۲۸۷۷۵۸
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۵

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه بودجه سال ۹۵ و لایحه برنامه ششم گفت: حقوق کارکنان در سال آینده ۱۲ درصد رشد خواهد داشت و درآمدهای مالیاتی نیز ۱۰۱هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که این رقم ۱۴ درصد نسبت به سال ۹۴، افزایش یافته است.

خبرگزاری میزان: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزئیات لوایح بودجه سال آینده و برنامه ششم توسعه اعم از میزان بودجه، نرخ فروش نفت، نرخ تسعیر ارز و اعتبارات هزینه‌ای، اعتبارات عمرانی و درآمدهای مالیاتی را تشریح کرد.

غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه بودجه سال ۹۵ و لایحه برنامه ششم توسعه اظهار داشت: براساس اعلام هیئت دولت قرار است لوایح بودجه سال آینده و برنامه ششم در جلسه علنی فردای مجلس تقدیم شود.

وی در خصوص جزئیات این لوایح گفت: دولت در لایحه بودجه سال ۹۵ کل بودجه سال آینده از حیث مصارف و هزینه را ۲۶۷هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است. همچنین قیمت نفت در بودجه سال آینده ۴۰ دلار محاسبه می‌شود و فروش روزانه نیز دومیلیون و ۲۵۰هزار بشکه و نرخ تسعیر ارز نیز ۲هزار و ۹۹۷ تومان محاسبه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال ۹۵ اعتبارات هزینه‌ای ۱۹۷هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که این رقم نسبت به بودجه مصوب سال ۹۴، ۱۳ درصد رشد داشته است.

به‌گفته کاتب بودجه عمرانی در سال آینده در لایحه دولت ۶۰هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که ۱۷ درصد نسبت به مصوب سال ۹۴؛ رشد داشته است.

وی ادامه داد: حقوق کارکنان در سال آینده ۱۲ درصد رشد خواهد داشت و درآمدهای مالیاتی نیز ۱۰۱هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که این رقم ۱۴ درصد نسبت به سال ۹۴، افزایش یافته است.

سخنگوی کمیسیون در خصوص جزئیات لایحه برنامه ششم نیز گفت: در برنامه ششم پیش‌بینی شده که در پایان اجرای این برنامه نرخ رشد اقتصادی به ۸ درصد برسد. همچنین دولت پیش‌بینی کرده نرخ رشد اقتصادی در پایان سال ۹۵ به ۵ درصد برسد.

کاتب افزود: براساس پیش‌بینی دولت در لایحه برنامه ششم نرخ تورم در سال ۹۵، به ۱۱.۳ درصد و در پایان سال برنامه ششم به ۸.۹ درصد رسد.

وی در پایان گفت: در لایحه برنامه ششم پیش‌بینی شده که نرخ بیکاری که در سال ۹۴، ۱۲.۸ درصد است، در پایان برنامه ششم به ۹ درصد برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میری ازکاشمر

      افزایش حقوق 12درصدولی افزایش درصدولی افزایش درامد مالیاتی 14درصد بارهم اجحاف وظلم به کارمندان

    • کاربر

      کشور چین الان که تحریم نیست حداقل حرف دوم را در اقتصاد جهان میزنه رشد اقتصادی 5درصد داره بعد ما که این همه سال تحریم بودیم بدنه اقتصاد و سیاست و جامعه ما اسیب دیده رشد اقتصادی ما 5 درصد خواهد شد این حرف منطقی و کارشناسی شده نیست

    • نجف

      اینم از خذف تحریمها خسته نیاشید بازم سر کاریم

    • علی

      با این افزایش حقوق فکر کنم اگر 2000سال عمر کنم میتونم مایحتاج اولیه زندگی (مسکن) تهیه کنم . فرزندان و نوه های ما بعدها فقط فحش و لعنت به روح پرفتوح ما میفرستند

      پاسخ ها

      • Mojtaba

        خیلی قشنگ گفتی!!!

    • بدون نام

      بزك نمير بهار مياد، كمبزه با خيار مياد!

    • احمد

      حقوق زیر 2م و 200 یعنی زیر خط فقر

    • Ali

      اينقدر وعده وعيد داده اند كه كسى حرفهاى انهارا قبول نميكند مطمئن باشيد كه هيچوقت زندگى كارمندان مخصوصا آموزش وپرورش خوب نخواهدشد بلكه بدترهم ميشودو.

    • محمد

      لطفا یه کارمند دادگستری بگه ته حکم یه لیسانس حقوق تو دادگستری چنده و چقدر مزایا با 6 سال سابقه؟

    • ناشناس

      اگه کسی رو پیدا کردید از نیروی زمینی ارتش کمتر حقوق بگیرد نه اضافه کاری ونه .... خدایی یه فکری بکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج