جاباما
۲۸۹۱۴۸
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

رادو، نام پرآوازه ساعت‌هاي لوكس، با طراحي اين ساعت زيبا بار ديگر ظرافت و تجمل محصولاتش را به همگان نشان داد. اين ساعت اتوماتيك با صفحه گرد كه موتور و لوازم جانبي داخلي‌اش نمايان و واضح است، با كارهاي كلاسيك هميشگي رادو تفاوت دارد و اسپرت به نظر مي‌رسد.

مجله زندگی ایده آل:

RADO CENTRIX

تجسم ظرافت

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

رادو، نام پرآوازه ساعت‌هاي لوكس، با طراحي اين ساعت زيبا بار ديگر ظرافت و تجمل محصولاتش را به همگان نشان داد. اين ساعت اتوماتيك با صفحه گرد كه موتور و لوازم جانبي داخلي‌اش نمايان و واضح است، با كارهاي كلاسيك هميشگي رادو تفاوت دارد و اسپرت به نظر مي‌رسد. بند آن تلفيقي از چرم و استيل است كه رنگ‌هاي متنوع آن، انتخاب را سخت مي‌كند.
بدنه استيل اين ساعت هم در رنگ‌هاي نقره‌اي، طلايي و مسي ارائه شده است.


MIU. MIU SUNGLASSES

عينك نگين‌نشان

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

جديدترين مجموعه عينك‌هاي كمپاني ميوميو وارد دنياي مد شد. در اين مجموعه عينك‌هاي نگين‌دار و پرزرق و برق به چشم ‌مي‌خورد. اين مدل با فريم گربه‌ای و نگين‌هاي ريز و درشت مشكي همراه با دسته و پل طلايي رنگ تركيب منحصربه‌فرد و لوكسي مي‌سازد كه زيبايي وصف نشدني‌ای را به چهره شما مي‌بخشد. اين طراحي نشان مي‌دهد طراحان صاحب‌نام دنياي مد با هر ترفندي سعي دارند در كارهاي خود تنوع ايجاد كنند تا مخاطب و مشترب بيشتري جذب كنند.


SKI SUNGLASSES BY OAKLEY

پيشنهاد به اسكي‌بازها

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

با آغاز فصل زمستان و افزايش تب و تاب براي بازي‌هاي زمستاني، هواداران ورزش‌هاي زمستاني به اسكي و لوازم جانبي آن توجه ويژه‌ای دارند. انتخاب عينك آفتابي مناسب و حرفه‌ای براي اين ورزش كوهستاني بسيار مهم است. كمپاني صاحب‌نام لوازم اسكي اوكلي با طراحي عينك مدرن و قدرتمند براي زمستان امسال، هوش و حواس را از سر اسكي‌بازان جوان ربود. اين عينك با لنز ضد‌ مه، بدنه قدرتمند و در عين حال سبك، فوم سه لايه ضد ورود سرما و برف همچنين ظاهر زيبا و مدرن، انتخاب مناسبي براي اسكي‌بازان جوان است.


CAROLINA HERRERA

مجموعه كيف‌هاي زمستاني

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

كيف‌هاي زمستاني كارولينا هررا با در ‌برداشتن المان‌هاي زمستاني مثل پوست و خز روانه بازار شد. اين كيف‌ها با استفاده از پوست‌هاي طبيعي با رنگ كرم و قهوه‌ای روشن، با سادگي و ظرافت هرچه تمام مناسب بانوان منحصر‌به‌فرد و خوش‌سليقه است. اين كيف‌هاي زيبا كه چندان مورد پسند فعالان محيط زيست نيست، به تيپ شما چهره كلاسيك مي‌بخشد.


ESCADA

روسري ابريشمي

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

اسكادا نام معتبر دنياي مد، با طراحي روسري‌هاي ابريشمي و لوكس توجه خانم‌هاي خوش‌سليقه را به خود جلب مي‌كند. اين روسري با نقش و نگارهاي رنگين و زيبا، با رنگ‌هاي آبي تيره و آبي فيروزه‌ای براي پاييز-زمستان، انتخاب مناسبي است كه جذابيت شما را دو برابر مي‌كند.


BURBERRY BEAUTY FESTIVE

ضيافت زيبايي بربري

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

بربري، علاوه بر موفقيت در دنياي مد و پوشاك، توانسته موفقيت چشمگيري در دنياي لوازم آرايش هم كسب كند. مجموعه زمستاني محصولات آرايشي بربري تحت عنوان BEAUTY FESTIVE شامل مجموعه‌ای از جديدترين محصولات آرايشي اين كمپاني از جمله: كرم‌پودر، پودرصورت و بدن، رژلب، رژگونه، سايه و لاك است. اين لوازم آرايش لوكس و پر زرق و برق شما را به يك ضيافت زيبا دعوت مي‌كند.


BURBERRY RAINBOOT FOR KIDS

لذت دويدن زير باران

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

رين بوت يا همان بوت ضدآب، يكي ديگر از تازه‌واردهاي دنياي پوشاك است كه بربري براي خردسالان هم طراحي كرده ‌است. اين بوت‌هاي ضد آب، مناسب روزهاي باراني است و مانع از ورود آب به داخل كفش و خيس شدن پاي كودكان مي‌شود. اين رين بوت با طرح كلاسيك بربري براي دختربچه‌ها و پسربچه‌هاي خوش‌پوش انتخاب مناسب و متفاوتي ‌است.


Zara

تلفیق مروارید و کریستال

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

این گوشواره‌های خاص، یکی از جدیدترین کارهای زاراست. گوشواره های بلند و کوتاه با ترکیبی از مروارید و کریستال، جذابیت ویژه‌ای دارد که می‌تواند برای هر خانمی قابل توجه باشد. قیمت حدودی این یک جفت گوشواره چیزی حدود ۷۰ هزار تومان است.


SALVATORE FERRAGAMO

كلاسيك تمام عيار

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

اگر در يكي از شب‌هاي سرد زمستان، براي ملاقات رسمي، به دنبال چهره‌ای منحصربه‌فرد و كلاسيك هستيد، بايد به مجموعه كفش‌هاي جديد و زمستاني سالوادور فرگامو نگاهي بيندازيد. اين كفش مانند كفش‌هاي كلاسيك اين برند صاحب‌نام، رويه كشيده و بلند دارد كه دو منگوله سادگي را از چهره آن دور مي‌كند. استفاده از خز به جاي چرم، اين محصول را جذاب و لوكس ساخته‌است.


XERJOFF SHOOTING STARS AMBER & MUSK

دوقلوهاي افسانه‌ای

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

مجموعه امبر‌اند ماسك، تازه‌ترين محصول ارائه شده كمپاني زرجوف، تحت عنوان شوتينگ استارز است. اين مجموعه شامل دو عطر لوكس و گران‌قيمت است كه تركيب همزمان آنها رايحه سومي خلق مي‌كند. امبر استار، عطري گرم، چوبي و شرقي است و استار ماسك، گلي، چوبي و مشكي است. اين پكيج لوكس محدوديت جنسيتي ندارد و براي خانم‌ها و آقايان مناسب است.


Laura Mercier

به داد پوست تان برسید

آپديت زمستاني كلاسيك‌ها و مدرن‌ها

INFUSION DE ROSE NOURISHING COLLECTION از مجموعه محصولات Laura Mercier است که به‌خصوص در فصل زمستان می‌تواند حسابی به داد پوست شما برسد. این مجموعه محصول جهت مراقبت از پوست تهیه شده، روغن به کار رفته در این محصول پوست را نرم می‌کند و رطوبت کافی را به آن بازمی‌گرداند. به این ترتیب جوان‌سازی پوست اتفاق می‌افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج