۲۸۹۹۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

برگزاری اولین هم اندیشی صنعت غذا و رستوران داری به میزبانی هتل پارسیان آزادی

نخستین همایش بررسی جایگاه صنعت غذا و رستوران داری در توسعه گردشگری ۲۶ تیرماه ۹۱ با حضور حضور ۴۰۰شرکت کننده از اساتید و کارشناسان مطرح عرصه گردشگری، مدیران و صاحب صنایع و کارآفرینان برتر کشور به میزبانی و حمایت ویژه هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

موفقیت ا ولین هم اندیشی صنعت غذا و رستوران داری در توسعه گردشگری به میزبانی و حمایت ویژه هتل پارسیان آزادی

برگزاری اولین هم اندیشی صنعت غذا و رستوران داری به میزبانی هتل پارسیان آزادی

نخستین همایش بررسی جایگاه صنعت غذا و رستوران داری در توسعه گردشگری 26 تیرماه 91 با حضور حضور 400شرکت کننده از اساتید و کارشناسان مطرح عرصه گردشگری، مدیران و صاحب صنایع و کارآفرینان برتر کشور به میزبانی و حمایت ویژه هتل پارسیان آزادی برگزار شد.
این مراسم که با سخنرانی چهره های مطرح صنعت غذا همچون آقای شاهرخ ظهیری بنیانگذار گروه صنایع غذایی مهرام، آقای بهروز فروتن بنیانگذار صنایع غذایی بهروز، مهندس نادررفتاری مدیرعامل مجموعه رستوران های رفتاری و آقای شهرام فخار مدیرعامل رستورانهای زنجیره ای پدر خوب و دکتر عباس شیریان ریاست شرکت آموزش و مطالعات و مشاوره سیاحتی بنیاد و مدیرعامل محترم هتل پارسیان آزادی تهران جناب آقای سعید سیدکاظمی با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد، سهم صنعت رستوران داری از گردش مالی گردشگری بررسی شده و استانداردهای جهانی و برندینگ نیز مورد بحث قرار گرفت راهکارهای صنعت غذا و نقش آن در پیشبرد صنعت توریسم به چالش کشیده شد.
تقدیر از چهره های موثر و سرشناس صنعت غذا و گردشگری با اعطای مدال و تجلیل از رستوران داران برتر با اهدای تندیس قاشق طلایی از دیگر برنامه های این همایش بود.
از دیگر ویژگی های این همایش اهدای مدال به پدر جامعه شناسی ایران بود که و سخنرانی دلگرم کننده دکتر باقر ساروخانی درباره اهالی صنعت غذا و گردشگری بود که خبر از تقدیم آخرین اثرش به اهالی این صنعت داد.

برگزاری اولین هم اندیشی صنعت غذا و رستوران داری به میزبانی هتل پارسیان آزادی

به گزارش روابط عمومی هتل آزادی در حاشیه همایش، غرفه های بهروز، گازسو، شرکت آموزش بنیاد و بانک اقتصاد نوین به معرفی خود و محصولاتشان می پرداختند. همچنین با پرداختن به میران اشتغال زائی در صنعت غذا، مشخص شد که این صنعت یکی از برترین صنایع در این زمینه می تواند باشد.
در پایان همایش پس از قرائت قطعنامه ای توسط آقای دکتر غلامرضا کیانمهر، با اجرای پرهیجان محمود شهریاری ، جوایز نفیسی چون دو کمک هزینه سفر به خانه خدا، توسط پدرخوب و دو تور روسیه توسط آژانس دیبا به شرکت کنندگان خوش شانس اهدا گردید.
گفتنی است در پایان مراسم خانم ندافرامرزیان مدیرعامل شرکت برگزارکننده همایش، ضمن تشکر از همکاری همه جانبه مدیریت هتل پارسیان آزادی به عنوان حامی ویژه مراسم، از ادامه اینگونه همایشات در ماههای آتی تا یگانگی کامل صنوف غذائی و کسب دستاوردهای همایش و پیگیری یافته ها خبرداد.

برگزاری اولین هم اندیشی صنعت غذا و رستوران داری به میزبانی هتل پارسیان آزادی برگزاری اولین هم اندیشی صنعت غذا و رستوران داری به میزبانی هتل پارسیان آزادی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • paria

      مطالب بسیار جالبی بود فقط اگر میشه تیکه های جدید یا جک ها و کل کل های جدید را نیز بگذارید.
      ممنون از وب خوبتون!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج