۲۹۰۹۴۵
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

اوپل مجوز واردات گرفت +عکس

پس از اخذ مجوز واردات کراس اوور اوپل موکا، دومین محصول این کمپانی هم مجوز واردات به بازار کشور را دریافت کرد، ولی در کلاس سدان‌ها و با نام اینزیگنیا (Insignia) که بلافاصله پس از اخذ مجوز، توان موتور قیمت نهایی آن را برای عرضه در بازار داخلی کشور اعلام کرد.

وب‌سایت خودروبانک: پس از اخذ مجوز واردات کراس اوور اوپل موکا، دومین محصول این کمپانی هم مجوز واردات به بازار کشور را دریافت کرد، ولی در کلاس سدان‌ها و با نام اینزیگنیا (Insignia) که بلافاصله پس از اخذ مجوز، توان موتور قیمت نهایی آن را برای عرضه در بازار داخلی کشور اعلام کرد.

اوپل مجوز واردات گرفت +عکس

براساس اعلام توان موتور، اوپل اینزیگنیا با قیمتی تمام شده ۲۷۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی به فروش خواهد رسید که برای ثبت نام آن می‌بایست اول در زمان ثبت نام ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از کل مبلغ آن واریز شود و در پیش پرداخت دوم هم باید ۶۸ میلیون دیگر به حساب نمایندگی خرید این محصول واریز کرد، مانده قابل پرداخت هم ۶۸ میلیون تومان دیگر باقی می‌ماند که به احتمال زیاد پس از دریافت خودرو بعد از گذشت ۹۰ روز کاری باید پرداخت کرد. سود مشارکت در خرید این خودرو ۱۹ درصد، سود انصراف ۱۴ درصد و سود تاخیر احتمالی هم ۲۴ درصد است.

اوپل مجوز واردات گرفت +عکس

همانطور که گفتیم، توان موتور قیمت ۲۷۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را برای اوپل اینزیگنیا در نظر گرفته و این یعنی اینکه در بازار داخلی کشور باید در برابر رقیبان قدری همچون مرسدس بنز E۲۰۰ استاندارد و لکسوس ES۲۵۰ صف آرایی کند که به نظر چندان کار راحتی نخواهد بود. اوپل اینزیگنیا مجوز گرفته برای بازار داخلی کشور پیشرانه‌ای ۲ لیتری توربوشارژر خواهد داشت که در محدوده ۵۳۰۰ دور بر دقیقه قدرتی ۲۵۰ اسب بخاری و در دور ۲۵۰۰ هم گشتاوری ۴۰۰ نیوتن متری تولید می‌کند و با جعبه دنده‌ای اتوماتیک ۶ سرعته تیپ ترونیک، نیروی تولیدی را به هر چهار چرخ خودرو ارسال می‌کند تا حداکثر سرعتی ۲۵۴ کیلومتر بر ساعتی برای اینزیگنیا بدست آید. مصرف سوخت این پیشرانه هم در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت پیموده شده، ۸.۳ لیتر اعلام شده است.

اوپل مجوز واردات گرفت +عکس

اوپل مجوز واردات گرفت +عکس

اوپل مجوز واردات گرفت +عکس

اوپل مجوز واردات گرفت +عکس

اوپل مجوز واردات گرفت +عکس

اوپل مجوز واردات گرفت +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخرمش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج