۲۹۰۴۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بیانیه انتخاباتی «صدای ملت»

در بیانیه انتخاباتی صدای ملت آمده است: شورای محترم نگهبان آن بخش از حق‌الناس را که توسط هیات‌های نظارت استان‌ها مغفول واقع شده، بازگرداند تا فرصت برابر برای گرایش‌های مختلف سیاسی در رقابت واقعی ایجاد شود.

خبرآنلاین: در بیانیه انتخاباتی صدای ملت آمده است: شورای محترم نگهبان آن بخش از حق‌الناس را که توسط هیات‌های نظارت استان‌ها مغفول واقع شده، بازگرداند تا فرصت برابر برای گرایش‌های مختلف سیاسی در رقابت واقعی ایجاد شود.

تشکل انتخاباتی «صدای ملت» با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز امیدواری نسبت به تأیید صلاحیت بسیاری از ردشدگان و احراز صلاحیت نشده‌ها در انتخابات مجلس اعلام کرد که به صورت فعال در انتخابات پیش رو حضور خواهد داشت و درباره کاندیداهای اصلح در حوزه انتخابیه تهران و مراکز استان‌ها و حتی‌المقدور سایر حوزه‌های انتخابیه اعلام نظر خواهد کرد.

با تاکید بر لزوم ایجاد فرصت برابر برای گرایش‌های مختلف سیاسی از سوی شورای نگهبان، آمده است: «امام خمینی(ره): مجلس در رأس امور است/ آیت‌الله خامنه‌ای: همه سر رشته‌های امور به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.

هفتم اسفند میعاد ملت برای دخالت در سرنوشت خود و ترسیم آینده سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خویش و مظهر پیوند دین و سیاست است. در این روز مردم انقلابی ایران به عنوان یک وظیفه دینی و ملی به طور فعال در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهند کرد و بار دیگر پایگاه عظیم اجتماعی نظام جمهوری اسلامی را در مقابل دیدگان مردم جهان به نمایش خواهند گذاشت.

اگر چه انتظار این بود که هیات‌های نظارت بر انتخابات در راستای خواست رهبر گرانقدر انقلاب مبنی بر مشارکت بالای ملت در این دو انتخابات از سخت‌گیری‌های غیرضروری در بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها پرهیز می‌کردند و رد صلاحیت‌ها صرفا شامل افراد دارای سابقه فساد مالی یا اخلاقی یا سیاسی می‌شد و عدم احراز صلاحیت‌ها را به ملت واگذار می‌کردند تا کام بخشی از مردم، تلخ و یأس و ناامیدی از اصلاح امور بر آنها مستولی نشود، در عین حال «صدای ملت» ضمن امیدواری به تأیید صلاحیت بسیاری از ردشدگان و احراز نشده‌ها مصمم است که حتی اگر وضعیت کاندیداها به همین صورت باقی بماند به طور فعال و با شور و نشاط در انتخابات شرکت و نظر خود را درباره کاندیداهای اصلح در حوزه انتخابیه تهران و مراکز استان‌ها و حتی‌المقدور سایر حوزه‌های انتخابیه اعلام نماید.

همچنان انتظار داریم که شورای محترم نگهبان آن بخش از حق‌الناس را که توسط هیات‌های نظارت استان‌ها مغفول واقع شده، بازگرداند تا فرصت برابر برای گرایش‌های مختلف سیاسی در رقابت واقعی که موجب شور و نشاط انتخاباتی است ایجاد شود. با روشن‌بینی که در اکثر اعضای این شورا سراغ داریم، این انتظار را گزاف نمی‌دانیم. وعده ما هفتم اسفند پای صندوق‌های رأی.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج