۲۹۰۶۵
۵۶۳ نظر
۵۰۹۸
۵۶۳ نظر
۵۰۹۸
پ

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

شکل و شمایل «ماه عسل» امسال تغییر کرد و همین تغییر ناگهانی، بحث های دنباله داری به راه انداخت؛ جای علیخانی چقدر خالی است؟ علی ضیاء از پس اجرا برآمده؟

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

همشهری جوان: شکل و شمایل «ماه عسل» امسال تغییر کرد و همین تغییر ناگهانی، بحث های دنباله داری به راه انداخت؛ جای علیخانی چقدر خالی است؟ علی ضیاء از پس اجرا برآمده؟

  • احسان علیخانی

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

کشف نیست! بلکه اینها ویژگی های طبقه بندی شده و منحصر به فرد مجری است که در همه این سال ها به خوبی می شناسیمش و رفتارهایش را حدس می زنیم. کافی است فقط به ذهن نظم داد و برنامه های شاخصش را مرور کرد. نتیجه می شود اینها:

چالش با مهمان

علیخانی به عنوان مجری تاک شو، متوجه هست چه توقعاتی از او می رود. می داند که قرار نیست به عنوان یک عضو تزئینی حضور داشته باشد و صرفا مجالی بسازد برای اینکه مهمان برنامه حرف هایش را بزند. قرار است برنامه اش دیدنی و جذاب باشد نه تریبونی برای بیان افاضات.

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

پس مهمان را به چالش می کشد؛ دقیقا چیزی که بیننده در دلش می خواهد. میان حرفش می پرد، نمی گذارد پنج دقیقه کامل او صحنه را در دست بگیرد. حتی گاهی خودش بیشتر از مهمان حرف می زند و از اجرای مونولوگ یکی دو دقیقه ای هم ابایی ندارد. او با مطرح کردن سوال های پی در پی سعی می کند مهمانش را - که عموما از حضور دوربین معذبند، یا برعکس به دلیل آگاهی از حضور دوربین و عادت به کلیشه ها، رسمی و جدی و خشک حرف می زنند - وادار به شکستن چهره نمایشی کند و با مطرح کردن سوالات غیرمنتظره، برای لحظاتی «خودِ واقعی» او را به بیننده نشان دهد.


تجربه بیشتر

احسان علیخانی به کارش مسلط است. می داند با هر مهمانی چطور برخورد کند و می داند که چطور صحنه را در دست بگیرد. می داند در این لحظه کدام دوربین باید کار کند، می داند کجا باید به نشان تایید سر تکان بدهد، کجا لبخند مشکوک بزند، کجا چهره در هم بکشد و کجا بزند روی پایش و هیجان نشان بدهد.

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

علیخانی بعد از همه این سال ها، دیگر قلق اجرا دستش آمده و به محض اینکه کار بیخ پیدا کند یا خسته کننده شود، سر و ته حرف را جمع می کند یا حتی با جمله ای می فهماند که جای بعضی حرف ها در برنامه او نیست. کمتر دستپاچه می شود و اغلب خونسرد رفتار می کند (هر چند که گاهی رفتارهایش نمایشی شود).

به هر حال او آگاه است که میلیون ها بیننده او را می بینند و برای اثرگذاری بیشتر برنامه، لازم است گاهی «شو» اجرا کند. حتی اگر این شو - گاهی - در مدل لباس پوشیدنش هم جلوه کند...


نفر اول و آخر

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

علیخانی هم روی صحنه خودی نشان می دهد و هم پشت صحنه برنامه را مدیریت می کند. دلیل بزرگ این کارگردانی دوطرفه، به تهیه کنندگی او برمی گردد، یعنی برنامه اش را از صفر تا صد (از فکر و ایده تا اجرای کامل روی آنتن) در اختیار دارد و در همه اجزایش دخالت می کند. به همین دلیل است که به راحتی دستور تغییر نما می دهد، میان حرف ها تذکر می دهد که فلان دوربین او را بگیرد، پلی بک ها و آیتم ها (میان برنامه ها) را به اتاق فرمان یادآوری می کند و حتی در لحظه، عصبانیتش را از عوامل صحنه و به هم ریختگی های احتمالی بروز می دهد. اینطوری، تماشاگر هم احساس می کند تنها حکمران کل برنامه علیخانی است که به برنامه رنگ می دهد.


اعتماد به نفس شدید

یک تیغ دولبه تمام عیار! تمام آنچه در ویژگی های قبلی خواندید، به اعتماد به نفس بسیار بالای این مجری برمی گردد. از یک طرف باعث جذابیت برنامه می شود و از طرفی او را تا مرز بی پروایی نابجا و جسارت بی دلیل پیش می برد (نکته ای که پاشنه آشیل همیشگی او بوده و از همین جا گهگاه، اَنگ «بچه پررو» هم متولد می شود).

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

علیخانی به هیچ وجه مرعوب مهمانش نمی شود؛ نه جایگاه اجتماعی مهمان، نه سن و سال و احساسات او. آنچه به ذهنش می آید و لازمه برنامه می داند می گوید. به همین دلیل، هم می تواند طرفدارانی جدی برای خودش جمع کند و هم منتقدانی جدی تر. منتقدانی که گاه از خودشیفتگی او و نگاه از بالا به پایینش در ارتباط با مهمان می گویند و طرفدارانی که جسارتش را ستایش می کنند.


  • سید علی ضیا ء

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

کشف نیست؛ بلکه معرفی است! علی ضیاء را شاید خیلی ها در همین ویژه برنامه افطار می بینند؛ نه ظهرها خانه بوده اند که «نیمروز»ش را تماشا کنند نه به شبکه جام جم تعلق خاطری دارند ولی این ویژگی های مجری جوانی است که آینده روشنی دارد، اگر قدر بداند.

بازیگوشی

علی ضیاء اهل نمایش نیست بلکه جذابیت او در شیطنت ها و بازیگوشی های شیرینش است. اصلا شهرت او بیشتر به خاطر همین شخصیت خندان و خوشحال و سهل گیر است. اینکه زندگی و جوانی را در رفتار و چشم هایش می شود دید. به همین خاطر است که برنامه های او - معمولا - برنامه های ساده ای است؛ چالش های علیخانی وار ندارد مهمان به سختی نمی افتد. نگران سوال های غیرمنتظره نیست، مضطرب نمی شود و [شاید] کلیشه ای هم جواب بدهد.

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

ضیاء بنا به ضرورت سوال می پرسد و آنها را هم با ملایمت خاصی مطرح می کند ولی پافشاری ملموسی برای گرفتن جواب سوالات و در آوردن جزییاتش ندارد. همه چی در سادگی و شیرینی تمام می شود. هم مهمان راضی است، هم دست اندرکاران.


تجربه کمتر

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

طبیعی است که به نسبت علیخانی تجربه کمتری در اجرا دارد و این در جنس اجرایش [به خصوص در همین یکی دو قسمت اول ماه عسل« مشهود است. به خاطر همین کم تجربگی، در برخورد با مهمانی که گاردش را بسته یا جوگیر دوربین و پروژکتورهاست، از شیطنتش بهره می برد. ولی اگر راه همین بازیگوشی ها - به دلیل نوع یا رفتار مهمان - بسته باشد، دستش خالی می ماند. سکوت می کند و به مهمان مجال و تریبون می دهد. همین شیطنت های اغلب شیرین هم در جایی که مهمان آن را نپذیرد، دردسرساز می شود. هم مهمان را معذب می کند هم ضیاء را، پس درباره اش توضیح می دهد و سعی می کند از دل مهمان دربیاورد، کاری که هرگز از علیخانی سر نمی زند.


در کنار تیم

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

ضیاء برخلاف علیخانی به جای اینکه رنگ خودش را به برنامه بدهد، از برنامه رنگ می گیرد. در برابر برخی اتفاقات خاص روبروی دوربین با مهمانان نامطلوب و کم حرف، رسما تسلیم می شود و در گپ و گفت ها مسئولیت را متوجه عوامل دیگری بیرون از اجرای خودش می داند. تقصیری هم ندارد. او همیشه - به دلیل سن و سال و تجربه اندک - همیشه بخشی از یک تیم (بخوانید تهیه کننده) بوده و بخشی از یک تیم بودن یعنی به همان اندازه ای که جایگاه اوست، عمل کند یا پاسخگو باشد و نه بیشتر. به همین خاطر صحنه هرگز به طور کامل از آن او نیست. گاهی کارگردانی ذهنی اش هنگام ادای یک پلاتو با دستورات بیرونی (کارگردان و تهیه کننده) توفیر دارد و همین، همه چیز را به هم می ریزد.


اعتماد به نفس نرمال

مقایسه جالب و خواندنی احسان علیخانی با علی ضیاء

همچنان که «اعتماد به نفس شدید» علیخانی تیغی دو لبه محسوب می شود، اعتماد به نفس کمتر ضیاء هم برای او، هم مفید و کمک حال است، هم خطرناک و کشنده. از طرفی باعث می شود که دلخوری و انتقاد و عبور از خط قرمزهای از پیش تعیین شده، خیلی کم اتفاق بیفتد و خطری متوجه ضیاء و برنامه اش نباشد و از طرف دیگر تسلط او بر برنامه اش را کم می کند و بسته به مهمان برنامه، میزان حضور و تاثیرگذاری اش را تغییر می دهد.

در نتیجه این ویژگی، ضیاء گاهی در برنامه تسلیم محض است و بیننده اش نمی تواند هر لحظه منتظر یک اتفاق یا غافلگیری بماند (برنامه یا از اول، خوب از آب در می آید یا تا آخر از دست می شود!). طراحی و انتخاب لباس او به عنوان دم دستی ترین المان نمایشی، همیشه ساده تر و معمولی تر از علیخانی است و کمتر زرق و برق دارد و جلب توجه می کند. به این ترتیب می شود گفت که ضیاء به دنبال حکمرانی بر صحنه نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      به نظر من مقایسه این دو هم درست نیست چون اصلا قابل مقایسه نیستن آقای علیخانی خیلی با تبحر تر اجرا میکردند آقای ضیا اصلا به درداین برنامه و کار نمی خمور چون فقط میخواد ادا دربیار اصلا حرکات بدنش با حرف زدنش نمی خوردر کل آقای علی خانی از همه لحاظ بهترن

      پاسخ ها

      • sara

        فقط احسان عليخاني.

      • دردسر

        دارمت علیرضا.حرفت حقه.زنده باد علی خانی.

      • zahra

        درسته احسان بهتره ولی ضیا هم بد نیست

      • محدثه

        احسان علیخانی

      • بدون نام

        اونایی که منفی دادن دلیلش رو بگن.

    • بدون نام

      هر كسي را بهر كاري ساختند

      پاسخ ها

      • مهرانه

        باحرفت موافقم ولی اقای ضیا بهتره

      • حسن71

        هر دوتاشون خوب هستند ولی احسان علیخانی بهتره یکم منصف باشیم

      • درد سر

        مهرانه خانم ضیاء فقط به درد نیمروز میخوره. ماه عسل فقط با علیخانی ماه عسل میشه.

      • elina

        باریک دردسر!!!!!!!!!!!!!

      • فاطمه

        ایول باهات موافقم فقط احسان ماه عسلو شیرین میکرد علی ظیا که قشنگ مشخص داره سعی میکنه ادای احسانو در بیاره ولی نمیتونه.

    • پرناز

      بله دیگه هیچ کس نمی تونه بیاد اینجا و ب کسی توهین کنه هر دو رفتن زیر ذره بین!!! هردوشون خوبن...

      پاسخ ها

      • احسان علیخانی

        سلام....................................

      • سهیلا

        فقط وفقط احسان علیخانی

      • سهیلا

        احسان عالیه

    • مهدی

      فقط احسان علیخانی
      این ضیا کیه اصلا ؟ مجری نیست
      لوس و بی مزس
      ماه عسلم که خراب کرد رفت هیشکی نگاه نمیکنه دیگه

      پاسخ ها

      • ice

        جناب علیخانی زیادی خودشو تو آسمونا می دید
        شدیدا گستاخ بود، مثل آقای فرزاد حسنی که بنا به دلایلی دیگه برنامه اجرا نمیکنه...
        لطفا جمعه صبح یه سر بزنید شبکه فارس، اونوقت علی ضیاء رو تو برنامه خوشا شیراز حتما زیارت خواهید کرد...

      • حسن71

        ice عزیز برنامه الان بیشتر بیننده داره یا با حضور علیخانی؟؟؟؟؟؟

      • samar

        iceجان احسان علیخانیو با فرزاد حسنی مقایسه نکن!! اون اصن اسطوره ی حال به هم زدنه...فقط یه جمله احسان علیخانی "بلد بود" چه جوری برنامه رو اجرا کنه, می دونست چه جوری باید برنامه رو تاثیر گذار کنه

      • مینا

        من باice تاحدودی موافقم کار علی ضیا توبرنامه ی خوشاشیراز20 بخصوص بخاطر شیطنتاش منتها چون ماه عسل برنامه معنوی دینی هست جدیت علیخانی بیشتر بهش میاد

      • هستی

        samar جان گل گفتی واقعا فرزاد حال ادمو به هم میزنه

      • zahra

        ehsan dg kheyli dasht maghror mishod ali to in mored behtar az ehsane

      • phjl

        با نظر مهدی شدیدا موافقم.
        iceهم راجب به علیخانی گل گفته،جفتشون اعتماد به نفس زیادی کاذب دارن

      • elina

        فرزاد حسنی اسطوره حال بهم زدن نیست اسطوره حال گیریو حرف چیزدار زدن!!!!ولی اونم بد نبود×!!در مورد احسانم کاملا موافقم با حسن 71 عزیز و مینا جون!!

      • ساسان

        علی ضیا دیگه کیه حال ادمو به هم میزنه فرزاد حسنی ام همین طور فقط احسان خوب بود.

      • علی ضیا

        لطفا درست صبحت کنید

    • محمد

      ضیا گستاخ نیست-خیلی راحت اشتباهاتشو می پذیره-خودشو بالاتر از مردم نمیدونه اگر چه علیخانی هم سعی می کرد بگه ازخود مردمه ولی شخصیت نمایشیش باعث میشه تا اجراش بازی ب نظر برسه-علیخانی فقط میخواست حرف حرف خودش باشه و مهمونش حرفی رو ک اون دلش میخواد بزنه-مهم تر از همه شاد بودن برنامشه-من نمیگم غمگین بودن برنامه علیخانی بد بود-منم از درد هموطنام غمگین میشم ولی تا کی باید اون ریتم ادامه پیدا می کرد؟!

      پاسخ ها

      • ati

        واقعا حرف قشنگی زدید.علیخانی سعی می کرد بگه از خود مردمه ولی نمی تونست! کاراش اینو نشون می داد ولی خب علی هم خوب حرف میزنه اما بدرد این برنامه نمی خوره بدرد برنامه هایی مثل همون نیمروز می خوره که برنامه خیلی متفاوتی است با ماه عسل!

      • رضا

        چون شما دارید طرز اچرای علیخانی و ضیا رو مقایسه می کنید؛می گید ضیا به درد ماه عسل نمی خوره

      • ارزو

        مشکل ایجاست که ایشون همون تو برنامه خودشون در شیراز موفقند هرکسی را بهر کاری ساخته اند

      • حامد

        اقا محمد درست که برنامش غمناک بود ولی باعث میشد ما به خدا نزدیک بشیم علی ضیا با احسان قابل مقایسه نیست معلومه که احسان بهتره.

      • ایرانی

        حالا اگه برنامه غمگین نباشه شما نمیتونی به خدا نزدیک بشی؟؟؟؟؟؟؟؟ما ایرانی ها حتما باید یه چیزیمون باشه تا بگیم خدا دستم به دامنت-می تونیم وقتی هم که حالمون خوبه وسط شادی و لبخندمون هم یه خدایا شکرت بگیم!!

    • zahra

      امروزنهم ماه رمضانه وشماول کن این ماجرانیستین؟؟؟دیگه نه آقای علیخانی به برنامه برمی گرده ونه آقای ضیاءازاین برنامه می ره.تموم شدرفت.البته هربرنامه ای جذابیت خودشوداره وقبول دارم که آقای علیخانی فقط مناسب ماه عسل بودوآقای ضیاءهم مناسب نیمروز.یعنی بیشتربه درداجرای برنامه برای جوانان می خوردولی تابه حال که ماه عسل رواجراکرده وتاحدودی توی کارش خوب بوده ولی جای آقای علیخانی رونمی تونه بگیره.

      پاسخ ها

      • فاطمه

        کلملا با نظرت موافقم

    • نیکا

      بنظر من ضیا خییییییلی بهتره...علیخانی یکم بی ادب بود اجازه جسارت میداد به خودش...من که امسال بیشتر ماه عسل نگاه میکنم.
      باید یکم بهش وقت داد.تا اینجا هم عالی بوده
      واسش ارزو میکنم از این بهتر هم بشه.

      پاسخ ها

      • حسن71

        سلام نیکا
        بنده خدا چه موقع بی احترامی کرد که ما خبر نداریم؟؟؟؟؟

      • ati

        اقای حسن 71 بعضی وقتها علیخانی پاشو از گلیمش خیلی درازتر می کنه که نباید بکنه ولی قبول دارم که خیلی برای برنامه ماه عسل کیس فوق العاده ای بود ولی خب امسال هم 1 تجربه ای شد برای علی ضیاء

      • محسن

        اون هیچ وقت بی احترامی نکرد نیکتا خانم برنامشم عالی اجرا میکرد من که ماه عسلو البته اگه بشه بهش گفت ماه عسل دیگه نگاه نمیکنم اینقدر که بی مزه شدهبرای احسان ارزوی موفقیت میکنم.

    • نادر

      مهم نيست كي مجري باشه مهم اينه كه روزه بگيريم و به خدا نزديك بشيم

      پاسخ ها

      • Saba

        با حرفتون موافقم...و اینکه سعی کنیم از این برنامه درس بگیریم

    • ALI

      آقای علیخانی فقط برای برنامه ی ماه عسل ساخته شده بود کارش عالی بود

      پاسخ ها

      • samar

        دقیقا!!

      • zahra seven

        امیدوارم سال بعد صدا و سیما از شر تفکیک جنسیت بی خیال شه اقا احسان برنامه رو اجرا کنه من که امسال ندیدم اصلا.ی برنامه ماه عسل و یدونه علیخانی

      • گیتی

        برنامه خیلی بی مزه شده من فسمت اولشو دیدم خیلی بی مزه بود از اون به بعد ی برنامه ی ماه عسلو نگاه نکردم این برنامه فقط با احسان شیرین میشد.

    • بدون نام

      هیچکس به پای علیخانی نمیرسه

      پاسخ ها

      • علی

        خوشم اومد حرف حق زدی

    • بدون نام

      ضيا بهتره و بهتر هم ميشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بابا دستم خورد +دادم

      • zahra seven

        سری بعد مواظب باش دستت نخوره چون منفی میخوری نوش جونت

      • masoumeh

        حتتتتتتتتما!!صددرصد!!ماهه علی ضیا!

    • love

      چرا فکرمیکنید سند ماه عسل یا هر برنامه دیگری رو تو ماه رمضون به نام احسان علیخانی زدن اون حتما باید باشه!!خیلی ها به اون ریتم ماه عسل عادت کرده بودن حالا این ریتم رو نمیتونن بپذیرن!به نظرم ک تغییرخوبی بود!! علیخانی تو بعضی از برنامه هاش خیلی پررو بود !به همه با غرور نگاه میکرد

    • مسعود

      واقعا من نمیدونم این اقا ضیا کجا پارتی داشته ولی اون پارتی خیلی کلفت بوده اخه این بچه سوسول از کجا پیداش شد واقعا حق اقای علی خانی بود که این برنامه ماه عسل را اجرا کند نه این سوسول

      پاسخ ها

      • محمد

        آقای مسعود خان وقتی ضیارو نمیشناسی نظر نده لطفا.چندین سال تو رادیو بوده بعدشم تلویزیون.کلی زحمت کشیده.شما ب این میگید پارتی؟؟؟؟؟؟

      • samar

        :) پارتی رو خوب اومدی آقا مسعود ولی نه,می دونم پارتی نداره. فقط چون به خاطر اون دلایل مسخره احسان علیخانی ممنوع التصویره, برنامه ای که همه با مجریش می شناختنش رو دادن دست ایشون

      • مسعود

        اقای محمد خان به شما هیچ ربطی به شما ندارد

      • ati

        samar جان اصلا علیخانی ممنوع التصویر نشده اینها همه شایعه است و شما تا وقتی از چیزی مطمئن نیستید نمی تونید ان خبر را گسترش بدید

      • محمد

        آقا مسعود خواهش می کنم عفت کلام داشته باشید-یه خرده هم رو دستور زبان کار کنی بد نیست برادر

      • zahra seven

        اقا مسعود گل گفتی.اقا محمد هر کسی را بحر کاری ساختن ایشون تو همون برنامه رادیو کشکشونو میساویدن خیلی بهتر بود تا بیا تو برنامه ماه عسل.اتی جونم شما هم بیشتر خبرا رو دنبال کن میفهمی قضیه چیه خواستی توضیح میدم

      • بدون نام

        zahra seven خانم کاملا دارید متعصبانه قضاوت می کنید-در ضمن شما دیگه باید هم رو دستور زبان و هم روی املاتون کار کنید خواهر..

      • مسعود

        اقا محمد خان به قول همان زهرا خانم واقعا باید اقای ضیا تو همون رادیو کشکشو بسابه

      • بهروز خان

        اتفاقاً علی خانی آخر سوسول بازیه و شدیداً مغروره و احتمالاً فقط با پارتی بازی وارد صدا سیما شده ولی ضیاء قبل از اینکه بیاد جلوی دوربین سالها در رادیو جوان فعالیت میکرده.

      • zahra seven

        اقا یا خانم ناشناس که کامنت گذاشتی ببخشید شما از این معلم های عقده ای بدترین از این اشتباه های تایپی پیش میاد در ضمن من نظرمو دادم اگه می خواستی نمی خوندیش و در جواب مسعود جان نوشتم خیلی ممنون مسعود عزیز

      • ati

        zahra seven جان بنده عطیه هستم نه اتی!!!من خبر ها را هم دنبال کردم ولی اصلا هیچ ربطی به اون قضیه نداره واگر شما واقعا یک منبع موسخ می شناسید که این حرفتان را رد نکند بنده هم قبول می کنم

      • zahra seven

        عطیه خانم چرا بهتون برخورد میخوا ستید اسمتون رو کامل بنویسید!!

      • کیوان

        شدیدا با نظر بهروز خان موافقم !!!!!علی خانی آخر سوسول بازیه و شدیداً مغروره)))

      • بدون نام

        ایول به داداش بهروز و داش کیهان

    • زهرا

      ای بابا علیخانی که از اول خوب نبوده هی ازش تعریف میکنین.مطمئن باشین چند سال دیگه ضیاء از اونم بهتر میشه.

      پاسخ ها

      • حسین

        کاش همه مثل شما فکر میکردن!!!!

      • zahra seven

        الان این ضیا خوبه مثلا؟؟!!

      • zahra

        bale ke khobe

      • zahra seven

        از دید شما خوبه زهرا جون ولی هر کس نظر خودشو داره

    • نازيلا

      بنظر من هر دو شون خوبن هر دو ويژگيهايي دارند كه ديگري نداره من برنامه نيمروز علي ضياء را ديدم خيلي برنامشودوست داشتم و وقتي سري جديدش نيومدناراحت شدم خوب احسان علي خاني تبحر بيشتري داره اين كاملا مشخصه اما بايد به كسايي مثل علي ضياء اين اجازه رو داد تا تجربه كسب كنند و چيزي كه هست بايد هر كس را در جاي خودش بگذارند اون اخلاق شوخ و گرم و صميمي علي ضيا با برنامه نيمروز بهتر مي خورد ولي برنامه ماه عسل هم داره كم كم بهتر مي شه اميدوارم هر دو شون موفق باشند

      پاسخ ها

      • samar

        بابا قبول کنید این برنامه یکیو مثل احسان علیخانی می خواد. علی ضیا خوبه ولی نه واسه این برنامه

      • بهروز خان

        دوران علیخانی دیگه سر اومده و تاریخ مصرفش تموم شده. باید بره و یه ساندویچ فروشی بزنه!!

      • بدون نام

        من با این نظرات داش بهروز دارم حال می کنم

    • SAHAR

      وقتی کسی نو کارش حرفه ای میشه یا انقدر به دل مردم می شینه سریع از صفحه تلویزیون محوش میکنند ما فقط دلمون به ماه عسل ماه رمضان بود که اونم دیگه نداریم . آقای علیخانی تو کار و مسائل مربوط به مهمان ها و نظریات انها جدی بودند اما آقای ضیا یه جورایی همه چیزو بچه بازی گرفته تو صحبتها به هی چالش و نتیجه ای نمیرسه .(هنوز فرصت هست علیخانی رو به خونه های ما برگردونید)

    • امید

      سلام من کار هر دوشون رو میپسندم اما علیخانی یه چیزایی داشت که ضیا نداره اجرای ضیا هم خوبه اما این برنامه یه مجری با خصوصیات علیخانی رو طلب میکنه

    • فائونوس

      علیخانی عالی بود . فرق می کرد با مجری های سفارشی و کلیشه ای مثل ضیا

      پاسخ ها

      • علی

        از کجا میدونی سفارشی بوده نکنه دایی تو سفارشو کرده بوده که اینقدر خوب خبر داری

    • سارا

      به نظر من هر دو مجری به جای خودشون خوب هستند و به خاطر همین تفاوت اجرایی که دارن عزیزند. هرکس روش کار خودش رو داره و مسلماً طرفداران و منتقدان خود. اما نکته مهمی که باید در نظر گرفت اینکه آقای ضیا فقط یک اجرا کننده است و این تغییرات از جای دیگه ای آب می خوره. اگر بعد از آقای ضیا شخص دیگری بیاد باز این مقایسه ناخودآگاه در ذهن همه صورت میگیره، پس بهتره به این تفاوت ها با دید مثبت و در جهت پیشرفت نگاه کنیم .

    • سجاد

      یکی از بهترین خبرهایی که شنیدم این بود که علیخانی دیگه تو ماه عسل نیست، خیلی بی تربیته. حسابی از خجالت مهماناش در میاد. به هر کسی یه جور تیکه مینداخت.آخه اینم شد مجری . فکر می کنه همه نفهمند فقط خودش علامه دهره. انسان خوبه یه کم متین باشه و به دیگران احترام بذاره. اونم لحظه های افطار

      پاسخ ها

      • مهشید

        شما بهتره اول ادم شناسی یادبگیزی بعد نظر بدی بی تربیتم خودتی ....

    • سارا

      سلام. من قصد توهین به آقای ضیا رو ندارم هر کسی در جایگاه خودش قابل احترامه. گستاخی های آقای علیخانی هم صرفا برای جذاب کردن برنامشون بود نه توهین کردن به کسی. به هر حال آقای ضیا توانایی اجرای برنامه ماه عسل رو نداره چون این برنامه به نظر من حداقل نصف بیننده هاشو از دست داده. به علاوه ی اینکه خیلی مصنوعی رفتار میکنه.

      پاسخ ها

      • حامي

        آهان شما كلا آداماي گستاخ براتون جذاب ترند

      • لیلا

        کسی از شما نظر نخواست نظرت واسه خودت بمونه در ضمن مصنوعی خودتی.

    • nazanin

      ehsan alikhani jozve behtarin mojriha hastan . man emsal 1 saniye barnameye mahe asal ro nadidam bekhatere nadashtane mojriye ghabel .in mojri 1 barname hast k mokhatabo paye barname mishoone . man nemidoonam chera ama baraye aghaye alikhani arezooye movafaghiyate harooze mikonam .

      پاسخ ها

      • آتنه

        چون لیاقت نداری نمیبینی عزیزم

    • مرواريد

      خدايييش من هرسال بيننده پر و پا قرص ماه عسل بودم ولي حالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااصلا

      پاسخ ها

      • حسن2651

        علی ضیا هر چی هست که از اون متکبر بهتره..

      • بدون نام

        منم پارسال هر شب ماه عسل رو نگاه میکردم ولی امسال اصلا

      • بهروز خان

        طبق آمار رسمی صداو سیما، تعداد بیننده های ماه عسل امسال 2.5 برابر پارسال شده و همین نشاندهنده موفقیت علی ضیاست.

      • دمت گرم

        دمت گرم بهروز خان

    • محمود

      يادمه عليخاني پيارسال هنرپيشه جومونگ رو تو آخرين برنامه عيدفطر آورده بود و چند روز قبل هم تو بوق و كرنا كرده بودن كه جومنگ رو مياريم ولي تو مصاحبه اش جوري توهين آميز صحبت مي كرد كه رغبت نكردم برنامه شو ببينم از اين كارش خوشم نيومد اگه واقعاً قبولش نداري چرا اينهمه تبليغ مي كردين؟! ضيا هم پريشب حداديان رو آورده بود و يه جورايي ازش قورخيده بود!!

    • ملیکا

      علیخانی خیلی خوب بود ولی به نظر من ضیاء از اونم بهتره تازه ضیاء تجربش خیلی از علیخانی کمتره، علیخانی زیادی مغرور بود و برنامش زیادی غمگین بود ولی ضیاء نه مغروره نه برنامش غمگینه
      ضیاء خیلی خوبه و تازه کلیم جای پیشرفت داره

      پاسخ ها

      • فرزانه

        ++++++++++++++++

    • میلاد

      فکرمیکنم پارتی ضیاء مامانش بوده.چون یه سمتی داره توی صدا و سیما.بعدم یکبار مامانشو جلوی دوربین بغل کرد تا خودشو نشون بده.در حالیکه میتونست این کارو توی خونه بکنه.اسمش بچه ننه هست.

      پاسخ ها

      • هستی20

        حالا یه کاری کردن بنده خداها چی کارش کردن اینا
        راست میگی خودت برو

      • ati

        چرا پشت سرمردم چیزی را که نمی دونید حرف می زنید؟؟؟؟؟؟؟؟بعدشم اون کاره بدی نکرده!!!عشق مادر به فرزند یکی از پاک ترین عشق ها است شما مشکلی داری نبییین!!!!

      • فائزه

        آقای میلاد خان الکی از چیزی خبر نداری حرف نزن.اونی که تو میگی روز مادر بود و عوامل پشت صحنه تصمیم گرفته بودن علیو غافلگیرش کنن.ندیدی همون روز وقتی مادرشو دید نمیتونست وایسه؟

      • سرو

        آقا میلاد ! ابراز احساسات به مادر همه جا قشنگه ... ربطی هم به بچه ننه بودن نداره .. شمایی که بزرگی سعی کن مسائل رو با هم قاطی نکنی !!!

      • دمت گرم

        دمت گرم آتی

      • علی ضیا

        ببخشید ولی ای کاش بشه حرف تون رو بس بگیرید

    • حسین

      به نظر شما علیخانی مادرزادی مجری ماه عسل بوده؟؟؟؟
      بابا یکم انصاف داشته باشید.یکم صبر کنین.....علی ضیا توانایهاش بیشتر از ایناست...

    • رها

      مقایسه این دو فرد اصلا کار درستی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        (+)

      • علی ضیا

        موافقم

    • علی

      درسته که شما وبلاگ دارید و همین طور این حقوق شما ست که در وبتون هر آنچه که دوست دارید بنویسید ولی طرفداری نا به حق و توهین به دیگران اصلا کار درستی نیست. همچنین آقای علیخانی اصلا قابل مقایسه با آقای ضیا نیستن چون آقای علیخانی چهار سال مجری ماه عسل بودن ولی علی ضیا 10روز اجرای این برنامه را بدست گرفتن بنابراین قضاوت نابجا نشان دهنده شعور نویسنده است.شما در مطالبتون به طور غیر مستقیم از آقای علیخانی طرفداری و به آقای ضیا توهین میکنید.

      پاسخ ها

      • فرزانه

        ایول++++++++++++

      • ghazal

        توهین؟؟ من که توهینی ندیدم

      • فرزانه

        چون همه نظراو رو نخوندی عسل جون

    • عسل

      علیخانی خیلی خیلی بهتره، اصلا هیشکی دیگه دلش نمیخواد ماه عسل ببینه ما هرسال کامل میدیم امسال فقط 5 دقیقه دیدیم، با اون مجری و مهمونای....

      پاسخ ها

      • فرزانه

        منم خودم دخترم و میدونم شماها احساساتی هستین
        و تا یکی میره اینجوری عکس العمل نشون میدین

      • نازنین2013

        چرا توهین میکنی از خدا بترس

      • علی ضیا

        ممنون از نظرتون عسل خانوم

    • niloofar

      ضیاعمرن بتونه جای احسان عزیز ودوست داشتنی رو بگیره.

      پاسخ ها

      • علی ضیا

        درسته

    • گلسا

      علی ضیا خوشگل تر و خندان تره......من بیشتر دوسش دارم......ولی احسان علی خوانی جا افتاده تر بود تو این برنامه میدونست کارشو چجوری انجام بده.....امسال مهموناشون بدهستن دوتا ادم متفاوت بیارین تو رو خدا

    • شیما

      به نظر من احسان علیخانی بهتر بود و پر طرفدارتر و این با عث میشد برنامه مخاطب بیشتری جذب کنه.من که خیلی بیشتر از مدیریتش خوشم می اومد

      پاسخ ها

      • مسعود

        واقعا شیما خانم گل گفتی

    • فاطی

      علی ضیا نمک و فلفل و قاطی میکنه یه برنامه ی قشنگ میسازه واسه اونایی که اهل تنوع اند.علیخوانی هم واسه اون بیننده هایی بهتره که جدی ترن

      پاسخ ها

      • ghazal

        نمک و فلفل؟؟ برنامه قشنگ؟؟ جدی؟؟ علی ضیا ماسته!!!! برنامه علیخانی هیجان داشت,مجبورت می کرد تا آخرشو ببینی

      • فرزانه

        تو اول برو حرف زدنتو درست کن غزل
        از اون پرچمت معلوم میشه کی هستی

    • بدون نام

      چه خوب شدکه امسال مجری برنامه عوض شد. من از علیخانی خوشم نمیاد.

      پاسخ ها

      • زهره

        اتفاقا چون شما خوشت نمیومد عوضش کردن ... آخه نظر شما خیلی مهمه!!!!!
        هیچکی مثه احسان نمیشه اصلا ماه عسل مثه قبل طرفدار نداره هممون اینو میدونیم

      • شادی

        منم همینطور

      • رز ناز

        ایول ناشناس+++++

      • علی ضیا

        هرکی یه نظری داره

    • کیانا

      ماه عسل یعنی احسان علی خانی نهههههههههههههههههههههههههههههههعلی ضیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقققققققققعا موافقم

      • آنا71

        مخالفم

      • مسعود

        میخوامت

      • sare

        موافقم دمت گرم
        علی ضیا همون به درد برنامه نیمرووووووووووو میخوره

    • بدون نام

      ali ziya dare az ehsan taghlid mikone vaela hichi balad nist

      پاسخ ها

      • zahra

        آفرین دقیقا, منم به این نتیجه رسیده بودم که ضیا از احسان تقلید می کنه

      • فرزانه

        علی ضیا خودش از احسان راهنمایی خواسته که چه جوی برنامه رو اجرا کنه
        فروتنی و تواضع تا این حد

    • بدون نام

      درود بر سید علی ضیاء
      وقتی اجرا میکنه انگار منم پشت میز مجری نشستم

      پاسخ ها

      • zahra seven

        چه از خود راضی پس تو ام مثل همون ضیا هستی خوبه خنده دار بود!!

      • بدون نام

        ma mikhaym ali ro tradesh konim toro lkhoda jav nagiratet

      • zahra

        in zahra seven chera injorie javab hamaro mikhad bede

      • zahra seven

        ناشناس محترم من منظوری نداشتم واسه شوخی گفتم برداشت بد نکن لطفا و زهرا خانم میشه بگید چطور جواب بدم تا به شخص شما بر نخوره عزیز دلم هر کی واسه خودش نظری داره لطفا نظراتو به دیگران تحمیل نکن

      • فرزانه

        ایول ناشناس++++

      • فرزانه

        منظورم ناشناس ها ایول ناشناس ها

      • zahra seven

        فهمیدم فرزانه خانم!!!الان خوشحالی

    • اینجانب

      فقط احسان جون من که عاشقشم امسال هم اصلا رغبت نمیکنم ماه عسل نگاه کنم و تحریم کردم علی ضیا به گرد احسان هم نمیرسه روز اول یکم از برنامه شو نگاه کردم خیلی مصنوعی بود و سعی میکرد ادای احسانو در بیاره و از تکه کلام های احسان که حال خوب و اتفاق بود هم زیاد استفاده کرد.

      پاسخ ها

      • فرزانه

        علی ضیا خودش از احسان راهنمایی خواسته که چه جوی برنامه رو اجرا کنه
        فروتنی و تواضع تا این حد

      • مسعود

        فرزانه خانوم جند بار میخوای این حرف رو که کذب محضه تکرار کنی؟یه بار گفتی فهمیدیم خوب.هی اکو میدی بهش !!!؟؟؟

      • فرزانه

        کذب نیست خب تو همین برترین ها یه جا باهاش مصاحبه کردن گفته بود

    • نرگس

      سلام دوستان.

      این همه سال آقا احسانو دیدیم آخراش ازش شاکی شدیم.تاعوضش کردن صداتون دراومد؟
      چند صباحی تحمل بفرمایین تا موتور علی آقام روشن شه.بنده خدا آدم شادیه نمیتونه تظاهر به غمگینی کنه.بده که اهل تظاهر نیست؟؟؟؟؟بده که مراقب خوبیهاشه؟؟؟؟؟شمام مراقب خوبیهاتون باشین.

    • Mahyar

      فقط احسان علیخانی
      احسان مهمونو به چالش میکشید تا خود واقعی مهمون تا لحاتی معلوم شه
      این علی ضیا مجری بدی نیس ولی ماه عسل به مجری جسوری نیاز داره
      علیخانی نباشه کسی نمیبینه با این ماه عسل مزخرف امسال

      پاسخ ها

      • فرزانه

        ولی اجازه نداری توهین کنی

    • morteza

      جفتوشون چرت و پرت زیاد میگن ولی احسان کمتر...
      ولی فکر کنم اینو دیگه همه قبول داشته باشن که اگه علی قیافه تداشت عمرا تو تلویزیون راش میدادن بالاخره هر کسی نون یه چیزیو میخوره دیگه یکی هوش یکی قیافه یکی هم مثل ما هیچی!

      پاسخ ها

      • بهاره

        اره این 1قلمو خداییش راس گفتی

      • morteza

        من همه حرفام درسته;)

      • فرزانه

        امان از دست آدمای بی معرفت امان..

    • مهناز

      علیخانی عالیه ماه عسل امسال مزخرفه

      پاسخ ها

      • فرزانه

        عالی نیست ولی مزخرفم نیست.
        کمی منصف باشین دوستان

    • lili

      شخصا از کوبوندن آدما بیزارم.خوب بودن احسان علیخانی دلیلی برای بد بودن علی ضیا نیست.شخصا اجرای علیخانی رو بیشتر دوست دارم ولی علی ضیا هم انصافا اونجوری که دوستان میگن افتضاح نیست فقط نوع اجراشون فرق دارد و این از تفاوت آدما نشات میگیره

      پاسخ ها

      • حوری

        فداتم لیلی

      • بدون نام

        اتفاقا نوع اجراش تقلیدی از اجرای احسانه که بازم نمی تونه مثله اون باشه و 100٪ نمی تونه جای اونو بگیره.
        فرزانه خیلی حرف میزنی

    • مهتاب

      اگه علی تو برنامه پارتی داشته احسان با نویسنده این مطالب دستش تو ی کاسه بوده.من تاسال پیش اصلا برنامه رونگاه نمیکردم چون وقتی احسان اومدتمام رفتارشو از فرزادحسنی کپی برمیداشت هیچی از خودش نداشت.امیدوارم علی همچنان موفق باشه.

      پاسخ ها

      • حسین0361

        به این میگن نکته سنجی.....
        آفرین....
        درود بر سید علی ضیا.

      • فرزانه

        درود و +++++++

      • علی ضیا

        ممنون از نظرتون من از همه ی شما خواهش می کنم که نه به من ونه به دوستم احسان علیخانی تو هین نکنید

    • پریا

      چون به اقای علیخانی عادت کرده بودین این حرفو می زنید . علی ضیا خیلی مجری خوبیه .امیدوارم موفق باشه.

      پاسخ ها

      • mohsen

        به خاطر دلبریاشه؟!

      • فرزانه

        قربونت پریا جوووون

      • علی ضیا

        بریا جان ممنونم

    • ashkan

      سلام به همه راستش منم با حضور احسان موافقم می دونه چطوربرنامه رو تو دستش بگیره که مخاطبم خسته نشه امااقای ضیا واقعا بچه گونه اجرا میکنن واقعا نیمروز و خوشا شیراز و گزینه دو با ضیا دیدنیه و ماه عسلم که همه میدونن با احسان در ضمن تکه کلام های ضیا به شدت تکراریه

    • بدون نام

      فقط علی ضیاء

      پاسخ ها

      • ئ

        اقای ضیا غیر از ضربه زدن به سقف دکور و خود شیرینی واسه مدیر گروهشون و بی احترامی کار دیگه ای بلدند....

      • فرزانه

        کی گفته ضربه زده؟

      • لیلا

        تو که میگی علی جز این کارا کار دیگه ای بلد نیست اول فکر کن بعد نظر بده کی جناب اقای ضیا این کارهارو کردن؟ اصن بی احترامی در شان ایشون نیست.

      • علی ضیا

        خواهش می کنم

    • محمد

      از نظر من مردم ایران جنبه هیچ چیزی را ندارند و تا توی یک موضوعی تغییری صورت میگیره سریع گارد میگیرن و شروع به بدگویی و ایراد گرفتن میکنن. بابا یکم صبر کنید ماه عسل 10 روز بیشتر از پخشش نمیگذره در ضمن ما مسلمونیم درست نیست پشت سر سید خدا حرف بزنیم و درمورد چیزی که ازش خبر نداریم نظر بدیم و تهمت بزنیم واقعا اونی که میگه علی آقا پارتی داشته از کجا خبر داره؟بخدا روزه ای که قرار باشه همراهش تهمت باشه قبول نیست.

      پاسخ ها

      • zahra seven

        ده روز گذشته الان نگیم کی بگیم.این ی جور توهین به بیننده محسوب میشه چندسال با ی مجری بعد ی دفه اوضش میکنن

      • مسعود

        برادر محمد عزیزم وگلم تو کتک می خوای اره من احترام سیدی شو نگه می دارم ولی اصلا اخه به دل نمی شینه وزهرا خانم هم راست میگه 10روز هم گذشته

      • zahra seven

        چه جالب فقط مسعود هم نظر با من خدارو شکر یکی هست.کنترل خودتو حفظ کن عزیزم

      • مسعود

        ممنونم زهرا خانم

      • فرزانه

        ولی عزیزان اگه یه کم فکر کنین محمد بدم نمیگه ها

      • zahra seven

        چند تا محمد ی پسوند بده معلوم نیست دارم جواب کی و میدم

      • zahra seven

        خواهش میکنم مسعود عزیز

      • مسعود

        ممنونم زهرا خانم عزیز نمی دونم این اقا محمد چرا سنگ اقای ضیا به سینه میزند

      • محمد

        عزیزان اینجا فقط محل نظر دادن هست نه نامه نگاری و یا... .قابل توجه آقا مسعود و زهرا خانم

      • zahra seven

        فهمیدی مسعود جون خبرشو به منم بده!اقا مسعود اینارو بی خیال شید برید به مطالب دیگه سایت سر بزنید

      • zahra seven

        اقا محمد چقد اخلاقتون بچه گونه اس الان فکر میکنم دارم جواب ی بچه 6ساله رو میدم.بای بای محمد جون من رفتم

    • سارا

      من فقط طرفدار فرزاد حسنی هستم تمام برنامه های ماه عسل رو با اجرای اون نگاه میکردم ولی بعد از اون گاه گاهی. این احسان خان جای یکی دیگه اومده حالا هم نباید از اینکه کسی جاش اومده ناراحت بشه . فقط فرزاد حسنی واقعا مجری خوب و صمیمی بود

    • صورتی

      هر دوشون خوبن فقط سبک اجراشون فرق میکنه.من که اجرای هردوشونو دوس دارم
      هیچوقت سعی نکنید یکی رو خراب کنید که اونیکی بهتر جلوه کنه

      پاسخ ها

      • علی ضیا

        حرفتون صحیح

    • بهاره

      وقتی ضیاء میره تو حس عوض اینکه ادمو مثل علیخانی با خودش همراه کنه حال ادمو بهم میزنه همش مصنوعی. احساس میکنم داره شاهنامه میخونه...

    • بدون نام

      اخه چراااااااااااااااااا؟ احسان علیخانی به این ماهی به این گلی این چه کاری بود...................فقط احسان

      پاسخ ها

      • l.h.m

        واقعا باهات موافقم

      • لیلی

        واقعا چرااینکاروکردن ..............یه مجریه خوبم که داشتیم ازمون گرفتن

      • zahra seven

        ناشناس جون من اشتباهی ی منفی دادم ببخش فقط احسان

    • zizi

      خدایش نامردیه اگه بگیم علی ضیاء از پسش برمیاد ،اخه ماه عسل با اقای علیخانی "عســـــــــل"بود،کاش سال دیگه خودش بیاد

      پاسخ ها

      • h

        افرین...

    • محمد

      فقط پنگول

      پاسخ ها

      • zahra seven

        اینو خوب اومدی خیلی باحاله

    • ساینا

      فقط فرزاد حسنی

      پاسخ ها

      • ارزو

        همین دیگه فردا صدای پنگول هم عوض شه دیگه کسی نگاه نمیکنه چه برسه به صدا و تصویر باهم

    • بیتا

      من خودم وقتی فهمیدم علیخانی تو ماه عسل نیست خیلی ناراحت شدم ولی الان بعد گذشت چند روز احساس مس کنم باید به ضیاء فرصت داد مطمئنا اونم موفق میشه ... بهرحال خیلی جوون تر از علیخانیه ، ویا اونکه اجرای علیخانی رو قبول داشتم ولی یه چیزی همیشه تو اجراش منو آزار می داد : زیادی فیلم بازی می کرد.
      بهرحال آرزوی موفقیت برای دوتاشون دارم .

    • ندا

      من وقتی نگاه این یارو پسره علی ضیاء میکنم یاد کنکور می افتم اصلا مهمانشم مث خودش حال بهم زنن اه اه اه

    • عرفان

      به نظر من هردو معایب و محاسنی دارن.مثلا اقای علیخانی خودشو خیلی دست بالا میگرفت و بیننده باهاش راحت نبود ادم رو زیر فشار قرار می داد.اقای ضیا کاملا برعکسه و این هم خوب نیست بچگانه رفتار میکنه و لوس بازیاش حوصله ادمو سر می بره.مثل بچه هایی که میخوان خودشونو تو دل بزرگترها جا کنن.اگه می شد دوتا شونو رو هم بذاری شاید یه چیز خوب از آب در میومد،شاید!!!!!!

      پاسخ ها

      • فرزانه

        ایول....

    • بدون نام

      همه اینا اول که مجری خوب و معروف نبودن..همین احسان علیخانی انقدر برنامه اجرا کرد تا دستش اومد.هرچند الانشم تعریفی نداره و منتقداش بیشترن تا مدافعش...ضمن اینکه علی ضیا تجربه اجرا برنامه موفق و پر بیننده نیمروز رو داره...

      پاسخ ها

      • فرزانه

        آفرینننننننننننن

      • ساناز

        ناشناس اگه به نظرا خوب دقت کنی میبینی مدافعش بیشتره تا منتقداش اما اگه به نظرا خوب دقت کنی میبینی که درمورد علی ضیا برعکس.

      • بدون نام

        این نظر شماس .. بهرحال اکثریت افراد اجرای احسان علیخانی رو دوس دارن چون واسه برنامه ای که میدن دستش از جون و دل مایه میذاره و کاربلده. صداقت داره و برای مردم ارزش قائله

      • لیلا

        آهای کاربر یه چیزی بگو علی نداشته باشه همه اینایی رو که تو گفتی سه برابرشو علی داره!!!!!!!!!!!!!!

    • محمد

      علي ضياء كم كم جا ميفته بهتر ميشه من ازش خوشم مياد

      پاسخ ها

      • محمد

        آقا محمد لطف کنید اسمتون رو تغییر بدید که کامنتامون قاطی نشه با هم-پیشوندی پسوندی چیزی بدید-ممنون

      • بدون نام

        اااااااااااره يه كاريش بكن

    • سحر

      به عنوان یه دختر خیلی حال کردم دیروز ضیا وقتی خواهر مطهره حرف می زد سرشو می انداخت پایین و تو چشماش نگاه نمی کرد

      پاسخ ها

      • فرزانه

        آره منم کشته مرده این حیاشم

      • مسعود

        مجری خوب باید تو روی مهمونو نگاه کنه تا به برنامه تسلط پیدا کنه.نه اینکه به خاطر تظاهر و ریا سرشو بندازه پایین.

      • سحر

        آقا مسعود عزیز فقط خدا تو دل آدما رو میدونه!!!!ما که از دل علی ضیا خبر نداریم که بدونیم داره ریا می کنه!!!!!!!!!!! پس با زبون روزه به مردم دروغ نبندید!!!!!!!!! و تهمت ریا هم نزنید

      • لیلا

        هم با فرزانه هم با سحر موافقم خیلی با حیاست کی گفته با مث بعضیا زل زد تو چش طرف و با لقب تو اونو صدا کرد؟

      • لیلا

        جناب اقای مسعود بی ادبی هم حدی داره کی گفته که علی ریا کاره اون مجری محبوب شماست که فقط بلده ادا در بیاره. علی همه جا با حیاست و تازه توی کدوم کتاب نوشته زل زدن تو چش یه زن جزو ملاک های اجراست؟ ادم اگه حیا داشته باشه بیشتر سرش به کار خودش گرمه و حواسش پرت نمی شه...

    • azadeh esmaeli

      با سلام ببخشید شما چی رو میخواهید ثابت کنید ماه عسل یعنی احسان علیخانی وبه عکس همانطور که نود یعنی عادل پس هرسال این اشتباهات سال پیش رو تکرار نکنید اقای ضیا این برنامه رو شبیه نیمروز کرده که شبیه ان هم در صدا و سیما کم نیست اما احسان و ماه عسل باهم متفاوت بودند

      پاسخ ها

      • زیبا67

        کاملا موافقم

    • پریا

      اگه یه مسئله علمی بود عمرا اینقدر نظر داشت

      پاسخ ها

      • morteza

        آخ گفتی...

      • فرزانه

        ای جانم

      • دنیا

        ببخشید پریا جون اشتباه منفی زدم فکر کردم داری به احسان جون توهین میکنی.

    • هانیه

      علی ضیاهمشهری منه بایدهواشوداشته باشم ولی خوب اون به دردماه عسل نمیخوره.ولی مجریه خوبیه .این برنامه فقط مال خوده احسان علیخانی.راسی مهمونای برنامه روخوداحسان علیخانی اتنخاب میکنه چون هنوزخودش تهیه کننده اس فقط مجری نیس.

      پاسخ ها

      • سامان جون

        مگی شاما بچه کاجای آقاجوووو ؟؟!!

      • zahra seven

        سامان جون بچه کاشانه

    • سامی

      ما ایرانی ها عادت داریم به همه چیز تعصبی نگاه کنیم!!!!!!!!!علی دایی!!!!!!!!فرهاد!!!!!!احسان

      پاسخ ها

      • فرزانه

        ایوللللللللللل

    • elham

      be nazare man ali zia kheili behtar az ehsan alikhani egra mikone
      zemnan,haddeaghal hes dare vali un chi?

      پاسخ ها

      • فرزانه

        اینو هستم حس داره

    • مينوووووو

      دوستان دعوا نكنيد اما انصافا علي ضيا فقط ب درد همون گزينه 2ميخورد بخدا.

      پاسخ ها

      • لیلا

        شما لطفا یه کم منصف باش علی جوووووووون به درد هر نوع برنامه ای که بگی می خوره چون می تونه خودش رو با شرایط وفق بده. تازه می تونه غرورش رو بشکنه صاف و ساده بر خورد کنه.

    • روزه دار

      بابا ول کنین، چه توانی دارین شماها! سحرا چی میخورین؟ من که خدائیش اون یه ساعت مونده به اذونو عین یه جنازه م که فقط چشاش باز مونده، ماه عسلم میبینم ولی تنها چیزی که نمیفهمم اینه که ماهش عسله مرباس، کی اجراش میکنه، اجرای پارسالش مال کی بود اصلا، که باز اون از این بهتره یابدتر!!! مهمترین پیام این برنامه های دم افطار اینه: به اذان نزدیک میشویم!!!

      پاسخ ها

      • پردیس

        واااااااای ایول خیلی باحال گفتی, کللللی خندیدم!!!

      • فرزانه

        ایول منم کلی حال کردم روزه دار

    • بدون نام

      سلام مهم مهمونا هستن که به برنامه ماه عسل دعوت میشن و کلا آقای ضیا هم خوب اجر امی کنند.

    • zahra

      ham ali khobe ham ehsan jofteshon del chasban

    • بدون نام

      درسته اجرای احسان عالی بود ولی بی انصافی نکنید ضیا قابلیتشو تو نیمروز نشون داد توی ماه عسلم نیاز ب فرصت داره تا خودشو نشون بده

    • هانی

      مجری فقط احسان علیخانی....

      پاسخ ها

      • m

        موافقم احسان علی خانی نمیومد بگه من اینا پرسیدم تو چرا اینجوری جواب دادی یا خودشیرینی واسه مدیرگروهشون بکنه!!

      • زهرا

        واسه ماه عسل اره احسان اصلا متفاوته

      • زیبا67

        آی گفقی دمت گرم

    • یاس

      با اینکه کم بجربست ولی عاشقه اجراشم ساده وصمیمی امیدوارم مردم بهش فرصت دیده شدن بدن وحمایتش کنند

      پاسخ ها

      • پرستو

        باهات موافقم

      • فرزانه

        منم موافقم بدجور

    • غیرتی روعلی ضیا

      حواستون باشه درباره علی جون درست صحبت کنید مقایسه کار درستی نیست هرگلی یه بویی داره علی دمت گرم ولی تورو به خدا خودت باش. باچاپ کردن عکست روجلد مجله مصاحبه خودتو گم نکن و4تاامضا یی که مردم ازت می گیرن دنیا خیلی کوچیکه امروز وزیری فردا به زیر

      پاسخ ها

      • مسعود

        غیرتی خان بشین بینیم من از اقای ضیا متنفرم پس بشین بی نیم بابا

      • zahra seven

        باحال گفتی مسعود جان

      • مسعود

        ممنونم زهرا خانم واقعا

    • نازنین

      اقای ضیاحداقل تو برنامه کار های خودت رو انجام بده و ادای احسان رو در نیار چون بعضی کارها مخصوص احسان هست مثلأ زدن به پا و گفتن بریم یه میان برنامه ببینیم؛

    • زهرا

      احسان بي نظيره علي هم خيلي خوبه ولي فرزاد حسني شديدا حال بهم زن شده

    • زانیار

      بیاید یه کمی انصاف داشته باشیم علی ضیاء توی نیمروز خودشو ثابت کرد هر دوتاشون خیلی خوبن ولی احسان تجربش بیشتره و بیشتر به درد ماه عسل میخورد.

    • بدون نام

      علیخانی مجری دوست داشتنی نیست خیلی خود شیفته است حرمت نگه نمیداره

      پاسخ ها

      • مسعود

        ناشناس عزیز.فقط خداوند تو دل ادما رو میدونه.من و تو که از تو دل احسان خبر نداریم که بگیم خود شیفتست.پس تورو خدا با زبون روزه به مردم دروغ نبند.

    • علی

      من از علی ضیا بدم نمیاد پسر پاکیه ولی بعضی کاراش واقعا بچگونه است. از ایشون اصلا انتظار نداشتم. مثلا: اینکه به حدادیان گفت که شما با کریمی قهر هستید من نمیگم این سوالات رو نکنه ولی شما ببینید حدادیان چه جوابی داد به مجری میده و بحث رو میخواست کش بده آقای ضیا ی عزیز باید تشخیص بده فرد مقابل شوخ طب هستند یا جدی و حدادیان اصلا بهش نمیاد که آدمی شوخ طب باشه و من از حدادیان خیلی متاسفم بخاطر این جواباش!!!
      دوم اینکه بنظر من علی ضیا نا خواسته مهمانهایش رو خرد و کوچیک میکنه اگه برنامه ای که دو ارتشی اورده بود رو ببینید قشنگ واضح است اونجایی که میگفت من حرف رو نمیدونم یا من دو کلمه از تو جواب میخواستم و ...
      یا اونجایی که مخترع رو اورده بود و بطور مستقیم بهش گفت که بابا تو که اخراع نکردی
      بهر حال من ماه عسل رو دوست دارم و همیشه و هر روز نگاه میکنم.
      امید وارم علی ضیا خودش باشه
      و سال دیگه احسان علیخانی عزیز برنامه اجرا کنه

      پاسخ ها

      • فرزانه

        پسر پاکیه ولی به خاطر این کاراش باید بهش بگن که نکنه..

    • اعظم

      اونایی که میگن الان ضیا رو یا 4-5 سال پیش علیخانی مقایسه کنید . من چند روز پیش ماه عسل 86 رو دیدم اون قسمتی که دکتر تیجانی بود.
      آخه 4-5 سال پیشش هم از الان ضیا سرتره. جنس اجراش اینجوری بوده فقط کاملتر و پخته تر شده . علی ضیا 10 سال دیگه هم که باشه جنس اجراش همینه فقط دکوراسیون شعراش و خندیدناش کاملتر میشه.
      این جنس اجرا به درد ماه عسل نمی خوره . همه که با مجری محبوبتون مشکل ندارن .فقط برید ببینید چند تا از همکاراشون گفتند این برنامه رو ضیا نمی تونه اداره کنه و باید ماه عسل دست علیخانی باشه.
      خداییش یک نفر از همین مجریا توی این 12-13 شبی که برنامه علی ضیا گذشته اعلام کرده که برنامش خوبه؟
      تو رو خدا چشماتونو وا کنید....

    • leila

      امیدوارم سال دیگه احسان علیخانی وبرگردونن چون امسال نه من نه دوستام ماه عسل ونمیبینیم ازبس برنامه لوس وبی مزه شده....

    • بنده خدا

      خدا وکیلی اینکه موقع صحبت کردن با مهمونای دختر به چشماشون خیره نمیشه و سرشو میندازه پایین خیلی به آدم می چسبه(اگه برنامه اش با رتبه های1کنکورو دیده باشید؛حرفمو تایید می کنید)
      شیر پاکی که خورده حلالش..

      پاسخ ها

      • لیلا

        الهی قربونت برم بالاخره تو حرف منو فهمیدی... منم همینو میگم .میگم حیا تو اجرا از همه چیز مهم تره.

    • مهر

      علی ضیاء سلطان

    • لاله

      علی خانی سلطان

      پاسخ ها

      • :(

        اشتباهی + دادم:(دستم خورد:(((

    • نادیا

      سلام،من تازه به جمع گرم و صمیمی شما اومدم ،درمورد این مقایسه می خوام بگم که این مقایسه اصلا درست نیست چون فبلا که برنامه رو فرزاد حسنی اجرا می کرد همه میگفتن عالیه اون که رفت همه همین مفایسه رو با احسان علیخانی می کردن مشکل اینه مقاومت در برابر تغییرهمیشه پیش میاد پس بهتره منتظربمونیم و فعلا مقایسه عجولانه رو کنار بذاریم

    • باران

      اصلا علی ضیا بلد نیست حرف بزنه اهههههههههههههه اصلا از خندیدنشم خوشم نمیاد .................. با نظر با لایی ها در مورد تقلید از احسان موا فقم ماه عسل و گزینه جوان یعنی احسان علیخانی

      پاسخ ها

      • فرزانه

        اوووووووووق

      • لیلا

        خیلی هم دلت بخواد هرچی باشه بهتر از اون احسان خشک و سرد که اجرا می کنه... زنده باااااد علی جووووون.

    • مینا

      علی ضیا خیلی صادقانه صحبت میکنه و گفتگوهاش به دل میشینه ولی احسان از خود متشکر و خودبزرگ بین بود و بیننده رو دل زده میکرد

    • faraz

      مقایسه دو مجری باهم اصلا درست نیست هرمجری برای خودش سبک کارخودش را دارد.واین مقایسه فقط روابط دومجری را خواه ناخواه تحت تاثیر قرارمیدهد .این کارها زشته نکنید .

    • مسعود

      حضور علی ضیا در ماه عسل!!!=حضور جواد خیابانی در برنامه نود!!!!
      فقط میخوام بگم احسان جان.هرجا باشی رو انتن بری یا نه برنامه اجرا کنی یا نه دوست داریم.درسته ضیا هم مجری خوبیه ولی به درد نیمروز میخوره نه ماه عسل.هیشکی نمیتونه جای احسانو تو ماه عسل پر کنه.نظر اکثر مردم همینه..از همه طرفدارای احسان عزسز خواهش میکنم تو نظر سنجی ارنا نیوز شرکت کنن و به احسان رای بدن.

      پاسخ ها

      • zahra seven

        وای حساب کن مجری نود بشه مزدک میرزایی!!!خدایا این فردوسی پور را از گزند بدخواهان دور بدار

    • sara

      ماه عسله و علی خانیش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزن لایکو...

      • بدون نام

        کیه که بفهمه؟

    • بدون نام

      لازم بگم شوهر خواهر ضيا عليرضا عصاره پارتي از اين بهتر........

      پاسخ ها

      • ایمانا

        منم لازم بگم این فقط ی تشابه اسمیه

    • ب خ

      من از کسی طرفداری نمیکنم از کسی هم بدم نمیاد ولی ماه عسل با ضیا چه فرقی با نیمروز داره؟

    • ياسي

      رييس قبيله ي ماه عسل خود احسان جونه .علي خوبه ولي اومدنش تو اين برنامه اشتباه محض بود خيييييييلي بد وحال بهم زن اجرا ميكنه

      پاسخ ها

      • من

        نمی دونم چرااین کلمه ی قبیله رو می شنوم یاد سرخپوستا میفتم:)

    • غیرتی روعلی ضیا

      قابل توجه حسودهای محترم اگه خودتونو خفه کنید پشته سره علی جون بد بگید شما که هیچی اسمون زمین هم براش فتنه کنه بازم من طرفدارشم جهت اطلاعتون (علی بخند که عاشقه خنده هاتم)

    • المیرا

      چرا همش سعی میکنین یکی رو که یه کم تجربه بیشتره ببرین بالا اتفاقا علی ضیا خیلی بهتر ازعلیخانی اجرا میکنه تجربه هم با کار کردن به دست میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقد وقت میخواد ؟1 سال -2 سال - 5 سال؟
        چرا مخاطب باید بشینه به پای تجربه کسب کردن ایشون اونم وقتی ماه عسل یه مجری خوب و یه تیم حرفه ای داره؟

    • یه سوال اساسی از اقای ضیایه س

      یه مصاحبه ازتون خوندم که گفته بودید اگه پیشنهاد بازیگری خوب. داشته باشید بهش فکر میکنید در پاک ونجیب بودن شما هیچ شکی نیست اصلا توروخدا جسارت نشه.ها ..ولی آیا توفیلم هم می تونیدوصورت دخترا نگاه نکنید پس راهتونونتخاب کنید یا این وری باش یا آ .نون وری..سینما رو هم که نمیدونی وضعشوشما هم ادآدمیزادی یه هو دیدید کم کم الودش شدی...عد خدای نکرده ززبونی لال دیگه

    • معصومه

      بنظر من جفتشون عیب هم دارن خوبی هم دارن
      احسان علیخانی که پررو بود و مهمونشو خورد میکرد اما برنامه اش جذاب بود و عصاره گفت و گو رو درمی آورد!!!
      علی ضیا هم خیلی مصنوعی بق میکنه و شعر میخونه و نمی تونه بحث و کنترل کنه یه هو رشته کلام از دستش در میره و گفت و گو بی هدف پیش میره !
      ولی بهر حال احسان علیخانی عالی بود
      شاید بهتر بود میذاشتن علی ضیا پخته تر میشد و بعدا یه همچین برنامه ای رو میسپردن دستش نه اینکه بی تجربگیشو اینجا نشون میداد....
      منکه دیگه ماه عسل نمی بینم

    • مائده

      سلام ، به نظر بنده مقایسه این دو شخص کار قشنگی نیست هم آقای علیخانی مجری توانمندی هستند و هم آقای ضیاء من قبول دارم که آقای علیخانب پخته تر و باتجربه تر از آقای ضیاء هستند اما ایشون هم بسیار مجری مسلطی محسوب می شوند و اتفاقا تهیه کننده ماه عسل کار قابل تحسینی انجام دادند بالاخره از یک جایی باید شروع میشد. برای هر دو عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

    • فرناز

      من خودم یکی از طرفدارای علی ضیا بودم و اکثر برنامه هاشو میدیدم ولی از وقتی اومد ماه عسل ،دیگه اون دید سابق رو بهش ندارم ... هر برنامه ای مناسب این نیست که هر مجری رو بذاری براش ، شخصیت ضیا به این برنامه نمیخوره و بیچاره مجبوره ادای احسان رو در بیاره
      حالا که همه چیز برنامه تغییر کرده ،فقط مونده یه اسم که اونم بذارین ماه مربا !

    • نفس

      با خودتون چه فکری کردید که اینقدر ه علی

    • محدثه

      امسال که ماه رمضون تموم شد رفت ولی بچه ها جون احسام علی خانی و جون علی ضیایی انقدر بهشون توهین نکنید
      انسان جایز الخطاست حالا مقصر هرکی بوده امیدواریم دیگه تکرار نشه
      بعدشم هوادارا یک قدم مثبت بردارن حداقل تو ایمیل ها یا اس ام اس ها خواسته اشون رو بگن و حرفو بندازن تو جامعه

    • مینا

      سلام به نظرمن ضیابهتره احسان خیلی مغرور بود

    • سارا

      به نظر من توضیحاتی که در مورد آقای ضیا دادید اصلا درست نیست. ایشون شاد و شنگول نیستن، سبک و لوس تشریف دارن! ماه عسل جای این خنده ها و رفتارای لوس و بی مورد نبود. این آقا فکر کرده اجرا یعنی دلقک بازی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروبابا اصا عقل داری که این جوری می نویسی

    • منتقد

      اعتماد به نفس نرمال؟ علی ضیا ؟
      شوخی نکنید بابا!
      کسی که به اجرای فوق ضعیف خودش نمره 17 رو میده و توی مصاحبه هاش مدام!!!!از تفاوت سبکش صحبت می کنه و خودش رو داره آماده می کنه واسه اجراهایی جهانی!!!!!! اعتماد به نفسش نرمال نیست...دیگه از شدت اعتماد به نفس به توهم زده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست صحبت کن با داش علی بی ادب
        طرفدارش( احسان) هم مث خودش ادب ندارن

    • ساغر

      فقط علیخانی

    • منتقد

      خدا رو شکر که این برنامه بی مزه تموم شد

      پاسخ ها

      • كامران

        بي ادب درست نظربده.

      • بدون نام

        دمت گرم داداش

    • معصوم

      علی ضیا : مردی که ماه عسل را دمپائی اش گرفت...
      (این اصطلاح ضیا بود وقتی میخواست به مسئولا تیکه بندازه که یعنی بی توجهی نکنند)
      شعار دادن همیشه راحته...
      برات فرقی نمی کنه ماه عسل ...دیدار...شبکه استانی ...رادیو...
      تو فقط میخوای باشی...میخوای مطرح باشی ...این تموم نشده سر از یه استودیو دیگه در میاری...حالا که برنامه تموم شد و 30 شب آنتنو به ناحق گرفتی خیلی راحت می گی آره نتیجه اونی که میخواستیم نشد...
      جواب مردمو...جواب خدا رو چی میخوای بدی؟

      پاسخ ها

      • رضا

        خیلی قضاوت کردنت بچه گانه و کوته فکرانه اس.
        یه خرده فکر کنی به این نتیجه می رسی که اجراش خوبه که این همه برنامه ی خوب دنبالشن دیگه.حالا چون شما یه نفر
        نمی پسندی باید هر جوری دلت خواست حرف بزنی و قضاوت کنی؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        دمت گرم !

      • بدون نام

        به نظر منم باید روز آخر بخاطر برنامه ضعیف واجرای افتضاحش عذرخواهی میکرد نه اینکه با اعتماد به نفس بگه اجرای من خوب بود و اگه ما هم وقت داشتیم فلان می کردیم و بهمان می کردیم. اینه دیگه صدای و سیمای ما و بعضی از مجریان خیلی خاصش!

      • سارا

        حرف دهنتوبفهم اجراي علي عالي بودچشم حسوداش كور.

      • بدون نام

        داداش علی فوق العاده بودی دوست داریم

    • شادمهر

      فک نکنم کسی برنامه امسالو زیادی دنبال کرده باشه واقعا جای خالیش احساس میشد.اقای ضیا اگه مجری بود حرکات مثلا دست زدنش رو تقلید نمیکرد از اقای علیخانی و خیلی حرکات دیگه که کاملا مصنوعی بود

      پاسخ ها

      • سارا

        شمابهتره فكرنكني.

      • سمانه

        ایو ل ابجی سارا

    • سمیرا

      هرکی اجرای خودشو داره ولی احسان فقط احسانه کسی هم جاشو نمیگیره

    • مهدی

      احسان خوبه ولی دلیله بد بودنه ضیا نمیشه همه دوس داشتن احسان اجرا کنه بخاطر همین با ضیا ضد شدن و کلیه کاراشو یه جوری تقلید کردن و ادا در اوردن میدیدن ضیا آینده داره به شرطی که از تجربیاتش استفاده کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چندسال دیگه باید تجربه کسب کنه به نظرتون؟

    • marjan

      ممنون از اين مطلب مفيد و خوش نگارش شما !
      كمتر پيش مياد كه مقايسه اي عادلانه و منصفانه رو شاهد باشيم كه بدردمون بخوره و كمك كنه تا ياد بگيريم قياس هاي عاري از تعصب رو .

    • افاق

      فقط احسان علی خانی.من که بیشتر از اون دکلمه خوندن ضیا لجم میگیره

      پاسخ ها

      • زهرا

        نبیین مگه مجبوری ما طرفداراش انقدر زیادهستیم که نیازی به دیدن شما نباشه
        لابد چرت وپرت های علیخانی خوبه اگه ولش کنی تا صبح چرتو پرت میگه

    • اقلیما

      توروخدا این بساط فانتزی فیلم هندی ضیا روجمع کنید حالم بهم میخوره ...................اه اه اه اه........ وقتی احسان رو میبینم که مثل یک دلاور داره حرف ملتشو میگه به اینکه ایرانیم میبالم میخواد ادای احسان رو دربیاره آقا نمیتونه مثل عروسک کوکی کوکش میکنن ازفرزاد حسنی هم خییییییییییییییلی بدم میاد فقط تلوزیون ایران یک مجری باحال داره اونم احسانه به قول خودش ماهتون عسل...........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا جای که علی هست احسان معنی نمیده

    • نیما

      کاااااملآ موافقم فرناز
      آففففرررررریییییییییییننننننننن
      حرف دل یه جماعتو زدی
      مررررررسسسییی

    • صبا

      به حرمت قدمت بودن در گروه ماه عسل باید بگم به تمام نظرات احترام میزارم اما تلخی برنامه ای که دوستان میگن برای من شیرینه حتی خود احسان هم سعی میکنه تلخی رو شیرین یاداور شه هر جا که باشه من به یادشم چون حالم خوب کرده و به احترام تصمیمش منم روزه ی سکوت گرفتم!

    • عسل

      اجراي اقاي ضيا در جاي خودش عالي است ولي كار عليخاني بد نيست

    • HANY

      ba nazaram en harfa kamalan charanda ba nazaram ali ziya kamalan tonasta khodasho dar had ahsan babara

    • زهره

      علی ضیا حرف نداره چشم هر چی حسود و بد خواست کور

    • مينا

      من نميخوام بگم اجراي كدوم خوب بود اما با اين مخالفم كه اقاي ضيا بيشتر به شيطنت ميپرداخت آقاي ضيا در عين اجرا همه ي ويژگي هاي يه مجري برتر را داشت

    • فاطمه

      خب صدالبته که احسان مجری کار کشته ای وهمه فن حریفه ودوست داشتنی و ضیا جوونه وجویای نام ولی این برنامه جاش نبود واقعا...

    • المیرا

      برنامه های جدی مثل ماه عسل مجری هایی مثل علی ضیا توشون موفق نیستند.پس همون بهتر علیخانی ماه عسل رو اجرا کنه.

    • سرمه

      احسانو گذاشتن کنار!!چرا؟؟؟چون فقط گف گرونی هس...
      دروغ گفته؟؟!!بابا یکم از کشورای دگ یاد بگیرین

    • سارا

      بايدبه اقامهدي ودوستاش بگم تربيت داشته باشيدبه سيدعليم توهين نكنن وگرنه بامن طرفن.

    • ليلي

      ماه عسله و احسان عليخاني... افتضاح بود برنامه امسالشون . اين آمار ارقامو از توي كدوم جيبشون درميارن ..موندم!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعیت ...................بفهم

    • شیبا

      احسان ماهه!علی ضیا خودشم بکشه به کف پای احسان نمیرسه
      بیخودی داره خودشو زحمت میده!
      بره دنبال یه کار دیگه موفق تر میشه چون اصلا اجرا بلد نیست

      پاسخ ها

      • لیلا

        میشه البته اگه بلدی تا این حد توهین یه سادات نکنی و اول هم حرفتو مزه مزه کنی؟خیلی بی ادبی

    • آیدا

      به توچی میرسه شیباکه داری خودتومیکشی؟!
      فکرمیکنی احسان میادازت تشکرمیکنه؟!
      یادبگیرکه توهین نکنی.

    • زهراراد

      اخه مگه میشه احسان جون باکس دیگه مقایسه کرد اونم کی....علی ضیا

      پاسخ ها

      • لیلا

        خانم راد فک کنم نظرتو بر عکس نوشتی:اخه مگه میشه علی جونو با کس دیگه ای مقایسه کرد؟اونم کی ...احسان.اه اه اه اه ...

      • بدون نام

        طرفدارای علیخانی هم مث خودش مغرورند چش ندارند ببینند یکی خیلی قشنگ تراز اون اجرا می کنه

    • امیر

      سلام نظر من رو نزدی اونم بعد 2 روز چرا؟

    • هستی

      احسااااااااااااااااااان فقط.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چی احسان فقط
        علی فقط

    • آرام

      به نظر من علی ضیا با اینکه سال اولش بود بهترین اجرا رو داشت
      احسان علیخانی نمیتونه ببینه (طرفداراش هم این خودش)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • مريم

      علي ضيا بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • باران

      فقط احسان علیخوانی فقطططططط.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط علی ضیا

    • سایه

      علی خانی فقط ادای ادم های خیلی صاف وصادق وخیلی فهمیده را در میاره ولی ضیا همونی که هست نشان میده اجراشم خیلی عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • لاله

      اگه یکم منطقی باشید میبینید که اقای ضیا خودش پانشده بیاد اونجابلکه انتخابش کردن بعدهمدرسته اقای علیخانی مجری فوقالعاده ای است ولی شما دارید به سید اولادپیغمبربااین حرفاتون توهین میکنید به خداناراحت میشه!

      پاسخ ها

      • لیلا

        لاله جون باهات موافقم.علی پسر کینه ای نیست ولی وقتی از حد و مرزی بزنه بیرون دیگه حلال نمی کنه می دونی دیگه نفرین سید دو شرفه و ... اخه یه مدت بود شماره موبایلش تو فیس بوک پخش بود علی گفت هرکی بدی در حقم کرده رو می بخشم ولی اونایی رو که این کارو کردن نه. اخه اس ام اس های خیلی بدی بهش میدادن و ارامش نداشت وقت و بی وقت.

      • دو تا داداش

        بی چاره
        حالا اینو بخونه خوشحال شه داداش علی دوست داریم واقعا خیلی دوستش داریم

    • باران

      بنظرمن احسان عليخاني خيلي بي ادب ومغرور تشريف داشتن درصورتيكه علي ضياخيلي بهتروخاكي تره
      حتي فرزادم ازاحسان خيلي بهتره...

    • صادق

      علی ضیا از همه بهتره احسان دیگه کیه بابا.....در ضمن اگه علی ضیا اعتماد ب نفس نداره بس کی داره..نزنید از این حرفا خوبیت نداره....فقط علی ضیا

    • فاطمه

      فقط علی ضیا دیگه بحث نکنید

    • زهره

      احسان بسر بیتربیتی هست....فقط داش علی ضیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخوای تو بیا اجرا کن!!!!! نیست که معروفی و همه میشناسنت و تو تربیت هم لابد نمره بیستی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • سولماز

      علی ضیا خیلی دوستت داریم من و هم کلاسیام

    • ساناز

      احسان دیگه بیر شدی...فقط علی ضیا

    • مریم

      دیگه اسم این بسره اسان رو نیارید اه اه اه.....فقط علی ضیا بای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم سوادت نم کشیده انگاری
        احسان نه اسان. کلاس چندمی تو !!!!!!!!!!!

    • زهرا

      نمیدونم چرا قیافه احسان رو میبینم دوست دارم خفش کنم خیلی بدم میاد ازش..علی ضیا ماهه ما ک خیلی دوسش داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب چادرت و بیار جلو چشت تا نبینیش!!!!!!!!!! اینجوری محجبه ترم میشینی پای فیلم و نگاه نامحرم میکنی !!!!!!!!!!!!!!

    • محمد

      فقط علی ضیا

    • نادر

      علی ضیا از همه بهتره...احسان در برابر علی عددی نیست.فقط علی ضیا

    • محبوبه

      علی خیلی هم ب عهدش بر اومد ماه عسل امسال از سالای قبل جالب تر بود....مرسی علی ضیا جونم

    • حمیده

      ابرو هرچی مجریه برده این احسانتون...فقط علی ضیا

      پاسخ ها

      • روشا

        برو بابا...

    • سمیرا

      ما تو کلاسمون 20 نفر هستیم کلا همه عاشق علی ضیا دمت گرم داش علی

      پاسخ ها

      • لیلا

        من و دوستم دیروز از دو تا کلاس که جمعا شصت نفر بودن پرسیدیم پنجاه تاشون عاشق و طرفدار علی بودن.اون دهتا رو هم با ایشون اشنا کردیم.

    • سمیه

      ب علی ضیا میگن مجری نه احسان...ما خانوادگی علی ضیا رو میبینیم

      پاسخ ها

      • لیلا

        افرین به خودتو خانواده ی گلت خانواده ی ما هم مث خانواده ی شماست.

    • تینا

      الهی خودم یه تنه غصه هاتون رو بر بر کنم فقط علی ضیا

    • بهادر

      فقط داش علی ضیا

    • بهاره

      ما ک علی ضیا رو خیلی دوست داریم

    • بدون نام

      فقطططططعلی حالااشکالی نداره احسانم تو تی وی باشه

      پاسخ ها

      • لیلا

        باهات موافقم صددر صد فقط وقتی علی هست چرا احسان تو تی وی باشه؟

    • پگاه

      بابا احسان علی خانی به گرد پای ا سید علی نمیرسه هم از نظر تیپ و قد هم از نظر چشم و دل پاک بوووووووووووووووووووووووووودن هه هه تازشم چشماش ابی

      پاسخ ها

      • لیلا

        ایول پگاه جون موافقم.فقط علی.

      • لیلا

        ایئل پگاه جون موافقم.فقط علی.

      • بدون نام

        چیه بهت بها نداده اینجور آتیشی شدی خانم معروف !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • لیلا

        تو یکی هم از نظر بی ادبی اینقدر معروفی که دست برت پیت رو از پشت بستی!
        ههههه! هههههههههههههههه!
        ....... با تو بودم کابر بی ادب.

    • یه بنده خدا

      سلام به همگی.
      یه نظر از جوونا میخوام.
      اگر یکی از شبکه هامون بخواد یه برنامه مخصوص و ویژه ی شما جوونا بسازه، شما چه پیشنهادایی بهش میکنید؟
      برنامه چطور باشه؟ دکورش؟ رنگ دکورش؟ تیتراژش؟ موضوعات برنامه؟ در باره ی چی صحبت بشه؟
      و........
      در یه کلام، برنامه چطور باشه، شما رو وادار میکنه بشینید و نگاش کنید؟
      منتظر جواباتون هستم.
      مررررررررررررررررسی

      پاسخ ها

      • لیلا

        بنده خدا اخه اینکه دیگه سوال نداره جوونا ببیشتر برناهم هایی که مجریش شاد و نسل جوون باشه (منظورم یه نفریه )رو میبینن و برنامه شاد و جذاب باشه.

    • لیلا

      خانم ها و آقایون نیبتا محترم اصن می دونید چیه؟ من تو زندگیم بهتر از علی ندیدم اینو از رو شناختی که بهش دارم دارم می گم .کلا احسان یه آدم گستاخ و ... است.

      پاسخ ها

      • زهرا از مشهد

        لیلا جوووووووووووووون دمت گرم :)

      • بدون نام

        آخی دختر خاله علی جونی پس. بمیرن دیگران واسه این شناختت خانمی

      • لیلا

        به تو و امثال تو هیچ ربطی نداره ...

    • لیلا

      من نمی دونم چی از این احسان دیدید که هی طرفشو می گیرید. بابا نسلش داره منقرض میشه.یه کم به برنامه های شا، اجراهای شاد و مجری ها نسل جوون رو بیارید.اصن زنده باد علی جان . خوش بحالم که فامیلشم و از اون صادق تر و آقا تر تو فامیل ندیدم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخ پس دنبال اینی که بیاد خواستگاریت. باش تا صبح دولتت بدمد

    • لیلا

      به نظرمن این مقایسه منصفانه نیست. کی گفته علی دوست داره ادای اون احسان ... در بیاره! علی سه هزار سال این کار رو نمی کنه و نخواهد کرد.تازه اون احسانه که دوست داره ادی ادمایی که اسطوره ی حال به هم زدن هستن رو در بیاره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا فهمیدیم خاطرخواهشی. کی بشه بیاد خواستگاریت که خودت و کشتی بنده خدا

      • لیلا

        کسی از تو یکی نظر نخواست...

    • آلا

      اصلا با لیلا موافق نیستم چون علی با احسان اصلا قابل مقایسه نیست

      پاسخ ها

      • لیلا

        آلا جون علی هم از نظر حیا برتره هم از نظر تیپ دیگه چی میخوای؟ تازه میشه لطفا دلیلتو بیان کنی؟

      • زهرا از مشهد

        منم با لیلا جووووووووووووون موافقم:) :)

      • زهرا

        منم بالیلا ی عزیز و ابجی زهرا موافقم

    • باران

      تو اين هيچ شكي نيس احسان از علي بهتره ، به نظرم علي ضيا به درد همون نيمروز ميخوره ، نه ماه عسل كه مخاطب ميليوني داره ، ليلا جون توي اجرا حيا به درد نميخوره ادم بايد مث احسان جسارت داشته باشه كه بيننده از ديدن برنامه لذت ببره ، تو تيپم كه علي ضيا پيش احسان حرفي واسه گفتن نداره و....

      پاسخ ها

      • لیلا

        باران خانوم اگه ادم زیادی جسارتش گل کنه زل می زنه تو چش طرف و... ولی علی به نظر من برای ماه عسل بد نیست چون نسل جوون مث خودم دوسش دارن و این می تونه یه کم به مخاطباش اضافه کنه من هیچ سال طرفدار پر و پاقرص ماه عسل نبودم ولی امسال... ولی در کل یه کم تنوع بد نیست.

      • زهرا

        من با نظر ابجی لیلا موافقم

    • ناشناس

      اونایی که با احسان علیخانی مخالفن اگه می تونید یکم مثل اون باشید

      پاسخ ها

      • لیلا

        معنیش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محمد

      آره ماه عسل با احسان خوب بود چون تنها برنامه ی دم افطار با مجری جوون بود-باور کنید همش استرس داشتم میگفتم الانه که به مهمونش بپره-علی قشنگم از عهده ش براومد
      ؛چون خودش بود-ادب و متانتش خیلی جذب میکنه-خدا خودش همینطور پاک نگهش داره و حفظش کنه-البته خدا حافظ جفتشون و همه جوونا باشه-آمین

    • راز کلبه

      اقای علیخانی هرچی هست حداقل خودشه و ادای کسی رو در نمیاره!
      +اینکه ایشون هم مسلط ترند وهم بهتر اجرا میکنن!اقای ضیا هم خوب اجرا میکنه اما فقط واسه برنامه هایی مثل نیمروز یا ویتامین ث.ماه عسل فقط با اجرای اقای علیخانی قشنگه..امیدوارم امسال خودشون باشن!زنده باد ماه عسل خودمون!!!

    • الهام

      فقط علی ضیا
      علی غرور نداره/ ادعا نداره/ شعار نمیده/ خودشو برتر از دیگران نمی دونه/ صداقت قابل تحسینی داره/ خودشو از گروه برنامه جدا نمی دونه/ و هیچ وقت هم "منم منم" نمیکنه. هرچی هست خیییییییییییییییییییلی بهتر از احسان هست چون احسان توی نگاهش همیشه یه غروری داره که آدم رو اذیت میکنه. در صورتی که علی همیشه در کمال تواضع و مهربانی و صمیمیت ظاهر میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه شعر سپیدی گفتی خانم شاعر!!!!!!!!!! بهش بده تو برنامه ش بخونه این همه انرژی صرف کردی

      • لیلا

        وای وای خندیدم اینقدر حرفت بامزه بود!!!!!
        جناب کاربر

    • فرزاد

      آقا به نظر من علی ضیا خیلی تو برنامه می خنده ولی داداش احسان خیلی آدم سنگینیه

    • ونوس

      بزرگترین آفت برای هر کاری غرور هست که متاسفانه علیخانی اعتماد به نفس و رد کرد و خیلی با غرور زیادی برنامه اجرا می کنه ،جنس حرفاش چون حالت آمرانه می گیره مخاطب و اذیت می کنه ،

      پاسخ ها

      • زهرا از مشهد

        ای گل گفتی منم بات موافقم

    • کاربر

      هردوشون خوبن - من ازجفتشون خوشم میاد

    • زهرا از مشهد

      به نظر من دادا علی من از همه مجریان ایران خواسته علیخانی

    • مهسا

      به نظرم هردوشون خوبن
      احسان چندسال سابقه اجراداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه خوب نباشه بایدتعجب کرد
      ولی علی باهمین سابقه کم که عالیه اگرسابقش به حد احسان برسه که دیگه کولاک میکنه
      علی هم گناه داره درموردش این جوری حرف نزنید

    • یک دوست

      من اجرای هر دویشان را دیده ام ولی اجرای اقای ضیا بهتر بود

    • اسمان

      هردوخوبن ولی علی یه چیز دیگست.

    • ahhooo

      فقط علی من صبا فقط به خاطر اون پامیشم تا برنامش رو ببینم
      واینکه علیخانی خیلی مغرور بود بهتر شد که رفت و اما برای خودم متاسفم که برنامه نیمروز رو نتونستم ببینم

      پاسخ ها

      • لیلا

        اهو جون باهات احساس همدردی میکنم...

      • آیلار

        من هم با لیلا جون آهو جون موافقم چون منم نیمروزو کامل نتونستم ببینم ولی من صبا به خاطر علی جووووون از خواب بلند میشدم.

    • امیر

      فقط علی ضیا صادق
      ولی علیخانی همش شعار می ده خیلی هم مغروره
      درباره ضیا این جوری حرف نزنین
      دلم واسش می سوزه خیلی فشار رو تحملکر دمت گرم داش علی دوست داریم

    • زینب

      اتفاقا منم علی ضیارو میبینم هوق میزنم....

      پاسخ ها

      • فاطمه

        اونم وقتی تو رو میبینه همین احساس بهش دست میده

    • سید محمد ضیا

      دوستان علی ضیا اگه کم تجربه است اماتونسته محبدلهابشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما پسر عموشی یا داداشش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • mohammad

      دوستان علی ضیا اگه کم تجربه است اماتونسته مردم رو به خودجزب کنه

    • زهرا

      بس کنین دیگه
      علیخانی ممنوع التصویرشد
      ازضیا بهترهم دیگه کسی پیدا نمی شد

      پاسخ ها

      • لیلا

        خانم محترم مام شنیدیم ممنوع التصویر شده ولی امسال هم باید قیافش رو تحمل کنیم... بدبخت شدیم رفت...

      • بدون نام

        عزیزم نکنه تو هم مثل لیلا خانوم کس و کار علی ضیایی. ولی اون بیشتر داره تلاش میکنه رو دست بابا مامانش نمونه ها. تو هم سعیت رو بکن. شاید فرجی شد !!!!!!!!!!

      • بدون نام

        تا چشت دراد. ممنوع التصویر تویی که خدارو شکر کسی عکست و اینجا نمیبینه

      • لیلا

        همون بهتر که قیافه زشت تو هم نیست وگرنه از هرچی اینترنت و ایناست متنفر میشدم!!
        اه اه اه اه اه اه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • bahar

      همتون حرف مفت ميزنين عليخاني اصلا به درد نميخوره فقط وفقط علي ضيا جونم،درضمن اون ماه عسل سال قبل اولين اجراش بودواينقدرعالي بود حالااكه مثل عليخاني سابقه داشت كه ديكه قابل مقايسه نبود باعليخاني ولي بااون تجربه كمش بازم عالي بودوحرف نداشت من حتم دارم كه موفق موفق ميشه$علي جووووون ماحمايتت ميكنيم...

    • بدون نام

      فقط فففففففففففففففققققققط احسان علیخانی

    • زعرا

      خو مشخصه که علی ضیا اجراش به روز تر ..دیگه اجرای علیخانی کسل کننده و کلیشه ای شده بود...
      خیلی هم برنامه ماه عسل سال گذشته با اجرای علی ضیا قشنگ بود اوایل مردم باورش نداشتن ولی با گذشت چند روز واقعا جاافتادنش رو همه حس کردن.
      ولی متاسفانه امسال باید آقای علیخانی رو تحمل کنیم امیدوارم که یه تغییری به اجراش داده باشه.

      پاسخ ها

      • لیلا

        دوستان عزیز من هم با ایشون موافقم باید یک ماه تموم احسان رو تحمل کنیم و از اجرای بیخودش لذت ببریم! هیچ کس قدر علی رو نمی دونه چون جوون تره و کارش به روزتره شاید باورتون نشه ولی من همون شب اول که قیافه احسان رو دیدم با خودم عهد کردم که ماه عسل رو نیگا نکنم با اینکه از برنامش خوشم میاد ولی حالم از مجریش به هم می خوره...

    • مه لقا

      هر کسی رابهر کاری ساخته اند همون طوری که ضیا نمیتونه ماه عسل رو اجرا کنه علیخانی هم نمیتونه برنامه های شادی مثل ویتامین 3 ونیمروز رو اجرا کنه در ضمن هر کدومشون مجری های بااستعداد وخوبین

    • دینا

      احسان

    • الهام

      درسته هر 2شون مجرین و کارشون یکیه ولی مقایسه 2تا آدم ،با شخصیت و دید و نظر و ویژگی های متفاوت اشتباهه. هر دو یه سری ویژگی بارز دارن و مخصوص به خوده شون و همیناست که اونارو از بقیه متمایز میکنه و مردم و تا این حد علاقه مند به خودشون کردن.علاقه تون به 1نفر دلیل نمیشه به طرف دیگه توهین کنید.هر دوشون عالین و براشون آرزوی موفقیت میکنم.

    • مهدی

      only i!فقط خودم! ای نویدا بهتون بدم که انشاءالله و با توفیق و توکل به خدا و ائمه ی اطهار سال بعدی خودم برنامه را اجرا میکنم!

      پاسخ ها

      • لیلا

        نه باب بمب اعتماد به نَفَس!
        مواظب باش نترکی ما رو هم اینتوری جو بگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • لیلا

        نه بابا اعتماد به نفَس!
        مواظب باش نترکی!
        وگرنه ما رو هم اینطوری جو میگیره!!!!!!!!!

    • نیوشا

      اعتمادبه نفس اقای علیخانی ستایش میکنم هیچ غروری در رفتارشون نیست

    • سارا

      ماه عسل درسته با آقای علیخانی شناخته شده اما آقای ضیا واقعا مجری خوبی هستن!


      اگه یکم پای برنامه هاشون میشستید

      نیمروز،گزینه جوان،رادیو 7،رادیو جوان و یا حتی ماه عسل که انصافا ایشون کم نذاشتن براش میفهمیدید که چه مجری پاک و صاف و ساده ای هستن!

      واقعا عالین!

      پاسخ ها

      • لیلا

        100درصد باهات موافقم سارا جون!!!

    • محمد

      آخه علی خانی هم شد مجری ،وقتی علی ضیا برنامه اجرا میکنه ادم خود به خود مجذوب برنامش واجرای خوبش میشه.

    • الهه

      جز عليخاني هيچ كس ديگه از پس اجراي عالي برنمياد هيكس هيچ وقت به گرد پاشم نميرسه

    • بدون نام

      بابا ول کنید دیگه.

      پاسخ ها

      • لیلا

        برا چی؟ کم اوردی؟
        تازه داره جالب میشه!

    • خدیج

      واقعا که مگه اقای ضیا چی کم داره شما هم که همش طرف علی خانی بودید باورکنید خیلی بداخلاقه من که ازش خوشم نمیاد خدایی چش ندارید ضیارو ببینید واقعا ازهرلحاظ سرتره

    • راضیه

      به نظر من که علی جونم خیییییییییییییلی توانایی داشت ومیتونست برنامه رو به نحو احسن اجرا کنه و بیننده بیشتری هم داشته باشه برنامتون خییییییییلی کار بدی کردین که علی اقای گل رو نیوردین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقد دخترا بیچاره شدن. از هر راهی استفاده میکنند واسه به دست آوردن دل پسرا تازه اونم اگه مجری باشه یا بازیگر که چه بهتر

      • لیلا

        کاربر غیر محترم وقتی تا این حد حرف زیادی می زنی به راحتی می شه فهمید که تو یه پسر ترشیده ای که ور دل بابا و مامانت موندی!
        هههههههههههههه هههههههههههههه!!!!!!!!

    • فاطمه

      به نظر من مقایسه ها درست بود.آقای علیخانی بلده کجا چی بگه وچطور برنامه رو اداره کنه ....

    • زهرا

      ميخوامت احسان

    • نازنین

      فقط احساااااااااااااان

    • نسیم

      احسان علیخانی یک شاهکار و اعجوبه در اجراست. علی ضیا بامزه هست ولی مثل بقیه مجری ها کلیشه ای و یکنواخته.

    • گیسو

      واقعا دارین علیخانیو با ضیا مقایسه میکنید؟؟؟ واقعا؟؟

    • سارا

      فقط وفقط احسان جون

    • پری

      ب نظرتون احسان خوشگل تره یا علی؟

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        احسان

      • لیلا

        معلومه علی.

      • یگانه

        همه میدونن علی نازتره

      • یگانه

        علی

    • سلام پری

      معموله احسان هم خوشگل تره هم اجراش بهتره ...احسان علیخانی سوپراستار ایرانه....بوووووووووس برا همه احسانیا

    • لیلا

      اقای کاربر بزار جواب همه حرفاتو بدم.
      علی جای داداش منه و منم تو این خطا نیستم و کسی که ترشیده و رو دست بابا و مامانش مونده خودتی.
      تازه علی همه جا میگه من از تنهایی خوشم میاد.
      تازه ما طرفدارای علی فقط طرفدار غیرتی هستیم و کاری با رفیق بازی نداریم.....
      تازه به تو هم هیچ ربطی نداره که علی داداش داره یا نه. پسر عمو داره یا نه. یا اصن من باهاش چه نسبتی دارم...
      تازه درباره نظرای ماها ( طرفدارای علی ) احترام قائل باش و یه کم ادب داشته باش تو از حد گستاخی هم رد زدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      تازه بهم گفته بودی بشینم تا صبح دولتت بدمد.
      اون صبح هم مال خودت تا احسان جونتون بیاد ور دلت.
      اگه میخوای کل کل کنی من یکی کم نمیارم اینو بدون
      حالا خود دانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • یه نفری

      دوستان ما دو نفر داریم که هر دو اسمشون کاربره
      ولی نظراشون 180 درجه با هم فرق داره!
      می شه تکلیفتون رو معلوم کنین؟

    • ثنا

      از نظر من هم ضیاء خوبه هم علیخانی اما برنامه ماه عسل بدون علیخانی مزه نداره من پارسال یک قسمت از برنامه ماه عسل ندیدم اما امسال از قسمت اول شروع به دیدن کردم واقعا احسان هم جذاب وهم دوست داشتنی ضیاء هم خوبه اما فقط برای برنامه هایی مثل نیمروز و ویتامین 3 البته هرکس یه نظری داره ولی من خیلی خوشحالم که امسال احسان توی ماه عسله

    • شهره

      از نظر من اگر بخوایم منصفانه به قزیه نگاه کنیم اصلا اقای علیخانی قابل مقایسه با اقای ضیاء نیست تجربشون قیافشون جذابیتشون خیلی ها میگن ایشون پر رو یا مغروره اما به نظر من اینا اصلا به ما ربطی نداره توی کار ما فقط باید به این توجه کنیم که ایشون چه طوری برنامشون اجرا میکنن حتی اگه ایشون این خصوصیات رو داشته باشن بازم تو دل ما یا حد اقل من وخانواده ام جا پیدا کردن من همسرم عاشق اجرا های ایشون هستیم همینطور خیلی های دیگه اصلا ماه رمضون ها بدون اقای علیخانی ماه رمضون نیست والبته ماه عسلشون

    • ک دوست دلسوز

      دوتاشون عالین من هر دوشونو دوست دارم اما صد درصد کسی غیر از احسان نمیتونه برنامه ماه عسلو اجرا کنه تو رو خدا بیاید قبول کنیم در ضمن ما هممون ایرانیم چرا انقدر با هم سر جنگ داریم ما باید هم به علی و هم به احسان افتخار کنیم و به نظر هرکس احترام بذاریم من خودم اگه طر فدار احسانم نمیتونه بقیه رو مجبور کنم که طرفدار احسان باشن بیاید با هم مهربون ترباشیم خواهشن

    • بدون نام

      احسان جون فقط احسان جون

    • بدون نام

      لیلا یه ادم عاقل هیچوقت احسانو ول نمیکنه به علی ضیا بی نمک و بی مزه بچسبه واقعا اجرا هاش کلیشه ای اند اولو اخرش به درد نیمروز میخوره تا صد سال دیگه به گرد پای احسان نمیرسه

      پاسخ ها

      • لیلا

        اجرای کلیشه ای به اجراهای خشک و جدی میگن. اجراهایی که تقلیدی باشن. نه اجراهایی که شاد و جوون پسند باشن...

    • میترا

      اصلا ضیا نباید خودش رابا احسان جون مقایسه کنه احسان تک

    • بدون نام

      احسان یه چیز دیگس البته اونم بد نیستا اما تا صد سال دیگه به پای احسان نمیرسه امیدوارم این موضوع رو درک کنه هم خودش هم طرفداراش احسان جون تک البته سلیقه ها مختلف من کاری به قیافه و قد ندارم اما بهترین مجری مرد ایران احسان ضیا کیه دیگه برو بابا

    • ناشناس

      من براتون متاسفم که فرق بین درویی و یک رنگی رو نمیفهمید هر شخصی برای خودش هم موافق داره وهم مخالف ما حق نداریم به اونا توهین کنیم ولی علیخانی هیچ وقت یک رنگ نبوده

    • فاطمه آیلار

      هردوشون عزیزن ولی احسان واسه ماه عسل ساخته شده هر کی به احسان توهین کنه ایشاله کچل بشه

    • فاطمه

      بهترین مجری واسه ماه عسل آقای علیخانی هستن ایشون واسه این برنامه ساخته شدن نه علی ضیا.

    • فروغ

      توهین ممنوع!

    • فاطمه 501

      سلام به همه ی دوستان بخ نظر من اقای علیخانی برنامه رو بهتر توی دستش میگیره و بهتر اجرا میکنه علی ضیا یه کم لوسه من یه رفتاری ازش دیدم که اینو میگمکسانی که طرفدار احسان علیخانی هستن

      پاسخ ها

      • یه نفری

        چه رفتاری از ضیا دیدی که این حرف رو میزنی؟
        بگو تا ما هم در جریان باشیم....

    • شاداب

      من امسال واقعا از اجرای بی نظیر اقای علیخانی لذت بردم دستشون درد نکنه کارشون حرف نداره من با نظر فاطمه موافقم ایشون ساخته شدن برای این برنامه اما لطفا به نظرای همدیگه احترام بزاریم

    • بدون نام

      چقدر هم اقای ضیاء تقلید نمیکنه لیلا خانوم فقط احسان جووووووووووون .

      پاسخ ها

      • لیلا

        میشه دقیقا بگی علی از کی تقلید میکنه؟
        اگه بلدی یکی رو نام ببر!!!!
        علی روش و اجرای مخصوص به خودش رو داره ولی علیخانی...
        این حرف چرت محضه که علی تقلید میکنه...
        ههههههههههههه!!!!!!

    • رویا

      ازاین نوشته ها میشه اینجور استنباط کردکه:علیخانی بمب اعتماده به نفسه مهموناشو ضایع میکنه و..ولی ضیا خیلی پسرگلیه فقط کم تجربس احسان ادم بدس ضیا گل وبلبل اره؟

      پاسخ ها

      • لیلا

        دقیقا درست حدس زدی!!!!!!!!

    • بدون نام

      نظر نیومد چرا

    • نازنين

      عشقم اااحسااان!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم عاشقشم

    • محدثه

      آقای علیخانی یک انسان کاملامغرورهستن؛وهیچ وقت به آقاسیدنمی رسن.

    • آیلار

      من هم خود آقای ضیا و هم اجرا شونو خیلی دوست دارم به نظر من آقای ضیا بهترین هستن فقط همین :_)

      پاسخ ها

      • ایمانا

        باهات موافقم

    • لیلا

      آیلار جون و محدثه جون مگه اینکه شما حرف منو بفهمین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      مرسی.........

    • پری باحاله

      بچه ها احسان تو بیشتر عکساش زشته. کی اونا از نزدیک دیده؟واقعا خوشگل بود؟

    • بدون نام

      ببین ضیاء کلا داره از احسان تقلید میکنه در این که شکی نیست من یک قسمت ماه عسل پارسال دیدم تو همون یک قسمت فهمیدم اقا جون ما کلا امسال خیلی حال کردیم شما حال نکردید اون دیگه به ما ربطی نداره ایشالا ماه عسل 93 رو هم با احسان جون سپری میکنیم

      پاسخ ها

      • آیلار

        ایشالا ماه عسل های93/94/95/96/97/98و... با اجرای خوب علی جووووووووووووووونو میبینیم

    • زیبا67

      خیلی خوشحال شدم که دوباره آقای علیخانی روتوبرنامه ماه عسل دیدم براشون آرزوی موفقیت می کنم همچنین برای آقای ضیا

    • آیلار

      ببین کاربر عزیز با یه بار دیدن که نمیشه قضاوت کرد اگه ساعت 7 صبح بزنی شبکه 3 گلچین ویتامین 3 رو میتونی ببینی اون موقع کلا نظرت در مورد علی عوض میشه.

    • فروغ

      هر دوشون گلن اصلن بچه ها کی با من موافقه هر دوشون اجرا کنن حالا موافقا دستا بالا

    • نازنین

      هیشکی موافق نیست!!!!!فقط علیخانی!!!هههه!!!

    • ایمانا

      علی هم خوشکله هم اجراش عالیه پس دیگه چی کم داره؟

    • بدون نام

      ایلار جون سلام من صبح ساعت 7 بلند شدم وگلچین برنامه ی ویتامیین 3 رو دیدم راست میگفتی ضیاء هم مجری توانایی اما من درکل احسان بیشتر دوست دارم وانگار بیشتر به درد برنامه هایی مثل ماه عسل میخوره شاید زود قضاوت کردم ممنونم که اگاهم کردی و مرسی که سر دعوا نداشتی

      پاسخ ها

      • آیلار

        ممنونم از اینکه به نظرم احترام گذاشتی:)

    • سنا

      من فقط معصومیت علی ضیاء رو دوست دارم همین البته هر چی که باشه از اون احسان علیخانی مغرور و متکبر بهتره من سیدم وبه خدا توهین به سید اولاد پیغمبر گناه بزرگی پس خواهشن هر چی میگید به علی ضیاء توهین نکنید

    • فهیمه

      بچه ها درباره ی علی ضیا درست حرف بزنید سیده گناه داره ولی احسان مغروره اما علی خوش خنده شما یکی دوبار ویتامین سه رو ببین اصلا با خنده های علی روحیت باز میشه حالا کی با من موافقه؟

      پاسخ ها

      • آیلار

        فهیمه جون من باهات موافقم اگه ویتامین 3 رو ببینی روحیت باز میشه

      • زهرا برنا

        فهیمه عزیزم باهات موافقم علی اقابسیارخوش خنده هستن

      • يه غريبه

        ببخشيدا ما به علي ضيا فوش نداديم..فقط گفتم نباد ميومد و خودش و تو دل مردم با برنامه هميشگي احسان جا مي كرد...كه اين كارم نتونست بكنه...دليل نميشه چون سيده پس خوبم اجرا كنه...اصلا چه ربطي داره؟

    • نهال

      فروغ جون من همه جوره با هات موافقم دوتا دستامم بالاست

    • ضلیخا

      اصلا از احسان خوشم نمیاد به هیچکس محل سگ نمیزاره مجری باید مردمی باشه مثل اقا سید از امسال دعا میکنم که سال دیگه اقا سید تو ماه عسل باشه چند روز پیش یه چیزی در رابطه با احسان خوندم که واقعا ازش متنفر شدم درود بر اقا سید گل گلاب

    • آناهید خانم

      فقط احسان اقا احسان خیلی گل خیلی پسر خوبی دستش درد نکنه خدا میدونه که چقدر اقا احسان با ساختن همچین برنامه هایی صواب میکنه پیدا شدن محمد طه و شهید گمنام از جمله کوچکترین کار های خیر این برنامه بود خدا خیرش بده و ایشالا به هرچی میخواد تو این دنیا برسه از این جا براش ارزوی سلامتی وتندرستی میکنم و همین طور ارزو میکنم که ماه عسل 93 رو هم با احسان جان باشیم خدایا شکرت

    • ناشناس

      برو بابا با اون اسمت ما فقط منتظر نظر تو بودیم خدارو شکر احسان اصلا شما رو ادم حساب نمیکنه راستی به همین امید باش که ضیاء بیاد تو ماه عسل پاسخ

    • ایمانا

      بهترین مجری دنیا علی جوووووووووووووووووووون

      پاسخ ها

      • یگانه

        باهات موافقم ایمانا جون

    • ملیکا

      همین واسه احسانتون کافیه که طرفداراش بی تربیتند.اگه عکس 15 سالگیش رو ببینید دق می کنید ولی داداشم چی؟؟؟؟؟؟؟ هسی کاربر مراقب صحبتات باش

    • سارا

      احسان جون عاشقتم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

    • نازنين زهرا

      ماه عسل فقط باعليخاني ميچسبه وبس

    • بدون نام

      ببین من که میدونم دارید همتون از حسودی دق میکنید البته منم اگه جای شما بودم حسودیم میشد خوب بالاخره احسان کجا اقا علی شما کجا دیدید که اقا احسان امسال گل داشت و کاری کرد که همه انگشت به دهن بمونن حالا هرچی میخواید بگید بگید دیگه برای ما مهم نیست یعنی دیگه حرفی با شما نداریم چون الان دیگه واقعا احسان با علی قابل قیاس نیست به هر حال حق به حق دار رسید و مطمئن باشید تا وقتی دنیا دنیاست ماه عسلو احسان اجرا میکنه راستی 15 سالگیو ول کن الانو بچسب خیلی از اون موقع گذشته ملیکا خانم

      پاسخ ها

      • یگانه

        خیلی بی ادبی من نمیگم احسان بده خیلیم خوبه اما علی هم خیلی پسر خوبیه باایمانم هست

    • یسنا

      فقط و فقط احسان جون

    • يه فريبه

      كي گفته احسان علي خاني خودشو مي گيره؟ اون كه هميشه ميگه من خاك پاي همه ي مردم به خصوص مهمونامم...ديگه خوهاش مي كنم انقدر بي انصاف نباشين...
      علي ضيا چون مي خواست اداي احسان و در بياره و خودش و به جاي احسان تو دل مردم جا بده...اصلا به دل ننشست...

    • هانيه

      سلاااااااااااااااااام كسي درباره علي ضياواحسان عليختنب حررررررررررف نميزنه...2تاشون خوبن فقط علي ضياواسه ي جور برنامه خوبن اقااحسان هم واسه يه جوربرنامه ديگه...هرچندطرفداراي اقااحسان بيشتره ومن اونوبيشردوس دارم...امادركل طرفداري دوتاشون ميگيرم...خواهشافقط ويزگي اونادراجرافقط مقايسه كنيدنه اينه بدمجريان بگيد...باتشكرياعلي

    • مريم

      من عاششششششششششششششششق احسانم خيييييييييييلي دوسش دارم . بهترين مجريه البته نميخوام به آقاي ضيا حرفي زده باشم ولي من عاشق احسانم . كاش يه بارم كه شده بتونم از نزديك ببينمش.....

    • فاطمه

      رفتار آقای علیخانی هیچ وقت نمایشی نبوده. در ضمن مقایسه اصلا کار جالبی نیست و آقای علیخانی و آقای ضیا را نمی شود با هم مقایسه کرد زیرا سبک آن ها با یکدیگر متفاوت است و...

      پاسخ ها

      • ...

        یکی پاپ جرا می کنه یکی رپ.........
        خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • مریم

      فقط احسان جووووووووووووووون!

    • علی ضیا

      لطفا در باره ی من ودوستم احسان بد صحبت نکنید

    • علی ضیا

      لطفا در باره ی من و احسان علیخانی بدصحبت نکنید

    • ایمانا

      بس کنید دیگه 1 سال و چند ماه گذشته هنوز شما ول کن این قضیه نیستید

    • فاطمه آیلار

      بچه هابه خاطر علی و احسان این ماجرا رو تموم کنید لطفا
      :(

    • میعاد خانم خرمشهر

      نه ضیا نه علیخانی به هیچکدومشون رای نمیدم فقط و فقط خودم بله منم که تو دنیا تکم خاک توسر همه که ذهنشونو مشغوله دوتا مجری که مثل شما بنده ی خدا هستن مشغول کردید واقعا خاک تو سرتون بابا برید به خودتون ببالید اینا چین حالا اگه دفاع کردن ازشون دردی رو ازمون دوا میکرد هیچی ولی وقتی به هیچ دردی نمیخورن چتونه خودتونو خسته کردین؟ عاقل و سنگین باشید برید دنبال زندگیتون خوش باشید و موفق 

    • بدون نام

      بچه ها بجای اینکه هرکدومتون سنگ یکی رو به سینه بزنید بهتره برای موفقیت همه مجری ها دعا کنید!!!!

    • بدون نام

      بی کارینا

    • ناشناس

      فقط اینو میدونم که عاشق علی ضیا هستم عشقمه نفسمه کاش یه روز به هم برسیم

      پاسخ ها

      • عشق علی ضیا

        انقدا هستن که عاشقشن مثلا خود من که سرسخت عاشقشششششششششتم علی جون

    • ریهانا

      من با نظر اقای ضیا موافقم خواهش میکنم توهین نکنید هر دوشون خوبن گلننننننننننننن

    • یگانه

      هر دوشون عالین ماهم نباید بهشون توهین کنیم اقااحسان خیلی خوب اجرا میکنه اقاعلی هم بنظرم خیلی باایمانه پس همه اونایی که بهش بی ادبی کردن می بخشه مگه نه؟ من طرفدار هردوشونم

    • نادیا

      اقای ضیا اجراشون خیلی هم عالی ولی هر کی و واسه ی هرکاری ساختن اقای علیخانی رو برای ماه عسل و اقای ضیا رو هم برای برنامه های شاد ومتنوع مثل ویتامین 3 و نیمروز عالی هستن

    • حسنا

      بیشتر دعوا کنید بیشتر بخندیم بابا بیکارینا سرتون درد میکنه واسه چه چیزهایی

    • محدثه

      به نظر من برنامه ی ماه عسل هرچقدرم که آموزنده باشه بدون احسان علیخانی هیچه.

    • عاشق علی ضیا

      فقط علی ضیا وبس

    • نيايش

      به نظر مان احسان عليخاني خيليييييييييييي خيلييييييييييييييي خوشكل جذاب حوشتيپ وبسياربسيار تو كارش موفقه وبهترين مجري دنياست دوست دارم احسان جان

    • sorour

      فقط و فقط و فقط و فقط علی ضیا
      همین و بس

    • حمیدرضا

      به نظر من فقط فرزاد حسنی توی اطلاعات عمومی هیچ کس به گرد پاشن نمی رسید

    • فاطمه

      علي ضيا عشق همين وبس•^^

    • حدیث باجولوند

      سلام احسان وعلی دوتا مجری عالی اند گل اند عشقند زنده باشن

    • مهسا

      اتفاقا من آقای علی ضیا رو تو ما عسل دیدم اجراشون هم به دل میشست تو چشماشون ورفتارشون کاملا میشد صداقتو دید و اینکه من فکر نمیکنم این دو بزرگوار با هم مشکلی داشته باشن ولد در عوض شما به خودتون اجازه میدین که خیلی راحت توهین کنین

    • حصان

      سلام
      من به نظرات همگی شما احترام میزارم...
      ولی اینجا باید گفت که: برنامه ماه عسل و در کل این دنیا بدون احسان علیخانی قابل تحمل نیست!
      از آقای ضیا هم با کمال احترام خواهش میشه که سعی نکنند که خودشون رو در ماه عسل جا کنند.

    • اذر خانوم

      بابا چتونه انقدر با هم کل کل میکنین ... احسان مجری بسیار خارق العاده ایه ولی برای برنامه ی خودش ... علی ضیا هم واقعا مجری دوست داشتنی هستش و از پس کارش برمیاد ولی واسه برنامه ی خودش .. و اگه تجربش از علیخانی کمتره کاملا طبیعیه .. ولی در کل من خودم طرفدار احسانم ولی ضیا رو هم دوس دارم و از اینکه بهشون توهین میکنید واقعا ناراحت میشم

    • خاطره جون

      خیلی باحالن هردوشون

    • مریم

      فقط علی ضیا به قول خودش الهی کور شه چشی که نمیتونه خوشی مارو ببینه

    • بدون نام

      فقط علی ضیا ء همین بس

    • سینا

      هم احسان خوبه هم علی ولی از نظر من علی بهتره

    • هانی

      این مقایسه کار درستی نیست....
      چون طرز اجرا دو تاشون با هم فرق می کنه و شخصیت های متفاوتی دارن...

    • هلي

      درسته علي بهتر اما احسان از پس ماه عسل بيشتر بر مياد

    • tAnAz

      فقط علی ضیا

    • مهسا

      دوستان:علی ضیا خیییییییییییییییییلللللللیییییییییییییییییییییییی از اقای علی خانی بهتر و دو ست داشتنی ترن:چون همشهریمم هست دیگه خیییییییییلی دوسش دارم.ولی اقای علیخانی از پس برنامه های احساسی بیشتر برمیاد.اقای ضیا از پس برنامه ی موضوعات اجتماعی و جوانان بیشتر برمیاد

    • مریم

      احسان تکه هیشکی ام نمی تونه جاشو تو ماه عسل بگیره

    • غزاله کنودی

      عکساتونو دیدم اقا ضیا خیلی قشنگ و جذاب بود کاش شمامجری برنامه ویتامین 3 میبودیدکسی جز شما لیاقت اجرای این برنامه رو نداره در هر صورت همیشه عالی هستید tank you veryyyyyyyyyyy much

    • باران

      همه می دونن احسان علیخانی تکه!!علی خوبه اما احسان یه چیز دیگه است.تودنیا اجراش تکه.احسان خییییلی دوست داریم
      ***

    • hani

      الان اون نظر احسان علیخانی واقعا نظر خودشه؟؟!! من کاملا با این مقایسه ای که شده بود موافقم... علیخانی کجا ضیا کجاااا...؟؟ ماه عسل ینی فقط احسان علیخانی..!!

    • یه نفر

      مجری فقط یعنی احسان علیخانی تمام فاکتور های یه مجریبیستو داره منی که کلاس بازیگری و مجری گری میرم میفهمم بعدشم علی ضیا خودشم میدونه علیخانی خیلی ازش بهتره واسه همین گفته مردم نباید از من توقع داشته باشن یه جای دیگه هم اعتراف کرده که خودشم طرفدار احسان علیخانیه اوناییم که میگن علی ضیا بی تجربس انگار فکر میکنن علیخانیو و ضیا خیلی با هم فاصله سنی دارن نخیر فقط سه سال

    • سهیلا

      فقط وفقط احسان علیخانی

    • بدون نام

      آخه اصلا احسانو علی ضیا قابل مقایسه نیستن یعنی علی ضیا به انگشت کوچیکه احسانم نمیرسه چرا باور نمیکنید علی ضیا از احسان تقلید میکنه یعنی خیلی کمتره از احسان

    • لی هونگ کی

      دوناشون عشقن ولی زیا یچیز دیگس ولی دوتاشون عالین

    • فاطمه

      از نظر من علی ضیاا واقعااا از علیخانی سرتره برنامه شم وتقعاااا جذابتره !

    • مهتاب

      دوستان عزیزاحسانم هم خوشگل وهم بهترینه امسال ضیابایدبیان ساعت هاپیش احسان درس یادبگیرن احسان جونم عاشقتم

    • احسان

      هردوشون خوبن ولی به نظر من احسان یهدچیز دیگست

    • نگار

      هههههههههه

    • زهرا

      والا من که حقیقتو میگم البته این نظر منه وهرکسی هم نظر خاص خودشو داره.هردو هم گلن هم خوب احسان مفروره وحرف حرف خودشه.علی مغرور نیست وخیلی هم مهربونه بعد احسان باچند سال تجربه ی کاری دیگه ب طور کامل پخته شده.ولی علی هرچند تجربه ی کمی دارد ولی اجراهایش خوب است.احسان خیلی جدی است ولی علی بانمک وشوخ طبع ودر زمانخاص خودش هم جدیت دارد علی برای برنامه های شاد وعلمی عالی است .احسان هم برای برنامه های مذهبی وعلمی عالی است ولی خدایی دمه هردوشون کرم که مجری های عالی وخوبی هستن.

    • امیر

      اه اه اه حالم از علی ضیا به هم میخوره اصن کی میتونه این دوتا رو باهم مقایسه کنهضیا اصلااااااااااااا کسی نیست که بخواد با علیخانی مقایسه کرد علیخانی تمام خصوصیات رو داره مردم داره تو هرشرایطی با مردم حرف میزنه برنامشم خیلیییییییبییبیییی بهتر از برنامه ضیاهه خودشم همین طور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج