۲۹۱۵۸
۹ نظر
۵۰۴۳
۹ نظر
۵۰۴۳
پ

۱۰ شغل پر درآمد دنیا

در اینجا چند نمونه از مشاغلی كه در بیشتر كشورهای دنیا در مقایسه با مشاغل دیگر از ابتدا حقوق خوبی داشته و حوزه‌های شغلی كه معمولا بیشترین درآمد را دارند، عنوان می‌كنیم.


10 شغل پر درآمد دنیا


برترین ها: بیشتر مردم دلشان می‌خواهد كه درست پس از اتمام تحصیلات‌شان یا حتی حین تحصیل، شغلی با حقوق و مزایای عالی داشته باشند. بسیاری از افراد به جای اینكه سالیان دراز كار كنند تا به موقعیت شغلی بهتر و حقوق بالاتر دست یابند، ترجیح می‌دهند به‌دنبال گرفتن مداركی بروند كه آنها را به درآمد بالا، آن هم درست از زمان آغاز كار، برساند. در اینجا چند نمونه از مشاغلی كه در بیشتر كشورهای دنیا در مقایسه با مشاغل دیگر از ابتدا حقوق خوبی داشته و حوزه‌های شغلی كه معمولا بیشترین درآمد را دارند، عنوان می‌كنیم.

10 شغل پر درآمد دنیا
مهندسی سخت افزار كامپیوتر

آنها سخت‌افزارهای كامپیوتر یا همان قطعات را بررسی، آزمایش، طراحی و مدیریت می‌كنند. آنها برای موفقیت بیشتر مجبورند با توجه به تغییرات سریعی كه در جهت گسترش این حوزه اتفاق می‌افتد، اطلاعات و مطالعات خود را مطابق با دانش روز نگه دارند.


10 شغل پر درآمد دنیا

مهندسی نفت و پتروشیمی

آنها گازهای طبیعی و نفت خام را از زمین استخراج می‌كنند. مهندسان این رشته پس‌زمینه‌ای در رشته‌های ریاضی، ژئوفیزیك، زمین‌شناسی و روش‌های فنی استخراج دارند و در شركت‌های نفت و گاز یا شركت‌های خصوصی وابسته مشغول به كار می‌شوند.


10 شغل پر درآمد دنیا

مهندسی برق

گستره‌كاری كه این مهندسان انجام می‌دهند زیاد است و آنها می‌توانند در زمینه دامنه وسیعی از تولیدات مانند روبات‌ها، ماشین‌ها، سیستم‌های كابل‌كشی مربوط به ساختمان یا تجهیزات پزشكی فعالیت كنند.


10 شغل پر درآمد دنیا

برنامه‌نویسی كامپیوتر

برنامه‌نویسان كامپیوتر برنامه‌های مورد نیاز سیستم‌های كامپیوتری را می‌نویسند و به روزرسانی یا اصلاح می‌كنند. با توجه به گسترش كاربرد كامپیوتر در جهان این شغل زمینه فعالیت زیادی دارد.


10 شغل پر درآمد دنیا

كارگزاری بورس

این افراد سواد حرفه‌ای در زمینه بورس و انواع سهام دارند و كار اصلی آنها خرید و فروش سهام و فعالیت در بازار بورس است.


10 شغل پر درآمد دنیا

اقتصاددانان

این افراد معمولا مدرك دكترا در یكی از گرایش‌های علم اقتصاد دارند و در مورد توزیع منابع برای تولید كالا و خدمات مطالعه می‌كنند. آنها همچنین وضعیت مسائل مالی و اجتماعی كه بر تجارت جهانی اثر می‌گذارد را پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل می‌كنند.


10 شغل پر درآمد دنیا

خدمات درمانی خانگی

این افراد فارغ‌التحصیلان رشته‌های بهداشت و درمان هستند و با مجوزهای مخصوص، مراكز خدمات درمانی در خانه راه می‌اندازند تا فعالیت‌های درمانی برای بیماران و سالمندان را در خانه‌هایشان انجام دهند.


10 شغل پر درآمد دنیا

مدیران تحلیلگر

این یكی از مشاغل نسبتا جدید است كه فارغ‌التحصیلان رشته «MBA» برعهده می‌گیرند. آنها مطالعه و تحقیق می‌كنند و برای مشاغل و تجارت‌ها، طرح‌های استراتژیك می‌سازند. مسئولیت این مدیران حل مشكلات و ارائه توصیه‌های لازم به مدیران است.


10 شغل پر درآمد دنیا

مدیر امنیت شبكه


چنین فردی داده‌ها را با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و سازمان‌دهی می‌كند. مهندس نرم‌افزاری كه با عنوان مدیر امنیت شبكه مشغول كار می‌شود احتیاجات كاربران را تجزیه و تحلیل كرده و پایگاه داده‌ای ایجاد می‌كند كه از نظر امنیت و یكپارچگی بی‌نقص باشد.


10 شغل پر درآمد دنیا

مهندسی معماری و شهرسازی


این افراد پروژه‌های شهری مثل فضاهای سبز را برای ایجاد هماهنگی و هارمونی در شهر طراحی می‌كنند و در كل معماران فضای شهری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      در قسمت مدیران تحلیل گر بهتر بود به جای معرفی رشته MBA رشته IE یا همون مهندسی صنایع رو معرفی میکردید که خیلی بهتر و جامعتر در زمینه مدیریت بحث میکنه که در حال حاضر یکی از پر کارترین و پر طرفدارترین و پردرامدترین رشته در ایرانه.

    • edvin

      داخله اکثریت این مشاغل دست زیاد شده بدون داشتن سرمایه خود اشتغالی یا پارتی ورود به این مشاغل هم واقعا سخته

    • محمد 2

      نفت خوبه

    • بهارک

      خیلی خوب بود

    • سجاد هیکل

      مهندسی مکانیک هم خیلی خوبه

    • lمریم

      وکالت هم هست
      بعضی از وکلا فقط برای مشاوره 200000 تومان میگیرن

    • حمید

      فقط مهندس مکانیک

    • امیر

      فقط حسابداری باییییییی

    • امیر

      باسلام وتشكر از اطلاع رساني شما لطف كنيد در مورد وضعيت كاري رشته مهندسي كشاورزي (گياه پزشكي) در آمريكا واروپا واستراليا وکشورهای همسایه ایران اطلاعات بدهيد
      باتشكر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج