۲۸۹۷۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

تنها رئیسی که در کاروان المپیک رژه رفت!

حضور محمد علی آبادی در صف رژه روندگان کاروان ایران باعث شگفتی بسیاری از اهالی ورزش شده است.

خبرآنلاین: حضور محمد علی آبادی در صف رژه روندگان کاروان ایران باعث شگفتی بسیاری از اهالی ورزش شده است.

انتشار تصاویر جدید از مراسم افتتاحیه المپیک نشان می دهد ، محمد علی آبادی در مقام رئیس کاروان ایران ، درست پشت سر علی مظاهری ایستاده است و رژه می رود. از میان ۲۰۴ پرچمی که حمل شد بر اساس اخبار منتشره ، به احتمال فراوان علی آبادی تنها رئیس کمیته ای است که شخصا در مراسم رژه حضور داشته است.

مراسمی که پیش از این هم هیچ یک از روسای کمیته ملی المپیک ایران به عنوان رژه رونده در آن شرکت نکرده اند. تا پیش از این در ادوار مختلفی که کاروان المپیک ایران در مراسم رژه حضور داشته ، سرپرست کاروان اعزامی کشورمان که در بیشتر مواقع ، دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان بوده است در راس رژه روندگان حاضر بوده است.

افرادی چون نصرالله سجادی ، افشارزاده و علی کفاشیان اما این بار عالی ترین مقام بین المللی ورزش کشورمان در صف رژه روندگان حاضر بود. اما آیا چنین اتفاقی پیشتر سابقه داشته؟

تنها رئیسی که در کاروان المپیک رژه رفت!

امیر حسینی دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک ایران در این باره می گوید:« حداقل در تمام سال های بعد از انقلاب که سابقه نداشته رئیس در جمع رژه روندگان حاضر باشد. حتی خود من در دوره ای که دبیر کل بودم ، با کاروان رژه نرفتم چون روسای کمیته های ملی و دبیران شان کارت ویژه دارند که می توانند در جایگاه ویژه مقامات حضور پیدا کنند.

این کار علی آبادی آیا تصمیمی درست است؟ مصطفی هاشمی طباء رئیس اسبق کمیته ملی المپیک ایران که سابقه حضور در هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک را هم دارد ، در این باره می گوید:« راستش واقعا چنین کاری سابقه نداشته.

من هم تعجب می کنم و دلیل این کار را نمی دانم. حتی نمی توانم بگویم که این کار خوب است یا بد ولی واقعا چنین اتفاقی اولین بار است که در ورزش مان رخ داده. من که تا حالا چنین چیزی را ندیده بودم.

البته هنوز هیچ یک از مقامات کاروان ایران درباره این حضور علی آبادی در صف رژه روندگان توضیحی نداده اند . اتفاقی که باعث شد کاروان ایران به عکس دیگر کشورها ، مهمانی را در جایگاه ویژه نداشته باشد تا دوربین پخش زنده بازی ها در زمان رژه تصویرش را به نمایش در آورد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اصغر خشکباری

      به نظر من کار ایشان همان هدف المپیک است. بخشی از هدف المپیک نزدیک کردن مردم به هم است این جمله را در حلقه های نشان المپیک میتوانید ببینید. حالا مثلا ایشان با کت و شلوار میشست و عکس میگرفت که چی؟ ایشان نشان دادند که زیبائی المپیک به بودن در کنار مردم است حالا با هر ملیت و از هر قومی.این حرکت یعنی که صندلی هایی که فقط عنوان دارند را رها کنید و با مردم باشید. برای آنها صمیمانه از ته قلب دست تکان دهید و لبخند بزنید.

    • محمود

      خوب بود ازش بعنوان مترجم هم استفاده مي كردن!

    • حسین

      شاید میخواسته ویترین افتخاراتش رو شلوغ تر بکنه....
      شایدم.....!

    • رسول

      کلا از ایرانیها این حرکات عادیه. کلا ما با دنیا فرق داریم

      پاسخ ها

      • مریم

        نه آقا.از آدم های که به مقامایی که حقشون نیست می رسن این چیزا رو می بینیم.که متاسفانه کم هم نیستن.چرا جمع می بندی!!!؟؟؟

    • گندم

      نمیدونم این آقایون چرا دوست دارن همیشه خودشون رو تابلو کنن. اگه این کار قشنگ بود بقیه رئیس کاروانها هم رژه میرفتن .هرجایی و هرچیزی قاعده و قانون خودش رو داره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج