۲۸۷۲۰۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

حذف نقش بازیگری که کشف حجاب کرد

کارگردان"یتیم خانه ایران" گفت: «بهارک صالح نیا» در فیلم «یتیم خانه ایران» یکی ازنقشهای ریز و فرعی را ایفا می کرد البته چنین بازیگرانی در فیلم ما بسیار بودند این فیلم ۱۸۰ دقیقه بود و ما در تدوین ابتدایی و پیش از اینکه این بازیگر از ایران خارج شود این نقش های ریز را از فیلم درآورده بودیم.

خبرگزاری میزان: «ابوالقاسم طالبی» کارگردان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در باره حذف نقش «بهارک صالح نیا» که به تازگی کشف حجاب کرده در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: «بهارک صالح نیا» در فیلم «یتیم خانه ایران» یکی ازنقشهای ریز و فرعی را ایفا می کرد البته چنین بازیگرانی در فیلم ما بسیار بودند این فیلم ۱۸۰ دقیقه بود و ما در تدوین ابتدایی و پیش از اینکه این بازیگر از ایران خارج شود این نقش های ریز را از فیلم درآورده بودیم.

وی افزود: با توجه به زمان ۱۸۰ دقیقه ای فیلم ما می خواستیم فیلم رابرای نمایش کوتاه ترکنیم و به همین دلیل این نقشها را درهمان تدوین ابتدایی حذف کردیم زیرا با اینکار ریتم فیلم تندتر می شد و برای نمایش مناسب تر می شد.

وی خاطر نشان کرد: تدوین این فیلم چند ماه پیش به پایان رسیده ما فقط فیلمبرداری برخی سکانس های پایانی که مربوط به زمان حال بود را انجام نداده بودیم که آن هم ربطی به بازی این فرد نداشت.

«طالبی» خاطر نشان کرد: می خواهم به این نکته تأکید کنم که تدوینگر ما در حال حاضر اصلاَ در ایران نیست و خروج این بازیگر از کشور لطمه ای به فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» نزد.

گفتنی است " بهارک صالح نیا" که اولین کار خود را با یک نقش کوچک در فیلم یتیم خانه ایران" به کارگردانی ابوالقاسم طالبی آغاز کرده بود ساعاتی پیش این بازیگر نقش‌های متفرقه در صفحه شخصی خود از پیوستن به شبکه جم خبر داد و عکس‌های خود بعد از کشف حجاب را منتشر نمود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابي

      بنده خدا كنف شد كه ، اگه ميدونست يكم صبر ميكرد فيلما پخش بشه ديده بشه بعد كشف ميكرد ، بيچاره ناكام موند ، ديگه باب نشه صلوات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج