۲۸۷۶۳۲
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

مامور CIA: هیتلر تا سال ۱۹۸۴ زنده بود

باب بانر، مأمور سابق سازمان سيا در اين باره مي گويد: آدولف هیتلر در سال ۱۹۴۵ خودکشی نکرده بود و تا سالها بعد از آن تاریخ در برزیل زندگی کرده است.

خبرگزاری صدا و سیما: باب بانر، مأمور سابق سازمان سيا در اين باره مي گويد در سال هاي اخير داستان هاي زيادي مغاير با روايت رسمي درباره مرگ هيتلر رهبر آلمان نازي مطرح شده که خودکشي هيتلر و همسرش «اوا براون» با خوردن کپسول سمي سيانور يا شليک گلوله به سر را نفي مي کند.

پايگاه اينترنتي «ام ۶ اينفو» به نقل از بانر افزود: بر اساس ۷۰۰ سند سري که اکنون منتشر شده است، هيتلر داستان ساختگي خودکشي را طراحي کرد، اما پس از آن با يک زيردريايي به «تنريف» اسپانيا و پس از آنجا به آرژانتين رفت.

به ادعاي بانر، هر چه بيشتر در اسناد و کتاب هاي تاريخي دقت کنيم، در مي يابيم که دليلي براي خودکشي هيتلر وجود ندارد. يکي از اسناد موجود هم حاکيست که ارتش آمريکا در آلمان نتوانست جسد هيتلر را کشف کند و هيچ دليلي نيز درباره مرگ يا خودکشي وي در دست ندارد.

همچنين يک دانشجوي برزيلي در پايان نامه دکترايش در سال ۲۰۱۴ مدعي شد که هيتلر با نام مستعار آدولف لايپزيگ در برزيل مي زيست، تا اينکه در سن ۹۵ سالگي در سال ۱۹۸۴ ميلادي مرد.

بانر هم به نقل از يک مرد يوناني در يک فيلم مستند گفته است که هيتلر و شماري از شخصيت هاي رژيم نازي، اواخر جنگ جهاني از آلمان گريخته و راهي آمريکاي لاتين شدند.

آدولف هيتلر ۲۰ آوريل ۱۸۸۹ در مسافرخانه‌اي در شهري مرزي و کوچک به نام بران‌آئو ام اين در اتريش، بين مرز اتريش و امپراتوري آلمان زاده شد.

وي از سال ۱۹۳۴ رهبر حزب سوسياليست ملي کارگران آلمان شد تا اينکه در سال ۱۹۳۹ جنگ جهاني دوم را آغاز کرد؛ جنگي که در سال ۱۹۴۵ ميلادي با شکست آلمان و متحدانش پايان يافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون بابت مطلبتون

    • بدون نام

      این گونه مطلبها سندیت ندارند و از ادعا فراتر نمی روند.حتی اگر جسد هیتلر هم پیدا نشده باشد ,این ادعا اثبات نمی شود.هر چه باشد, هیتلر دیگر بی خاصیت شده بود و مرده و زنده اش توفیری نداشت.

    • بدون نام

      هیتلر هرکسی باشد مرد تاریخ سازی بود وهرکس تاریخ ساز باشد مرد بزرگی است وافراد بزرگ حق دارند درباره اش حرف بزنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج