۲۸۹۳۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روحانی به ایتالیا و فرانسه می رود

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور هفته آینده به ایتالیا و فرانسه سفر می‌‌کند.

خبرگزاری تسنیم: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور هفته آینده به ایتالیا و فرانسه سفر می‌‌کند.

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی از سفر رئیس‌جمهور به ایتالیا و فرانسه در هفته آینده خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور در رأس هیئتی بلندپایه صبح روز دوشنبه ۵ بهمن‌ماه به دعوت نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور ایتالیا به رم سفر می‌کند.

وی افزود: روحانی در سفر به ایتالیا پس از استقبال رسمی، ملاقات‌هایی با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و سایر مقامات بلندپایه ایتالیا خواهد داشت. همچنین دیدار با تعدادی از سرمایه‌گذران و صاحبان صنایع بزرگ ایتالیا نیز در برنامه سفر به رم پیش‌بینی شده است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، حضور در واتیکان و ملاقات و گفت‌وگو با پاپ و نیز نخست‌وزیر واتیکان را از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهوری در مرحله اول سفر خود به اروپا اعلام کرد.

اسماعیلی ادامه داد: حجت‌الاسلام روحانی همچنین در روز چهارشنبه ۷ بهمن‌ماه و پس از اتمام برنامه‌ها در ایتالیا، رم را به مقصد پاریس ترک می‌کند.

وی گفت: رئیس‌جمهور در سفرش به پاریس و پس از استقبال رسمی از سوی رئیس‌جمهور فرانسه، با وی دیدار و گفت‌‌وگو خواهد داشت و هیئت‌های عالیرتبه دو کشور نیز مذاکراتی مشترک خواهند داشت.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور ملاقات و گفتگو با مدیر کل یونسکو ، بازوی فرهنگی سازمان ملل متحد را نیز از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در پاریس اعلام کرد. همچنین دیدار تعدادی از سرمایه‌گذاران، مدیران اقتصادی و صاحبان ارشد صنایع بزرگ فرانسه نیز برنامه‌ریزی شده است.

اسماعیلی ملاقات‌های دوجانبه و چندجانبه، نشست و مصاحبه با سردبیران ارشد رسانه‌های اروپایی، ایتالیایی و فرانسوی، دیدار با نخبگان و اندیشمندان، نشست مشترک با صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران را از سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای رئیس‌جمهور در این سفر ۴ روزه اعلام کرد.

به گفته معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور تعدادی از وزرا و مقامات بلندپایه کشورمان رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی خواهند کرد و اسناد متعددی نیز برای همکاری‌های دوجانبه در عرصه‌های مختلف از سوی آنان به امضا خواهد رسید.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با سفر رئیس‌جمهور، نشست‌های تخصصی و ملاقات‌هایی نیز میان سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی دو کشور انجام خواهد شد. حجت‌الاسلام روحانی پنجشنبه ۸ بهمن‌ماه به کشور باز می‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج