جاباما
۲۸۸۰۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو سرمربی منچستریونایتد می‌شود

یک نشریه انگلیسی مدعی شد سرمربی پیشین آبی‌پوشان لندنی تا نشستن روی نیمکت پرافتخارترین تیم فوتبال انگلیس فاصله چندانی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه «ساندی سان» انگلیس مدعی شد در صورت اخراج لوئیز فن‌خال از سرمربیگری منچستریونایتد، ژوزه مورینیو با قراردادی شش ماهه به‌طور موقت هدایت شیاطین سرخ را به‌عهده می‌گیرد.

رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر داده بودند که بازی با لیورپول آخرین فرصت برای سرمربی هلندی سرخپوشان شهر منچستر جهت تضمین جایگاهش است و اگر عصر امروز (یکشنبه) در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌ودوم لیگ برتر که در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود، تیمش برابر سرخپوشان مرسی‌ساید شکست بخورد، اخراج خواهد شد.

«ساندی سان» گزارش داد که مورینیو به قدری برای جانشینی فن‌خال در منچستریونایتد مطمئن است که حتی در حال جمع‌آوری کادرفنی خودش برای آوردن به اولدترافورد است. بر اساس همین گزارش مورینیو که یکی از مربیان مورد علاقه سرالکس فرگوسن به شمار می‌رود، تماس‌هایی از باشگاه منچستریونایتد دریافت کرده است.

مورینیو که فصل گذشته در دومین مقطع حضورش در چلسی این تیم را به قهرمانی لیگ برتر رساند، در پایان نیم‌فصل اول فصل جاری در پی کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری آبی‌پوشان لندنی اخراج شد.

«ساندی سان» در حالی این ادعا را مطرح کرده که نشریه «میرر» انگلیس هم در گزارشی اختصاصی ادعا کرد که سرالکس فرگوسن، اسطوره و موفق‌ترین سرمربی تاریخ باشگاه منچستریونایتد منتظر است تا تصمیم نهایی مالکان شیاطین سرخ درباره اخراج لوئیز فن‌خال قطعی شود و در صورت رخ دادن این اتفاق به اولدترافورد بازخواهد گشت تا در کنار رایان گیگز دوباره قرمزپوشان شهر منچستر را هدایت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج