۲۸۹۲۸۷
۶۱۹۷
۶۱۹۷
پ

شب نشینی ایرانی در خانه پژمان بازغی!

اولین چیزی که در خانه پژمان بازغی به چشم می خورد صفا و صمیمیت و گرمای خاصی است که در این خانه وجود دارد. سقف خانه کوتاه و همه چیز خیلی صمیمی کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

وب سایت چیدانه: اولین چیزی که در خانه پژمان بازغی به چشم می خورد صفا و صمیمیت و گرمای خاصی است که در این خانه وجود دارد. سقف خانه کوتاه و همه چیز خیلی صمیمی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این خانه در عین مدرن بودن القای سبک خانه های ایرانی قدیمی را هم می کند. استفاده از کاشی ها و آجر ها به عنوان مصالح اصلی بازگو کننده ی این مساله است.

شب نشینی ایرانی در خانه پژمان بازغی!

شب نشینی ایرانی در خانه پژمان بازغی!

همه ما پژمان بازغی را به عنوان یکی از خوش چهره ترین و توامندترین بازیگران سینما و تلویزیون می شناسیم. چند وقت پیش او در مسابقه شام ایرانی پذیرای تعدادی از دوستان خوب و هنرمندش در خانه گرم و صمیمی خودش بود. ما هم فرصت را غنیمت شمردیم و از این شانس برای نوشتن مطلب طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنرمندان استفاده کردیم. با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم اگر می خواهید خانه ای به سبک و سیاق پژمان بازغی و همسر هنمندش داشته باشید چه کار هایی باید انجام دهید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۰ راز طراحی دکوراسیون اتاق خواب بی نقص!

شب نشینی ایرانی در خانه پژمان بازغی!

بعد از یک روز طولانی سخت و خسته کننده، بعد از رهایی از کارهای روزانه هیچ چیز به اندازه ی دراز کشیدن روی تخت خواب و آسودن در خواب دلپذیر شبانه، دلچسب نیست. صرف نظر از اینکه شما از اتاق خواب تان چه استفاده هایی می کنید - کار، مطالعه، خواب - بسیار مهم است محیطی ایجاد کنید که در آن احساس راحتی نمایید و در این باره رازهایی برای طراحی داخلی اتاق خواب وجود دارد که ممکن است شما به آن ها نیندیشیده باشید. چیدانه می خواهد تعدادی از این رازها را برای شما فاش کند...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


خانه آبی ملایم، آپارتمان مدرن برای خانواده خاص!

شب نشینی ایرانی در خانه پژمان بازغی!

طراحی و دکوراسیون خانه ای برای سلیقه ای خاص از عهده ی هر معماری برنمی آید،ایجاد فضایی طراحی شده با فرم و هندسه ای ساده ولی در عین حال سبک مدرن و فکر شده نیاز به یک معمار باتجربه و توانمند دارد، معمار برجسته ای همچون رضا نجفیان از دفتر معماری رنادیزاین که امروز در چیدانه به پروژه ی خانه ی آبی ملایم او سری می زنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


آپارتمان نوساز به سبک ایرانی در باغ مشهد اصفهان!

شب نشینی ایرانی در خانه پژمان بازغی!

داشتن خانه ای منحصر به فرد و با سبک و سیاقی ایرانی در مجاورت رودخانه زاینده رود، رو به روی فضای سبز محله ی باغ مشهد برای هر کس می تواند یک آرزو باشد! اما اینکه چه کسی و چگونه این آرزو را به انجام برساند مهم تر از خود آرزوست! خانه ی باغ مشهد یکی از آن آرزوهایی است که با طراحی شروین حسینی با در نظر گرفتن تمام ظوابط و محدودیت ها از استدیو طراحی براکت به سرانجام رسیده است، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار این خانه ی منحصر به فرد سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج