محمد افشار
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
6
28
تجربه در سالهای اخیر نشان دهنده اینست که برنامه ماه عسل جوهره اش با آقای علیخانی شکل گرفته بحث توانایی این و آن نیست موضوع قالب شکل گرفته این برنامه است که بدون حضور آقای علیخانی بی محتواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
10
30
ماه عسل فقط و فقط احسان علیخانی
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
من که اصلا امسال این برنامه رو نگاه نکردم ماه عسل فقط به خاطر احسان دیدن داشت همین و بس
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
تو که نگا نکردی بس نظرم نده.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
13
29
توماه رمضون ما يه ماه عسل ميديديم كه اونم ديگه نميشه ديد!واقعا هم علي ضيا بدرد مسخره بازي تو همون نيمروز ميخوره...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
7
23
مشکل از اقای ضیا نیست مشکل مهمان ها هستند ماه عسل امسال مهمان های جالبی ندارد و اقای ضیا در برنامه ی ماه عسل امسال یک مجری دست و پا بسته است که هر چه تهیه کننده می گه باید انجام بده ولی اقای علیخانی رول اصلی را داشت وتعیین کننده ی مهمان ها و همه اتفاقا ت برنامه بود اقای ضیا مجری بسیار خوبیست
پاسخ ها
نظر مرضیه از مشهد
| KUWAIT |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
واااااااااااای بلاخره یکی پیدا شد یه حرف حسا زد خیلی ممنون زهرا جان
ایها الناس مشکل مهمون هاست
خوب فرق داره یکی هم مجری باشه هم تهیه کننده آقای ضیا فقط اجرا میکنه یه کم انصاف داشته باشید
اجرای هردو در یک سطحه یکی اختیاراتش بیشتره و یکی محدود تر همبن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
17
18
حالا که مجری شده نباید این حرفا رو زد. باید کمکش کرد و اجازه داد تا تجربه کسب کنه. به قول خودش،بهش مهلت بدین...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
22
16
مجرییه خوبیه. درسته احسان بهتر از اینه ولی انقدر ها هم بد نیست
پاسخ ها
نظر هلنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
نظر از ارومیه
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
26
11
حرفتون و قبول دارم ولی من میگم فرزاد حسنی یه چیز دیگه بود و هست و خواهد بود..........
پاسخ ها
نظر محدثه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
++++++++++++++++++++++++++++
خیلی دوست دارم دوباره برگرده
نظر آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
اون که جای خود دارد....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
14
22
وقتی فهمیدم مجری ماه عسل عوض شده امسال .حتی یه ثانیه برنامه رو هم نیگا نکردم. ماه عسل با احسان علیخانی عسل هست بدون او تلخه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
22
12
چرا اینطور حرف میزنید و قضاوت می کنید؟ دلتون میاد اینطور بگین؟
من که هر وقت پای حرفای علی ضیاء می شینم از پاکیش گریه ام میگیره!!
مرد مثل علی ضیاء خیلی کمه خیلی کم...
تازه خیلی هم خوب اجراء میکنه. به نظراتون احترام می ذارم اما توهین نکنید. دست خودش که نیست ازش خواستن که اومده.
پاسخ ها
نظر نگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
باهات موافقم واقعا مردم دارن در حق ضیاء بی انصافی میکنن
نظر حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
با شما موافقم
نظر فروغ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
سلام پرناز جان تكليفت روروشن كن اين ضيا براتو يه مجريه ياااااااااااااااا؟ما كاري به جطورمردي بودنش نداريم ميگيم جاش تو ماه عسل نبوده ونيست ونخواهدبود
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
ترشیدی شما ؟! از چی چیش گریه ت میگیره ؟! اصلا اون حرف بلده بزنه که گریه ت میگیره ؟! هردم یه چیزی میپرونه بگه منم هستم ! ببخشیدا ولی فکر کنم شما افسردگی داری ، گریه ت بخاطر اونه !
نظر بووووووق
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
4
25
علی ضیا خوبه ولی نه تو ماه عسل ...فقط احسان میتونه از پس ماه عسل بر آد ...پارسال ماه عسل خیلی قشنگ بود ولی امسال نه ..علی ضیا تو نیمروز عالی بود ..کاش عوضش کنن
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
کاملا باهات موافقم
نظر amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
کاملا درسته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
17
16
برنامه امسال تحریم فقط احسان علی خانی اخه اون بچه سوسول مجریه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
4
12
یعنی بعد 15روز چی میشه؟؟!!
UNITED STATES
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
7
17
شاید اگه خودش بود و سعی نمیکرد ادای علیخانی رو در بیاره موفق تر بود.
البته یادمون نره که اون موقع که فرزاد حسنی هم همین اتفاق براش افتاد خیلی ها برای علیخانی جبهه گرفتند که نمیتونه جای حسنی رو بگیره و تقلیدیه و خیلی طول کشید تا تونست جای خودشو پیدا کنه.بچه های قدیمی تر فکر کنم یادشون باشه.نه؟
پاسخ ها
نظر نگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
ضیاء هیچ وقت سعی نکرده ادای کسی رو دربیاره
این شماها هستین که توهم زدین و چرت و پرت میگین
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
با نگار موافقم.
نظر حانیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
سلام،شب اول درسته یکم داشت ادای احسان رو در می اورد اما بقیه شب ها خود خودش بود.
نظر فرزآنه
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
9
22
فقط احسانوعشقه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
فقط فقط علی ضیا رو عشقه.
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
آفرین بر شما خانم یا آقای ناشناس کاملا موافقم.+++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
16
8
به نظر من آقای ضیا خیلی خوب اجرا میکنه بذارید چند روز بگذره از این گذشته قشنگی ماه عسل به حسن انتخاب مهمانهاشه اگه مهمانای خوبی انتخاب بشن برنامه عالی میشه ولی آقای علیخانی هم فوق العاده بود معلومه که هیچ کس احسان نمیشه ولی این که چند سال هم ی برنامه مجری تکراری داشته باشه جالب نیست
پاسخ ها
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
مجری باید بلد باشه که با سوالاش اون حال معنوی رو تو مهمونا و برنامه بوجود بیاره تا برنامه جذاب بشه ! پس فقط قشنگی ماه عسل به حسن انتخاب مهموناش نیست !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
5
5
ma b ehsan alkhani adat karde bodim vali intoram nis aghaye ziya ham mojriye ghabeli hastan.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
7
19
کاملا سعی میکنه ادای احسانو در بیاره اشتباه میکنه باید خودش باشه نه اینکه تو پوست کسی دیگه محبوب شه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
سما خاانم علی خود خودشه وهیچ تغییری نکرده مگه علی بلد نیست که با احساس ولطیف باشه...
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
عمرا اگه مثل احسان محبوب شه !
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
خیییییییییلی وقته محبوب شده شما خبر ندااری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
3
18
سلام نمیرسم همه نظرات را بخونم ولی به نظر من تنها دلیل نبودن آقای علیخانی انقاد درستی بود که در برنامه سال تحویل به... کرد . به نظر من اینکه یکی از دوستان نظر گذاشته که بیرونش کردن اصلا درست نیست چون کسی حق نداره ونمی تواند بیرونش کند چون ماه عسل مال آقای علیخانی است ونه کس دیگری مثل خیلی برنامه های دیگر که فقط با یه مجری شناخته میشن باهمه احترامی که مدت کوتاهی اجرای ماه عسل را برعهده داشتن ولی وقتی اسمی از ماه عسل می آید بعدش همه ما میگیم احسان علیخانی وکمتر نامی از بقیه می بریم .
آقای علیخانی هم که اعلام روزه سکوت کردن از مصلحت اندیشی وفهم و شعورش است.چرا که رهبر عزیزمان در خیلی از موارد از این قبیل امر به سکوت کردند .
به قول خود آقای علیخانی و به یاد ماه عسل:
خدایا!
ازدنیای تو بی تو می ترسم...

یا علی
ماهتون عسل
خدانگهدار
پاسخ ها
نظر فروغ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
كاملا موافقم اقايا خانم ناشناس بقول شاعر گفتني هركسي رابهركاري ساخته اند/عليخاني رابهر ماه عسل ساخته اند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
29
6
اصلا برنامه ی ماه عسل جذابیت نداره چه علیخانی مجری باشه چه ضیا
من که هیچ وقت این برنامه را نمیبینم .
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
تو که نمی بینی پس نظرم نده
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
آخه چرا تو بحث شرکت میکنی وقتی هیچی نمیدونی ؟؟؟؟؟!!!!!!
نظر علی*
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
توکه نمیبینی بهتره بری ماشین بازیتوبکنی.بچه.هه.هه.هه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
12
18
حالم از اجراش بهم خورد ، مهمونهاش هم زیاد خوب نیستند حتی یکم حالت سیاسی داره
فقط احسان
نظر تازه وارد
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
6
17
واقعا که برنامه ی چرتیه میخواد ادای احسان رو دربیاره خراب میکنه. ماه عسل یه گرهی از زندگیه مردم رو باز میکرد ولی این ماه عسل تقلبی حرص آدم رو درمیاره احسان خیلی مجریه باهوشیه میدونه چه جوری با مهمون و بیننده هاش رابطه برقرار کنه ولی ضیا به جای رابطه برقرار کردن کاری میکنه که مردم از جلوی تلویزیون بلند شن بدون مقدمه میره سراغ مهمون برنامشون چقد هم سوتی داره از مگس گرفته تا صدا و عوامل پشت دوربین اصلا هیچی واقعا زشته آدم یه مهمونی داره از خارج از کشور اومده به بنده خدا آدم چی نشون بده هی میگه تلویزیون خودتون برنامه نداره میزنه شبکه 3 ماه عسل سوتی پشت سوتی میگه نخواستیم خاموش کنی بهتره آدم از خجالت آب میشه واقعا که...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
5
16
من که یک قسمت هم ازین برنامه مزخرف رو ندیدم ، توهین به مجریش نمی کنم ولی هر کسی را بهر کاری ساختند و ضیا و امثالهم بدردماه عسل نمی خورن ! شیرینی ماه عسل فقط توسط احسان چشیده میشه
احسان جان با اونک جات همیشه تو ماه عسل خالیه ولی تو قلب ما جاداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
3
20
هر سال ماه رمضان برنامه ماه عسل باعث مي شد كه آدم يه كم به خودش بياد. ولي برنامه امسال افتضاحه. هم مجري كه توانايي جمع كردن برنامه رو نداره هم مهموناي برنامه!!
آدم ترجيح ميده يه كانال ديگه رو ببينه.
نظر یاسی ناز
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
1
20
سلام من با نظر بقیه موافقم 1چیز دیگه میخوام اضافه کنم اونم این که برنامه ی آقای علیخانی جایزه نداشت یعنی مردم به خاطر جایزه برنامه را نمیدیدن.حالا آقای ضیا هر روز میگن به 3 نفر جایزه میدیم.تا اونجایی هم که یادم میاد آقای علیخانی اصلا هی شماره پیامک اعلام نمیکردن
پاسخ ها
نظر فروغ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
ايووووووووووول ياسي ناز جون به خوب نكته اي اشاره كردي مووووووووافقم باهات بدجور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
4
17
بهتر بود اسم برنامه عوض می شد واین مجری مثل خودش لباس می پوشید و حرف میزد نه اینکه سعی کند علیخانی باشد،برنامه امسال بویی ریا می دهد به اسم و تجربه گروه علیخانی خیانت کردندقرار بود ماه عسل آموزنده باشد و فرهنگ سازی کند نه این که پیام بازرگانی باشد........
نظر سید مهدی
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
3
17
ای کاش میشد و میدیدیم که دوباره و همیشه برنامه ماه عسل رو ناخدا علیخانی هدایت کنه
یه جورایی دل مردم رو به یاد خدا مینداخت
امیدوارم که حرف این همهمردم عاشق رو بشنوند
یا علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
1
12
درسته علی ضیا تقصیر نداشته و نقشی تو نبودن احسان نداره اما میتونست پیشنهاد مجریگری ماه عسل رو رد کنه چرا قبول کرد؟یهو هوا ورش داشت؟یا دید حیفه از یه چنین برنامه ای گذشت؟ واقعا که مسخرس گذاشتن جایزه واسه جمع کردن مخاطب. مگه مردم عروسک خیمه شب بازیه اینان که هر وقت هر کیو دلشون خواست بیارن سرکار بدون توجه به علایق و خواسته های مردم؟؟؟ هیچ کس نمیتونه جای احسانو تو برنامه ای که متعلق به اونه پر کنه
نظر پارمیس
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
1
15
سلام بچه ها نمازو روزه هاتون قبول.
نمیدونم چطوری باید به رسانه ی ایران فهمونده بشه که نباید با احساس مردم بازی کنن.خیلی نامردیه که از 2ماه پیش واسه ماه رمضون و ماه عسلش لحظه شماری کنی ولی یهو ببینی بعضیا تموم حست و تبدیل به خیال کردن.واسه رسانمون و این مجری خودشیفته جدید برنامه هم متاسفم که فقط میخواستن حس و حال قشنگ ما ماه عسلیا رو خراب کنن.
هیچم مجری بدردبخوری نیست.مافقط آقای علیخانی ومیخوایم .منکه دیگه اصلا تلویزیون نگاه نمیکنم. ایکاش میشد ساعت 7بزنیم شبکه3و ببنیم آقای علیخانی و مهمونای عالیشون که یه حس خاصی به مامنتقل میکردن رو آنتنن. . کاش.................
دوستون دارم. التماس دعا. . .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
1
13
ماه عسل بااحسان عسلي شد علي به درداين جوربرنامه هانميخوره احسان كلي واسه ماه عسل زحمت كشيدتابه اينجارسيدماه عسل89وماه عسل91اصلاخوب نبودن كاش عيدفطراحسان بياد...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
14
4
بچه ها خیییلی زود دارین قضاوت میکنین برنامه ماه عسل خیییییییلی عالیه اصلا حرف نداره ومجریش هم فوق العادست.
پاسخ ها
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
بیا !
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
همینجام ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
3
12
من وقتی برنامه ماه عسل دیدم با علی ضیا خیلی عصبانی شدم .علی ضیا بچه تر از این هست که مجری ماه عسل بشه جای احسان علیخانی .ما ماه عسل رو تحریم میکنیم تا این علی ضیا بره. علیخانی و فرزاد حسنی که از جنس جامعه ما هستن همیشه در قلب ما می مانند.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اینو مطمعن باش که امسال فقط وفقط علی ضیاست وهیچ کی رو نمیارن.افتاااااد...وضمنا خیییییلی هم عاااااالیه.
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
خانم/آقای ناشناس ! اینو مطمئن باش که برنامه مااااال احسانه و علی که سهله ، پدر جد علیم بیاد مثل علی نمیتونه یه دقیقه اش رو هم اداره کنه ! افتااااااااااااااااااااااااااااااااد ؟!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
حرف من که باااید به شما میافتاد نیافتاده الکی واس خودت قصه سر هم نکن....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
16
ماه عسل بدون احسان لطفی نداره همه ی ما 1سال منتظر ماه عسل بودیم اما ضد حال زدید دیگه کمتر کسی بینندتونه
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
خییییییییلی خوبه که ایندفعه هم علی ضیا مجری شده.ضمنا اینم بگم زهرا خاانم ماه عسل خیییلی طرفدار وببیننده داره.
نظر عطیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
زهرا جون دمت گرم گلم ب حرف دیگرون توجه نکن چون نمیتونن واقعیتو ببینن همه میدونن ک ماه عسل با احسان صفا داره@@@@@@@@@@@@@@@@@@@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر یه بنده خدا
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
13
ب نظر من فقط احسان ب درد این برنامه میخوره .امیدوارم هرچه زودتر خودش برگرده.ماهتون عسل یا علی.
نظر اهل کاشانم
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
20
1
من نمیدونم چارتا آدم ألاف مث شماها جوسازی میکنن چی گیرشون میاد؟
ازاحسان پرو تر توعمرم ندیدم
راستی احسانتون الگوی تیپش مال تارکان هست بخصوص لباس عیدش کةاز موزیک ویدیو اوپ تارکان کپی شدة بود
صبرکنین
آقای مجری حساب کارودست همتون میدة
ناراحتید
اما
دوامی ندارد
احسان دیگةرنگ شبکة3وماةعسل رونمبینة...
پاسخ ها
نظر sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
بتركي.
نظر یه بنده خدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
خدایا یه جو معرفت ب این ادما بده تا حقیقت را ببینند نه این ک به خاطر اینکه همشهریشون برنامه ب این خوبی رو گند زده حقیقت رو انکار کنند
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
با حرفای اهل کاشانم موافقم.
نظر امين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
برو بابا حال نداري!!!
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
به حرف ............ سیاه بارون نمیباره !
نظر آناهید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
تنگ نظر بیخود
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
اگه مال الافیم پ تو چی ای ؟! باز به احسان ما که الگوی تیپش مال تارکانه ! الگوی علی ضیای شما چی ؟! از پیرمردا الگو برداری کرده ؟! با اون کت شلوارای قهوه ای مال دوران غارنشینیش ! اینو مطمئن باش که اگه احسان دیگه رنگ شبکه 3 رو نبینه ، داره تو یه جایی فعالیت میکنه که صدتا شبکه 3 هم به پاش نمیرسن !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
14
چرا وقتی مردم از یه برنامه با حضور یه مجری خوب مثل احسان لذت میبرند جلوشو میگیرن ؟ اصلا مجری خوبی نیست اقای ضیا و خیلی لوس من و همه دوستان و فامیل که امثال حتی یه لحظه هم ماه عسل و نگاه نکردیم . حیف حیف به احسان عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
13
علی ضیاء خیلی پررو تا 15 روز وقت میخواد خوب ماه رمضون تموم میشه یعنی اگه تا 15 روز تغییر نکرد احسان جونم میاد جاش تازه پرو پرو میگه جوابی از احسان نشنیدم خوبه احسان گفت روزه سکوت گرفته یعنی اینکه بی اعتنات کنم بهتره آقایه ضیاء
پاسخ ها
نظر زی زی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
دوستان عزیز بیائید به هم احترام بزاریم دلیل نمی شه چون آقای علیخانی مجری نیستند به مجری این برنامه توهین کنیم درسته آقااحسان خوب این برنامه رو اجرا می کردن اما توهین کردن به دیگران هم کار زشتیه آقای ضیاء هم یکی از مجریان خوب صدا سیما هستن خودتون رو بزارید جای اون ، اون که نخواسته احسان رو بندازن بیرون خودش بیاد یه وظیفه ای انداختن گردنش اون هم باید انجام بده سعی کنید درک کنید
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
افررررررررررررررین زی زی .
نظر خانم ایرانی
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
12
ماه عسل امسال با این مجری ناپخته و خام خودش رو نشون داده.
چون مجریش حرفای ناپخته میزنه سوالای بی مورد میکنه و روی یک موضوع بیخودی کلیک میکنه.
برنامه ماهواره امید که اساتید رو دعوت کرده بودن
به استاده دراومد گقت اگه دانشجوت 3ترم مشروط بشه چی کار میکنی بهش نمره میدی گفت نه..
بلافاصله مجری گفت این نامردیه....
یعنی این حرفش به یه استاد مملکت نشان از خامی و بی تجربه گی داره از اون موقع دیگه خوشم نیومد ازش
نظر همشهري
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
3
7
با سلام من كه موافق با حضور آاحسان عليخاني هستم ايشون يه شيطنتي داره كه آدم لذت ميبره از اجراش چرا نميخوايم به يه جوون مثل آقا احسان پسر گل خودمون اين همه زحمت كشيدو برنامه رو به اينجا رسونده ميدون بديم شبهاي احيا چقدر برنامش جذاب بود حالا اگر مشكلي هم بوده مگه خدا زبونو از ما گرفته چرا و چراهاي ديگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
12
فقط احسان
نظر داريوش
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
KUWAIT
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
3
9
سلام حيف جاي احسان عليخاني خاليست يك چيز ديگه بود خيلي باهاش حال ميكردم ولي علي ضيا به درد اين برنامه نيخوره اصلا با برنامتون حال نمي كنم خيلي خشكه اين مجري بود انتخاب كردين امدوار عيد فطر دعوتش كنيد فكر كنم يك دليلي داشت نيومد خبرايي شنيده بودم كه بعيد ميدونم احسان اين حرف رو زده باشه الله اعلم
نظر گلابتون
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
13
سلام به نظر من 1 ماه رمضونه و1برنامه ماه عسل با حضور احسان بهتر بود برنامه اي كه اين همه مخاطب داره و اين همه تاثير گذاره رو خراب نكنيد شايد علي قابليت در نيمروز داشته ولي براي اينكه بتونه برنامه ماه عسلو اجرا كنه توانايي نداره.من خودم از افراد زيادي پرسيدم كه امسال ماه عسلو نگاه نمي كنن.بهتره احسانو به جاي خودش و برنامه خودش برگردونيد.چرا هر 1سال يكبار اين كارو ميكنيد اول با جوهرچي محسن افشاني حالا هم با ضياء.اين برنامه پربيننده ترين برنامه در ماه رمضانه خرابش نكنيد.ممنون ميشم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
9
دلم برای احسان علیخانی تنگ شده وقتی برنامه ماه عسل رو اجرا می کرد احساس واقعیشو نشون می داد اما فکر می کنم علی ضیاء فقط داره انجام وظیفه می کنه و هیچ احساسی ازش نمی بینیم حتماً استرس داره که برنامه خوب اجرا بشه
من به آقای ضیاء خیلی احترام می زارم و خیلی مجزی خوبی هستن اما آقای علیخانی جاش تو ماه عسل خالیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
4
engar amoo poorango avordan 90 ejra kone : D ma dge kolan mahe asal nemibinim ba in ejrae maskhare , doostan kasi shomare payamake in barnamaro midoone s bedim vase tashakor be gand zadane barnameh :D
نظر ماه عسل
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
15
ماه عسل فقط احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
13
كاش احسان برگرده به ماه عسل امسال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
10
علي ضياء فقط براي برنامه هايي مثل نيمروز خوبه ماه عسل فقط با اجراي احسان عليخاني قشنگه علي ضياء هرچقدر مجري خوبي باشه به پاي احسان عليخاني نميرسه دلم براي ماه عسل پارسال خيلي تنگ شده......
نظر یه بنده خدا
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
12
من امسال سال سختی رو داشتم ب خاطر کنکوروهمه ی امیدم ب تابستون و ماه عسلش البته با اجرای احسان بود.وقتی شنیدم امسال نیست خیلی دلم شکست خدااااااااااااااااااااااا.اخه برای چی اینقدر ما رو حرص میدن.هر روز ب این امید ک شاید احسان اومده باشه تلویزیون رو روشن میکنم.خدایا کسی ک کمک ما نمیکنه خودت از دل ما ماه عسلیهاو احسان خبر داری/خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافقط ی نگاه
نظر ناشناس
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
14
3
به نظر من آقای ضیائ مجری خوبیه.همش که نباید احسان علیخانی برنامه اجرا کنه!باید تغییرات حاصل بشه.این یک نوع عادته که مردم عادت کردن احسان باشه.باید فضارو به جوونترا داد.سال دیگه یک نفر دیگه.اینطوری بهتره!!!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پس اینجور که شما میگید باید مجری90روهم هرسال عوض کردو جارو به جوونترا داد.بعدشم مگه علیخانی چند سالشه؟
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
بیا !
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
تو هم بیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
15
وای امسال ماه مون دیگه عسل نیست از نبود ربنای استاد شجریان تا نبود احسان علیخانی .
پاسخ ها
نظر بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پرستوجان دمت گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
11
سلام برنامه ماه عسل یکی مثل احسان علیخانی میخواد چون اطلاعات توپی در همه زمینه ها داره که باعث میشه برنامه ماه عسلو خوب اداره کنه...
نظر ماه عسلی
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
10
5
ماه عسل عالیه ماه عسل عالیه ماه عسل عالیه ماه عسل عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییه...
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
دمت گرم باهات موافقم .
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
like like like
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
15
بدون احسان علیخانی برنامه لطفی ندلره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
13
صداوسیما کارش همینه.ضدحال زدن.تامیبینن مردم یه برنامه رو دوس دارن خرابش میکنن.ضیا به درد ماه عسل نمیخوره.همه چیزش مصنوعیه.وقتی هم جوگیر میشه میره تو حس عوض اینکه ادمو با خودش همراه کنه و تحت تاثیر قرار بده(مثل علیخانی) حالتو بهم میزنه.همش مصنوعی.همش به زور
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
دیگه تو خیییییییلی بی انصافی میکنی بهار خااااانم...
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
عاشقتم بهار خانم ! دقیییییییییییییییییییقا !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
4
13
علی ضیا اصلا اجراش به درد ماه عسل نمیخوره من که اصلا ماه عسل امسال رو دوست ندارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
3
8
واقعا که گند زدین به ماه عسل امسال . من که با دیدن این مجری جدیده (علی) یاد برنامه گزینه دو می افتم ! چه قدر برنامه ریخته بودم که با ماه عسل 91 با اجرای استاد علیخانی متحول بشم ...
همه رو خراب کردیننننننننن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
2
8
من هم با نظر همه موافقم احسان برنامش خاکی بود از پول و جایزه خبری نبود اگه ماه عسل احسان نباشه هیچ وقت نگاه نمیکنم آخه علی ضیا بهت پیشنهاد کردن تو چرا قبول کردی
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
ببخشیییییید دیگه میخواست بیاد از تو اجازه بگیره...
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
ناشناس فامیلشی ؟! دختر عمویی ؟ ! پسر عمویی ؟! ...................
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
کااااری داااشتی ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
4
5
خوب به نظر من نبايد توانايي بقيه رو دست كم بگيريم بلاخره احسان هم از يه جايي شروع كرد و شد احسان!
علي هم كارش بد نيست اما بهتره كه خودش باشه
اين كه داره تقليد ميكنه و سعي ميكنه عين احساس باشه اصلا خوب نيست يه جورايي چون ادا در مياره مصنوعيه و به دل نميشينه!
حتي صداش هم شبيه صداي احسانه!
ولي در اخر باز ماه عسل با احسان يه چيز ديگه اس!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
3
8
اجراي علي ضيا عين رياست علي الخصوص وقتي از سالار شهدا (ع) صحبت مي كنه ،هيچ حسي به مخاطب القا نميشه بغير ريا ،در رابطه با من كه اينجوري بوده، عموم نظرات ارسالي هم اين مسئله رو تاييد مي كنه، اجراي احسان فوق العاده بود.
هميشه ماهت عسل احسان جان
در پناه پروردگارت باشي.
نظر فيروزه
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
4
2
واقعا اجرا آقاي ضيا عاليه اما محتوا و كساني رو كه دعوت مي كنن مناسب نيستن انگار هفته مشاغل هست وگرنه اگه اقاي علي خاني هم بودن همين اتفاق مي افتاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
3
4
من احسانو خیلی دوس داشتم گل بود اقا بود ولی ضیا بنده خدا هم خوبه بچ ی پریه من ضیا رو از سال 85که اومد رادیو میشناسم حس معنویش خوبه عالیه!!ولی علت اینکه ماها یه جور شدیم اینه که فقط فقط معتاد احسان شده بودیم مثل اینه که یهو به جای فتیله تعطیله یه مدت ادم های جدید اومدن من دلم داشت میترکید!!ما برنامه کودکم میبینیم!:دی
ولی گذشته از شوخی شاید احسان بود خوشال تر بودیم ولی الان که نیست به ضیا هم فرصت بدین هر چی باشه از اون جوهر چی!!!!!!و افشانی!!که هزار برابر بهتر کلا تو مجری گری احسان فرزاد حسنی و ضیا خوبن بچه ها فرصت بدین به خدا ضیا اجرای خودشو داره لااقل من که طرفدار هردوتاشونم هم ضیا هم احسان میدونم ضیا همیشه همین حالت ها رو داره به خدا کجا بنده خدا تقلید میکنه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
گل فتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
2
5
تا امروز ک ب زور ضیا رو تحمل کرده بودم .امروز واقعا از اجراش حالم ب هم خورد و سریع کانالو عوض کردم.باز جای شکرش هست ک رفتن اونو اوردن نرفتن از تو خیابون یکی رو پیدا کنن بیارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
4
3
ماه عسل با اجرای احسان خییییییییییلی فوووق العاده بود ولی با اجرای علی هم فووق العادست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
3
8
وای خدا چقد گوش تلخه این ضیییییا.هر وقت که میزنم کانال 3 پشیمون میشم! چقدر دلم واسه حالی که احسان اخر برنامه ی هر روزش بهمون انتقال میداد تنگ شده!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
0
8
سلام .اميدوارم كه حال همه خوب باشه و در ايام ماه مبارك رمضان همه سر حال باشن .راستش منم با خيلي از دوستان موافقم كه ماه عسل امسال خراب شده .اما در كنارش به توانايي علي ضياء هم اعتقاد دارم .اون هم مثل احسان خوش چهره و گاهي وقتها تيكه هايي رو مياره كه در اون شرايط كار هر مجري نيست .ولي در كل ماه عسل با اجراي احسان جذابتر بود .احسان يه حسي عجيبي داره توي كارهاش كه علي اون رو نداره .من فكر ميكنم البته علي حق داره خيلي سخته ادم بخواد يهو از يه برنامه ايي مثل نيمروز كه ماهيتش يكمي به راحت و شوخ طبعي و شوخي كردن توش بود بياد به يه برنامه ايي كه ماهيتش جدي در عين حال خودموني و رسميه .كنترل همچين شرايطي نياز به تجربه داره كه در حال حاضر براي علي خيلي زوده.در هر حال اميدوارم كه هر دو اين بزرگوارها هر كجا كه هستن توي كارشون و زندگيشون موفق باشن
نظر اهل کاشان نیستم
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
11
1
جسارت و پر رویی احسان علیخانی دیگه به حد اعلا رسیده بود ،فکر می کرد با هر کی هر طور دوست داره می تونه صحبت کنه و همین باعث شده بود به خیلی ها توهین کنه . خوب شد که دیگه نمی یاد
پاسخ ها
نظر امين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
برو بابا حال نداري!!!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
ااااافرین باهات موافقم اهل کاشان نیستم.
نظر عطیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
واقعا که
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
باز که تو نظر دادی !!! حرفای احسان رو درک کردن لیاقت میخواد که تو نداری !!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
6
5
چه خبره بچه ها؟ یکی دیگه مجری رو عوض کرده به علی ضیا بنده خدا چه مربوط که بهش توهین میکنین. بابا خودتونو بذارین جای علی ببینین چقدر براش سخت بوده جای کسی رو بگیره که تقریبا همه ایران دوستش داشتن. یه خورده مهلت بدین شاید از حرفای امروزتون پشیمون شدین.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
اااااااااااااااااایول دمت گرم عسل خانم.
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
عسل جون هرچقدرم به سید علی مهلت بدن ، باز نمیتونه ماه عسل رو خوب اجرا کنه !
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
برو بابا خیییلی هم خوب میتونه....
نظر امیرازشهرری
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
1
4
با سلام به همه شما دوست داشتنی ها ونازنین ها
دکترشریعتی،اون شهیدوارسته حرفاش ازجنس آب وآینه بودو توی سخنانش بوی خدا استشمام میشد.ازهمه شما جوونای متین و وطنی میخام به این جمله اش با تامل وتفکر بیشتری بنگرید.
(قضاوت نکن چه به نماز ایستاده ای،چه به شراب)پس بیاییدبه جای تخریب کردن این دوشخصیت دوست داشتنی میهنمون،همدیگروبیشتردوست داشته باشیم وبه هردوی این عزیزان تمکین واحترام بگذاریم

یاعلی مدد!
نظر فریدون کینژاد
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
5
3
این آقای ضیا متخصص توهین به رییس فدراسین فوتبال است.بهتر است اول درکلاسهای تربیتی شرکت کند اگر قبول شد مجری برنامه شود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
2
5
اقای ضیا مجریه خوبی هست فقط به درد این برنامه نمی خوره شاید اگر خودش باشه و کمتر سعی کنه ادای اقای علیخانی را در بیاره برنامش بهتر بشه.
در ضمن امسال مهموناشون زیاد خوب انتخاب نشده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
5
5
ازاین لوس تر و یخ تر مجری نداشتن؟!
این که طفلک بی تجربه ست اصلا یه برنامه هم نتونسته درست جمع کنه.
چون فیس داره که نمی شه علیخانی یا شهیدی فر!!! تجربه لازم داره.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
خییییییلی هم با تجربس.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
1
6
بچه ها علی یه حرفی گفته خواهش میکنم اینی رو که من نوشتم حتما بخووونیددوستان حیف میشه تو این روزهایی که خدا دلش میخوادبنده هاش مهربونتر بشن با هم نامهربون باشیم به خدا من یا احسان یا فرزاد اینقدر مهم نیستیم که در ماه خدا نامهربون بشیم با هم بیخیال رفقا.
پاسخ ها
نظر مائده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
like
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
5
7
ماه عسل بدون احسان تلخه،تلخه،تلخه
نه ضیا و نه هیچ کس دیگه نمی تونه جای احسان و بگیره
فکر اینکه ضیا می تونه خودش و ثابت کنه،وقت تلف کردنه!!!
امیدوارم امسال سال آخری باشه که ماه عسل به کاممون با نبودن احسان تلخ می شه
پاسخ ها
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
ایشالا سال دیگه ماه عسلمون با احسان شیرین شیرین شیرین میشه !
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
اااااااااااااااااااااه ااااااااه اااااه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
6
5
احسان عليخاني تكه ضيا يه بند انگشتش هم نميشه .حتي اگه 20 سال هم به ضيا مهلت بدن بپاي احسان هم نميرسه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
اااااصلا این طور که میگی نیست.
نظر vahid.shz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
man hardoshon ro dos daram vali ye chizi hast midonin chera nazashtan ehsan alikhani ejra kone dg en barname ro .chon masolan gofte bodan nabayad ye barname mokhtase yek mojre bashe nabayad enjor bashe ke yek barname ro ba yek nafar mardom beshnasan
نظر Sarah
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
موافقم فاطمه خانومی !
اوووووووووووووووه ، احسان کجا و سید علی کجا .................... !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
3
2
هم قبیله ای های ماه عسلی میدونن ماه عسل بدون رئیس قبیله دیگه ماه عسل نیس
...........زهر عسله.............
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
4
4
احسان تكككككككككككككككككككككه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
3
4
سلام / من پارسال 30 روز تموم به خاطر اجرای زیبای احسان علی خانی ماه عسل رو تماشا کردم ولی امروز ششم ماه رمضونه از اولین لحظه که فهمیدم احسان نیست حتی یه لحظه هم نگا نکردم -ازاقای ضیا هم خواهشمندیم به نیمروز اکتفا کنند که ماه عسل فقط با اجرای زیبا وبدون تقلید احسان میچسبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
4
4
ماه عسل بدون احسان تلخه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
4
1
نه احسان علیخانی خوب بود و نه علی ضیا همه مثل همند فقط میخواستن یه برنامه بسازن اشک مردم رو در بیارن بدرد هیچ چیزی نمیخورن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
4
2
واقعا از ته قلبم ناراحت شدم که دیگه برنامه قبل افطار که هر شب ماه رمضون میدیدم بدون احسان قرار اجرا بشه اصلا دیگه نگاه نمیکنم اجرای اون یه چیز دیگه بود علی ضیا خودش داره از حال میره
پاسخ ها
نظر مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
موافقم باهات مرضیه جون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
3
2
نظر شخصيه منم اينه كه اقاي عليخاني براي ماه عسل مناسبتر هستند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
1
1
baba ali ziya javune bezarin behesh faza bedan ye ruz age khode ma mojri beshim khob malume dus darim behemun karaye khub pishnahad bedan dg
be nazare man ke khube
movafagh bashe
ham ba savade ham javuntare ham shade
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
2
4
برای همه اونایی که میگن مجری جدید بده متاسفم آخه چرا؟ شما انسانین ایرانی هستین چرا اینقدر پشت سر مجری جدید بد میگین شما چند سال احسان و دیدید عادت کردین چرا به این بدبخت فرصت نمیدین میدونین احسان چقدر در خواست کرده بوده پول بگیره؟ اگه براش مردم و رمضان مهم بود حرف پول رو نمیزد ولی این مجری بدبخت جدید به خاطر حرف شما وفرصت ندادن باید ............تازه بدبخت هیچ پولی هم نخواسته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
2
4
اجراي اقاي ضيا فوق العاده است اما اي كاش مهمانها مثل پارسال بودن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
3
5
من نميگم كه آقاى ضياء مجرى خوبى هست يا نه ،ولى ماه عسل يعنى احسان ،ماه عسل فقط با احسان معنى پيدا ميكنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
4
4
مجری ماه عسل فقط احسان علیخانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
2
0
بابا ول کنین بنده نه خوشم از علیخانی میاد نه اون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
3
3
اين ضيا خودش باشه بهتر نيست اه ه ه ه ه ه
هر كي كه احسان نميشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
4
4
آقا این مجری جدید خیلی حرفاش نیش دار و بی ادبانه است! نمیذاره طرف حرف بزنه! در کل آدم بچه صفت و نچسبیه ! حرفاش حال آدم رو بهم میزنه. حیف مجری قبلی. واقعا مرد صفت بود و سنگین.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
مرد صفت که بدتره. خیلی صفت خوبی دارید؟!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
پاسخ
1
4
ما عجب آدمای عجیبی هستیم چند سال وقتی آقای علیخانی جای آقای حسنی رو گرفت همین حرفا رو پشتش میزدیم که نمیتونه؛فرزاد یه چیز دیگه بود؛داره ادا در میاره...خسته نمیشیم از این همه حرفای تکراری.به علیخانی فرصت دادیم منم به شخصه عاشق اجراش بودم ولی چه کنیم دیگه باید اینم بپذیریم و فرصت بدیم
پاسخ ها
نظر آناهید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
فرزاد حسنی هم مثل ضیائ مالی نبود جناب من که یاد نمیاد ماه عسل با فرزاد حسنی رو ، اصلا طرفداراش زیاد نبودن و بیننده پسند نبود. حالا چطور شما میگید نمیدونم !!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
1
3
به نظر من صدا وسیما نمی خواد یه برنامه با مجریش بین مردم جا بیافته چون بعدا مثل 90 واسش مشکل ساز میشه. این کار رو با جیرانی و برنامه 7 هم کردن با فرزاد حسنی هم کردن چون اونا داشتن تو دل مردم .جا باز می کردن و بعدا جمع کردنشون سخت می شد. من علی ضیا رو دوست دارم برنامه نیمروزم همیشه می دیدم ولی وقتی شب اول زدم ماه عسل خورد تو ذوقم اصلا فضای ماه عسل با فضای اجرای علی ضیا فرق داره. منم دیگه ندیدم.
نظر یک هم وطن
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
4
4
فقط احسان ما هر سال ماه رمضان منتظر برنامه ماه عسل هستیم با اجرای احسان برنامه رو خراب کردین.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
6
5
سلام به همه.....
احسان يه پسر لوس كه اكثر دخترا بهش علاقه دارن وگرنه هيچي بار اين پسر نيست . يه كم چشمونو روي حقيقت باز كنيم ................................
پاسخ ها
نظر مخالف احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
من عمیقا باهات موافقم. تازه خیلی هم بی تربیت بود.
نظر آناهید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
زهرا جان یکم حرف های شما قدیمی شده چون کسی به لوس بودن و نبودن آقای علیخانی یا اینکه پسسسسسر هست یا نه کاری نداره همه دلشون یه مجریه قابل می خواد که علیخانی اینو به همه ثابت کرد آخه شما که در مورد لوس و غیر لوس نظر میدید در مورد ضیائ یک کم چشمونتون رو باز کنید از نظرتون انصراف میدید بس که مزخرفه اجراش
نظر ارزو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
دقیقا به خاطر همین برنامه رو نگاه میکنن نه محتواش.واقعا متاسفم.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
برات متاسفم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
دقیقا باهات موااافقم زهرا جووون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
1
0
عسل عزیزم (با پیغام تلخه تلخ) لطفا یا اسمتو عوض کن یا به لاتین بنویس که با من همنام نشی ممنون.
نظر الهامgh
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
6
3
علی ضیا فقط واسه برنامه تخم مرغ خوبه نه ماه عسل یه جورایی واسش سنگینه نمیتون از پسش بر بیاد قبلا خیلی ازش خوشم میومد ولی اینکه گزاشتنش جای احسان نمیتونم بپزیرمش واسه همین ماه عسلو امسال اصلا ندیدم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
3
5
من بیشتر از صدا سیما گله دارم
میان به یه مجری عتبار میدن بزرگش میکنن با این برنامه معروفش میکنن بعد با یه خطا میزارنش کنار نکنین این کارا رو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
3
7
به نظرم بهترين مجري ايرانه.خيلي عالي اجرا ميكنه. دمش گرم
نظر مخالف احسان
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
8
2
آقا من اینجا اومدم کل کل.
چه خوب شد اون پسره رو ورداشتنا، راحت شدیم.
بابا دیگه از این به بعد این مهمونا یه دل سیر میتونن حرف بزنن و تو پرشونم نخوره.
با اینکه این مجریه رو هم قبول ندارم ولی هرچی باشه صد برابر از اون احسانه بهتره.
((((( هرکی منفی بده یعنی با من موافقه. )))))
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
0
1
u nazar nadi behtare. be quiet
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
2
5
خاهشا درست صحبت کنید، حد خودتونو بدونید. انگار ما ایرانیا نمیتونیم بدون توهین صحبت کنیم. اینکه علیخانی امسال برنامه رو اجرا نمیکنه هیچ ربطی به ضیا نداره. تازه احسان اعتماد به نفسش زیاد بود همین وگرنه هیچ برتری نسبت به علی ضیا نداشت و نداره. فهمیدنش زیاد سخت نیست وقتی یکمی درک باشه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
3
3
برنامه امسال خیلی خیلی بهتر شده.واقعا تغییر مجری گزینه مناسبی بود.از اون همه غرور و خودنمایی و راه رفتن های عجیب و غریب علیخانی کلافه شده بودم.ضیا مجری مناسبی هست فقط خدا کنه مثل بعضی ها بعد از یک مدت تغییر نداشته باشه.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
چه راحت تهمت می زنید به علیخانی .شاید شما تفاوت غرور و جدیت رو نمی دونید!
عجیبه...شما مثلا مسلمونید نیستید؟ آنسان که هستید؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
4
2
من که صددرصد با حضور علی ضیا مخالفم کاری هم ندارم که مجری خوبیه یا نه فقط این وسط از بی عدالتی و توجه نکردن صدا و سیما به مخاطباش رنج می برم.دوستان من همه نظرها رو خوندم بیشتر افراد مخالف حضور علی و دل تنگ حضور احسان بودن و از این حرصم میگیره که ضیا تو مصاحبه و برنامه اعلام میکنه مردم از برنامه راضی هستن اگه به اون اس ام اس های بالای روز اولشون می باله که شخصا اعلام کنم بیشترش رو ما فرستادیم با مضمون چقدر از برنامتون متنفریم البته اینو نگه چی بگه؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
0
0
کسایی که مثلا خیلی از انتقاد سردر میارین لطفا یه کمی فقط یه کمی هم از افکار احسان بدونین و درکش کنین بعد اظهار نظر کنین که بی ادبه یا پررو.. احسان گفته بود:من در مقابل مهمونایی که ظرفیت جلوی دوربین بودنو ندارن یا استرس دارن مجبور بودم خودمو ظالم نشون بدم تا مظلومیت مهمونم نشون داده بشه "من خودمو واسه مهمونا هزینه کردم".حالا هرکی که فکر میکنه احسان پررو بوده پس حتما مخش... داره. حالا جدا از نوع اجرا و شخصیت بارزترین فرق احسانو ضیا اطلاعاتشونه.ضیا اطلاعاتش خیلی کمه حتی تو گزینه ی جوانم از پس چندتا سوال دبیرستانی بر نمیومد اما احسان ثابت کرده که تو هر زمینه ای اطلاعات کافی رو داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
1
1
سلام..........................

گاهی کافیه به آدم ها فرصت داده بشه تا استعدادهاشونو به عرصه ی ظهور برسونند من مطمئنم که آقای ضیاء هم یکی از این آدم هاست یکی هم اینکه ماه عسل به افتخار مهماناش هست که خوبه.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
نه ...شما اصلا نقش مجری رو کمرنگ ندونید . اجرای نیمروزی علی ضیا در ماه عسل اینو ثابت می کنه
نظر marmar فاران
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
3
3
علیخوانی بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
پاسخ
0
4
کاش بازم داش احسان میبود
امسال ماه عسل نگاه نکردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
2
3
فقط علیخانی+++++++++++++
نمیگم ضیا مجری بدی هست. ولی در حد این برنامه نیست. اطرافیان من این برنامه رو مثل پارسال دنبال نمی کنند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
2
4
ماه عسل با علیخانی ماه عسل بووود!!!با این کارشون ماه عسلو زهرمارمون کردنننن!!!!!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
ااااااصلا این طوووور نیست....
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
بله ... این برنامه اصلا در حد نام ماه عسل نیست. اصلا اون ماه و فضای خوب رو ایجاد نمی کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
پاسخ
2
4
15روزکه هیچ 15سال دیگه هم ضیا نمیتونه جای احسان عزیز بگیره
تاحالابرنامه شو ندیدم ونمیخوام هم ببینم ازکسی که جای احسان نازوبااون قلب پاک وبااحساس بگیره بدم میاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
پاسخ
0
2
لطف کنیدیکی به ما بگه علت تغیرمجری بزنامه را به مابگه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
هیچ کس جوابگو نیست متاسفانه...اینم از شدت تعهد پذیریشونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
پاسخ
0
0
man aslan nemikham az keC tarafdari konam.vali hamamun chon b mah e asal ba ehsan adat karde buDm mahe asal e Msal vasamun yetorie.behtare ye kam sab konim o be in mahe asal be cheshme ye mahe asal e jaDd nega konim,na inke ba negah manfi nesbat b mojri jebhe begirim.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
پاسخ
2
2
چرا اقای ضیا به جای اقای به جای اقای علیخانی اوردند
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
سوالیه که ما هم داریم...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
پاسخ
1
1
احسان چه چیز دیگس
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
شکی در حرفتون نیست
نظر آناهیتا
| درباره مجری "ماه عسل" 15 شب فرصت خواست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
2
0
اجرای آقای ضیاء فوق العاده است و مجری خوش آتیه ای هستش ولی یه کم برای برنامه های جدی بی تجربه است ولی من اجراشو دوست دارم و تنها مجری هستش که برنامه هاش یخ نیست و آدم و سر حال میاره مرس از آقای ضیاء
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
1
1
من یکی از طرفدارهای علی آقام ولی با همه ی احترامی که برای ایشون قائلم میگم که علی آقا ی مجریه شر وشیطونه که به درد برنامه هایی مثل نیمروز میخوره.اینم بگم که با این حال من هرشب غیرممکنه که برنامه رو از دست بدم .
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
از دست نده چون ما با تمام وجود این برنامه وزینو!!! دودستی به شما تقدیم می کنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
0
0
هم علی هم احسان نقاط ضعف و قوتی دارن احسان بعضی موقع ها خیلی از بالا به مهموناش نگاه میکرد مثلا به دختر های مجرد توی برنامش میگفت وقتی خبر ز شوی نیست ز گهواره تا گور دانش بجوی انگار دختر ها کار و زندگیشون ول کردن و فقط منتظر خبر شوی اند یا یه چیزی می گفت ادم نتونه حرف بزنه یا خیلی راحت به مهموناش تو می گفت علی هم خیلی بی تجربه هس من واقعا از بعضی سوالاش خنده ام می گیره وتوانایی جمع کردن برنامه رو بعضی موقع ها نداره ولی درکل توانایی احسان توی جمع کردن برنامه جذاب کردن برنامه یه چیز دیگه بود علی رو زود اوردن توی ماه عسل از عهده اش بر میاد ولی نه حالا 4 سال دیگه خیلی چیز هارا باید از احسان یاد بگیره هنوز خیلییییییی خام واسه ماه عسل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
پاسخ
0
0
قشنگ بود ادامه بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
پاسخ
1
1
faghat ehsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
پاسخ ها
نظر بوشهر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
چرت نگو احسان کیه؟؟

خدایی منم عاشقشم عاللللللللللللللللیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
پاسخ
0
2
مجری بسیار چرتی بود فقط علیخانی حسنی جوهر چی هم مسخره بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
پاسخ