۲۸۷۸۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسابقات مقدماتی المپیک - قطر؛

ایران در صورت صعود به چه تیمی می‎خورد؟

تیم فوتبال امید ایران با شکستی که مقابل قطر متحمل شد از هم اکنون به نظر می رسد باید برای دوم شدن تلاش کند. البته این احتمالاتی است که بر روی کاغد بررسی می شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال امید ایران با شکستی که مقابل قطر متحمل شد از هم اکنون به نظر می رسد باید برای دوم شدن تلاش کند. البته این احتمالاتی است که بر روی کاغد بررسی می شود.

تیم فوتبال امید ایران اکنون با سه امتیاز پس از قطر شش امتیازی در رده دوم گروه A قرار دارد. ایران در دیدار سوم خود باید روز دوشنبه با چین تقریبا حذف شده دیدار کند و سوریه با قطر رو به رو می شود. ایران در صورت پیروزی مقابل چین در هر صورت صعود می کند و البته با تساوی هم می تواند شانس صعود داشته باشد به شرطی که سوریه مقابل قطر به برتری نرسد.

از آن طرف باید به تیم های گروه B بپردازیم. در آن گروه هر چهار تیم ژاپن، تایلند، عربستان و کره شمالی شانس صعود دارند. (چون فقط یک بازی انجام داده اند و دیدارهای امروز می تواند وضعیت تیم های صعودکننده آن گروه را تا حدی مشخص کند). اما آنچه قابل پیش بینی است این است که ژاپن با صدرنشینی به کار خود پایان می دهد و حریف احتمالی ایران هم همین تیم خواهد بود چون مردان محمد خاکپور در صورت صعود تیم دوم خواهند شد.

اکنون با این تفاسیر می توان نتیجه گیری کرد که کسب یک نتیجه تساوی و یا برد چقدر می توانست برای فوتبال ایران بهتر باشد. ژاپن و کره سرسخت ترین تیم های فوتبال آسیا هستند و با توجه به سرمایه‌گذاری فراوانی که بر روی فوتبال انجام داده اند، به این سادگی از دور هیچ رقابتی کنار نمی روند. در قیاس با این تیم ها، تایلند و عربستان که ما شناخت بهتری نسبت به آنها داریم حریفان ساده تری برای ما هستند.

البته این گمانه زنی ها شاید با برگزاری روز سوم بازی ها، درست از آب درنیاید و ایران با تیمی غیر از ژاپن دیدار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج